Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Па сигурно да има једно три тунела, која ће измислити. Најтежи насип у овом делу европе, 24 моста преко бара и сл.
 
Tužno je šta naša "javnost" guta... Neverovatna cena. Neverovatna.
 
РЕална цена је бар три пута мања...али као што кажеш, овде све пролази!!!
 
Kako ce da prodju kroz Ledine do ovog drugog kraja nadvoznjakom?
 
Што би пролазили кроз Ледине?
До раскрснице Ј.Гагарина и И. Рибара па лево.

пс. Тек сад видим шта је постављено. Скоро 100% сам уверен да сам, из прве руке, видео оригинални предлог којим се ова саобраћајница наставља на Ј.Гагарина. Проверићу још једном, могуће да сам заборавио.
 
@times12

Ova saobraćajnica se zapravo uliva i u Vojvođansku, i u Jurija Gagarina, odnosno, trasa se "račva" u jednoj "Y" raskrsnici, ali sam ja prikazao samo jedan krak na prehodim postovima....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=649859#p649859:2ijjjg2h je napisao(la):
мајстор » 18 Aug 2019 02:55 pm[/url]":2ijjjg2h]Па сигурно да има једно три тунела, која ће измислити. Најтежи насип у овом делу европе, 24 моста преко бара и сл.

ako se dobro sećam, na ovoj deonici će se graditi ni manje ni više nego 9 mostova (!!!)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=649917#p649917:27wv6s3s je napisao(la):
Bezaninac » 18 Avg 2019 06:32 pm[/url]":27wv6s3s]Ova saobraćajnica se zapravo uliva i u Vojvođansku, i u Jurija Gagarina, . .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=649917#p649917:22agtlds je napisao(la):
Bezaninac » 18 Авг 2019 05:32 pm[/url]":22agtlds]@times12

Ova saobraćajnica se zapravo uliva i u Vojvođansku, i u Jurija Gagarina, odnosno, trasa se "račva" u jednoj "Y" raskrsnici, ali sam ja prikazao samo jedan krak na prehodim postovima....

Нађох на сајту Дирекције за ГГЗ.

 
Не знам за вас, али мени све ово некако накарадно са оволиким кривудањима по равноме Срему.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=649879#p649879:3j6nj5yl je napisao(la):
trialin » Ned Avg 18, 2019 3:51 pm[/url]":3j6nj5yl]Kako ce da prodju kroz Ledine do ovog drugog kraja nadvoznjakom?
file.php

Kad budu nastavili trazit od Pupinovog mosta tj Marka Čelebonovića sve do dr. Ivana Ribara to će tu nastati pravi haos. Mogu misliti ako nakaleme i most preko ade. Eto ludila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=649954#p649954:1ei3qpvq je napisao(la):
Дошљак » Ned Avg 18, 2019 8:36 pm[/url]":1ei3qpvq]Не знам за вас, али мени све ово некако накарадно са оволиким кривудањима по равноме Срему.
I na sve to , pridodaj još i Buvljak , koji nameravaju tu kod račvanja (u okolini) da presele.
 
Сад је ваљда план да бувљак иде код кванташа.
 
Е свашта, па ко ради ово просторно планирање?
 
Мени је ово искрено промашај, одвлачи се транзит где му није место, у НБГ блокове. А све то из првобитне лоше одлуке да аутопут иде преко Саве и на Сурчин уместо са Остружницу десном обалом Саве. Искрено по мени не би ништа ни Обреновац ни Сурчин изгубили да је аутопут заобишао и оба места, и од Пиромана ишао право на Остружницу преко Мале Моштанице. Ово лоше решење ће се одразити на већ затегнут саобраћај на Новом Београду, пошто су везе са аутопутем Јурија Гагарина и Војвођанска. А то су стамбене улице.
 
Слажем се Дошљак, свеједно ће од Орловаче морати направити негде конекцију, јер ће врло брзо настати колапс. Катастрофално планирање ће имати своју цену у огромним гужвама и нервози.
 
O trasi preko klizišta na desnoj obali Save je već dosta pisano :

"Trasa ide preko naselja Barič, Umka i Ostružnica. Od Umke preko klizišta „Umka“ i „Duboko“ projektovana je trasa u koritu Save, sa građevinom od kamena, koja, prema proračunu, svojom težinom treba da zaustavi pomeranje tla i umiri klizanje terena.
Zato je potrebno da se ugradi milion i po kubika kamena i iskopa više od sedam miliona kubika peska za izgradnju autoputa i proširenje korita Save. Kamena građevina protezala bi se dužinom od oko četiri kilometra, što je i dužina jednog od najvećih klizišta u Evropi."

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ak ... oridora-11
 
Уместо да једним ударцем средимо три проблема (клизиште, веза новог аутопута са градом и веза Обреновца са центром) одлучена је јефтинија варијанта која саобраћајно само компликује ситуацију.
 
Па и није јефтинија, мост од 1.7 км није ништа јефтинији од санације клизишта.
 
Da li vi imate predstavu šta znači sanirati to klizište od 4 kilometra?

Pročitajte još jednom taj članak i da nijedna banka ne bi dala kredit.
 
Šta ima bilo ko da daje kredit kad smo očigledno puni para. Ovom nazovi JAT-u kao da pare bacaš u bunar, to nikako da prestane. 204 milki evra za pet godina da bi lepršali po belom svetu. http://rs.n1info.com/Biznis/a507932/NIN ... rbiju.html

Za neke stvari ima previše para a za ove zemaljske ni petoparac.
 
Значи треба оставити ризик зато што је скупа санација?
 
Vrh