Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

To za izbore si u pravu......kruzna linija jeste resenje,ali koja....ja bih najpre proturio 501 kroz Prvoboraca...nek se okrece na Vidikovcu...obzirom koliko je nagib ulice,verujem da je bolji minibus od busa.....a 504 ostavio na Cerak Vinogradima....ko hoce ka Pevcu nek koristi 42 i 502,ostali bi imali brzu vezu s Vidikovcem......mada 501 ide ko andol...doduse...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
501 je uveden radi veze Kijeva sa Petlovim brdom. A kako nije smišljeno ništa bolje, dobismo trasu koju imamo. A to prvenstveno zato što je potrebna veza sa školama na Petlovom brdu. Slično poput trase linije 613, koja je uvedena, pa modifikovana, kada je ukinut školski autobus za Radiofar.
 
Кружна линија би била бољи избор која може кретати и са Церака уколико је потребно.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Kroz Prvoboraca je potreban minibus koji bi povezivao zeleznicku stanicu Knezevac i terminus Cerak Vinogradi, pravo da ide pored Branka Copica i pijace. Tako bi povezao stanovnike Knezevca sa Vidikovcem, a stvorio bih i neophodnu vezu stanovnika Vidikovca i Ceraka sa BG vozom. Cak i sa jednim vozilom bi bio dobar takt, dok sa dva bi mogao da ide na solidnih 15 minuta.
 
500 Cerak vinogradi - ŽS Kneževac

Na liniji bi sa jednim minibus vozilom takt bio 30 minuta. Linija bi imala stajališta u zoni Dimitrija Konjovića (veza sa 42, 501 i 502), između Kneževačke i Susedgradske, u zoni Susedgradske, pa stanicu Sretena Mladenovića Mike (u smeru ka ŽS Kneževac postojećer stajalište 504, a u smeru ka Ceraku između Patrijarha Joanikija i Vidikovačkog venca).

500 Cerak vinogradi - ZS Knezevac.jpg
 
Bravo.....prosto i jednostavno...bez mnogo kruzenja....a efikasno....top....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Mislim da je nažalost nemoguće postaviti bilo kakvo stajalište ili okretnicu kod ŽS Kneževac (na strani naselja, preko nasipa već staje 3, 37, 54, 94, 504...). Skoro je bila akcija da se odrade i parkinzi ali jednostavno ne postoji prostor i slobodno zemljište da bi se tu išta uradilo. A i sumnjam da bi Prvoboraca bila prohodna cele godine, dosta je veliki uspon/pad čak i kada se očisti.

A i ne vidim poentu da za svaki probelm i potrebu uvodimo po jednu liniju pored xx već postojećih koje saobraćaju u kraju. Samo u proteklih par godina uvedene su tri nove a gro problema kraja nije rešena. Dovoljno je postojeće linije reorganizovati.

Ako hoćemo da oživljavamo 542, onda bi ovaj krug osmica bio svrsishodan, sa možda nekim izmenama (Vareška...).
Vidikovac - ŽS Rakovica - Košutnjak - Kanarevo vrdo - Miljakovac - Kneževac - Labudovo brdo - Vidikovac (u oba pravca),
Tu je pitanje veze Belih voda sa Vidikovcem, a kako Vidikovac skoro neće dobiti dodatnu veze sa gradom (metro, tramvaj...) možda ima potrebe za još nekom linijom prema Banovom brdu.

 

Prilozi

  • Од-Седамнаестог-октобра-17-Београд-11090-до-ОШ-14-октобар-Београд-–-Google-мапе.jpg
    Од-Седамнаестог-октобра-17-Београд-11090-до-ОШ-14-октобар-Београд-–-Google-мапе.jpg
    169,1 KB · Pregleda: 1.122
Може, али Церак да буде почетна станица.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896567#p896567:1bnht0aw je napisao(la):
beobike » 06 Nov 2021 16:58[/url]":1bnht0aw]Mislim da je nažalost nemoguće postaviti bilo kakvo stajalište ili okretnicu kod ŽS Kneževac (na strani naselja, preko nasipa već staje 3, 37, 54, 94, 504...). Skoro je bila akcija da se odrade i parkinzi ali jednostavno ne postoji prostor i slobodno zemljište da bi se tu išta uradilo. A i sumnjam da bi Prvoboraca bila prohodna cele godine, dosta je veliki uspon/pad čak i kada se očisti.
Da li u Višnjici postoji okretnica?
Da li si video nagibe nekih ulica u Lisičjem potoku, kuda saobraća 34?
Pa onda Kneza Viošeslava, deo kuda saobraća 57?
Pa Nikole Dobrovića, kuda saobraćaju 65, 70, 72, 82 i 613?
Pa Ugrinovačka (deo kuda saobraćaju 81 i 81l)?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896567#p896567:1bnht0aw je napisao(la):
beobike » 06 Nov 2021 16:58[/url]":1bnht0aw]A i ne vidim poentu da za svaki probelm i potrebu uvodimo po jednu liniju pored xx već postojećih koje saobraćaju u kraju. Samo u proteklih par godina uvedene su tri nove a gro problema kraja nije rešena. Dovoljno je postojeće linije reorganizovati.
Kako bi postojeće linije reorganizovao tako da povezuju ŽS Kneževac, Prvoboraca i Bože Jeremića?
 
@Beobike - zasto ti je potrebna okretnica za minibus kod ZS Knezevac? Dosta minibus linija koristi T raskrsnice kakva je ispred same ZS Knezevac za okretanje, pogotovu sto dole uopste nema saobracaja. Linije koje si nabrojao ne povezuju najbolje ni Cerak ni Vidikovac sa Bg vozom, vec kruze okolo naokolo. Ako neko hoce da ustedi vreme i koristi BG voz, nece sigurno od voza se vozati jos deset stanica po celoj Rakovici da bi dosao do mesta koje je 600-700 m udaljeno od ZS Knezevac
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896567#p896567:kw4k66hy je napisao(la):
beobike » Sub Nov 06, 2021 4:58 pm[/url]":kw4k66hy]Mislim da je nažalost nemoguće postaviti bilo kakvo stajalište ili okretnicu kod ŽS Kneževac (na strani naselja, preko nasipa već staje 3, 37, 54, 94, 504...). Skoro je bila akcija da se odrade i parkinzi ali jednostavno ne postoji prostor i slobodno zemljište da bi se tu išta uradilo. A i sumnjam da bi Prvoboraca bila prohodna cele godine, dosta je veliki uspon/pad čak i kada se očisti.

A i ne vidim poentu da za svaki probelm i potrebu uvodimo po jednu liniju pored xx već postojećih koje saobraćaju u kraju. Samo u proteklih par godina uvedene su tri nove a gro problema kraja nije rešena. Dovoljno je postojeće linije reorganizovati.

Ako hoćemo da oživljavamo 542, onda bi ovaj krug osmica bio svrsishodan, sa možda nekim izmenama (Vareška...).
Vidikovac - ŽS Rakovica - Košutnjak - Kanarevo vrdo - Miljakovac - Kneževac - Labudovo brdo - Vidikovac (u oba pravca),
Tu je pitanje veze Belih voda sa Vidikovcem, a kako Vidikovac skoro neće dobiti dodatnu veze sa gradom (metro, tramvaj...) možda ima potrebe za još nekom linijom prema Banovom brdu.


file.php
Sto se tice nos jedne linije prema banovom brdu treba povezati petlovo brdo sa njim.Ili neka nova linija ili 23 ili 53 produziti do pevca,kao veza sa banovim brdom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896748#p896748:gtrugyu0 je napisao(la):
Djole Pevcanin » Ned Nov 07, 2021 11:40 am[/url]":gtrugyu0]Не треба.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
A sto da ne.Glupo je da presedaju, a blizu je.
 
Зато што тиме трпаш Баново Брдо и зато што се окретница Видиковац налази 6 станица од окретнице ПБ. Не треба нама веза са ББ него мало боља са возом. Најближе станице су Кијево која се једва користи, Кнежевац која се још мање користи и Раковица која се највише користи.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=896793#p896793:2lhtrjii je napisao(la):
Djole Pevcanin » Ned Nov 07, 2021 3:18 pm[/url]":2lhtrjii]Зато што тиме трпаш Баново Брдо и зато што се окретница Видиковац налази 6 станица од окретнице ПБ. Не треба нама веза са ББ него мало боља са возом. Најближе станице су Кијево која се једва користи, Кнежевац која се још мање користи и Раковица која се највише користи.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
Od PB-a do voza ima 42 i 502 .Samo kad bi se malo pojacali bilo bi super i da vidikovac i cerak budu povezani sa ZS Knezevcom i nema boljeg :D
 
Можда треба увести линију која ће повезивати све главне тачке тог дела града, а укинути ове линије што возе прашину и блато по Реснику! Све сами Мерцедес Спринтери, мали и неугледни комбији за онако насељени део Београда.
 
Ova trenutna trasa 37 krpi mnoge rupe...jeste da se dosta obilazi,ali na ruti imati i Dom Zdravlja na Labudovom Brdu zaista dosta znači....tačno se vidi da fali frekvenija linija kroz Maričku....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Не знам који имате проблем са минибусима у Реснику. Свакако нам је град нажалост прављен тако да многим улицама веће возило од спринтера не може да прође, али они свакако спасавају ситуацију и мнооого олакшавају живот људима који живе тамо. Исто важи за све минибусе (типа 310, 312, 522…).

Проблем настаје када минибус преузима функцију главне линије (типа сви 860 минибуси), који иду до Београда уместо да као локални минибуси у Реснику само довозе људе до главних линија (воза, 37, 47…)

А што се тиче Маричке, чешћа веза је потребна, али зашто инсистирате на нереално оптерећеној и већ довољно ужасној 37? Тиме се неће постићи ништа. Много је логичније увести нпр нову линију до Церака или Бановог брда одатле, којом ће људи моћи да дођу до 37 и осталих опција (23, 52, 53…). Пребацивање 37 у Маричку ће само још више упропастити њено функционисање, без обзира на то што ће људима бити лакше што имају директан превоз до свега испред куће.
 
Insistira se zato što je ljudima dosta novih linija koje bi išle kao "antibiotik". Jednostavno, ne vrši svuda funkciju takva linija. Primera radi, predložena linija 500 na 30 minuta, sa jednim vozilom i minibusom, vršila bi posao, dok tako nešto kroz Kneževac kuda saobraća 42, baš i ne. Drugo, Kneževčanima bi više značila linija poput 87, zato što bi ih povezivala sa centrom dešavanja i snabdevanja u tom delu Rakovice, Vidikovcem i Cerakom, kao i delomično Skojevskim naseljem. Time su povezani i sa gradskim prevozom i sa prethodno pomenutim.
 
Буквално сам написао да треба увести линију до Церака или Бановог брда. И не видим везу између “инсистира се на 37” и “предложена линија до Церака би радила посао”.
 
Проблем Кнежевца јесу 3 антибиотик линије од којих је једна непоуздана које нису усклађене. Редовно један за другим или у размаку од неколико минута прођу и 42 и 501 и 502, па после тога нема аутобуса око 15-20 мин зато што Луи травел не поштује ред вожње и зато што је кнап туража на 42. 80% људи који уђу у 501 се нагурају и изађу код Премијера и даље на 37 што продужава путовање.
Не мора бити 37, може бити и 53 која није испомоћ 23 или да остане измењена траса 504. Мада, најбоље кружна линија у оба смера, само треба ставити таблу испод знака за забрањено десно скретање из ПМП у Маричку.
 
Поента приче је да је кратка линија која иде често и доводи путнике до других честих линија боља варијанта него додатно оптерећивање већ преоптерећене линије која притом не саобраћа редовно ни у оваквој варијанти.
 
Fića":1bumfsof je napisao(la):
Буквално сам написао да треба увести линију до Церака или Бановог брда. И не видим везу између “инсистира се на 37” и “предложена линија до Церака би радила посао”.
A ta linija bukvalno postoji, 52.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897587#p897587:1bumfsof je napisao(la):
Fića » 10 Nov 2021 12:41[/url]":1bumfsof]Поента приче је да је кратка линија која иде често и доводи путнике до других честих линија боља варијанта него додатно оптерећивање већ преоптерећене линије која притом не саобраћа редовно ни у оваквој варијанти.
Ili lokalna Kneževačko - Vidikovačko - Ceračka linija ili gradsko - prigradska linija normalnog takta.
 
Vrh