Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Taj put nije problem. On na drugu stranu izlazi na Savski nasip.

Koliko sam shvatio iz snimka - izmedju te petlje i nasipa će biti stadion?
 
Put je u renoviranih 1100m uzak, sa jos uža dva mosta preko kanala (nisu renovirani). Za bajs nije sasvim bezbedno, a svakako nije prijatno.

U smeru ka savskom nasipu, put je potpuno razvaljen kamionima sa gradilišta ostruznickog mosta. U više deonica ustvari je blatnjavi makadam sa velikim brojem udarnih rupa.
 
Ako postoje pešačke staze sa obe strane i biciklistička sa jedne, onda treba i da postoji način da se pređe sa jedne na drugu stranu, Osim toga i ljudi koji žive nedaleko imaju potrebu da pređu na drugu stranu, a i dok su radovi u toku radnicima takođe treba neki način da pređu, a da ne idu vozilima okolo naokolo.
Kao što i sam naziv teme kaže, ovo je "gradska magistralna saobraćajnica".
I danas sam prošao jedan krug (malo da provozam auto koji uglavnom stoji nevožen tokom nedelje :) ) i nikako mi nije jasno kako je moguće da neko ko poštuje elementarne propise udari od pozadi auto koji se zaustavio na crveno na bilo kojem od ovih semafora. Ja to - ne razumem, Pa semafori se vide iz daleka, dovoljno da se bilo koji ispod prosečan ali savestan vozač na vreme pripremi za zaustavljanje, a pogotovo ako ima druga vozila ispred sebe... I ja bar ne vidim neku praktičnu potrebu za bilo kakvom jurnjavom ovuda, ako vas zasutavi prvi crveni signal, ako vozite prosečno 90, stižete zeleni na sledećem. A mi i ne znamo kako i zbog čega tačno je došlo do ovog udesa... pijanih, drogiranih i bez dozvola ili sa plaćenim polaganjem koji pojma nemaju o propisima ima koliko hoćete. Možda je stvarno u tom trenutku neki pešak/pešaci/biciklista prelazio na drugu stranu... Ali mogu sa 100% ubeđenjem da tvrdim da bi pešaci već sada ginuli pretrčavajući ovaj put van semaforizovanog pešačkog. Neko je spomenuo - petlje. OK, ali svi mi očekujemo dalju gradnju duž ovog puta (osim u zoni dalekovoda, koji je delom i trasirao put) tada će regulacijom saobraćaj biti usporen a petlje biti i suvišne i neracionalne a biće potrebne raskrsnice u nivou. A pošto sam i sam uporno znao da oponiram na drugim temama :) očekujem repliku i dalje teranje maka na konac, ali stvarno nemam želju da se time dalje bavim. Ima ovde drugih nedostataka koje valja ispraviti.
 
Neko je spomenuo - petlje. OK, ali svi mi očekujemo dalju gradnju duž ovog puta (osim u zoni dalekovoda, koji je delom i trasirao put) tada će regulacijom saobraćaj biti usporen a petlje biti i suvišne i neracionalne a biće potrebne raskrsnice u nivou.
И дуж аутопута кроз Београд је никла градња, као што ће и једног дана уз обилазницу. Да ли то значи да су ту требали семафори да буду? С обзиром да дуж пута има 3 искључења пре петље Сурчин и да неће бити других искључења, апсолутно је оправдано било градити петље или минимум кружни ток. Никакав то булевар неће бити.

Pitanje je da li su tasteri u funkciji.

Не, него је питање колико још милиона евра треба да се да да би ј... тастери били у функцији? Ееееј. 2023. година је, 70 милиончета за градску саобраћајницу ван града од 8 км и ти не можеш да примениш свемирску технологију (коју си притом платио) звану тастер на семафору за пешаке. Шта даље рећи...
 
Ne vidim potrebu za svađalačkim tonom, a pogotovu za "whataboutizmom" na primerima koji se ne mogu porediti. Porediš projekte koji se počev od razmera zatim po nivou planiranja a i po kontekstu i integraciji ne mogu nikako porediti. Nisam ni rekao da će to da bude bulevar. Ali mogu da pretpostavim da će biti nešto poredivo sa novosadskim autoputem.

A ovoo drugo - stvarno, sa kim se ti svađaš? Ne razumem stav (niti me baš nešto briga, nerviraj se ako ti se nervira).
Ako su ugradili tastere, pitanje je sasvim na mestu - da li su bili u funciji od otvaranja puta? Mnogi po gradu nisu u funkciji. Znamo gde živimo, imamo izraz - "državni posao".
 
Ali mogu da pretpostavim da će biti nešto poredivo sa novosadskim autoputem.

Претпостављам да мислиш на Улицу "Аутопут за Нови Сад" од Земуна до Батајнице. Ако на то мислиш, не може ни приближно бити као то јер је овде ограђен пут све време, за разлику од Улице Аутопут за Нови Сад, где је свашта нешто начичкано около и има директан приступ на саобраћајницу.

A ovoo drugo - stvarno, sa kim se ti svađaš? Ne razumem stav (niti me baš nešto briga, nerviraj se ako ti se nervira).

Не замери на стилу, али не свађам се с тобом. Само покушавам да будем ироничан на постове који се неприметно уливају у ово неприхватљиво ноншалантно прихватање инерције и јавашлука који прате ову државу читавог мог животног века и да на тај начин скренем пажњу на то.

Tasteri postoje. Nema opravdanja da se ne koriste na ovom mestu. U pitanju je, verujem, kao i uvek čista inercija.

Нема оправдања да се тастери не користе ни на једном месту где постоје.
 
Претпостављам да мислиш на Улицу "Аутопут за Нови Сад" од Земуна до Батајнице. Ако на то мислиш, не може ни приближно бити као то јер је овде ограђен пут све време, за разлику од Улице Аутопут за Нови Сад, где је свашта нешто начичкано около и има директан приступ на саобраћајницу.

Zapravo, mislim da će biti poredivo sa tom ulicom jer očekujem da će svašta nešto i ovde da bude načičkano... jer takav nam je danas urbanizam, a baš taj deo duž "Autoputa za Novi Sad" je "nančičkan" baš u vreme kada su ovi što su sada na glavni na nivou republike, bili glavni za urbanizam u tom delu grada... pa BnV je slika i prilika takvog pristupa, samo sa daleko više para...
 
Samo neka mi neko potvrdi da je od početka projektovanja, za ovu istu ugovorenu cenu, bilo planirano da ove danas semaforizovane raskrsnice budu ovakve kakve sada jesu, a ne denivelisane. Hvala.
A onda da vidimo da li je zasita opravdano da se za saobraćaj sa Vinogradskom i Surčinom, za taj broj ljudi i vozila, prave dve denivelisane petlje.

Ja negodujem zbog stvari koje su po meni relevantne: veza sa aerodromom, nezapočet krak sa Jurija Gagarina, mitološko biće poznato u narodu kao "T6"...
 
Napravi se manje petlji nego što je semafora, neke veze se dograde sa strane, negde se ostavi uliv-izliv, samo desno za uključenje, s tim da može da se okrene nazad na sledećoj petlji. Nije neka nauka.

Put je loš i neudoban za vožnju po propisima. Čak su i semaforizovane raskrsnice loše, bez kratkih traka za isključivanje/uključivanje. Trebalo je mnogo bolje projektovati.
 
Нова саобраћајница из птичије перспективе
20230330_103959.jpg
 
Ok za semafore da ulice funkcionisu,ali dok se to ne desi,proveriti tastere i pustiti ih u pogon,cak msm da sam video i merace saobracaja ili gresim..ne zamerite...znaci 70milki plus tek za novi kruzni tok ili je to placeno pa nam kinezi "dodju"?
 
Malo odstupam od teme, ali, ako je neko pratio prošlog vikenda: da li je Šapić bio na otvaranju ovog puta?
 
Vrh