Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Ne mogu to stručno da objasnim, ali sam u SAD samo takve viđao i bili su vrlo postojani i dobro uklopljeni sa trotoarom (takođe od betona i livenog na licu mesta) i sa putem, slivnicima. Mana im jeste da se teže popravljaju, ali meni više poverenja uliva nešto što izlazi iz mašine, a onih je dimenzija nego klasični ivičnjaci od blokova.
 
ako završe eksproprijaciju i započnu zemljane radove na sekciji 2 uskoro, od nultnog kilometra kod kružnog toka u Vojvođanskoj do kilometar nula plus 475 metara, kako kaže ovaj govornik - izvođač radova, onda se završetak može očekivati do proljeća, idu radovi zacrtanom dinamikom. Ali ovaj govornik je izsječen kad je pomenuo sekciju 2, i zemljane radove, "tu krećemo s zemljanim radovima" pa rez, isekli ga, nešto je dodao, mom uhu nije moglo da promakne, tako da s nestrpljenjem čekamo te zemljane radove na 475 metara od kružnog toka :) .
 
Screenshot_20220929_120709~2.jpg
Screenshot_20220929_120818~2.jpg

Sentinel snimak 28.09.
 
Oprostite, danima čitam postove i pomalo sam zbunjen.
Kruzni tok kod lidla više neće biti kružni tok i biće izmešten?
Ili ćemo imati dva kružna toka?

Hvala 🙂
 
Kružni tok na spoju Vojvođanske i Vinogradske i dalje ostaje, ali mu se povećava obim, dok se naknadno ubacio kružni tok na mestu gde je prvobitno planirana semaforizovana raskrsnica za novi ulazak u Vinogradsku, koja postaje slepa ulica i neće više direktno izbijati na kružni tok kod Vojvođanske.
 
ako završe eksproprijaciju i započnu zemljane radove na sekciji 2 uskoro, od nultnog kilometra kod kružnog toka u Vojvođanskoj do kilometar nula plus 475 metara, kako kaže ovaj govornik - izvođač radova, onda se završetak može očekivati do proljeća, idu radovi zacrtanom dinamikom. Ali ovaj govornik je izsječen kad je pomenuo sekciju 2, i zemljane radove, "tu krećemo s zemljanim radovima" pa rez, isekli ga, nešto je dodao, mom uhu nije moglo da promakne, tako da s nestrpljenjem čekamo te zemljane radove na 475 metara od kružnog toka :) .
Исекли су га тамо где је рекао да ће се на 475 метара од сада постојећег кружног тока (ту ће се градити нови), да ће се г/радири још један кружни ток. Ту ће иначе бити раскрсница за уличицу која ће илазити у Виноградску улицу.

Скица пројекта са обичном Т раскрсницом:
други кружни ток.JPG
 
Čitano izmedju redova, izgleda da krak ka JG ipak ostaje za neko buduće neodređeno vreme?
 
Teško da bi se Kinezima to svidelo obzirom da grade TC u nastavku Jurija Gagarina.
Ispalo bi onda da imaju TC pored Romskih baraka u ulici koja ne postoji i nema nastavak.
Meni se čini da Kinezi imaju jake veze u ovoj zemlji i da mogu nešto da izguraju više od drugih.
 
Нисам знао да тако дуго чекамо ливене ивичњаке.
 
Ne moraš biti ironičan. Treba biti praktičan, u startu uraditi nešto što je možda skuplje, ali dugotrajnije.
 
Полако се ето приближава рашчишћавање терена према кружном току, па из тог разлога неколико слика садашњег стања тог дела близу кружног тока. Слике сам снимио 22.08.2022.

Поглед из Војвођанске улице према будућој траси тј. спајању градске магистралне саобраћајнице са Војвођанском. Где се види ово дивље растиње, туда ће проћи нова саобраћајница.
Pogledajte prilog 144827Pogledajte prilog 144830Pogledajte prilog 144829Pogledajte prilog 144828Pogledajte prilog 144831

Од силног растиња се не види скоро ништа кроз њих, али се назире, нажалост на сликама не, да ту има и неких дивљих уџерица (не пуно), мањих бара! Све ово ће се раскрчити и очистити, гледано од окретнице градске линије 89, а и нешто мало даље од окретнице.
Pogledajte prilog 144832Pogledajte prilog 144833Pogledajte prilog 144834Pogledajte prilog 144835

Почетак садашњег дела Виноградске улице који се практично неће ни дирети тј. неће се ни уклањати, можда неких двадесетак метара дужине! Траса нове градске саобраћајнице ће бити удаљена од зграда неких 35 метара
Pogledajte prilog 144836Pogledajte prilog 144837Pogledajte prilog 144838

Поглед низ Војвођанску и њен завршетак код кружног тока. Нови кружни ток ће бити већи од овог постојећег, имаће унутрашњи пречник од 42 метра.
132306, 132331
Pogledajte prilog 144839Pogledajte prilog 144840

Ради заштите од буке возила која буде долазила са нове градске саобраћајнице, биће постављени и одговарајући заштитни зидови од буке ткз. букобрани са обе стране будуће саобраћајнице. Букобрани ће бити постављени у дужини од 420 метара тј. до будуће „Т“ раскрснице која ће се уливати једним делом са будуће градске саобраћајнице у Виноградску улицу. Цртеже сам увећао да се виде зидови против буке, а који су на цртежима означени.
Pogledajte prilog 144841Pogledajte prilog 144842Pogledajte prilog 144843
:sesir:
E, ovo je mene interesovalo zbog buke, ti tkz. bukobrani 😊
Živim tu u prvim zgradama u Dr. I. Ribara, i baš sam razmišljala koja će to buka biti 😒
Znači, tako će rešiti 👍
 
Daako bude pušteno u decembru, nema mi ništa gore nego 5 puta prelaziti preko Save i mostova i ulaziti na Novi Beograd. Nije toliko ni do vremena koliko me smori put i taman kad sam nadomak BG, ovo kruženje počinje da me jako umara, još ako bude gužve kod Ada Mola, veselje zagarantovano... Tako da su ovo za mene sjajne vijesti. Ovo i obilazak oko BG da se završi, trenutno dva najpreča projekta koja se grade.
 
Daako bude pušteno u decembru, nema mi ništa gore nego 5 puta prelaziti preko Save i mostova i ulaziti na Novi Beograd. Nije toliko ni do vremena koliko me smori put i taman kad sam nadomak BG, ovo kruženje počinje da me jako umara, još ako bude gužve kod Ada Mola, veselje zagarantovano... Tako da su ovo za mene sjajne vijesti. Ovo i obilazak oko BG da se završi, trenutno dva najpreča projekta koja se grade.
Po principu muko moja predji na drugoga
 
Vrh