ON topic
:
Zanimljiv rezultat, a čekao sam prvu priliku da izmerim i brzo je došla, od razdvajanja AP kod DObanovaca na krak pored Aerodroma i na krak A1 Obilaznicu, pa novom magistralom ka NBGD, do nbgd savskih blokova je obilaznicom i novom magistralom duže 4km nego klasično ka gradu, ali je i brže 5-7min nego klasično. I to u uslovima kada pored aerodroma nema gužve, uveče! Kada ima gužve rezultat je još nekih 10min bolji (is iskustva i ranijih merenja).
Referentna tačka je ugao JG i Gandijeve, u odnosu na koju je vršeno merenje. Po mom mišljenju ovo znači da je opcija preko nove magistrale za sve savske blokove (do Delta City) i celu B. Kosu jasno bolja u svakom mogućem slučaju ako se ide: na A2 ka Čačku, na A1 bilo ka Zagrebu, bilo ka Novom Sadu. Jedino za Niš je i dalje bolje kroz grad, ali i to samo u uslovima van špica i dok obilaznica ne bude puštena do Bubanj Potoka.
Ovo je meni zanimljiv rezultat/merenje, jer osim što je generalno alternativa za sve, nova magistrala je jasno bolja opcija u gotovo svakom smislu za oko 150k građana Beograda. Naravno da nije epohalno značajan sveti gral od ulice, ali je DALEKO od nevažne. Naprotiv, dugo godina nije nešto ovoliko značajno ušlo u saobraćajnu sliku grada.
PS: primetih i da je broj vozila koji se iz Surčina uključuju na ovu magistralu ka NBGD značajan. To je takođe važan zaključak i taj broj će rampom u Ja(r)kovu biti samo povećan. Prosto je lakše, ako ne i mnogo brže (magistrala je mnogo otpornija na zagušenja od surčinske i samim tim sigurnija opcija).