Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Ima tu oraha, smokava, musmula za branje. I nekih lepih cetinara koji moraju stradati.

@Гага - mislim da je vreme da prosetamo do Vinogradske i obicemo zajedno kao nekada Vojvodjansku :sesir:
@МаРкОс, наравно да се слажем, а договорићемо се о томе. И да наберемо мало ораха.
 
@Гага
Da li je negde duž dela kraka ka Vojvožanskoj, na delu od nove veze sa Vinogradskom, pa do novog kružnog toka, ucrtano stajalište gradskog prevoza? Ne mogu da se setim da li je to spominjano ranije.
@Соле, нисам те баш најбоље разумео. Стајалишта имаш са обе стране Војвођанске баш близу кружног тока, ако си на то мислио.
 
Deo Vinogradske ulice postaje slepa ulica, i neće više imati derektan izlaz na kružni tok. Kako je linija 602 od kružnog toka produžavala pravo u Vinogradsku, po novome neće moći. Zbog toga što Vinogradska postaje slepa ulica, kako bi se taj gubitak nadomestio, izgradiće se poprečna veza Vinogradske i Miloša Velikog. Linija 602 će zbog svega pomenutog morati da menja trasu. Kao jedine opcije ostaju ili da ide od kružnog toka ka Ledinama pa da se odatle negde uključi u Vinogradsku ili da ide krakom Miloša Velikog koji vodi ka Vojvođanskoj. Da li duž tog kraka koji vodi ka Vojvođanskoj, u okviru plana, imaju ucrtana stajališta za gradski prevoz?​
 
Колико готивим видее од овог са Београдске.
Него, мало опуштеније питање.
Како мислите да ће се нови пут звати?
Да ли ће попримити име Јурија Гагарина, Војвођанске или ће доботи поптуно ново име?

Eto ponovo prilike da Beograd bude jedeni grad u svetu koji ima jednu do druge ulice Jurija Gagarina i Nila Armstronga....
 
Deo Vinogradske ulice postaje slepa ulica, i neće više imati derektan izlaz na kružni tok. Kako je linija 602 od kružnog toka produžavala pravo u Vinogradsku, po novome neće moći. Zbog toga što Vinogradska postaje slepa ulica, kako bi se taj gubitak nadomestio, izgradiće se poprečna veza Vinogradske i Miloša Velikog. Linija 602 će zbog svega pomenutog morati da menja trasu. Kao jedine opcije ostaju ili da ide od kružnog toka ka Ledinama pa da se odatle negde uključi u Vinogradsku ili da ide krakom Miloša Velikog koji vodi ka Vojvođanskoj. Da li duž tog kraka koji vodi ka Vojvođanskoj, u okviru plana, imaju ucrtana stajališta za gradski prevoz?​
Не видим шта је спорно у томе да 602 од кружног уђе на нови пут и скрене десно на првом укључењу за Виноградску. Ту му је и отприлике и данас прва станица у Виноградској. Или си ти питао шта ће бити са 602 за време извршења радова?
 
Pošto se ne vidi dobro na Sentinelu od oblaka, meni se čini da su stigli sa zemljanim radovima do zgrada (blok 72), sad ima li neko da potvrdi da su blizu kompletiranja humusiranja/trasiranja kompletne dionice?
 
@Gobao
Prvi deo posta je odgovor na moje pitanje. Inače ni ja ne vidim ništa sporno da produži linija krakom nakon kružnog toka, ali znajući kako neke stvari rešavaju, moram da pitam.

Što se tiče izmena linija tokom radova, to ko zna šta će i kako biti, jer oni koji te izmene prave, umeju da neke jednostavne stvari da zakomplikuju, i umesto da građanima olakšaju, oni im otežaju.
 
IMG_20220918_162727_1.jpg
 
Čučković najavio otvaranje puta Surčin -N.Beograd za sledeći Božić.
Da naveo je primer razgovora oči u oči sa tim ljudima a opet na lokalu takva diplomatija često urodi plodom.Nekome treba nekog zaposliti, nekome omogućiti neki lokal ili lokaciju,nekome je dosta i da nešto smesti komšiji i stvari krenu sa mrtve tačke.
 

Početak asfaltiranja dela puta Novi Beograd Surčin u petak


Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović izjavio je, posle obilaska radova na putu koji će spojiti Novi Beograd sa Surčinom i auto-putom MIloš Veliki, da je u poslednjih 20 dana napravljen veliki progres u radovima i izrazio očekivanje da će deonica od 7,9 kilometara biti gotova u narednim mesecima.

“Ušli smo u fazu kada moramo da radimo u dve smene. LJudi su se maksimalno mobilisali, svi smo stavili sve pogone na maksimalan nivo i polako ulazimo u završnicu radova”, rekao je Momirović.

On je upozorio da sa eksproprijacijom postoji ozbiljan problem u realizaciji ovog, ali i nekih drugih radova na saobraćajnoj infrastrukturi.

“To je problem ljudi koji ne samo da su nezadovoljni ponuđenim cenama, nego fizički blokiraju radove, što je potpuno neprihvatljivo. Mi ove puteve gradimo za naše građane, preduslov su za nove investicije i dalju rast plata i penzija”, naglasio je Momirović.

Ministar je dodao kako nije predsednik Aleksandar Vučić pokrenuo izgradnju svih koridora zbog vlasti, nego da bi naši ljudi i njihova deca imali potpuno drugačijui perspektivu.

“Mi danas uprkos krizi u Evropi, uprkos ratu i neviđenoj mobilizaciji vojnih snaga na teritoriji našeg kontinenta, nismo odustali ni od jednog strateški važnog projekta”, istakao je Momirović i podsetio da se gradi 10 auto-puteva i brzih saobraćajnica.

Rekao je kako “pet ljudi” blokira radove i pravi veliku štetu držzavi.

“LJudi instruirani od određenih advokata blokiraju najvažnije državne projekte koji su nosilac ekonomskog rasta, koji nas u fizičkom smislu probližavaju EU. Mi moramo da nađemo rešenje za to”, zaključio je Momirović.

Pozvao je građane da budu partneri svojoj državi i da joj pomognu, a da nađu drugi način da zarade.

Momirović je naveo da na nekoliko koridora petnaestak ljudi blokira radove, ali i ekspoataciju kamena i šljunka namenjinih izgradnji puteva, što stvara velike problem koji će morati da budu rešeni.

Momirović je danas obišao poddeonicu 1 na putu od Novog Beograda do Surčina, gde su u toku pripremni radovi za asfaltiranje koje je planirano da počne u petak.

Radovi se izvode na čitavoj deonici puta, osim na poddeonici 2 na samom početku puta, dugoj 500 metara koja obuhvata i kružni tok na Novom Beogradu.

Put koji je profila auto-puta projektovan je za brzone do 80 kilometara na čas.

 

Početak asfaltiranja dela puta Novi Beograd Surčin u petak


Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović izjavio je, posle obilaska radova na putu koji će spojiti Novi Beograd sa Surčinom i auto-putom MIloš Veliki, da je u poslednjih 20 dana napravljen veliki progres u radovima i izrazio očekivanje da će deonica od 7,9 kilometara biti gotova u narednim mesecima.

“Ušli smo u fazu kada moramo da radimo u dve smene. LJudi su se maksimalno mobilisali, svi smo stavili sve pogone na maksimalan nivo i polako ulazimo u završnicu radova”, rekao je Momirović.

On je upozorio da sa eksproprijacijom postoji ozbiljan problem u realizaciji ovog, ali i nekih drugih radova na saobraćajnoj infrastrukturi.

“To je problem ljudi koji ne samo da su nezadovoljni ponuđenim cenama, nego fizički blokiraju radove, što je potpuno neprihvatljivo. Mi ove puteve gradimo za naše građane, preduslov su za nove investicije i dalju rast plata i penzija”, naglasio je Momirović.

Ministar je dodao kako nije predsednik Aleksandar Vučić pokrenuo izgradnju svih koridora zbog vlasti, nego da bi naši ljudi i njihova deca imali potpuno drugačijui perspektivu.

“Mi danas uprkos krizi u Evropi, uprkos ratu i neviđenoj mobilizaciji vojnih snaga na teritoriji našeg kontinenta, nismo odustali ni od jednog strateški važnog projekta”, istakao je Momirović i podsetio da se gradi 10 auto-puteva i brzih saobraćajnica.

Rekao je kako “pet ljudi” blokira radove i pravi veliku štetu držzavi.

“LJudi instruirani od određenih advokata blokiraju najvažnije državne projekte koji su nosilac ekonomskog rasta, koji nas u fizičkom smislu probližavaju EU. Mi moramo da nađemo rešenje za to”, zaključio je Momirović.

Pozvao je građane da budu partneri svojoj državi i da joj pomognu, a da nađu drugi način da zarade.

Momirović je naveo da na nekoliko koridora petnaestak ljudi blokira radove, ali i ekspoataciju kamena i šljunka namenjinih izgradnji puteva, što stvara velike problem koji će morati da budu rešeni.

Momirović je danas obišao poddeonicu 1 na putu od Novog Beograda do Surčina, gde su u toku pripremni radovi za asfaltiranje koje je planirano da počne u petak.

Radovi se izvode na čitavoj deonici puta, osim na poddeonici 2 na samom početku puta, dugoj 500 metara koja obuhvata i kružni tok na Novom Beogradu.

Put koji je profila auto-puta projektovan je za brzone do 80 kilometara na čas.

Koji put se obilaze radovi na ovoj saobracajnici?! Da li se u ovoj zemlji sve svodi na jeftini izlizani PR, demagogiju i sminkanje stvarnosti. Jedno 30ti put se obilazi izgradnja puta od 7km kroz vojvodjansku ravnicu i predstavlja kao svetsko cudo, pritom svaki put lazno krsteno kao autoput. Svima na forumu bi nam bilo bolje kad bi izostalo lepljenje ovih politickih pamfleta i reci ljudi cija rec ama bas nista ne znaci.
 
I jos bih dodao da su za ovaj put sredstva vecinski obezbedjena iz kineskog kredita, izvodjaci su takodje kinezi. Nase je bilo da im ucrtamo mapu, potpisemo ugovore i sprovedemo ekspropriaciju. Prva dva zahtevaju ozbiljan trud, a za trece kukamo kao da kopamo tunel ispod alpa. Zaista svaka cast. A za par godina cemo se hvaliti kako smo uzeli novi kredit od arapa kako bi se vratio ovaj.
 
Vrh