Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Treba reagovati na situaciju, ali to ne treba praviti cirkus neosnovanim tvrdnjama
Ne vredi. Narod je toliko naplašen i iskustvo mu govori da jedino halabuka i preterivanje nešto može da pokrene, što nije daleko od istine. I kad se na sve to doda opozicija koja je to prihvatila kao svoj modus operandi i nesposobna i korumpirana država dobijemo ovo čemu svedočimo. Nažalost gledaćemo taj film još jako dugo ...
 
Vezano za nastavak Jurija Gagarina. Vidim neke placeve u oglasima, neki su updatovani pre 20ak dana ili tada postavljeni.

Zanimljivi isecak iz teksta: "Pored parcele se gradi bulevar sa šest traka za automobile i dve trake za bicikliste (ulica Nova 12), koji predstavlja saobraćajnu vezu sa auto-putskom obilaznicom."

Kao i "Odlična parcela gradsko građevinko zemljište sa izuzetnom perspektivom, jer je planirana potpuna rekonstrukcija čitavog kraja sa uređenjem saobraćajnica, gradnjom škole, obdaništa, crkve, pijace. Lokacijski je odmah nakon bloka 72"

Da li ovo agenti za nektretnine imaju neke informacije koje mi nemamo ili lupetaju i izmisljaju pijace, skole i slicno...

Linkovi:
 
Možda ovo nije odgovarajuća tema, ali ove basnoslovne gužve ne znam kad će da prestanu!
Da li slučajno neko ima informaciju kad će kod okretnice 75-ice da se završe radovi? Stvarno nisu normalni sa izvođenjem radova baš kada su najveće gužve.
 
U ponedeljak bi trebalo, ako se smiluju. Tako je to kada se u gradu sve radi bez plana projekta najave obavestenja i rokova. Moze a i ne mora da bude
 
Jel zna neko šta se radi/gradi uz samu saobraćajnicu kod kružnog toka kad se dolazi iz pravca Surčina/Jakova sa desne strane ? Već danima viđam kamione tu.
Znači bukvalno odmah iz M.M. Ajnštajn naselja
 
Iza blokova 71 i 72 će biti depo tramvaja i autobusa.
Iza naselja Mileva Marić stanovi za izbeglice.

Što se tiče bagera tu se pravi nastavak Jurija Gagarina i dva isključenja ka magistrali. Pretpostavljam da se ravna teran za drugo isključenje ili za depo.
 
Ja sam mislio da će depo biti malo "niže" i bliže danaŝnjoj okretnici u bloku 45 i reci Savi, nisam znao da će odmah uz zgrade i saobraćajnicu da bude....
 
Pa na urbanističkim planovima depo stoji tu gde kažeš. Ali vlogzila i ostali stalno ponavljaju kako ce biti iza Kineskog tržnog centra.

Generalno ne treba nikome verovati dok ne počne.
 
И поново питам ,шта би са краком за Јурија Гагарина који је плаћен???
Ništa, raspisan neki tender ovog leta.
Posle toga se ništa više nije čulo o tome.

Po meni je greška da ne naprave i put do expa obziraom da je od tog nastavka pravo nekih 4km verovatno.
 
И поново питам ,шта би са краком за Јурија Гагарина који је плаћен???
Znaš onaj vic

Otišao naš političar kod Grka, poslovnog partnera, i ima sta da vidi, Grk živi u neviđenom luksuzu. Pita ga ovaj naš političar:
• Kako si uspeo sve ovo da stekneš?
Grk mu odgovori:
• Vidiš onaj most tamo?
• Vidim.
Grk:
• Taj most je trebao da bude širok 20 metara, a ja ga napravio širokog 15 metara i od para za tih 5 metara razlike je sve ovo!
Dođe sledeće godine Grk kod ovog našeg političara, a ovaj u triput većem luksuzu od njega.
Grk će iznenađeno:
• Kako si uspeo za samo godinu dana steći sve ovo?
Naš političar odgovara:
• Vidiš onaj most tamo?
Grk:
• Ne vidim.
Naš političar:
• Eeeeee....
 
Htedo da napisem isto al nesto mi se ucini da je bolje da ne prizivamo radove na KT-u dok ne urade krak ka JG. Kad jednog lepog dana zatvore KT da bi ga radili, trebace neka alternativa za ulazak u grad sa te magistrale.
 
Ако мене питаш, ту не треба кружи ток него петља: идеални природни услови за денивелацију постоје.

Џабе кад после ка аутопуту А2 имаш 3 семафорисане раскрснице. Ако мене питаш, све су то требале да буду петље.
 
Трребало је, дабоме, мада, све те раскрснице иза Бежаније имају/имаће знатно већу пропусну моћ на главном правцу (кратак сигнал на бочном), па би овде где се укрштају два јака правца ипак било смисла да буде повећан капацитет, тј. петља.
 
Vrh