Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=866438#p866438:17r0b1ki je napisao(la):
Joca28 » Sre Jul 21, 2021 8:45 pm[/url]":17r0b1ki]Stvarno je žalostan taj potez uz tempo kvantaš, a često imaju bombastične izjave kako će to biti najveća pijaca. Pa povežite je ljudski prevozom, nemojte čekati završetak t6 saobraćajnice ka ledinama. Znam da su radnici tempa tražili da se 65 produži, djp naravno odbila, još smakne 711. Pošto se buvljak tu seli, a već je isteklo dve god do kada moraju da oslobode zemljište kopernikusu, daj da pojačaju prevoz pored kvantaša.

E sada, i dalje postoji okretnica kod bivše rode, nedaleko od darex-a i tu je okretao 612. Postoji prostor za okretanje i kod tc zmaj, gledaću uskoro tamo da slikam. Ovaj put sam samo išao kolima od prijatelja.

Ako mene pitate, to produženje 65 do groblja je samo gubljenje vremena, kao i ta okretnica.
Mogao bi da se 65 stvarno produzi do kvantasa i da zavrsava kod tc zmaja gde okrece 709.Tamo kod groblja nema zive duse bezveze je da okrece tamo.Nista ne bi skodilo da se za 2 stanice produzi linija 65.
 
Da li neko smatra da je moguce provuci prevoz kroz Marije Bursać i povezati Prvomajsku sa KBC Bež.Kosa?

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Baš i ne. Eventualno minibus. Problem je upravo deo od okretnice kod Doma penzionera, pa do onog parka u Kalvariji. Tu imamo i most preko udoline gde je nekada bio potočić. Taj deo je baš uzan na nekim delovima. Ulica je u Zemunu 1+1 i nije baš nešto naročito široka. Davao sam ranije predlog za kružnu minibus liniju KBC BK - Dom penzionera - Marije Bursać - Prvomajska - Teodora Hercla - Vrtlarska - 22 oktobra - Aleksandra Dubčeka - Bulevar Mihajla Pupina - Omladinskih brigada - Bulevar Zorana Đinđića - Dr Žorža Matea - KBC BK. Nisam 100% siguran za trasu, a ne mogu trenutno da nađem mapu koju sam radio.
 
Pa i rekao bih da može samo minibus...šteta je,jer zaista deluje taj deo kao slepo crevo,ko hoce iz Zemuna na B.Kosu mora da sidje do Fontane...makar i minibus bi bio rešenje,ipak je mnogo za pešačenje,pogotovo za starije osobe koje posećuju bolnicu na B.Kosi...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=866471#p866471:17028p1n je napisao(la):
solaris52 » Sre Jul 21, 2021 11:33 pm[/url]":17028p1n]Da li neko smatra da je moguce provuci prevoz kroz Marije Bursać i povezati Prvomajsku sa KBC Bež.Kosa?

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Pa moze,ali da bude solo autobus.Jedino tako.
 
Mogao bi solo autobus ili minibus na relaciji KBC Bezanijska kosa-Dom penzionera-Marije Bursac-Gornjogradska-Ugrinovacka-Zemun/backa/.
 
А ако га продужиш до Ледина, преко насеља Б. коса, онда може и прави аутобус.
Таква линија је, иначе, потребна.
 
Najbolje zglobni bus da proteramo preko mostića u Marije Bursać.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=866728#p866728:2kgy8cen je napisao(la):
solecar » Pet Jul 23, 2021 12:49 pm[/url]":2kgy8cen]Najbolje zglobni bus da proteramo preko mostića u Marije Bursać.
Ne znam cemu ovakvo ponasanje.Samo dajemo predloge.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=866728#p866728:2zn2arf0 je napisao(la):
solecar » 23 Jul 2021 11:49 am[/url]":2zn2arf0]Najbolje zglobni bus da proteramo preko mostića u Marije Bursać.
A što da ne i zglobni?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=866735#p866735:20q2awtk je napisao(la):
Nikola03 » 23 Jul 2021 13:17[/url]":20q2awtk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=866728#p866728:20q2awtk je napisao(la):
solecar » Pet Jul 23, 2021 12:49 pm[/url]":20q2awtk]Najbolje zglobni bus da proteramo preko mostića u Marije Bursać.
Ne znam cemu ovakvo ponasanje. Samo dajemo predloge.
To što se daje neki predlog, ne znači da na slikovit način ne mogu da odgovorim. Ja lično ne bih provlačio ovuda solo bus, već minibus, obzirom na konfiguraciju same ulice nakon okretnice, koja nije mnogo bolja (šira) u Zemunskom delu, bliže Domu penzionera. A oko toga se slažemo Solarir52 i ja.

Marije Bursac most.jpg
 
Mini bus mora,zaista je preuska ulica pogotovo na tom delu...e sad je jedini problem sto bi to svakako mogla da bude nova minibus linija,obzirom da su u okolini ovog kraja sve regularne autobuske linije sa soli ili zglobnim vozilima....produzenje linije 77 dalje od Doma Penzionera u ovakvim okolnostima nije realno,tako da to po meni treba da bude neka lokalna kruzna minibus linija koja bi povezivala B.Kosu,Marije Bursac i Zemun....

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
OK.Sad razumem.Onda bi mogao minibus KBC Bezanijska kosa-Dom penzionera-Marije Bursac-Gornjogradska-Ugrinovacka-Zemun/backa/. :)
 
Искрено, уместо продужавања већ тужних линија 102 и 105Л и васкрсавања неких старих (103), ја бих једноставно укинуо линију 85 као такву. Предугачка је, недовољно често иде и увек крцата. Боље да се скрати (и да буде у истом облику као пре изградње Пупиновог моста) а за становнике Леве обале Дунава увести нову, брзу и краћу линију која би ишла од Борче преко земунских Цара Душана и Главне све до Ушћа где би се окретала.
 
По мом мишљењу и даље је промашена линија. Предугачка је. Чини ми се да је четврта најдужа линија у граду а дуже од ње су само (чисто) приградске линије. Са обзиром на то да је и 95 слична, то је превише маратонских линија за један крај града. Велика већина путника са Леве обале не вози се даље од зграде општине Нови Београд. Вожња Банатском и Угриновачком је напорна, аутом никад нисам ишао том путањом до Пупиновог моста.
Мислим да би делотворнија била једна брза линија која би ишла улицом Цара Душана, затим Главном и на крају Булеваром Николе Тесле или Михајла Пупина до Ушћа где би се окретала. Линија 85 би могла да иде до окретнице 17, која је у непосредној близини Пупиновог моста. И на крају могла би се увести једна линија из Падинске Скеле која би ишла до те исте окретнице, али опет није толико нужно уколико би нова линија из Борче била честа и брза.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867682#p867682:3pxo0n26 je napisao(la):
Joe Peeps » Uto Jul 27, 2021 11:30 pm[/url]":3pxo0n26]По мом мишљењу и даље је промашена линија. Предугачка је. Чини ми се да је четврта најдужа линија у граду а дуже од ње су само (чисто) приградске линије. Са обзиром на то да је и 95 слична, то је превише маратонских линија за један крај града. Велика већина путника са Леве обале не вози се даље од зграде општине Нови Београд. Вожња Банатском и Угриновачком је напорна, аутом никад нисам ишао том путањом до Пупиновог моста.
Мислим да би делотворнија била једна брза линија која би ишла улицом Цара Душана, затим Главном и на крају Булеваром Николе Тесле или Михајла Пупина до Ушћа где би се окретала. Линија 85 би могла да иде до окретнице 17, која је у непосредној близини Пупиновог моста. И на крају могла би се увести једна линија из Падинске Скеле која би ишла до те исте окретнице, али опет није толико нужно уколико би нова линија из Борче била честа и брза.
95 bi ostavio takvu kakva jeste.Treba staviti 105L na relaciji ovca-borca 3-zemun/backa/.Ne moze da nijedan bus okrece kod pupinovog mosta kao 17,jer se tu nakupi dosta njenih vozila iako tu sad okrece samo jedna linija.85 bi mogao da se skrati do zemuna/backe/.I mogla bi se uvesti linija na relaciji padinska skela-pupinov most-zemun/backa/.Ostala bi veza padinske skele sa okretnicom 17.
 
За 95 би евентуално било корисно да јој се траса на НБГ ротира са 16, па да имамо линије 16 Карабурма-Блок 45 и 95 Борча-Павиљони.
 
Линија 85 може и до те окретнице, мада не знам колико би срећни били становници Банатске и околних улица.
Што се тиче превоза са Леве обале, било која главна линија која би се окретала у Бачкој била би прекратка. А линија 105Л још додатно неефикасна својом дужином. Може искључиво као секундарна линија али са обзиром на стање у ГСП-у не бих превише компликовао и дирао је. Главна линија мора да буде дужа и да иде до Ушћа, евентуално Старог Сајмишта или нове аутобуске станице.
Што се тиче Падинске Скеле линија до Бачке би била океј, мада не би јој било лоше ни да иде до Земунског кеја. Ипак није толико неопходна. Линија 101 је и сада солидна, ја бих додао можда још један - два аутобуса ту и уз аутобус из Борче који је ефикаснији и краћи од 85 имали би брзу везу са сремским Београдом. Једино треба направити пасарелу или подземни пролаз на Зрењанинском путу где се преседа, али то мора да сачека дуго чекање ширења истог.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867758#p867758:3cr1zufc je napisao(la):
Joe Peeps » Sre Jul 28, 2021 11:38 am[/url]":3cr1zufc]Линија 85 може и до те окретнице, мада не знам колико би срећни били становници Банатске и околних улица.
Што се тиче превоза са Леве обале, било која главна линија која би се окретала у Бачкој била би прекратка. А линија 105Л још додатно неефикасна својом дужином. Може искључиво као секундарна линија али са обзиром на стање у ГСП-у не бих превише компликовао и дирао је. Главна линија мора да буде дужа и да иде до Ушћа, евентуално Старог Сајмишта или нове аутобуске станице.
Што се тиче Падинске Скеле линија до Бачке би била океј, мада не би јој било лоше ни да иде до Земунског кеја. Ипак није толико неопходна. Линија 101 је и сада солидна, ја бих додао можда још један - два аутобуса ту и уз аутобус из Борче који је ефикаснији и краћи од 85 имали би брзу везу са сремским Београдом. Једино треба направити пасарелу или подземни пролаз на Зрењанинском путу где се преседа, али то мора да сачека дуго чекање ширења истог.
Pa ne moze bas da ide do zemunskog keja tu ima 7 linija i vec je tu guzva.Pretrpano je.Mozda bi mogao od Padinske skele preko zemuna pa do novog beograda.
 
Истина, али опет мислим да директнија веза Падинске Скеле са Земуном за сада није неопходна. Што не значи да неће бити у будућности. Карактер тог насеља је дефинитивно промењен. Гигант због које је и настало сада је само сенка. Од југословенског совхоза у 21. веку Падинска Скела мора постати приградско насеље или ће бити ужасно место за живот. За почетак земљиште у самом насељу које припада ПКБ-у пребацити у власништво општине или града.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867765#p867765:24gqxzph je napisao(la):
Joe Peeps » Sre Jul 28, 2021 12:04 pm[/url]":24gqxzph]Истина, али опет мислим да директнија веза Падинске Скеле са Земуном за сада није неопходна. Што не значи да неће бити у будућности. Карактер тог насеља је дефинитивно промењен. Гигант због које је и настало сада је само сенка. Од југословенског совхоза у 21. веку Падинска Скела мора постати приградско насеље или ће бити ужасно место за живот. За почетак земљиште у самом насељу које припада ПКБ-у пребацити у власништво општине или града.
Slazem se s time da Padinjak mora postati prigradsko naselje.Ja mislim da treba veza Padinske skele preko zemuna pa da ide do novog beograda.Bilo bi super nego da presedaju na 85 ili 95.
 
Шта мислите о неком експресу Падињак (и сва успутна стајалишта до петље) - Пупинов мост - Земун пошта - Хотел Југославија - Ушће - Блок 20 ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=867775#p867775:2yevx1cf je napisao(la):
Дошљак » Sre Jul 28, 2021 12:37 pm[/url]":2yevx1cf]Шта мислите о неком експресу Падињак (и сва успутна стајалишта до петље) - Пупинов мост - Земун пошта - Хотел Југославија - Ушће - Блок 20 ?
Nije ni to lose.
 
Eвентуално ми пада на памет можда да од центра Земуна иде десно, у булевар Михајла Пупина до општине НБГ, па после ње да скрене у Трешњиног цвета лево ка булевару Николе Тесле до Ушћа, и онда код Ушћа да иде десно ка Милентија Поповића, и даље као 35 и 27Е до окретнице у блоку 20. А када се једног уради спајање булевара Николе Тесле и Владимира Поповића, она може право туда до блока 20.
 
Vrh