Jel ti znas kada je to bilo. Pre 50 godina. Koliko je tada automobila bilo. Jel bio ovde mozda planiran i neki metro i slicno. Ta struka koja ga je tada crtala sigurno bi ga u sadasnjim uslovima izmenila, ako nista drugo barem redosled koraka.Струка је уцртала овај правац у ГУП из 1972.
To reci onom juce ko je cekao 45 minuta do grand kafe. Drami bzvz. Ili sutra nekom drugom iz bloka koji umesto 20 minuta bude isao 40 do posla. Ali tebe boli uvo zabo si stan na drugom kraju NBG.Нема разлога да објашњаваш било шта; драмиш безвезе, ништа страшно се неће десити.
Omiljeni argument naseg predsednika. Gde ga nadje. A da.... Nismo svesni koliko nam je dobro. A i koliko smo nezahvalni.Кад ће да се врате славни дани наше прошлости, кад се није имало за кола, а булевари били празни. Е, то су била времена, шмрц, цвил.
Ako su tu do relativno skoro bile njive i močvare, mož' misliti kolko je tek onda bilo vremena za proširenja ovde na Vračaru i Zvezdari gde je i tad bilo naselje. Pričamo o istom gradu. Moj čukundeda je ovde pre 100 godina plaćao poreze, pa smo dobili šipurak od proširenja, a onaj što je preključe došao na Ledine i NBg očekuje da mu se pored tolko tuđih ulaganja još i to sad prioritetnije napravi. Ako je činjenica da grad nema para da istovremeno radi proširenja na sve strane grada, a ovome se pored ovolike već infrastrukture, da opet prioritet, onda se postavlja pitanje, šta smo mi vamo, robovi? Da plaćamo 100 god poreze da ovi što juče dođu imaju 15 traka komfora dok se mi provlačimo i dalje sokacima? I to nije 'da komšiji crkne krava' nego stvar poštenja i čistog računa svačijeg novca.Ja sam zagovarao da se prvo srede ulice poput T6 pre nego sto ovo bude zavrseno. A slozicemo se da je za to bilo dovoljno vremena. A i para. Jer to je put kroz njivu. Da sad imamo to sve bi bilo neuporedivo bolje i lakse svima.
I svako ko iole ukljuci mozak bi to trazio. Pogotovo strucnjaci koji rade na tome. Ali problem je kad patnja obicnih smrtnika nikad nije faktor u kalkulacijama.
A prikljucenje na autoput Milos Veliki vec postoji, sa obilaznice. On i treba odatle da bude. Jer svaki put koliko god da je duzi je brzi ukoliko nema semafora. Izbroj broj semafora od iskljucenja sa autoputa kod studenjaka do kruznog toka ka ledinama. Mislim da ih je 12 ili 13. A tu nema zelenog talasa. Pogotovo kad su guzve.
Rauzmem tvoju ogorcenost proisteklu iz situacije na Vracari, pogotovo kao starosedeocu tog kraja. Ipak ovde barem ja nisam trazio nista, sem da ova saobracajnica izgradjena pre svega zarad ostvarenja licnih interesa ne oteza zivot desetinama hiljada stanovnika koji zive ubtom kraju. Tvoj pristup je ako su unistili moj Vracar neka uniste i tvoj NBG. Ok, legitimno. Ali nece tako biti bolje ni tebi ni meni. Ipak kako se stite nasi interesi domaci zadatak su nam zadali stanovnici Bloka 37.Ako su tu do relativno skoro bile njive i močvare, mož' misliti kolko je tek onda bilo vremena za proširenja ovde na Vračaru i Zvezdari gde je i tad bilo naselje. Pričamo o istom gradu. Moj čukundeda je ovde pre 100 godina plaćao poreze, pa smo dobili šipurak od proširenja, a onaj što je preključe došao na Ledine i NBg očekuje da mu se pored tolko tuđih ulaganja još i to sad prioritetnije napravi.
Xexe žalio si se na umetanje reći, a sad ti meni umečeš reči, nisam ni reko ni pomislio da 'unište' NBg. Ako kažem da ako 100 godina plaćam porez i da onda od svojih para imam prioritet da sebi u kraju proširim ulicu, a ne onom što će doći za 50 godina i koji dinara tu još nije platio, to ne znači da njemu želim 'uništenje'. Kakva je brate to logika, tipa ako svakom ko ište ne dam svoj novac, želim mu uništenjeRauzmem tvoju ogorcenost proisteklu iz situacije na Vracari, pogotovo kao starosedeocu tog kraja. Ipak ovde barem ja nisam trazio nista, sem da ova saobracajnica izgradjena pre svega zarad ostvarenja licnih interesa ne oteza zivot desetinama hiljada stanovnika koji zive ubtom kraju. Tvoj pristup je ako su unistili moj Vracar neka uniste i tvoj NBG. Ok, legitimno. Ali nece tako biti bolje ni tebi ni meni. Ipak kako se stite nasi interesi domaci zadatak su nam zadali stanovnici Bloka 37.
Citam tvoje postove na ovoj temi u neverici iako sam na prvu shvatio sta zelis da kazes. Ova tema tebe mnogo ni ne dotice, al ipak si tu ne znam zasto. To sta je bilo pre 100 godina je proslost. NBG je najveca i najbogatija opstina u Srbiji, a u buducnosti ce najrazvijenija opstina biti verovao ili ne Surcin. I to je proces koji ne moze da se zaustavi svidelo se to nekom ili ne. Na Ledinama kvadrat se prodaje sa 2000e , ar je prodat za 25000evra pre neki dan u njivi maltene. A realno ova tema je vazna zbog ljudi koji zive u ovom delu grada. Nista specijalno ovaj put ne skracuje izlaz na Milos veliki pa cak ni nama koji zivimo na NBG. Ali je bitno zbog buducih radova uredjenja kruznog toka, trotoara, prosirenja surduka, t6, Grcke, rekonstrukcije Vinogradske i jednog dana tunela ispod Ade koji izlazi ma Trgovacku. I da naravno znacice Jakovu i Surcinu jer su u bloku za 10 minuta lagane voznje.Ako su tu do relativno skoro bile njive i močvare, mož' misliti kolko je tek onda bilo vremena za proširenja ovde na Vračaru i Zvezdari gde je i tad bilo naselje. Pričamo o istom gradu. Moj čukundeda je ovde pre 100 godina plaćao poreze, pa smo dobili šipurak od proširenja, a onaj što je preključe došao na Ledine i NBg očekuje da mu se pored tolko tuđih ulaganja još i to sad prioritetnije napravi. Ako je činjenica da grad nema para da istovremeno radi proširenja na sve strane grada, a ovome se pored ovolike već infrastrukture, da opet prioritet, onda se postavlja pitanje, šta smo mi vamo, robovi? Da plaćamo 100 god poreze da ovi što juče dođu imaju 15 traka komfora dok se mi provlačimo i dalje sokacima? I to nije 'da komšiji crkne krava' nego stvar poštenja i čistog računa svačijeg novca.
Brate al si se izpromašivooo. Prvo, nije tačno da mi ova tema nije važna, bar jednom nedeljno idem ovim autoputem, pa mi je ovuda kraće da ne kružim Obilaznicom. Znam, znam ja koji živim u ovom kraju stolećima (uključujući x stoleća unazad u Pančevu 10km od centra Bga i ex Bg delu kao što je i ovde ex Zemun) ću praviti sad tu na kružnom toku i okolo gužvu onima 80% što su juče došli na NBg i Zemun 200,300,400...km dalje, pa vam se unapred izvinjavam. Izvinite. (bitno da kad su oni došli nisu nama napravili gužvu ) Drugo, na to se nadovezuje tvoj sebičluk da tvrdiš da je ova tema važna samo zbog vas koji ste u 80% slučajeva 'juče' tu došli oko NBga na njive, a za nas ostale koji smo tu od ranije, nije. ( dal je realno da neko ovako nešto može lupi?) Treće, ako pričaš o statistci jel ti znaš za to što pominješ da je Surčin najbogatija opština samo zbog aerodroma? Uzmi mu aerodrom i biće bogatija nešto više od Pećinaca. Četvrta stvar, ti očigledno ne pratiš ovu temu ako ne znaš da se ovaj put gradi SAMO zbog i u vezi sa autoputom za Čačak? Pre tog autoputa niko nikad nije ni spomenuo ovaj pravac a ti tvrdiš glupost da je ova tema zbog lokalnih žitelja tih stanovnika okolo.Citam tvoje postove na ovoj temi u neverici iako sam na prvu shvatio sta zelis da kazes. Ova tema tebe mnogo ni ne dotice, al ipak si tu ne znam zasto. To sta je bilo pre 100 godina je proslost. NBG je najveca i najbogatija opstina u Srbiji, a u buducnosti ce najrazvijenija opstina biti verovao ili ne Surcin. I to je proces koji ne moze da se zaustavi svidelo se to nekom ili ne. Na Ledinama kvadrat se prodaje sa 2000e , ar je prodat za 25000evra pre neki dan u njivi maltene. A realno ova tema je vazna zbog ljudi koji zive u ovom delu grada. Nista specijalno ovaj put ne skracuje izlaz na Milos veliki pa cak ni nama koji zivimo na NBG. Ali je bitno zbog buducih radova uredjenja kruznog toka, trotoara, prosirenja surduka, t6, Grcke, rekonstrukcije Vinogradske i jednog dana tunela ispod Ade koji izlazi ma Trgovacku. I da naravno znacice Jakovu i Surcinu jer su u bloku za 10 minuta lagane voznje.
Napisao sam da je vaznija za ljude koji tu zive, jer ne vidim da ce nesto specijalno meni znaciti koji zivim kod Juge. Dal cu otici na Dobanovce ili kroz Vojvodjansku realno je mala razlika. Surcincima ce ovo znaciti najvise.Brate al si se izpromašivooo. Prvo, nije tačno da mi ova tema nije važna, bar jednom nedeljno idem ovim autoputem, pa mi je ovuda kraće da ne kružim Obilaznicom. Znam, znam ja koji živim u ovom kraju stolećima (uključujući x stoleća unazad u Pančevu 10km od centra Bga i ex Bg delu kao što je i ovde ex Zemun) ću praviti sad tu na kružnom toku i okolo gužvu onima 80% što su juče došli na NBg i Zemun 200,300,400...km dalje, pa vam se unapred izvinjavam. Izvinite. (bitno da kad su oni došli nisu nama napravili gužvu ) Drugo, na to se nadovezuje tvoj sebičluk da tvrdiš da je ova tema važna samo zbog vas koji ste u 80% slučajeva 'juče' tu došli oko NBga na njive, a za nas ostale koji smo tu od ranije, nije. ( dal je realno da neko ovako nešto može lupi?) Treće, ako pričaš o statistci jel ti znaš za to što pominješ da je Surčin najbogatija opština samo zbog aerodroma? Uzmi mu aerodrom i biće bogatija nešto više od Pećinaca. Četvrta stvar, ti očigledno ne pratiš ovu temu ako ne znaš da se ovaj put gradi SAMO zbog i u vezi sa autoputom za Čačak? Pre tog autoputa niko nikad nije ni spomenuo ovaj pravac a ti tvrdiš glupost da je ova tema zbog lokalnih žitelja tih stanovnika okolo.
Bravo majstore... uze mi rec iz usta...Oce neko da lupi neke slike,video,snimak dronom,da vidimo sta se radi,a ne do bezsvesti palamudjenje "sta bi bilo kad bi bilo"!!!