Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Da malo oživimo temu posle zimskog zatišja - mogu da oavestim forumaše da su pred RGZ-om pokrenuti postupci parcelacije radi eksproprijacije zemljišta na trasi produžetka ulice JG do veze sa magistralom. Možda je zrelo da se otvori nova tema "Produžetak ul. Jurija Gagrina"?
Realno da jer tu nije samo produzetak tema, samim produzetkom ce poceti i nova naselja da nicu.
 
Bolje da za te nove blokove, koji se budu gradili nakon izgradnje Jurija Gagarina, se otvori nova tema, nego da se zbog njih otvara tema koja bi se bavila u početku produženjem ulice.​
 
Ваљда имамо теме за нови кинески ТЦ и за пресељење Депоа Сава и НБГ.
 
Za TC imamo, a za depo ne znam da li postoji. Ali nije poenta u tim projektima, nego u tome što neki forumaši smatraju da treba da imamo zasebnu temu o produžetku Jurija Gagarina, kako bi u njoj kasnije moglo da se piše o stambenim projektima koji bi bili poput zgrada u Mileve Marić Ajnštajn. To je po meni besmisleno i nelogično, jer su te dve stvari zasebne celine. Čak i o Nacionalnom bokserskom centru pričamo u okviru teme o izgradnji i rekonstrukciji sportskih centara.​
 
Улице као инфраструктуру и објекте попут станоградње, тржњака и гаража треба јасно разграничити. По мени је крак ка ЈГ само део ове "магистрале".
 
Evo proslo je dosta vremena i voleo bih da cujem koliko vas koji ste stanovnici BGa, pre svega onih sa NBGa, Ledina, pa cak i Surcina ima koristi od ovog puta.

Toliko vas je jedva cekalo njegovo otvaranje i verujem da ste bas mnogo srecni koliko sada vremena stedite kada idete ujutru na posao i kada se popodne vracate sa istog.

Kao neko ko svaki dan tuda prolazi mogu vam reci dw nikome nista nije ustedelo, a vecini pravi pakao dodatan saobracaj i guzve. Naravno nije bilo potrebno biti mnogo pametan da se zakljuci da ce se ovo desiti i da dodatan saobracaj na vec limktirane kapacitete nije dobro. resenje. A sto je najgore bice sve gore sa pumpanjem kojekakvih novih sadrzaja na tu stranu.
 
Evo proslo je dosta vremena i voleo bih da cujem koliko vas koji ste stanovnici BGa, pre svega onih sa NBGa, Ledina, pa cak i Surcina ima koristi od ovog puta.

Toliko vas je jedva cekalo njegovo otvaranje i verujem da ste bas mnogo srecni koliko sada vremena stedite kada idete ujutru na posao i kada se popodne vracate sa istog.

Kao neko ko svaki dan tuda prolazi mogu vam reci dw nikome nista nije ustedelo, a vecini pravi pakao dodatan saobracaj i guzve. Naravno nije bilo potrebno biti mnogo pametan da se zakljuci da ce se ovo desiti i da dodatan saobracaj na vec limktirane kapacitete nije dobro. resenje. A sto je najgore bice sve gore sa pumpanjem kojekakvih novih sadrzaja na tu stranu.
Kao neko ko se cesto vozi ka Cacku,a zivim u Tosinom bunaru (Zemun), mogu reci da je sjajno sto do Cacka nemam nijedno skretanje, idem samo pravo od TB :D
Takodje cesto idem ka Pazovi i Indjiji, a i NS-u i sigurno dobar deo saobracaja koji je isao na obilaznicu pa na Milos veliki, sada ne idu tuda i manje je opterecenje.
 
Kao neko ko se cesto vozi ka Cacku,a zivim u Tosinom bunaru (Zemun), mogu reci da je sjajno sto do Cacka nemam nijedno skretanje, idem samo pravo od TB :D
Takodje cesto idem ka Pazovi i Indjiji, a i NS-u i sigurno dobar deo saobracaja koji je isao na obilaznicu pa na Milos veliki, sada ne idu tuda i manje je opterecenje.
Pa ni ti ne stedis nista, jer si pravo izlazio na autoput kod studenjaka i stizao na Milos Veliki za isto vremrna kao sto ti sada treba preko Zemunske.
 
Evo proslo je dosta vremena i voleo bih da cujem koliko vas koji ste stanovnici BGa, pre svega onih sa NBGa, Ledina, pa cak i Surcina ima koristi od ovog puta.

Toliko vas je jedva cekalo njegovo otvaranje i verujem da ste bas mnogo srecni koliko sada vremena stedite kada idete ujutru na posao i kada se popodne vracate sa istog.

Kao neko ko svaki dan tuda prolazi mogu vam reci dw nikome nista nije ustedelo, a vecini pravi pakao dodatan saobracaj i guzve. Naravno nije bilo potrebno biti mnogo pametan da se zakljuci da ce se ovo desiti i da dodatan saobracaj na vec limktirane kapacitete nije dobro. resenje. A sto je najgore bice sve gore sa pumpanjem kojekakvih novih sadrzaja na tu stranu.
Ja idem cesto ovim putem,i mogu reci da je pravo olaksanje za sve stanovnike donjeg srema a i sire.Ne znam kako tebi ne odgovara,ali u zadnje vreme bas svi komentarisu kako sad treba drugacije racunati vreme za koje stiizemo do grada i nazad.Mnogi se zeznu pa krecu kao i pre pa stignu mnogo ranije nego sto treba.Totalno smo izbacili Surcin a i Ledine sa rute kojom idemo prema gradu pa se brze stize.Vremenski je brze oko 20-ak minuta a i usteda na gorivu nije zanemarljiva.
 
Evo proslo je dosta vremena i voleo bih da cujem koliko vas koji ste stanovnici BGa, pre svega onih sa NBGa, Ledina, pa cak i Surcina ima koristi od ovog puta.

Toliko vas je jedva cekalo njegovo otvaranje i verujem da ste bas mnogo srecni koliko sada vremena stedite kada idete ujutru na posao i kada se popodne vracate sa istog.

Kao neko ko svaki dan tuda prolazi mogu vam reci dw nikome nista nije ustedelo, a vecini pravi pakao dodatan saobracaj i guzve. Naravno nije bilo potrebno biti mnogo pametan da se zakljuci da ce se ovo desiti i da dodatan saobracaj na vec limktirane kapacitete nije dobro. resenje. A sto je najgore bice sve gore sa pumpanjem kojekakvih novih sadrzaja na tu stranu.
Ako pratiš temu malo duže, znaš da je primarna svrha saobraćajnice tranzit i povezivanje Beograda posebno NBG- a sa autoputem A2.
Možda tebi lično ne odgovara, lepo bi bilo da nam kažeš koju rutu koristiš tačka A - Tačka B pa da uporedimo.
Lično ne znam nikoga ko je rekao da je ovaj put suvišan ili beznačajan (posebno neko sa Novog Beograda).
Kada putujem iz Čačka do Beograda uvek koristim ovu saobraćajnicu iako živim na Voždovcu.
Naravno, dosta zavisi od ličnih preferencija i navika.
 
Evo proslo je dosta vremena i voleo bih da cujem koliko vas koji ste stanovnici BGa, pre svega onih sa NBGa, Ledina, pa cak i Surcina ima koristi od ovog puta.
Mi iz Vinogradske itekako imamo korist, dosta nam je rasterećen saobraćaj u ulici od otvaranja puta. Osim automobila, dosta se smanjio i broj kamiona koji su već dugi niz godina uništavali asfalt u našoj ulici. Asfalt su u većem delu ulice obnovili negde oko septembra-oktobra prošle godine i sada nam je zaista fin pun u odnosu na ono što je pre bilo. Da nisu otvorili ovu saobraćajnicu i to bi propalo jako brzo.
 
Joj sve vikendasi koji put koriste jednom nedeljno i to pretpostavljam kada nije spic. Naravno i meni je odgovaralo kada sam isao na zlatibor jedared i cak i na frusku goru. Ali zato svaki dan putujem vojvodjanskom i tosinim bunarom ka centru. I put mi je barem duplo duzi sada nego ranije. A verujem i svima koji na isti nacin gravitiraju ka centru/ poslovnom delu NBG.
Sto se tice Vinogradske pa kako vam ne bi odgovaralo iz tog ugla. Nema kamiona kod vas, ali sada kroz Vojvodjansku cepa jedno 10x vise kamiona koji mislim iz celog beograda teraju zemlju sa raznoraznih gradilista na novi put ne znam ni ja gde. Svi pretprani zemljom i samo je pitanje kada ce kolotrazi da se jave duz Vojvodjanske. Ali jel brze stizete kada ujutru idete na posao? I jel imate mozda problem sa podzemnim vodama? Pa sve kanale vam zatvorise, jezera vam nikla.
Pa naravno kad su cep prebacili ovde, vama koji koristite autoput je bolje.
 
Možda najbolja stvar koju je SNS uradio.
Kako povrsno zakljucivanje. Znate li zasto je ovaj put prevashodno uradjen. Ako sada ne vidite, ne znam kada cete. Iskljucivo i jedino da bi se izgradio expo i nacionalni stadion. Pa to mu je diktiralo i trasu. Kada budu rusili sajam i zadizili nas za novih 18 milijardi verovatno ce to biti novi najbolji potez.
 
Kako povrsno zakljucivanje. Znate li zasto je ovaj put prevashodno uradjen. Ako sada ne vidite, ne znam kada cete. Iskljucivo i jedino da bi se izgradio expo i nacionalni stadion. Pa to mu je diktiralo i trasu. Kada budu rusili sajam i zadizili nas za novih 18 milijardi verovatno ce to biti novi najbolji potez.
Ok, ali ako vec moraju da grade stadion, ne znam koja lokacija bi bila bolja. Aerodrom na par km, van grada je, sve je relativno blizu.
Da je srece da i Zvezda i Partizan igraju na njemu i da ne prave haos kad se igraju utakmice i blokiraju Autokomandu i sve ostale krajeve.
 
Kako povrsno zakljucivanje. Znate li zasto je ovaj put prevashodno uradjen. Ako sada ne vidite, ne znam kada cete. Iskljucivo i jedino da bi se izgradio expo i nacionalni stadion. Pa to mu je diktiralo i trasu. Kada budu rusili sajam i zadizili nas za novih 18 milijardi verovatno ce to biti novi najbolji potez.
Tako je, pri čemu su to loše strane projekta, a put je dobra strana.
 
Vrh