Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551182#p551182:1tgn51a5 je napisao(la):
MidnightParkour » Čet Jul 12, 2018 5:06 pm[/url]":1tgn51a5]Evo moje preporuke za liniju 19. Jedna varijanta (crvenom bojom oznaceno) je da liniju 19 preusmere ka Banjici. Druga varijanta (zelenom bojom oznaceno) je da liniju preusmere ka Zvezdari.

e534d933b956d640126458c9e4170b24.jpg

68f32f1658ed32cf7b22f49ed8276ef2.jpg
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551305#p551305:1tgn51a5 je napisao(la):
Karlo del Ponte » Pet Jul 13, 2018 12:27 am[/url]":1tgn51a5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551299#p551299:1tgn51a5 je napisao(la):
solecar » 12 Jul 2018 11:18 pm[/url]":1tgn51a5]Neizvodljivo. Nije moguće skretanje iz Kralja Milana u Kneza Miloša i obrnuto.
Могуће је уколико би се поставила контактна мрежа Немањином од Славије до Кнеза Милоша. Лево скретање из Кнеза Милоша у Немањину је могуће. Генерално, таква веза би била јако корисна, рецимо, за случајеве када је у Краља Милана "пешачка субота" или нешто слично. Да се не скраћују троле до Славије, нити уводе они аутобуси типа 29А и слично. Управо је велика мана тролејбуског система што нема алтернативних траса, тако да увек морамо чупати недовољан број аутобуса у резерви, и у главном тешких кршева када год се због нечег мрежа прекине.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551307#p551307:1tgn51a5 je napisao(la):
Дошљак » Pet Jul 13, 2018 12:31 am[/url]":1tgn51a5]А да ли је могуће скренути из правца Теразија ка Политици? То би омогућило да се добију линија Коњарник-Звездара и Коњарник-Бањица а које би притом пролазиле близу трга, чиме би 3 линије које окрећу на Студентском тргу замениле 2 линије које само пролазе кроз центар а терминуси су им у периферији. Тако би по измештању окретнице Студентски трг на Дорћол било потребно изместити на нову окретницу само три тролејбуске линије, 21, 22 и 29, док би 19 била подељена између 28 и 40. И вук сит, и јарићи на броју.

Evo predloga (ideje) za reorganizaciju , uključujući i aktuelne predloge (Batutova , Braće Jerković , Prokop) gradske vlasti. Sve ovo je izvodljivo uz minimalna ulaganja , što se tiče same kontaktne mreže i povećanja postojećih kapaciteta elektromreže. Takođe , uz kupovinu novih trola i bolju iskorišćenost postojećih kapaciteta voznog parka , dobio bi se znatno bolji sistem od predloženog ukidanja troli i njihove zamene sa elektrobusima. Predloženi sistem organizacije linija je samo jedna od varijacija , u koju nisam uključio okretnicu Crveni krst.



Plavom bojom je označena postojeća kontaktna mreža , crvenom ona koja bi trebalo da se izgradi (postavi) , a svetloplavom postojeća kontaktna mreža koja vodi do trolejbuskog depoa.

 
A u oznakama linija samo bi zbunilo nase sugradjane samo cist broj
Povezivanje medakovica i banjice dobra ideja
Ovo na zvjezdari planirano je malo drugacije probijanjem nove ulice cingrijina i novom okretnicom
 
U jednom od planova je zamišljeno da trole idu Batutovom ulicom. Ako bi se (kada bi se) izgradila veza preko Čingrijine , mogle bi tuda da idu trole. A što se tiče brojeva , slobone imamo: 1, 4, 8, 61, 62, 63, 64, 69, 80, 86, 90, 93, 97, 98, 99. Lično ne vidim kako bi se ovi brojevi fino uklopili , te sam zato dodao slovne oznake uz postojeću numeraciju , iako bi u nekim slučajevima bilo bolje da bude čist broj.
 
Ознака А иза се углавном односи на замену за аутобусем па бих саветовао да се избегавају овакве ознаке када су троле и трамваји у питању.
Мој савет је да све линије које саовраћају преко прокопа узму јединстену 60+ ознаку а линија 29А боље да буде 29П.

Мења се...

29А=29П
40А = 61
41 = 62
41Л = 63
41А = 41 ова линија је непотребна а постоји већ 44 на којој бих ставио елетробусеве.
 
Bolje da bude 29Ž. :)
Šalu na stranu , oznake 60 - 69 se koriste za Savske blokove. Izuzetak su 65 i 66. Oznaka "P" se danasw koristi za produženu varijantu linije , a 29P (kako si je krstio) , to svakako nije.
Što se tiče 44 i elektrobuseva, to sam već ranije spominjao zašto nisam za to da oni idu Kneza Miloša , već da to budu trole , barem dok se ne proširi pomenuta ulica. A i šta fali da se uvede trola do Senjaka a da 44 promeni trasu? Ne mora striktno da ide do centra preko Kneza Miloša , ili pak ne mora uopšte preko centra da ide , ako bi se uvela trola kao veza sa centrom. Ionako je linija slabo iskorišćena.
Šta je sa autobuskim linijama koje imaju i slovne oznake tipa A, B , V , G...?
 
Ako je jednom uradjena glupost sa 860 azbuka cijela ne treba je ponavljat
 
Tačno. Ali odavno postoji sistem za linije u sadašnjim zonama 1 i 2 da se koriste oznake L , A i E , a od skoro i P. Na stranu što se to u poslednje vreme koristi potpuno pogrešno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553790#p553790:2vqm9nwn je napisao(la):
solecar » Пон Јул 23, 2018 5:47 pm[/url]":2vqm9nwn]Bolje da bude 29Ž. :)
Šalu na stranu , oznake 60 - 69 se koriste za Savske blokove. Izuzetak su 65 i 66. Oznaka "P" se danasw koristi za produženu varijantu linije , a 29P (kako si je krstio) , to svakako nije.
Što se tiče 44 i elektrobuseva, to sam već ranije spominjao zašto nisam za to da oni idu Kneza Miloša , već da to budu trole , barem dok se ne proširi pomenuta ulica. A i šta fali da se uvede trola do Senjaka a da 44 promeni trasu? Ne mora striktno da ide do centra preko Kneza Miloša , ili pak ne mora uopšte preko centra da ide , ako bi se uvela trola kao veza sa centrom. Ionako je linija slabo iskorišćena.
Šta je sa autobuskim linijama koje imaju i slovne oznake tipa A, B , V , G...?

Не може А за троле јер А значи аутобус када су питању тројејбуси и трамваји. Једина смислена ознака линије је 29П по систему 25 и 25П Карабурма/Миријево 4 или једна да буде 29 а друга 29Л. Чим има изузетака значи да се не користи већ је то твој ум смислио то правило које нема везе са реалношћу. :kafa:

То што постоји ђубре напоље не значи да треба да заврљачујеш ђубре кроз прозор.
 
Ako ćemo da cepamo dlaku , nemam ništa protiv. Onda predlažem 80, 86, 98, 421, 509, 871... Evo ovo nije moj um smislio. A i mnogo je prihvatljivije i logičnije od onoga što je tvoj um smislio , a što nema veze sa realnošću.
 
Нумерација је зрела за целокупну реорганизацију, али да се држимо овде траса, ово предложено би била добра прва фаза проширења мреже, али се ја ту не бих зауставио, већ би тежио претварању и осталих Врачарских линија (25, 25П, 26, 46, 55, 83) и линија 33 и 48 у тролејбуске као неке друге фазе, док би трећа и четврта фаза биле претварање већине најоптерећенијих аутобуских линија које пролазе кроз сам центар и круг двојке најзагађенијим коридорима (Бранкова, Деспота Стефана, Кнеза Милоша) у тролејбуске.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553853#p553853:2prqhamv je napisao(la):
solecar » Пон Јул 23, 2018 9:45 pm[/url]":2prqhamv]Ako ćemo da cepamo dlaku , nemam ništa protiv. Onda predlažem 80, 86, 98, 421, 509, 871... Evo ovo nije moj um smislio. A i mnogo je prihvatljivije i logičnije od onoga što je tvoj um smislio , a što nema veze sa realnošću.

Нумерација није ни сад логично-структурна! Узима се прво слободно место. И сам си рекао да је 66 изузетак што иде (али и она има смисла због оближње 65-ице) или да те подсетим! Само на основу тога можеш да закључиш да се бројеви додељују први слободни јер простора више нема или да се мењају аутобуске линије тролејбуским линијама. Друго нико није ставио тапио на потез, ево 40+ је разбацан на пример. Шта ће она 45-ица у Земуну а овамо 46 чак у Миријеву то нико не може лочики повезати! Толико о реалности. :dil:
 
И потези 30 и 90 су разбацани као и потез 40, а потези 60 и 70 који већински покривају НБГ и Земун, такође имају 66 и 79 који немају никакве везе са тим деловима града. Отприлике би нека логика била да су се 45 и 79 заменили за нумерацију, 43 да се преименује у 93, а њен број да добије 66.
Мада генерално, Београду треба прво темељна реорганизација целокупног превоза с обзиром на све новоностале ситуације у граду (измештање железничке, аутобуске станице и Ласте, изградња метроа, стајалишта и линије БГ воза, нова друмска инфраструктура - УМП, СМТ, тунели, нови булевари и мостови, затим нове окретнице, планирана измештања окретница из центра града, нови стамбени комплекси, нови пословни комплекси, угашена и измештена индустрија, нови токови кретања људи генерално) и након ње да се дефинише и нумерација линија.
 
66 може да се повеже као мала локална 65-ица али 79 лол... хм.. кад мало боље размислим...сад ми је пало на памет да линија Прокоп-Звездара-Коњарник може да буде 80 тако би на Звездари стајали 79 и 80. Да 80 савршено пристаје! Остале линије које иду према југу од Прокопа биле би 41 до Бањице 2 и 44 до Медака! Садашња 44-ка постала би ЕКО2!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553865#p553865:24prhhe6 je napisao(la):
Дошљак » Pon Jul 23, 2018 10:08 pm[/url]":24prhhe6]Oво предложено би била добра прва фаза проширења мреже, али се ја ту не бих зауставио, већ би тежио претварању и осталих Врачарских линија (25, 25П, 26, 46, 55, 83) и линија 33 и 48 у тролејбуске као неке друге фазе, док би трећа и четврта фаза биле претварање већине најоптерећенијих аутобуских линија које пролазе кроз сам центар и круг двојке најзагађенијим коридорима (Бранкова, Деспота Стефана, Кнеза Милоша) у тролејбуске.
Ima dosta linija i pravaca koji bi bili idealni za trolejbuse , kao i što ima linija koje bi bile idealne za elektrobuse. Što se tiče 25 , 25P i 26 , tu nisam siguran koliko bi bilo izvodljivo sprovesti trole (pre svega mislim na kontaktnu mrežu) , zbog uskih ulica u zoni Dušanovačkog mosta (mislim na deo ka Braće Jerković i Kumodraškoj).
Što se tiče 33 , ne znam koliko bi to bilo izvodljivo zbog tramvajske mreže u Vojvode Stepe (znam da u inostranstvu bez problema može da se izvede da istom trakom budu razvučene kontaktne mreže za tole i tramvaje), imajuću u vidu da nismo u stanju ni običnu popravku betoniranja platoa na Slaviji da odradimo OK.
Za 48 imam jedno pitanje. Nemam ništa protiv da ona postane trolejbuska , ali koliko je isplativo razvlačiti kontaktnu mrežu kroz Bulevar Oslobođenja zbog samo jedne linije? Ako bi se tu dodala još neka trolejbuska linija, onda bi to bilo isplativo. Ili da recimo 48 ostane autobuska kao što je sada , a da se trolejbuska linija sprovede da ide od Studentskog trga trasom linije 41 do Pet solitera , pa dalje trasom 48.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553865#p553865:24prhhe6 je napisao(la):
Дошљак » Pon Jul 23, 2018 10:08 pm[/url]":24prhhe6]Нумерација је зрела за целокупну реорганизацију, али да се држимо овде траса.
:kk:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553888#p553888:24prhhe6 je napisao(la):
Norexan » Pon Jul 23, 2018 11:24 pm[/url]":24prhhe6]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553853#p553853:24prhhe6 je napisao(la):
solecar » Пон Јул 23, 2018 9:45 pm[/url]":24prhhe6]Ako ćemo da cepamo dlaku , nemam ništa protiv. Onda predlažem 80, 86, 98, 421, 509, 871... Evo ovo nije moj um smislio. A i mnogo je prihvatljivije i logičnije od onoga što je tvoj um smislio , a što nema veze sa realnošću.

Нумерација није ни сад логично-структурна! Узима се прво слободно место. И сам си рекао да је 66 изузетак што иде (али и она има смисла због оближње 65-ице) или да те подсетим! Само на основу тога можеш да закључиш да се бројеви додељују први слободни јер простора више нема или да се мењају аутобуске линије тролејбуским линијама. Друго нико није ставио тапио на потез, ево 40+ је разбацан на пример. Шта ће она 45-ица у Земуну а овамо 46 чак у Миријеву то нико не може лочики повезати! Толико о реалности. :dil:
Ako se uzima prvi slobodan broj , čemu onda forsiranje oznake 29P i kao idealnog rešenja i tvrdnje kako moj sistem nema veze sa realnošću , umesto da si predložio da se krene sa uzmimanjem od prvih slobodni brojeva (1, 4 , 8...). A ta tvoja tvrdnja baš i nema veze sa realnošću. Ako već imamo prostora za uzimanje novih brojnih oznaka , otkud onda 25P , 38L , 38A , 81L , 405L , 406L , 407L , 505L ...

P.S.

Niko nije stavio ni tapio na to da moraju tramvaji da imaju oznake među prvim brojevima. Što se tiče 45 , ona je uz 37 relikt iz jedne od prethodnih organizacija numeracije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553899#p553899:2tqp8bzp je napisao(la):
solecar » Уто Јул 24, 2018 12:19 am[/url]":2tqp8bzp][
Ako se uzima prvi slobodan broj , čemu onda forsiranje oznake 29P i kao idealnog rešenja i tvrdnje kako moj sistem nema veze sa realnošću , umesto da si predložio da se krene sa uzmimanjem od prvih slobodni brojeva (1, 4 , 8...). A ta tvoja tvrdnja baš i nema veze sa realnošću. Ako već imamo prostora za uzimanje novih brojnih oznaka , otkud onda 25P , 38L , 38A , 81L , 405L , 406L , 407L , 505L ...

P.S.

Niko nije stavio ni tapio na to da moraju tramvaji da imaju oznake među prvim brojevima. Što se tiče 45 , ona je uz 37 relikt iz jedne od prethodnih organizacija numeracije.

Поновићу.

То што постоји ђубре напоље не значи да треба да заврљачујеш ђубре кроз прозор.

Или у преводу да сви могу резумети. То што се нешто ВЕЋ ПРИМЕЊУЈЕ не значи да је то исправно! Спрдали смо се како Ласта има 55251 а онда је дошла Стрела са азбуком 860-ица која за разлику од Ласте нема никаве логику. Наиме, Ласта када стави друго слова иза то значи да је оригинална линија промењена односно да свраћа у неко село које оригинална не свраћа. Нећемо више. :kafa:

Једини разлог зашто сам предлагао 29П је што је то једино разумљиво логично решење. 29А не може јер А понаваам кад се стави на тролејбус или трамвај значи да је то АУТОБУСКА линија 29А, 7А, 9А, 13А и сад даље на небрајам. :wink:


Мислим да би требало прво да прочиташ шта сам написао

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553888#p553888:2tqp8bzp je napisao(la):
Norexan » Пон Јул 23, 2018 11:24 pm[/url]":2tqp8bzp]

Нумерација није ни сад логично-структурна! Узима се прво слободно место. И сам си рекао да је 66 изузетак што иде (али и она има смисла због оближње 65-ице) или да те подсетим! Само на основу тога можеш да закључиш да се бројеви додељују први слободни јер простора више нема/b] или да се мењају аутобуске линије тролејбуским линијама. Друго нико није ставио тапио на потез, ево 40+ је разбацан на пример. Шта ће она 45-ица у Земуну а овамо 46 чак у Миријеву то нико не може лочики повезати! Толико о реалности. :dil:



Реликт? Онда је 79 модерна с обзиром где полази и где иде је једна права модерна заовштина. :lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553894#p553894:33wvldk5 je napisao(la):
Norexan » Pon Jul 23, 2018 11:58 pm[/url]":33wvldk5]кад мало боље размислим...сад ми је пало на памет да линија Прокоп-Звездара-Коњарник може да буде 80 тако би на Звездари стајали 79 и 80. Да 80 савршено пристаје! Остале линије које иду према југу од Прокопа биле би 41 до Бањице 2 и 44 до Медака! Садашња 44-ка постала би ЕКО2!
Moglo bi tako , mada bi savršenije pristajalo da 81L ponese oznaku 80 , pa bi smo tako u altini imali linije 80 i 81 , obzirom da sadašnja oznaka nema veze sa izvornim značenjem i upotrebom slova "L".

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553902#p553902:33wvldk5 je napisao(la):
Norexan » Uto Jul 24, 2018 12:39 am[/url]":33wvldk5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553899#p553899:33wvldk5 je napisao(la):
solecar » Уто Јул 24, 2018 12:19 am[/url]":33wvldk5][
Ako se uzima prvi slobodan broj , čemu onda forsiranje oznake 29P i kao idealnog rešenja i tvrdnje kako moj sistem nema veze sa realnošću , umesto da si predložio da se krene sa uzmimanjem od prvih slobodni brojeva (1, 4 , 8...). A ta tvoja tvrdnja baš i nema veze sa realnošću. Ako već imamo prostora za uzimanje novih brojnih oznaka , otkud onda 25P , 38L , 38A , 81L , 405L , 406L , 407L , 505L ...

P.S.

Niko nije stavio ni tapio na to da moraju tramvaji da imaju oznake među prvim brojevima. Što se tiče 45 , ona je uz 37 relikt iz jedne od prethodnih organizacija numeracije.

Поновићу.

То што постоји ђубре напоље не значи да треба да заврљачујеш ђубре кроз прозор.

Или у преводу да сви могу резумети. То што се нешто ВЕЋ ПРИМЕЊУЈЕ не значи да је то исправно! Спрдали смо се како Ласта има 55251 а онда је дошла Стрела са азбуком 860-ица која за разлику од Ласте нема никаве логику. Наиме, Ласта када стави друго слова иза то значи да је оригинална линија промењена односно да свраћа у неко село које оригинална не свраћа. Нећемо више. :kafa:

Једини разлог зашто сам предлагао 29П је што је то једино разумљиво логично решење. 29А не може јер А понаваам кад се стави на тролејбус или трамвај значи да је то АУТОБУСКА линија 29А, 7А, 9А, 13А и сад даље на небрајам. :wink:
29P logično svakako nije , jer po toj logici je onda i 29Ž isto tako logično. :wink:
Kao drugo , mnogo je logičnija oznaka 41 i 41L , umesto 61 i 62. Tek to bi zbunilo ljude. Mada , i ovo sa 41 i 41L bi u početku zbunjivalo. Eventualno bi moglo da sadašnji 41 bude i dalje 41 , a predložena linija do Medakovića III da ponese neku drugu brojnu oznaku , mada bi u tom slučaju opet to bilo po sistemu ofrlje i bez neke logike.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553902#p553902:33wvldk5 je napisao(la):
Norexan » Uto Jul 24, 2018 12:39 am[/url]":33wvldk5]
Мислим да би требало прво да прочиташ шта сам написао

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553888#p553888:33wvldk5 je napisao(la):
Norexan » Пон Јул 23, 2018 11:24 pm[/url]":33wvldk5]

Нумерација није ни сад логично-структурна! Узима се прво слободно место. И сам си рекао да је 66 изузетак што иде (али и она има смисла због оближње 65-ице) или да те подсетим! Само на основу тога можеш да закључиш да се бројеви додељују први слободни јер простора више нема/b] или да се мењају аутобуске линије тролејбуским линијама. Друго нико није ставио тапио на потез, ево 40+ је разбацан на пример. Шта ће она 45-ица у Земуну а овамо 46 чак у Миријеву то нико не може лочики повезати! Толико о реалности. :dil:


Реликт? Онда је 79 модерна с обзиром где полази и где иде је једна права модерна заовштина. :lool:

Umesto što se "razbacuješ" sa pameću , plus bolduješ stvari , ponoviću: 1 , 4 , 8 su slobodni brojevi , a ispred su svih tvoji "realnih" i "logičnih" predloga za uzimanje čisto brojnih oznaka. Ako se već uzimaju prvi slobodni brojevi , onda bi pre trebalo da se uzmu 1 , 4 , 8 umesto 29P , 61 , 62 , 63...
Što se tiče mog komentara za 37 i 45 , to se odnosilo isključivo na numeraciju. A to može da vidi svako , ako hoće. Sa akcentom na "ako hoće".
 
Uskoro skraćenje linije 603 do okretnice u Surčinu. Već su prelepljene oznake na trasi od centra Surčina ka Ledinama , a postavljene ka okretnici u Surčinu. Takođe , u planu je i skidanje jednog vozila sa linije.

izvor: gspbeograd.net
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553911#p553911:3i3qcy2a je napisao(la):
solecar » Уто Јул 24, 2018 1:27 am[/url]":3i3qcy2a]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553894#p553894:3i3qcy2a je napisao(la):
Norexan » Pon Jul 23, 2018 11:58 pm[/url]":3i3qcy2a]кад мало боље размислим...сад ми је пало на памет да линија Прокоп-Звездара-Коњарник може да буде 80 тако би на Звездари стајали 79 и 80. Да 80 савршено пристаје! Остале линије које иду према југу од Прокопа биле би 41 до Бањице 2 и 44 до Медака! Садашња 44-ка постала би ЕКО2!
Moglo bi tako , mada bi savršenije pristajalo da 81L ponese oznaku 80 , pa bi smo tako u altini imali linije 80 i 81 , obzirom da sadašnja oznaka nema veze sa izvornim značenjem i upotrebom slova "L".

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553902#p553902:3i3qcy2a je napisao(la):
Norexan » Uto Jul 24, 2018 12:39 am[/url]":3i3qcy2a]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553899#p553899:3i3qcy2a je napisao(la):
solecar » Уто Јул 24, 2018 12:19 am[/url]":3i3qcy2a][
Ako se uzima prvi slobodan broj , čemu onda forsiranje oznake 29P i kao idealnog rešenja i tvrdnje kako moj sistem nema veze sa realnošću , umesto da si predložio da se krene sa uzmimanjem od prvih slobodni brojeva (1, 4 , 8...). A ta tvoja tvrdnja baš i nema veze sa realnošću. Ako već imamo prostora za uzimanje novih brojnih oznaka , otkud onda 25P , 38L , 38A , 81L , 405L , 406L , 407L , 505L ...

P.S.

Niko nije stavio ni tapio na to da moraju tramvaji da imaju oznake među prvim brojevima. Što se tiče 45 , ona je uz 37 relikt iz jedne od prethodnih organizacija numeracije.

Поновићу.

То што постоји ђубре напоље не значи да треба да заврљачујеш ђубре кроз прозор.

Или у преводу да сви могу резумети. То што се нешто ВЕЋ ПРИМЕЊУЈЕ не значи да је то исправно! Спрдали смо се како Ласта има 55251 а онда је дошла Стрела са азбуком 860-ица која за разлику од Ласте нема никаве логику. Наиме, Ласта када стави друго слова иза то значи да је оригинална линија промењена односно да свраћа у неко село које оригинална не свраћа. Нећемо више. :kafa:

Једини разлог зашто сам предлагао 29П је што је то једино разумљиво логично решење. 29А не може јер А понаваам кад се стави на тролејбус или трамвај значи да је то АУТОБУСКА линија 29А, 7А, 9А, 13А и сад даље на небрајам. :wink:
29P logično svakako nije , jer po toj logici je onda i 29Ž isto tako logično. :wink:
Kao drugo , mnogo je logičnija oznaka 41 i 41L , umesto 61 i 62. Tek to bi zbunilo ljude. Mada , i ovo sa 41 i 41L bi u početku zbunjivalo. Eventualno bi moglo da sadašnji 41 bude i dalje 41 , a predložena linija do Medakovića III da ponese neku drugu brojnu oznaku , mada bi u tom slučaju opet to bilo po sistemu ofrlje i bez neke logike.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553902#p553902:3i3qcy2a je napisao(la):
Norexan » Uto Jul 24, 2018 12:39 am[/url]":3i3qcy2a]
Мислим да би требало прво да прочиташ шта сам написао

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553888#p553888:3i3qcy2a je napisao(la):
Norexan » Пон Јул 23, 2018 11:24 pm[/url]":3i3qcy2a]

Нумерација није ни сад логично-структурна! Узима се прво слободно место. И сам си рекао да је 66 изузетак што иде (али и она има смисла због оближње 65-ице) или да те подсетим! Само на основу тога можеш да закључиш да се бројеви додељују први слободни јер простора више нема/b] или да се мењају аутобуске линије тролејбуским линијама. Друго нико није ставио тапио на потез, ево 40+ је разбацан на пример. Шта ће она 45-ица у Земуну а овамо 46 чак у Миријеву то нико не може лочики повезати! Толико о реалности. :dil:


Реликт? Онда је 79 модерна с обзиром где полази и где иде је једна права модерна заовштина. :lool:

Umesto što se "razbacuješ" sa pameću , plus bolduješ stvari , ponoviću: 1 , 4 , 8 su slobodni brojevi , a ispred su svih tvoji "realnih" i "logičnih" predloga za uzimanje čisto brojnih oznaka. Ako se već uzimaju prvi slobodni brojevi , onda bi pre trebalo da se uzmu 1 , 4 , 8 umesto 29P , 61 , 62 , 63...
Što se tiče mog komentara za 37 i 45 , to se odnosilo isključivo na numeraciju. A to može da vidi svako , ako hoće. Sa akcentom na "ako hoće".


81 и 81Л имау логике колико и твоја 41 и 41Л. Упадаш самом себи у уста а на видиш. :lool:

41 остаје као таква. Ова до Медака постаје 44. Линија од Прокоп-Коњарник постаје 80.
Садашња 44 постала би ЕКО2 :kk:

Дакле

41 Медак-Прокоп-Трг -> 44
41Л Бањица2 - Прокоп - Трг -> 41
40А Прокоп-Звеудара-Коњаркик -> 80
29A Студенски трг-Браће Јерковић -> 29П или 61
Ово сам већ написао али проблем је у томе што упорно офрље гледаш очима.
29А сигурише да је у питању неки аутобус који иде уместо троле
. :kafa:

Ова Сењак-Трг републике поред свих појачања служила би овако да превози ваздух :lool: те је због тога јако боље решење да се уведе ЕКО2 која би саобраћала трасом данашње линије 44.


1 4 8 су за трамваје... :grand:

Нумерација је таква да се узима прво слободно место али у границама слободности и логике. Линија добија назив са бројевима с којима се располаже. Шта то значи? То значи да прво гледаш да ли има неки превоз који иде туда (пример 49, 50 или мој предлог за 79,80), ако не можеш пронаћи слободно место онда гледаш шта је слободно 61 62 63, е сад ако бих хтео 42 на пример може али онда морала би да се изврши ротација па би тамо отишла 61 а овамо 42. Зашто је лоша словна ознака? Сценарио. Не могу да иду троле и теби иде 41ЛА или 41ЛЛ1. :laugh: Она се може применити али само ако је у питању прави локал а не нова линија. Пример 3Л , 41Л када скрати до старе окретнице итд.

Тако рецимо постоји нека сулуда идеја о линији 511Л поред онолио живе 510 на пример. То неко зрачење ударило у људе па смишљају нека волшебна имена, још само фали 860БЛА :violina:

И мој коментар за 79 се односио на нумерацију. Ознака која углавном иде за Земун и Бажанију а ова ухвати па заврши на Дорћолу а овамо на Миријеву има логике... :lool:
 
Predlog za liniju EKO 2 - Ustanička - Banovo brdo

Trasa: Ustanička - Paunova (trasom linije 50), Paunova - Banovo brdo (trasom linije 49).
Prednosti: smanjenje gužvi u ovom delu grada, čistiji vazduh, brže i bezbednije putovanje.
Mane: nesloga s Sekreterijatom za javni prevoz, loše realizovanje reda vožnje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553919#p553919:2hhdnuq4 je napisao(la):
ACA » Уто Јул 24, 2018 3:14 am[/url]":2hhdnuq4]Predlog za liniju EKO 2 - Ustanička - Banovo brdo

Trasa: Ustanička - Paunova (trasom linije 50), Paunova - Banovo brdo (trasom linije 49).
Prednosti: smanjenje gužvi u ovom delu grada, čistiji vazduh, brže i bezbednije putovanje.
Mane: nesloga s Sekreterijatom za javni prevoz, loše realizovanje reda vožnje.

Чистији ваздух по шумама и горама... :lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553916#p553916:2qrxun7v je napisao(la):
Norexan » Uto Jul 24, 2018 2:41 am[/url]":2qrxun7v]
81 и 81Л имау логике колико и твоја 41 и 41Л. Упадаш самом себи у уста а на видиш.[/url]
Ponoviću , pošto vidim da je problem je u tome što uporno ofrlje gledaš očima.
solecar je napisao(la):
]savršenije pristajalo da 81L ponese oznaku 80 , pa bi smo tako u altini imali linije 80 i 81 , obzirom da sadašnja oznaka nema veze sa izvornim značenjem i upotrebom slova "L".

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553916#p553916:2qrxun7v je napisao(la):
Norexan » Uto Jul 24, 2018 2:41 am[/url]":2qrxun7v]Ова Сењак-Трг републике поред свих појачања служила би овако да превози ваздух те је због тога јако боље решење да се уведе ЕКО2 која би саобраћала трасом данашње линије 44.
:lool: Bolje EKO2 da prevozi vazduh nego trola. Upadaš samom sebi u usta a ne vidiš.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553916#p553916:2qrxun7v je napisao(la):
Norexan » Uto Jul 24, 2018 2:41 am[/url]":2qrxun7v]41 Медак-Прокоп-Трг -> 44
41Л Бањица2 - Прокоп - Трг -> 41
40А Прокоп-Звеудара-Коњаркик -> 80
29A Студенски трг-Браће Јерковић -> 29П или 61
Ово сам већ написао али проблем је у томе што упорно офрље гледаш очима.
29А сигурише да је у питању неки аутобус који иде уместо троле.

80 sugeriše da je u pitanju linija koja saobraća ka Zemunu.
61 sugeriše da je u pitanju linija koja saobraća ka NBG.
29P sugeriše da linija saobraća ka VML trasom linije 20.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553916#p553916:2qrxun7v je napisao(la):
Norexan » Uto Jul 24, 2018 2:41 am[/url]":2qrxun7v]1 4 8 су за трамваје...
Nigde nije stavljena tapia na to da ovi brojevi moraju da budu rezervisani za tramvaje.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553916#p553916:2qrxun7v je napisao(la):
Norexan » Uto Jul 24, 2018 2:41 am[/url]":2qrxun7v]Нумерација је таква да се узима прво слободно место али у границама слободности и логике. Линија добија назив са бројевима с којима се располаже. Шта то значи? То значи да прво гледаш да ли има неки превоз који иде туда (пример 49, 50 или мој предлог за 79,80), ако не можеш пронаћи слободно место онда гледаш шта је слободно 61 62 63, е сад ако бих хтео 42 на пример може али онда морала би да се изврши ротација па би тамо отишла 61 а овамо 42. Зашто је лоша словна ознака? Сценарио. Не могу да иду троле и теби иде 41ЛА или 41ЛЛ1. Она се може применити али само ако је у питању прави локал а не нова линија. Пример 3Л , 41Л када скрати до старе окретнице итд.
Slobodnost i logika ne idu jedno sa drugim. Kada je Linija 81 koja je saobraćala na relaciji Blok 70A – Altina , podeljena na dve linije koje saobraćaju na relaciji Paviljoni – Altina , slobodni brojevi u opticaju su bili 80, 85 , 86. I šta su ovi uradili? Uzeli oznake 81 i 81L.
Kada je uvođena linija za Nenadovac , od svih mogućih slobodnih brojeva , uzeta je oznaka 405L. Isti slučaj i sa liijom 407L. A i jedna i druga linija dele svega par stanica sa glavnim linijama. Isto i sa 38L i 38A.
Primer za 49 i 50 nema apsolutno nikakve veze sa onim što si napisao. Ranije je linija 49 saobraćala preko Lisičjeg potoka, da bi je kasnije najpre produžili do Banjice II , a zatim i do Stepe. Da je kojim slučajem linija nosila , naprimer 69 , ostala bi ta oznaka.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=553916#p553916:2qrxun7v je napisao(la):
Norexan » Uto Jul 24, 2018 2:41 am[/url]":2qrxun7v]Не могу да иду троле и теби иде 41ЛА или 41ЛЛ1.
Ovo može samo tvoj um da smisli , što naravno nema veze sa realnošću. Ako bi bilo koja linija bila skraćena (jedna od onih mojih predloženih , 41 i 41L) , to skraćenje bi bilo urađeno na sledeći način. Ako bi se skraćenje uradilo do okretnice Banjica (stara okretnica) , u tom slučaju bi se linija 41 na relaciji Studentski trg – Banjica – Medaković ukinula , a linija 41L ponela oznaku 41L1. U slučaju da je problem na delu od Paunove do Medakovića , linija 41 bi bila ukinuta , dok bi linija 41L normalno funkcionisala.
 
Bolje EKO2 da prevozi vazduh nego trola. Upadaš samom sebi u usta a ne vidiš.

EKO2 већ постоји сада и зове се 44. Срамота. :kafa:


80 sugeriše da je u pitanju linija koja saobraća ka Zemunu.
61 sugeriše da je u pitanju linija koja saobraća ka NBG.
29P sugeriše da linija saobraća ka VML trasom linije 20.

Не сугирише ништа. Не врти једно мишљење као пијат плота када смо већ закључили да нумерација нема везе где иде. :kafa:

Nigde nije stavljena tapia na to da ovi brojevi moraju da budu rezervisani za tramvaje.

Није али логично је да трамваји морају да имају своје слободно место које већ и овако немају.

Slobodnost i logika ne idu jedno sa drugim

Не иду,јашта. Радиш са оним што имаш а не са оним шта би волео да имаш. :kafa:

А аутобуси би се звали 41А? и 41ЛА и сад даље да не набрајам? Да ли разумеш збрку коју би направио?! 41Л није локална 41 већ нова линија попут 19 и 29 и ја не знам како то не можеш да видиш. Једно су аутобуси, друго су троле и трамваји. Па замисли да се 19 зове 29Л што и има смисла следећи твоју логику па онда видиш аутобусе 29А и 29ЛА. :violina:

Све у свему читава ова збрка је доказ да Београду стварно треба нова нумерација линија. :kafa:
 
Da bi vam koliko toliko pomogao da lakše razmišljate, reći ću sledeće:Kada su uvodili liniju do Stepe Stepanović, uzeli su da to bude broj 49,obzirom da je već postojala i radila sa minibusevima i išla do Letnje pozornice na Topčideru od Pere Velimirovića, oni su taj broj prebacili na pravac preko Banjice jer se uklapa idealno uz 47,48,50...kada su sad uvodili 38A,pošto su ga planirali preko Prokopa da ide, uklapali su ga sa 34 i 36....zato sam se ja još onda Sole@ složio sa tvojim predlogom za preusmerenje 39 da ide preko Prokopa jer znam odavno da oni vrlo jasno gledaju da uskladjuju numeraciju.... pogledajte 85...nju kad su produžili do Borče, uklopili su je tako da ide trasom kojom idu 81,81L i 83...i realno bi bilo da se linija 81L prenumerise u 80..jer bi se i to uklapalo.... 25 i 26 godinama idu u paru veći deo trase a u njihovoj blizini ide 24 na Vračaru....naravno nije svuda ovako, ali ovo je da kažem jedini segment gde ovi iz Direkcije koliko toliko koriste mozak... za sve ostalo kuku majko...
 
Па ево трола 80 Прокоп-Звездара-Коњарник се уклапа на Звездари са 79 али и то смета човеку! 81Л требала би да ниси ознаку 81А (alternative route) јер то ЈЕСТЕ линија која би требала да има A на крају уместо Л (Limeted,Local). То није нова линија већ варијација постојаће! Имамо једну 45 па би једна 61 не би сметала. Уклопи, наклопи, склопи...а бројева више нема.
 
Vrh