Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Вијадукт код Чортановаца је 3 км , са шиповима од 30м у плавном делу Дунава и тунелом од 1,2 км обе цеви и то је око 300 мил е.При томе мора да издржи већа статичка оптерећења јер возови ће туда ићи 200км на сат. Хајде да је вијадукт 4км са шиповима од 50м колико би то коштало? Вредност радова Сурчин - Обреновац је нешто преко 200 мил. е. Плус што ће свеједно морати направити неки пут од Орловаче, Моштанице или било куда и то ће бити још 100 мил е. Како год окренеш, није ништа јефтиније, а грађане чека колапс и хаос наредних месеци а вероватно и година. При томе се санација клизишта може и струјом деломично урадити, Може се и десна обала Саве заштити насипом да не поткопава. Овако само још једно беспотребно малтретирање!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650120#p650120:1e76nb1f je napisao(la):
dragan » 19 Avg 2019 10:36 am[/url]":1e76nb1f] . . " potrebno da se ugradi 1,5mil kubika kamena i iskopa više od 7mil kubika peska
za izgradnju autoputa i proširenje korita Save.
Kamena građevina protezala bi se dužinom od oko 4 kilometra
što je i dužina jednog od najvećih klizišta u Evropi."
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ak ... oridora-11
CIP je radio projekat za trasu kod Surčina, pa ne verujem da je ovde neko stručniji.

Ne može se sve kritikovati sa amaterskim (ne)znanjem, jer je mnogo neozbiljno.
 
ЦИП је радио и "глинену". При томе не знаш шта јо ко радио у животу! Себе сматрати стручњаком је посебна прича!
 
CIP je projektant, a ne izvođač radova. . . a, najgori su "stručnjaci" opšte prakse.

Pored CIPa u odluci su učestvovali i Putevi Srbije, urbanisti, . . i ostali stručnjaci.
 
НПР. Бехтел је за шиптаре направио АП од Приштине до Скопља за 700мил $. У то је урачунато 6 км вијадукта изнад реке кроз Качаничку клисуру. Није једини начин стабилисања клизишта што је ЦИП предложио, а да је највеће клизиште у европи је иста изјава као што је Грделичка клисура била најтежа деоница АП у европи. Јеси ли ти можда тај " стручњак " опште праксе?
 
Tol'ko veliki broj stručnjaka na tako malom prostoru neće da izađe na dobro. :)
 
Nije CIP radio trasu preko klizišta, već preko Surčina.

A, vide članovi foruma ko je "stručnjak opšte prakse"

i ko uvek ima bolja rešenja od stvarno stručnih firmi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650341#p650341:x8kt895b je napisao(la):
Дошљак » Pon Avg 19, 2019 4:10 pm[/url]":x8kt895b]Значи треба оставити ризик зато што је скупа санација?
Mnoge stvari nismo radili kako treba , ili ih uopšte nismo ni radili , jer nam je bilo lakše da idemo linijom manjeg otpora , da se što manje zamaramo , pa se sada hvatamo za glavu. A što je najgore , ni dan danas ništa se ne menja , pa tako i ono što je dobro odrađeno , dobilo je nakalemljene loše delove ili je isto u planu.
 
Њањави се и то ради јер је лоповлук битнији него да се уради како треба, а сада смо на тачки где да би се све то исправило, Стразбур, Брисел и Њујорк би одмах добили анеуризам
 
Tačno da je i do lopovluka , ali neke stvari su i do čisto struke. Da ne idem dalje , samo bih napomenuo sinhronizaciju semafora. Naprimer , napraviš da vozila koja sreću u poprečnu ulicu , kao i pešaci , stoje dok vozila koja idu pravo imaju zeleno svetlo. A onda uzmeš pa staviš istovremeno zeleno za pešake i one koji skreću u porečnu ulicu , umesto da pešaci imaju zeleno kad i vozila koja idu pravo.
I tako , na kraju ćemo dobiti i nerešeno pitanje klizišta i nefunkcionalan autoput.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=650067#p650067:2lkyy9ap je napisao(la):
Пантограф » 19 Aug 2019 07:28 am[/url]":2lkyy9ap]Сад је ваљда план да бувљак иде код кванташа.

Lokacija kod kvantasa je nezvanicno i privremeno resenje za preseljenje buvljaka dok se ne opremi lokacija zapadno od dr Ivana Ribara, na trasi produzenja ulice J. Gagarina ka ovoj novoj magistrali NBGD-Surcin.
 
Kad god neko pomene taj stadion, setim se ovog plana NBG iz 1988 jerbo je tu urctan i stadon, kao planirani objekat. Plan je inace izdat za certdeseti rodjendan Novog Beograda, jedva ga nadjoh :D
 
Sve to stoji na planovima najmanje 30 i kusur godina i kad misle da sve to spoje ? U sledećih 30 kad se tu ulogore neki ljudi pa i oni polažu pravo da tu žive
 
Nema tu ništa kontradiktorno.

Atletski stadion, odnosno, kompleks sprotskih sadržaja se i dalje planira na toj lokaciji, zapadno od bloka 72, ali južno od planiranog produženja J. Gagarina, dok će budući Buvljak biti severno od tog produženja J. Gagarina. Evo detalja:
 
Da li ovo znači da je buljak označen zelenom , a stadion žutom bojom?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651209#p651209:1wc9wgc3 je napisao(la):
solecar » 21 Aug 2019 05:28 pm[/url]":1wc9wgc3]Da li ovo znači da je buljak označen zelenom , a stadion žutom bojom?

Ne. Buvljak je van okvira ovog plana, severno od dve pune paralene narandzaste linije, koje prestavljaju regulaciju buduceg produzenja J. Gagarina. Na ovom planu je predstavljeno ono sto ce biti juzno od produzenja J. Gagrina, u potezu tzv. Šara i Jasenove - zeleno polje su javne zelene površine, žuto stanovanje, svetlo plavo sportski objekti i kompleksi, tamno plavo - šetalište.
 
Da li neko možda zna da li sada raditi i priključak na Jurija Gagarina ili će isti ostavljen za neka ''bolja'' vremena? Za jedno 10-20 godina. Ukoliko se ceo saobraćaj usmeri na Vojvođansku, haos će nastati. Pogotovu u delu Zemunske sa dve trake, gde se pride pravi nekoliko stambenih blokova.
 
Па, још већи хаос ће настати у Ј. Гагарина, која је увелико преоптерећена.
 
Ја мислим и надам се да ће се продужење, тј. прикључак на Ј. Гагарина радити чак пре прикључка на Војвођанску, или барем истовремено, а то заснивам на логици и динамици којом су припремани и усвајани плански документи (продужење Ј.Гагарина је била 1. фаза доношења тог ПДР-а).
 
Калемљење магистрале која спаја град са новим аутопутем на саобраћајнице плански саграђеног густо насељеног дела града је погубна комбинација.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651453#p651453:1sdyy49x je napisao(la):
Дошљак » Čet Avg 22, 2019 11:26 am[/url]":1sdyy49x]Калемљење магистрале која спаја град са новим аутопутем на саобраћајнице плански саграђеног густо насељеног дела града је погубна комбинација.
Slažem se. Ali očigledno se navedeno više ne može izbeći. Budući da Vojvođanska, odnosno pre svega Zemunska neće moći da primi sav taj saobraćaj, značajan deo, ako ne i veći će se preliti i na Jurija Gagarina. Nažalost opet će dodatno opteretiti Gazela gde je više nemoguće proći ni vikendom. Na kraju će ljudi shvatiti da im je isplativije da se isključe kod Jakova i idu na ostružnički most. Kraće će putovati, nego kroz NBG u stari deo grada.
 
Vrh