Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Ako su tu do relativno skoro bile njive i močvare, mož' misliti kolko je tek onda bilo vremena za proširenja ovde na Vračaru i Zvezdari gde je i tad bilo naselje. Pričamo o istom gradu. Moj čukundeda je ovde pre 100 godina plaćao poreze, pa smo dobili šipurak od proširenja, a onaj što je preključe došao na Ledine i NBg očekuje da mu se pored tolko tuđih ulaganja još i to sad prioritetnije napravi. Ako je činjenica da grad nema para da istovremeno radi proširenja na sve strane grada, a ovome se pored ovolike već infrastrukture, da opet prioritet, onda se postavlja pitanje, šta smo mi vamo, robovi? Da plaćamo 100 god poreze da ovi što juče dođu imaju 15 traka komfora dok se mi provlačimo i dalje sokacima? I to nije 'da komšiji crkne krava' nego stvar poštenja i čistog računa svačijeg novca.
Nije mi jasno zašto se stalno provlači taj narativ, ne samo u ovoj temi, "eto meni je crkla krava, daj da crkne i komšiji". da ste se na vreme bunili, ne bi danas Vračar bio to što jeste. Tu je greška. Isto važi i za druge delove grada, gde se danas žale na neuslovni način života, a ti isti ili su svesno kupili stan tu gde su kupili, ili su starosedeoci koji su mirno gledali kako im se kraj "urušava" (figurativno). Na Ledinama barem nešto pokušavaju, a da li će to nešto promeniti, e to zavisi ponajviše od njih samih. Ja lično sam uvek podržavao i podržavam svakog ko pokušava da uradi nešto za svoj kraj, pa tako i ovde.

Drugo, nisu mi baš najjasniji neki ljudi koji zamišljaju da će rušiti BNV, dobar deo Vračara, Voždovca i Zvezdare, kao i neka druga naseljka, i da se prave široke ulice i bulevari, što je trebalo da se radi pre nego se krenulo sa ovom silnom gradnjom, te da se vrati pruga i železnica u Savski amfiteatar. Umesto da se fokusira na rešavanje problema koji još uvek mogu da se reše, kao što su proširenje kolovoza u Makenzijevo, proširenje Žičke, završetak Južnog bulevara i ureženje Gospodara Vučića od spoja sa Južnim bulevarom pa do Cvetka i sl. ili izgradnje garaža u krajevima gde je to moguće i sl. , nervira se zbog toga što neko drugi smatra da njegovo treba da se odradi sada, dok je još moguće. I na kraju će i ti kućerci u Žičkoj da se sruše i da niknu višespratnice u postojećoj regulaciji, jer neće niko ništa konkretno pokušati da uradi, i tako dalje sve dok dobar deo grada ne postane neuslovan za život.​
 
Bio sam večeras do gradilišta, progres je više nego evidentan. Nisam slikavao jer nema smisla po noći.
Dio koji je bio nenasut nakon onog kanala, sada se gotovo poravnao sa vrhom kanala. Drugi sloj nasipa je urađen sve do kružnog toka i tu treba još da se nasipa jedan sloj da bi se poravnalo sa nivoom koji se vidi da je predviđen.

Načuh u lokalu od slučajnih prolaznika da je valjda planirano ne da se ruše parne kuće nego da se kružni tok pomjeri malo niže i oduzme malo od ulice. Sad koliko je to tačno pojma nemam.

Sve u svemu, radi se jako brzo, uživo kad se pogleda ovo parče koje nije pod asfaltom još je manje nego što se čini na snimcima.

Iskreno, očekujem puštanje 31.-og Marta.
 
Poslednja izmena:
Načuh u lokalu da je valjda planirano ne da se ruše parne kuće nego da se kružni tok pomjeri malo niže i oduzme malo od ulice. Sad koliko je to tačno pojma nemam.
Hvala. Kako ovo može biti tačno, ako se taj produžetak ka ledinama širi sa obe strane? Skoro je neko ovde okačio plan gde se to vidi.

Mislim da to može biti tačno, kao privremena budževina dok ne srede sve kako treba.
 
Nema šanse da se ne ruše one 4 prve parne kuće. Pogledajte plan, sve je na temi.
 
Ako sam dobro razumio ova nagađanja što sam slušao, za novi kružni ne smetaju kuće jer je kružni na nižoj poziciji, za širenje ulice ka Ledinama smetaju kuće.
Ne udubljujem se u temu, pravo da vam kažem i ne zanima me taj dio, meni je cilj da putovanje ka CG smanjim za 15etak minuta i ne kružim ko blesav da bih došao na AP. 😁
 
Screenshot_20230315_071907_com.google.android.youtube_edit_145324871916886.jpg
 
Na tren sam pomislio da novi put ide niže zgradama i ukoso, al nije nemoguće da je i ovo ok.
 
Evo sličica
Kružni tok stari ostaje privremeno,rušiće se(nadam se brzo) sigurno,nikakve izmene plana ne postoje ne širite dezinformacije

Pešački privremeno ukinut ali svi prelaze

Leva traka iz smera JG ka kružnom zatvorena

Budući spoj iz Vinogradske na Dr.Ivana Ribara ka JG,desno skretanje

Budući spoj iz Vinogradske na KT

Pogled ka Milošu Velikom

Mašine čekaju

Ove kuće čekaju rušenje,znači tek kada se ovo sruši(kao što napisah pre neki dan) radiće se novi kružni tok i proširenje (prvih 50m) uz surduk

Pogled ka kružnim toku,još uvek treba posipati

Pogled ka trasi,ovde se vidi napredak u ova dva dana

Puno je mašina

Obično je pre podne kiša a popodne blato ovde je obrnuto

Odvodna cev je skoro zakopana

Ovde se bolje vidi

Puno kamiona sa peskom

Opet cev

Ovde se najviše vidi napredak,dosrigli su visinu

Još nekoliko sličica i to je to






 
Izgleda da bas brzo sad nasipaju kamen (što im je glavni cilj ove faze), puno kamiona donosi materijal, bager pomaže rasipanju, buldozer ravna, valjci utabavaju..., pa ako bi ovim tempom nastavili, za par do nedelju dana bi dostigli kotu za asfaltiranje, onda im za par slojeva asfalta na 2x300m treba koji dan, onda par dana ivičnjaci, branici, signalizacija... tu su negde knap za kraj marta.
 
Što brate kvaliteta nema? Vidiš da su čak 2-3 metra kopali da napune kamenom i stabilizuju blatnjavo/močvarno tlo, plus stavljaju geotekstil hidroizolacije između, kad valjci još nabiju ovde će moći avion da sleti a da se asfalt ne iztalasa u kolotrage. Znači tlo očekujem da bude stabilno, a kolko će sam asfalt na vrhu biti dugotrajan, da se ne mrvi ne odlepljuje, to će vidimo. Eventualno mogu imati neka ulegnuća oko kanala, mostića, tj betonske konstrukcije i nasipa, ali ostalo bi trebalo bude ok.
 
Nema potrebe zuriti da bi se dostigao taj 31.,i mesec dana nije nista naspram ogromnog probijenog roka. Samo kvalitet je bitan i sve da bude ugradjeno sto treba. Samo napred i udarnicki do pobede. Ziveli...
Apsolutno ima potrebe žuriti jer doasadašnji probijeni rokovi nisu odsekli stanovnike Vinogradske od Novog Beograda.
 
ПУТЕВИ СРБИЈЕ: ИЗГРАДЊА ДЕОНИЦE НОВИ БЕОГРАД–СУРЧИН

У ЗАВРШНОЈ ФАЗИ

ЈП „Путеви Србије“ наставља да информише јавност о напретку изградње великих инфраструктурних пројеката и да поставља снимке на YouTube канал.

Завршетком радова на деоници Нови Београд - Сурчин успоставиће се веза између града Београда и аутопута Е-763 - „Милош Велики“, чиме ће се створити функционална целина градских саобраћајница и аутопута Е-763 и представљаће најкраћу везу Београда са Јадранским морем.

Дужина деонице је 7,9 км и пројектује се за брзину од 80 километара на час. На траси ће бити четири моста и два надвожњака. Деоница ће имати по три траке ширине 3,5 м у сваком смеру, разделни појас од 5,0 м, пешачке стазе ширине по 2,0 м и бициклистичку стазу ширине 2,2 м.

Тренутно се на последњих 400m изводе земљани радови тј. изградња насипа. У наредним данима, уколико временски услови дозволе, почеће се са уклањањем постојећих телекомунационих инсталиција код кружног тока и са извођењем радова на ширењу и уклапању Виноградске улице у постојећи кружни ток. Након завршетка земљаних радова почиње се са уградњом првог слоја асфалта од дробљеног каменог агрегата.
 
Вуна, Кићо!

Сад је и ред да се издеље штафета да је омладинке на отварању трчећи однесу до локације за нови Национални стадион, па да на миру чекамо слет. Овакву мобилизацију сам последњи пут видео кад се завршавао Сава Центар за КЕБС.
 
Vrh