Petlja Surčin jug još nisu skinute trake koje stoje preko "Novi Beograd" isključenja, da nisam ovde pre par dana pročitao da je tako ne znam da li bih se usudio da se tu isključim..
Čeka se tender za iznajmljivanje kranova da skinu trake
Petlja Surčin jug još nisu skinute trake koje stoje preko "Novi Beograd" isključenja, da nisam ovde pre par dana pročitao da je tako ne znam da li bih se usudio da se tu isključim..
Reljo, zar ne reče Vlogzila da su te kuće rešene i davno iseljenje?Kružni tok će da se proširi kada se bude rešilo pitanje ovih par kuća koje su na mestu proširenja i trase T6.
Ne znam, obično ga gledam na "mute".Reljo, zar ne reče Vlogzila da su te kuće rešene i davno iseljenje?
Ma da, najbolje da svi imamo ispred zgrade izlaz na magistralu...На семафору на скретању за Ледине саобраћајка у средњој траци у смеру из града. Изгледа да је први ауто стао на семафору, а други се закуцао у њега иза. Прва жртва бесмислених семафора на овој траси.
Иначе да, овај пут је користан само за становнике тог краја НБГ и осталих блиских насеља. За остале јок. Делом је заслуга и због семафора, а и због трасирања ка Војвођанској уместо Јурија Гагарина. Три траке, са ивичњацима уместо ивичне линије, као да сужавају коловоз, захтевају од возача много више пажње и због тога 90% возача иде кроз средњу траку. Потпуно промашених 70 милиона евра. Град са градском саобраћајницом ван града и аутопутем кроз центар града...
Imaju blizu nadvožnjaka kod Quattro sadnice pored biciklističke stazeZasađene su sadnice unutar krakova male petlje Surčin.
Valjda će ih zasaditi i duž biciklističke staze.
Nije semafor kriv sto neko ne gleda. Drzi odstojanje i brzinu i nikad te semafor nece zeznuti.На семафору на скретању за Ледине саобраћајка у средњој траци у смеру из града. Изгледа да је први ауто стао на семафору, а други се закуцао у њега иза. Прва жртва бесмислених семафора на овој траси.
Иначе да, овај пут је користан само за становнике тог краја НБГ и осталих блиских насеља. За остале јок. Делом је заслуга и због семафора, а и због трасирања ка Војвођанској уместо Јурија Гагарина. Три траке, са ивичњацима уместо ивичне линије, као да сужавају коловоз, захтевају од возача много више пажње и због тога 90% возача иде кроз средњу траку. Потпуно промашених 70 милиона евра. Град са градском саобраћајницом ван града и аутопутем кроз центар града...
Što semafori nisu oni "pametni", da je zeleno dok ne stisne pešak? Verovatno to poskupljuje za još milion po kilometru pa zato...Prošao sam danas. Ima jedan besmislen semafor koji zaustavlja iako niko ne može da se uključi - ne postoji put koji treba da se pusti. Verovatno treba da se stavi trepćuće žuto ili da se ugasi.
Ma da, najbolje da svi imamo ispred zgrade izlaz na magistralu...
Nije semafor kriv sto neko ne gleda. Drzi odstojanje i brzinu i nikad te semafor nece zeznuti.
I zasto ogranicenje mora da bude 130 da bi put imao smisla?! Pa ta tri minuta ustede na razlici izmedju 80 i 130 na ovom putu nije valjda tolikk problem.
Najbolje da nema semafora i sa ogranicenjem od 130 da se ulazi u kruzni tok. To bi valjda bilo bezbednije.
A sto se krajnje desne trake tice zaista je nezgodna za voznju. Cini se da sa malo nepaznje ce se zakaciti. Preblizu je ograda, kao da je do pola trake. Ne znam zasto je moralo tako. Da se ustedi na prostoru i eksproprijaciji
Није још уцртан лук/укључење/искључење ка А1 на петљи Сурчин-југ из правца Новог Београда тј. градске саобраћајнице. Биће ускоро.Sad sam primetio da google maps ne daje mogucnost iskljucenja iz pravca NBG ka Ostruznickom mostu.
Pogledajte prilog 158658
Slazem se sve. Dacu jedan primer Malte gde sam skoro bio po prvi put. S obzirom da sam iznajmio kola obratio sam malo vise paznju na puteve. Skoro sva ukrstanja na iole vecim putevima su radjena preko petlji i kruzni tokova. Drugi svet u odnosu nas. Zaista taj jedan njihov put bi po nasim cenama kostao milijarde.Не. Али било би лепо да онима којима се омогући излаз на џаду, џада буде прикладна намени.
Није семафор крив. Наравно. Крив је онај који је направио семафор тамо где је потребна петља. И то за баснословну цифру. И то од 3 семафора чак 2 који су тренутно само за пешаке и бициклисте који их користе вероватно неколико пута на дан и могу се активирати на притисак дугмета, али не, терај црвено светло за правац у сред њиве 20 пута на сат. Аплауз! Дубок наклон!
Ограничење 130 са кружним током по закону није могуће. Али су могуће петље. Гле огромног достигнућа цивилизације искоришћеног на аутопуту кроз Београд пре пола века!
Није само крајња десна, већ и крајња лева незгодна за вожњу. Ако се за градску саобраћајницу ван града са семафорима, незгодним 2/3 трака и умоболним решењем спајања на постојећу инфраструктуру платило 70 милиончета, колико би онда коштао аутопут са петљама и правилним укључењем на постојећи систем? 700 милиончета? Не знам.
Biciklom može do petlje Surčin.Odličan snimak i montaža.
Kakva je situacija sa bici stazom. Dokle može da se ide?
Jel ima od petlje do centra surčina?Biciklom može do petlje Surčin.
Jel ima od petlje do centra surčina?
Jel ima od petlje do centra surčina?