Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Завршиће Остружнички мост...онда настаје проблем зато што обилазница неће бити готова до краја 2022-е. У Србију се увози око 75000 половних аутомобила годишње плус нови. Бар трећина заврши у Бг. Колапс ће само бити већи. Добро би било спојити и на Војвођанску и на Јурија Гагарина, бар ће се мало разлити саобраћај. Док се не направи метро, а то је бар 10 година. Гужве ће бити све веће и веће, неминовно је. Који год нови пут се направи-добро је!
 
@Zoran80
Па, ја бих се стварно додатно забринуо за просечни IQ популације ако возачи са Врачара и Старог града не буду користили везу преко обилазнице и Остружнице, па поред Аде, него упру преко Новог Београда па на Бранков мост...

Са друге стране, хајде опет да се позовем на Наполеона: узмите карту. Нова веза Блокови - Сурчин може половини Новобеограђана и те како да послужи за путовања ка Шиду и Новом Саду. Као и целом Новом Београду за путовања ка Нишу, кад се заврши обилазница. У шпицу ће то бити - спас.
 
Људи ће испробавати све варијанте и након неког времена пронаћи најбољу варијанту за себе. Мада има и људи који воле своје навике.
 
ДА, кружни токови су одлични, увек ми је било фасцинантно у Каиру, где има бар 10 милиона аутомобила, како све функционише. Истина да не силазе са сирене, дерњају се и машу рукама, али зато има много кружних токова. Ретко где да има семафора.
 
Izgovore?! Mostovi, nadvožnjaci, raskrsnice su izgovori?
Predviđa se i izgradnja biciklističkih i pešačkih staza duž iste što za rezultat ima širi profil (trup) čitavog auto-puta i značajno veće količine radova. Planirane su pešačke i biciklističke staze sa obe strane ove saobraćajnice, širine 2,0m i 2,20m. Imajući to u vidu, širina normalnog poprečnog profila ove deonice ide čak do 47,2m. Takođe, s obzirom da je sam autoput širi, to zahteva i da buduće konstrukcije za ukrštanje ove saobraćajnice sa lokalnim putevima (mostovi, nadvožnjaci i podvožnjaci) budu veće nego što je to uobičajen slučaj. Projekat podrazumeva izgradnju ukupno pet mostovskih konstrukcija i jedan nadvožnjak, a pored toga ukrštanja sa lokalnim saobraćajnicama biće ostvarena i preko četiri površinske i jedne denivelisane raskrsnice (petlje)

Pritom se ceo posao obavlja u užem pojasu vodo snabdevanja i retenzije..
 
Fale vrtići i staze za kućne ljubimce. Ko normalan pravi staze pored autoputa, kad je pešacima i biciklistima zabranjen pristup. Pa čak i motoput je zabranjen.

prs_kretanje_pesaka9w.jpg
 
Koliko ja znam, uz auto-put ne sme da postoji pešačka i biciklistička staza, pa mi nije baš najjasnije ovo što piše.

A i potpuno mi je nebulozno da biciklistička i pešačka staza ide kroz njive, pored Vojvođanske koja već sada nema neku frekvenciju saobraćaja.
 
Ovo je gradska magistralna saobraćajnica, izlazak ka auto-putu nije auto put.
 
Posto je to zasticea vodoizvorisna zona (valjda je po zakonu zabranjeno zidanje objekata) za sta su predvideli tolike nadvoznjake, mostove, raskrsnice kada tu osim njiva nema nista. Pumpanje radova a time i cene a posao dogovoren na kanabetu?

"Projekat podrazumeva izgradnju ukupno pet mostovskih konstrukcija i jedan nadvožnjak, a osim toga, ukrštanja sa lokalnim saobraćajnicama biće ostvarena i preko četiri površinske i jedne denivelisane raskrsnice (petlje)."
 
Brza saobraćajnica sa 4 raskrsnice u nivou, pešačkom i bici stazom. Nije problem u stručnjacima nego u političarima i planerima koji podležu svakom pritisku.

Послато са Redmi Note 4 помоћу Тапатока
 
Ali šta će da spaja ta saobraćajnica da je potrebno da tuda idu bicikli i pešaci?

Ko hoće tuda da vozi bajs ili da šeta, to će da radi uz Savu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651714#p651714:33kgw3n5 je napisao(la):
Djape » Thu Aug 22, 2019 6:29 pm[/url]":33kgw3n5]Pogledaj na mapi koliko ima kanala.

Da ima gomila rovova (u narodu zovu jarak) za odvodnjavanje od par metara i sve se to resava ovakvim prepustima. Kakvi crni mostovi!!
.
.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651734#p651734:2xqiacm3 je napisao(la):
solecar » Thu Aug 22, 2019 7:09 pm[/url]":2xqiacm3]

Da to se zove pumpanje radova i naravno cene. Na par stotina metara dva ukljucenja na Vinogradsku ulicu. Veza 1 i veza 2 sa Vinogradskom. A na kilometar odatle i Veza 3.

uzgred blajhana to ipak zove auto-put a na auto-putu pesacke staze odavde- dovde
" Од када водим министарство пита се струка, а не политика када је реч о трасама, ценама, роковима - изјавила је Михајловићева. - По питању овог пројекта је све рађено са пројектантима и инжењерима тако да цена није произвољна. Када је реч о траси, неке су давно предвиђене просторним плановима у складу са мишљењем струке. Наше мишљење је да треба да имамо ту ауто-пут."
 
Odlična i iznenađujuče tačna grafika u Novostima!

Veza 2 i 3 inače vec postoje, u vidu uzanih ulica kroz divlje naselje, koje se završavaju kao slepe i nastavljaju kao poljski putevi kroz njive... tu je verovatno reč o rekonstrukciji i proširenju, do će veza 1 biti zapravo glavna saobraćajna veza vinogradske sa ostatkom Bežanije i blokova, jer će Vinogradksa izgubiti vezu sa kružnim tokom kod obeliska.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651865#p651865:6ofxlutl je napisao(la):
KrCan » Today, 02:24[/url]":6ofxlutl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651668#p651668:6ofxlutl je napisao(la):
vucko » Pet Avg 23, 2019 1:56 am[/url]":6ofxlutl]Postoji li plan tog priključka za Vojvođansku sa sve stazom za bicikle?
Prvobitni plan je bio obicni brzi put sa cetiri vozne trake. Na samom pocetku kruzni tok u koji bi ulazila Vojvodjanska i pristupno parce polukruzno iz Gagarinove. I sve ravan put do petlje na obilaznici koja je u izgradnji i koja nije u sastavu ove deonice, tako da i ne ulazi ni u ovu enormnu cenu!
Onda su se stvari malo "zakomplikovale" jer je vlast planirala nacionalni stadion i jos mnogo sto sta, pa sada cak i metro liniju guraju da produze sa Tesle do tog podrucja u kome ce se, planiraju graditi i mnogo drugih komercijalnih i rezidencijalnih sadrzaja. Iz tog razloga planirana je jedna mini petlja /podvoznjak/ odmah na samom kraju trase do glavne petlje, koja bi bila konekcija sa centrom Surcina i izlaz za buduci NS /nacionalni stadion/ i ostale sadrzaje! Onda su pametnjakovici odlucili da dodaju umesto zaustavnih traka da ne bi bio pun profil AP jer je grad /iako su 98% samo njive/ biciklisticka i pesacka staza i jos vise prosirili trasu da namire sa expropriacijom one kojima su sve te informacije bile davno dostupne da prodaju zemlju koju su za tako nesto i kupovali!
E onda na kraju i dobijemo to da brzi put fakticki bez ijedne petlje, nadvoznjaka, mosta ili bilo kakvog objekta u Sremu vise kosta nego pun profil AP u Makedoniji! :bash: :notok:

Da ponovim i ovde da je potpuno besmisleno praviti bici stazu (pa i pešačku) na putu koji ide kroz njive ka auto-putu, a imamo u blizini i Nasip i Vinogradsku
 
Bici staza se proteze samo od kružnog toka u Vojvođanskoj, i produžetka J.Gagarina, do njihovog ukrštanja. Dalje je nema.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651743#p651743:19my9ws2 je napisao(la):
tzoran1 » 22 Aug 2019 07:24 pm[/url]":19my9ws2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651734#p651734:19my9ws2 je napisao(la):
solecar » Thu Aug 22, 2019 7:09 pm[/url]":19my9ws2]

Da to se zove pumpanje radova i naravno cene. Na par stotina metara dva ukljucenja na Vinogradsku ulicu. Veza 1 i veza 2 sa Vinogradskom. A na kilometar odatle i Veza 3.

...

@tzoran1,

između veze 1 i veze 2 razdaljina je nešto oko 870 m... između veze 2 i veze 3, verovali ili ne, nešto jače od 2,2 km... veliko je Donje Polje. Pritom, veza 3 ima dodatni značaj u tome što je ona planirana, po PDR-u za proširenje i rekonstrukciju Vojvođanske (u Surčinu), kao veza ove magistrale, preko Vinogradske i Vojvođanske (u Surčinu), sa pristupnom saobraćajnicom za Aerodrom (koja je nedavno rekonstruisana)...
 
Vrh