Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Posto svakodnevno putujem iz Srema do otprilike Gazele, vrloooo odokativno mogu da primetim za 10-15% manje vozila na AP izmedju Dobanovaca i otprilike Studentskog grada, od kada je ova deonica otvorena. Saobracaj tece i osim u slucaju da nema nekih cukanja, koja su bila cesca sa vecim guzvama, brze se stize. Videcemo na leto ali do tada, nadamo se i dodatnom efektu zavrsenja obilaznice.
 
Eno u telegrafu tekst o najmanjem i najopterecenijem kruznom toku u zemlji Srbiji.
Prilicno neodredjen tekst tako da recenicu da izgradnja novog toka krece za mesec dana uzimam sa debelom rezervom
 
NIsam siguran čemu uošte služi prečica ka bloku 72, to je verovanto još od pre otvaranja samog pravca pošto nema nikakve poente tu seći zeleni pojas. Regularnim putem još par stotina metara do skretanja.
 
NIsam siguran čemu uošte služi prečica ka bloku 72, to je verovanto još od pre otvaranja samog pravca pošto nema nikakve poente tu seći zeleni pojas. Regularnim putem još par stotina metara do skretanja.
Ta prečica se koristi već godinama, možda čak i punu deceniju. Prosto ljude mrzi da idu malo dužim putem, jer što ne bi tu preprečili preko trotoara, zelenila i pešačkih prelaza.
 
Posto svakodnevno putujem iz Srema do otprilike Gazele, vrloooo odokativno mogu da primetim za 10-15% manje vozila na AP izmedju Dobanovaca i otprilike Studentskog grada, od kada je ova deonica otvorena. Saobracaj tece i osim u slucaju da nema nekih cukanja, koja su bila cesca sa vecim guzvama, brze se stize. Videcemo na leto ali do tada, nadamo se i dodatnom efektu zavrsenja obilaznice.

Trenutno je raspust i po BG i ka BG ima znaaacajno manje vozila nego inace.
 
На семафору на скретању за Ледине саобраћајка у средњој траци у смеру из града. Изгледа да је први ауто стао на семафору, а други се закуцао у њега иза. Прва жртва бесмислених семафора на овој траси.

Иначе да, овај пут је користан само за становнике тог краја НБГ и осталих блиских насеља. За остале јок. Делом је заслуга и због семафора, а и због трасирања ка Војвођанској уместо Јурија Гагарина. Три траке, са ивичњацима уместо ивичне линије, као да сужавају коловоз, захтевају од возача много више пажње и због тога 90% возача иде кроз средњу траку. Потпуно промашених 70 милиона евра. Град са градском саобраћајницом ван града и аутопутем кроз центар града...
Ne, nego će svakodnevno da ga koriste oni iz Rakovice.
A to što se vozi srednjom, samo pokazuje koliko smo bahati svuda pa i u saobraćaju. Lakše je po sredini. I na usponima gde ima po tri trake uzbrdo, vozi se srednjom iako ima bržih od njih. Desna traka nije za kamione nego za spora vozila.
Prošao sam tuda 3 puta, imalo je vozila. Semafori, makar ona 2 su nelogični, za sada.
Inače, radiće se veći kružni tok a i veza sa Jurija Gagarina.
 
Vozio sam se danas ovim delom. Moram reći da ne delim mišljenje drugih sa foruma da je desna traka preuska. Ako vozite 80 km/h, ona je sasvim odgovarajuće širine.

Takođe, u oba prolaska me je sačekalo 1 crveno svetlo, ali pri vožnji od 80 km/h vam se sledeći semafor taman otvara. Svi koji su vozili oko 100 su stali posle na sledećim semaforima.

Mada, ima ona holandska filozofija da ulice treba projektovati u skladu sa njihovom namenom i ograničenjem. Ako hoćete da vam neko vozi sporije, posadite drveće da daje utisak prebrze vožnje ili u centralnim zonama stavite kaldrmu. Sa ovim zaštitnim ogradama sa strane, stvarno se dobija utisak da se treba brže voziti.

I još jedna zamerka, pri dolasku na kruni tok iz Dr Ivana Ribara, ostala je stara signalizacija za sužavanje trake, pa su svi odlazili u srednju traku, iako za tim nije bilo potrebe, jer se i iz te, krajnje leve, moglo uključiti na kružni tok.
 
Koliko je usko grlo ovaj kruzni tok

Capture.JPG
 
Vrh