Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Kad sam kupovao stan od GDS imali su opciju naselje Stepa i u gradnji je bilo naselje Ivana Ribara. Majka mi rece, ni slucajno tamo u I. Ribara, ko ce do tamo da putuje, Stepa nam je najbliza. Sad je AP tako napravljen da je Stepa zapravo najdalja od GM. Stavite na Maps Stepu za destinacuju i setajte destinacionu tacku. Gde god pomerite tacku, neka od ruta je bliza i brza. Stepa je vremenski udaljena od GM kao Beska... Ladno se stize brze iz Indjije i Rume, nego iz Stepe.
Genijlno!

Neka ti je za utehu da bi možda kupio stan u "smrdljivim zgradama" da si se odlučio za Ivana Ribara...
 
Genijlno!

Neka ti je za utehu da bi možda kupio stan u "smrdljivim zgradama" da si se odlučio za Ivana Ribara...
Vidim da cesto ljudi mesaju smrdljine zgrade sa celim blokom. Nije ceo blok smrdljiv a smrdljive zgrade su u Mileve Maric Ajnstajn i to samo jedna plava u kojoj je maxi. To nije ulica Dr Ivana Ribara ni naselje a ni u Mileve Maric Ajnstajn velika vecina zgrada nisu smrdljive.
 
Vidim da cesto ljudi mesaju smrdljine zgrade sa celim blokom. Nije ceo blok smrdljiv a smrdljive zgrade su u Mileve Maric Ajnstajn i to samo jedna plava u kojoj je maxi. To nije ulica Dr Ivana Ribara ni naselje a ni u Mileve Maric Ajnstajn velika vecina zgrada nisu smrdljive.
A sada je i ta zgrada potpuno useljena, MISLIM sa građevincima iz inostranstva. Ne znam da li im je rečena istorija zgrade.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: 10k
A sada je i ta zgrada potpuno useljena, MISLIM sa građevincima iz inostranstva. Ne znam da li im je rečena istorija zgrade.
Navodno su presvukli slojeve zida i kao sada je bezbedno, doduse, mesecima su radili na tim zidovima. Ali i dalje se oseca smrad, cak i maksi zamirise :D hahah
Bilo je nasih majstora pa onda neki koji lice na Turke. Mozda znaju, mozda i ne.
 
Шта је било са зидовима?
"Ono što im ne ide na ruku je "stara slava", odnosno dešavanja u ovom naselju od pre nekoliko godina. Građani naselja Mileva Marić na Novom Beogradu našli su se na velikim mukama kada su shvatili da su se prilikom izgradnje njihovih zgrada koristili nedozvoljeni materijali koji ugrožavaju njihovo zdravlje. Ceo slučaj postao je poznat javnosti kao “smrdljive zgrade".

Sada već čuvene "smrdljive zgrade" retko ko da pominje osim njihovih nesuđenih stanara. Jedna od dve problematične zgrade, odnosno one gde se ispostavilo da je koriščen sporan oplatol, posle sanacije pretvorena je u hostel, dok se sanacija druge privela kraju."
 
Prodjoh i ja ovim putem i mogu reci da je slicno kao preko Dobanovaca kada se uzmu u obzir svi semafori u vojvodjanskoj.
Apropo price o tri trake i kako ljudi ne znaju da voze takvim putem, imam jedno pitanje za eksperte - Ako vozilo A vozi srednjom trakom a vozila B i C voze levom i desnom trakom respektivno brze od vozila A (i obilaze ga) i zele da se prestroje istovremeno u srednju traku ispred vozila A, ko ima prednost tu?
 
Vidim da cesto ljudi mesaju smrdljine zgrade sa celim blokom. Nije ceo blok smrdljiv a smrdljive zgrade su u Mileve Maric Ajnstajn i to samo jedna plava u kojoj je maxi. To nije ulica Dr Ivana Ribara ni naselje a ni u Mileve Maric Ajnstajn velika vecina zgrada nisu smrdljive.
Nije samo plava zgrada "smrdljiva". Od izgradjenih 6, smrdljive su bile dve, zgrada 1 (plava) i zgrada 3 (narandzasta). Obe zgrade su bile iseljene i navodno su sanirane. U zgradi 3 je sada hotel (link). U zgradi 1 zive ljudi, cak se i prodaju stanovi. Maxi je takodje ponovo otvoren. I mozda najsmesnije od svega, otvorena je i prodavnica zdrave hrane.
 
Kad sam kupovao stan od GDS imali su opciju naselje Stepa i u gradnji je bilo naselje Ivana Ribara. Majka mi rece, ni slucajno tamo u I. Ribara, ko ce do tamo da putuje, Stepa nam je najbliza. Sad je AP tako napravljen da je Stepa zapravo najdalja od GM. Stavite na Maps Stepu za destinacuju i setajte destinacionu tacku. Gde god pomerite tacku, neka od ruta je bliza i brza. Stepa je vremenski udaljena od GM kao Beska... Ladno se stize brze iz Indjije i Rume, nego iz Stepe.
Тужно је колико се игноришу инфраструктурне потребе Вождовца.
 
Verovatno je nesto tu i do samih gradjana Vozdovca i glasaca...neka pobuna ili drasticna promena stava bi resila barem neki problem.
Ovako kada dodju izbori svi kao ovcice glasaju po diktatu pa posle qq i lele ali tako je realno u celom BG i ostatku Srbije tako da Vozdovac nije nista spec.
 
ja 002.jpg
 
Tih "smrdljivih" zgrada je bilo širom Bg, samo su ove dve u GDS ostale izvikane, iako su verujem prošle najdublju sanaciju. I plus se jedna kako je i napomenuto više i ne koristi za stanovanje, već kao hotel ili šta već
 
ON topic :) :

Zanimljiv rezultat, a čekao sam prvu priliku da izmerim i brzo je došla, od razdvajanja AP kod DObanovaca na krak pored Aerodroma i na krak A1 Obilaznicu, pa novom magistralom ka NBGD, do nbgd savskih blokova je obilaznicom i novom magistralom duže 4km nego klasično ka gradu, ali je i brže 5-7min nego klasično. I to u uslovima kada pored aerodroma nema gužve, uveče! Kada ima gužve rezultat je još nekih 10min bolji (is iskustva i ranijih merenja).

Referentna tačka je ugao JG i Gandijeve, u odnosu na koju je vršeno merenje. Po mom mišljenju ovo znači da je opcija preko nove magistrale za sve savske blokove (do Delta City) i celu B. Kosu jasno bolja u svakom mogućem slučaju ako se ide: na A2 ka Čačku, na A1 bilo ka Zagrebu, bilo ka Novom Sadu. Jedino za Niš je i dalje bolje kroz grad, ali i to samo u uslovima van špica i dok obilaznica ne bude puštena do Bubanj Potoka.

Ovo je meni zanimljiv rezultat/merenje, jer osim što je generalno alternativa za sve, nova magistrala je jasno bolja opcija u gotovo svakom smislu za oko 150k građana Beograda. Naravno da nije epohalno značajan sveti gral od ulice, ali je DALEKO od nevažne. Naprotiv, dugo godina nije nešto ovoliko značajno ušlo u saobraćajnu sliku grada.

PS: primetih i da je broj vozila koji se iz Surčina uključuju na ovu magistralu ka NBGD značajan. To je takođe važan zaključak i taj broj će rampom u Ja(r)kovu biti samo povećan. Prosto je lakše, ako ne i mnogo brže (magistrala je mnogo otpornija na zagušenja od surčinske i samim tim sigurnija opcija).
 
Poslednja izmena:
Malocas obrnuh krug...pa sta da se kaze...neki standard za srbiju..nije bas idealno ravno...na spoju mostica ili nadvoznjaka se i previse osecaju spojevi...jedan krpez dosta vidljiv pri ukljucenju sa petlje kao i 2 semafora koja bez potrebe trenutno rade i prave guzvu. Kad zavrse pa nek ih puste...sada treba na zuto to staviti...nema guzve,kruzni tok ide ok,doduse sa katastrofa asfaltom u njemu...moglo je to presvuci..sramota to tako izgleda...pogovoto deo kruznog ka ledinama.
 
Nadam se da će u delu između saobraćajnice i zgrada urediti zelenu površinu, jer će u suprotnom taj deo vrlo brzo postati deponija na otvorenom, kao što je i bilo pre izgradnje ove saobraćajnice. Još ako srede i onaj deo pored odvodnog kanala, to će biti jedna od retkih zelenih površina na Novom Beogradu koja se nalazi odmah pored kanala.
 
Da li se šališ? Ni 500m vazdušnom linijom nema do, pa jedno, 30 km zelene površine izmedju reke i kanala...
 
Vrh