Ako postoje pešačke staze sa obe strane i biciklistička sa jedne, onda treba i da postoji način da se pređe sa jedne na drugu stranu, Osim toga i ljudi koji žive nedaleko imaju potrebu da pređu na drugu stranu, a i dok su radovi u toku radnicima takođe treba neki način da pređu, a da ne idu vozilima okolo naokolo.
Kao što i sam naziv teme kaže, ovo je "gradska magistralna saobraćajnica".
I danas sam prošao jedan krug (malo da provozam auto koji uglavnom stoji nevožen tokom nedelje
) i nikako mi nije jasno kako je moguće da neko ko poštuje elementarne propise udari od pozadi auto koji se zaustavio na crveno na bilo kojem od ovih semafora. Ja to - ne razumem, Pa semafori se vide iz daleka, dovoljno da se bilo koji ispod prosečan ali savestan vozač na vreme pripremi za zaustavljanje, a pogotovo ako ima druga vozila ispred sebe... I ja bar ne vidim neku praktičnu potrebu za bilo kakvom jurnjavom ovuda, ako vas zasutavi prvi crveni signal, ako vozite prosečno 90, stižete zeleni na sledećem. A mi i ne znamo kako i zbog čega tačno je došlo do ovog udesa... pijanih, drogiranih i bez dozvola ili sa plaćenim polaganjem koji pojma nemaju o propisima ima koliko hoćete. Možda je stvarno u tom trenutku neki pešak/pešaci/biciklista prelazio na drugu stranu... Ali mogu sa 100% ubeđenjem da tvrdim da bi pešaci već sada ginuli pretrčavajući ovaj put van semaforizovanog pešačkog. Neko je spomenuo - petlje. OK, ali svi mi očekujemo dalju gradnju duž ovog puta (osim u zoni dalekovoda, koji je delom i trasirao put) tada će regulacijom saobraćaj biti usporen a petlje biti i suvišne i neracionalne a biće potrebne raskrsnice u nivou. A pošto sam i sam uporno znao da oponiram na drugim temama
očekujem repliku i dalje teranje maka na konac, ali stvarno nemam želju da se time dalje bavim. Ima ovde drugih nedostataka koje valja ispraviti.