Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Prošao sam danas. Ima jedan besmislen semafor koji zaustavlja iako niko ne može da se uključi - ne postoji put koji treba da se pusti. Verovatno treba da se stavi trepćuće žuto ili da se ugasi.

Kružni tok je premali. Nekako nije dobar profil, kola su mi iz srednje trake prešla skroz do unutrašnjeg prstena i tako sam izašao, da li je premali da li treba da se nacrtaju linije.

Dobar primer kružnog toka sa ogromnim protokom je onaj na Banjici. Tamo se 2+2 ukršta sa 2+2 i nikada nema gužve.
 
Taj semafor trenutno radi samo da bi pešaci i biciklisti mogli da pređu na drugu stranu. A trebalo bi da od izgrade vezu od njega do Vinogradske.
Kružni tok će da se proširi kada se bude rešilo pitanje ovih par kuća koje su na mestu proširenja i trase T6.
 
Prosao oko 19,45 ka Surcinu i na prvom semaforu sudar,policija na uviđaju ....
 
На семафору на скретању за Ледине саобраћајка у средњој траци у смеру из града. Изгледа да је први ауто стао на семафору, а други се закуцао у њега иза. Прва жртва бесмислених семафора на овој траси.

Иначе да, овај пут је користан само за становнике тог краја НБГ и осталих блиских насеља. За остале јок. Делом је заслуга и због семафора, а и због трасирања ка Војвођанској уместо Јурија Гагарина. Три траке, са ивичњацима уместо ивичне линије, као да сужавају коловоз, захтевају од возача много више пажње и због тога 90% возача иде кроз средњу траку. Потпуно промашених 70 милиона евра. Град са градском саобраћајницом ван града и аутопутем кроз центар града...
 
На семафору на скретању за Ледине саобраћајка у средњој траци у смеру из града. Изгледа да је први ауто стао на семафору, а други се закуцао у њега иза. Прва жртва бесмислених семафора на овој траси.

Иначе да, овај пут је користан само за становнике тог краја НБГ и осталих блиских насеља. За остале јок. Делом је заслуга и због семафора, а и због трасирања ка Војвођанској уместо Јурија Гагарина. Три траке, са ивичњацима уместо ивичне линије, као да сужавају коловоз, захтевају од возача много више пажње и због тога 90% возача иде кроз средњу траку. Потпуно промашених 70 милиона евра. Град са градском саобраћајницом ван града и аутопутем кроз центар града...
Ma da, najbolje da svi imamo ispred zgrade izlaz na magistralu...
 
На семафору на скретању за Ледине саобраћајка у средњој траци у смеру из града. Изгледа да је први ауто стао на семафору, а други се закуцао у њега иза. Прва жртва бесмислених семафора на овој траси.

Иначе да, овај пут је користан само за становнике тог краја НБГ и осталих блиских насеља. За остале јок. Делом је заслуга и због семафора, а и због трасирања ка Војвођанској уместо Јурија Гагарина. Три траке, са ивичњацима уместо ивичне линије, као да сужавају коловоз, захтевају од возача много више пажње и због тога 90% возача иде кроз средњу траку. Потпуно промашених 70 милиона евра. Град са градском саобраћајницом ван града и аутопутем кроз центар града...
Nije semafor kriv sto neko ne gleda. Drzi odstojanje i brzinu i nikad te semafor nece zeznuti.
I zasto ogranicenje mora da bude 130 da bi put imao smisla?! Pa ta tri minuta ustede na razlici izmedju 80 i 130 na ovom putu nije valjda tolikk problem.
Najbolje da nema semafora i sa ogranicenjem od 130 da se ulazi u kruzni tok. To bi valjda bilo bezbednije.
A sto se krajnje desne trake tice zaista je nezgodna za voznju. Cini se da sa malo nepaznje ce se zakaciti. Preblizu je ograda, kao da je do pola trake. Ne znam zasto je moralo tako. Da se ustedi na prostoru i eksproprijaciji
 
Prošao sam danas. Ima jedan besmislen semafor koji zaustavlja iako niko ne može da se uključi - ne postoji put koji treba da se pusti. Verovatno treba da se stavi trepćuće žuto ili da se ugasi.
Što semafori nisu oni "pametni", da je zeleno dok ne stisne pešak? Verovatno to poskupljuje za još milion po kilometru pa zato...
 
Sad sam primetio da google maps ne daje mogucnost iskljucenja iz pravca NBG ka Ostruznickom mostu.
Untitled.jpg
 
Ma da, najbolje da svi imamo ispred zgrade izlaz na magistralu...

Не. Али било би лепо да онима којима се омогући излаз на џаду, џада буде прикладна намени.

Nije semafor kriv sto neko ne gleda. Drzi odstojanje i brzinu i nikad te semafor nece zeznuti.
I zasto ogranicenje mora da bude 130 da bi put imao smisla?! Pa ta tri minuta ustede na razlici izmedju 80 i 130 na ovom putu nije valjda tolikk problem.
Najbolje da nema semafora i sa ogranicenjem od 130 da se ulazi u kruzni tok. To bi valjda bilo bezbednije.
A sto se krajnje desne trake tice zaista je nezgodna za voznju. Cini se da sa malo nepaznje ce se zakaciti. Preblizu je ograda, kao da je do pola trake. Ne znam zasto je moralo tako. Da se ustedi na prostoru i eksproprijaciji

Није семафор крив. Наравно. Крив је онај који је направио семафор тамо где је потребна петља. И то за баснословну цифру. И то од 3 семафора чак 2 који су тренутно само за пешаке и бициклисте који их користе вероватно неколико пута на дан и могу се активирати на притисак дугмета, али не, терај црвено светло за правац у сред њиве 20 пута на сат. Аплауз! Дубок наклон!

Ограничење 130 са кружним током по закону није могуће. Али су могуће петље. Гле огромног достигнућа цивилизације искоришћеног на аутопуту кроз Београд пре пола века!

Није само крајња десна, већ и крајња лева незгодна за вожњу. Ако се за градску саобраћајницу ван града са семафорима, незгодним 2/3 трака и умоболним решењем спајања на постојећу инфраструктуру платило 70 милиончета, колико би онда коштао аутопут са петљама и правилним укључењем на постојећи систем? 700 милиончета? Не знам.
 
Sad sam primetio da google maps ne daje mogucnost iskljucenja iz pravca NBG ka Ostruznickom mostu.
Pogledajte prilog 158658
Није још уцртан лук/укључење/искључење ка А1 на петљи Сурчин-југ из правца Новог Београда тј. градске саобраћајнице. Биће ускоро.
 
Зато што наша држава не сарађује са Гуглом. Гугл је чак пар пута слао захтеве за податке о државним путевима на нашој територији Путевима Србије, али они им нису уопште ни одговорали, а на сајту Путева има нека буђава мапа државних путева која је страшно лоше одрађена.

У Хрватској ХАЦ са ХАК-ок обележава на мапи где су радови и саобраћајне незгоде. Чак су скоро и све петље обележили, али код нас нема слуха за то.
 
JPPS su toliko troma firma da je to za medalju...

Evo imamo primer da se ministar Vesić uključio u promociju tagova,na svim portalima itd čuli ste priču.
A JPPS i dalje za autobuse izdaje godišnju pretplatnu kartu koju kupuju autobuska i transportna preduzeća i za koja recimo autobus Niš ekspresa,Laste itd itd na liniji do Subotice,Niša,Čačka uskoro KŠ i Ša itd mora 10tak puta da izadje sa autoputa,čeka u koloni pokazuje tu propusnicu i uzima onu putnu karticu svaki put i plaća kešom.Zbog svoje dužine pravi gužvu i niko to ne primećuje da kaže JBT pa imamo one tagove već 15 godina zašto im umesto te kartice ne izdamo tag na te tablice i račun šaljemo mesečno
 
Lezi lebe da te jedem, mentalitet javnih preduzeća.

Zato što srednji i niži menadžemt po ceo dan vodi politiku, od koje im i zavise pozadine, umesto da bar 5% te energije usmeri na posao i, bože sakloni, unapređenja poslovnog procesa.
 
Не. Али било би лепо да онима којима се омогући излаз на џаду, џада буде прикладна намени.



Није семафор крив. Наравно. Крив је онај који је направио семафор тамо где је потребна петља. И то за баснословну цифру. И то од 3 семафора чак 2 који су тренутно само за пешаке и бициклисте који их користе вероватно неколико пута на дан и могу се активирати на притисак дугмета, али не, терај црвено светло за правац у сред њиве 20 пута на сат. Аплауз! Дубок наклон!

Ограничење 130 са кружним током по закону није могуће. Али су могуће петље. Гле огромног достигнућа цивилизације искоришћеног на аутопуту кроз Београд пре пола века!

Није само крајња десна, већ и крајња лева незгодна за вожњу. Ако се за градску саобраћајницу ван града са семафорима, незгодним 2/3 трака и умоболним решењем спајања на постојећу инфраструктуру платило 70 милиончета, колико би онда коштао аутопут са петљама и правилним укључењем на постојећи систем? 700 милиончета? Не знам.
Slazem se sve. Dacu jedan primer Malte gde sam skoro bio po prvi put. S obzirom da sam iznajmio kola obratio sam malo vise paznju na puteve. Skoro sva ukrstanja na iole vecim putevima su radjena preko petlji i kruzni tokova. Drugi svet u odnosu nas. Zaista taj jedan njihov put bi po nasim cenama kostao milijarde.
Kad volimo da se dicimo kako sada pravimo autoputeve kao nikad.
Pa zapitajmo se sta je tu nasa zasluga. Nit ih finansiramo- svi su iz kredita, i to preskupih koje nikad necemo moci fa vratimk. Niti ih gradimo- to rade kinezi, amerikanci, azerbejdzanci. I sta su onda politocari uradili- potpisali papire inprodali na zemlju. Ono sto mi radimi je da prodajemo sljunak i pesak. I to se zna ko moze da radi. Vadi iz nasih reka za dz i prodaje za basnoslovne sume.
 
Vrh