Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Kod veze 3 su uradili poslednji sloj asfalta i dodali neke trake na trotoaru
IMG_20231022_142259.jpg
IMG_20231022_142317.jpg
Te trake su takođe postavili na trotoaru i kod veza 1 i 2
 
И шта би за краком ка Јурија Гагарина ? да ли се одустало од њега ( иако је плаћен у склопу пројекта ) или се и даље чека завршетак радова на Кинеском тржном центру? Да ли неко има неку инфо?
 
И шта би за краком ка Јурија Гагарина ? да ли се одустало од њега ( иако је плаћен у склопу пројекта ) или се и даље чека завршетак радова на Кинеском тржном центру? Да ли неко има неку инфо?
Niko zvanicno ne prica o tome ali zna se da mora da se odradi da bi se doslo do Kineskog trznog centra.
Kineski centar se gradi iz dva dela a prvi deo se ocekuje da bude gotov u aprilu, tada je otvaranje. Sada se ne moze lepo kolima stici tamo, svakako moraju da asvaltiraju. Nezvanicno se ceka da prvi deo centra bude gotov pa ce napraviti put.
 
Ništa. Radova nema ni na jednom od nedostajućih krakova projekta.

Ovde su se mogle pročitati "proverene" najave da se radovi nastavljaju 1.5. ali pokazalo se, na žalost još jednom, neveselo pravilo: posle velikog pritiska i sprinta da se projekat "otvori", slede dugi periodi neaktivnosti da se isti i završi.
 
Ne da nema nista, nego pisi propalo. koliko vidim servisi koji su bili ispraznjeni zbog rusenja se magicno sredjuju i opet otvaraju. Sigurno imaju info da nema nista od kruznog toka. Ne razumem kako je to moguce kad je precednik rekao od jeseni najkasnije mora da se uradi novi kruzni. On je covek od reci, i cuva nas narod od svega
 
Kako je tekao ovaj projekat:
Prvo su pokazivali i najavljivali put koji se racva na dva kraka. Jedan ka Vojvodjanskoj, drugi ka JG.Zatim je jedan krak nestao. Zatim su pokazivali rendere sa novim kruznim tokom i poprecnim vezama. Zatim su sve poprecne sem jedne od 50ak metara nestale. Na kraju su rekli evo krece kruzni tok. Naravno nista od toga.
A mi smo ovaj put platili 70 mln EUR za 7 km. I to bez kamata. Sa kamatama je sigurno daleko iznad 100.
I onda neka mi neko kaze ovaj gradi puteve. Sa kojim ciljem i kako najbolje ilustruje ovaj projekat.
Koliko vidim u ovom stilu ce se nastaviti i na pocetku ovog puta, sa gradnjom sajma i stadiona.
Ne treba biti nostradamus, vec samo pogledati kako se Grcka ponasala pre i oko Olimpijade. I kako je zatim prosla. A tako ce proci ne samo ona nego i svaka koja svoj "razvoj" i "rast" zasniva na gradnji i besumucnom zaduzivanju. I naravno korpciji.
 
Koliko vidim kruzni tok sada povezase sa novom saobracajnicom T6. Izgleda da cemo ga najmanje dva puta platiti.
 
Па у плану/пројекту је и предвиђено да се повежу бивша саобраћајница Т6 и кружни ток. Бивша Т6 ће бити улица Срђана Алексића од Грчке улице до кружног тока у Војвођанској. Нема никаквог дуплог плаћања.
 
Vrh