Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Ovde neki brkaju loncice, guzva ce biti zbog neuradjenog kraka ka Jurija Gagarina a ne zbog minornog kruznog toka. Posto je ovo nastavak autoputa, sa autoputa ce 30% saobracaja ode Obilaznicom ka Dobanovcima, 10% Obilaznicom ka Ostruznici, 60% ce nastavi ovuda ka NBg i umesto da se podele 40% ka Gagarina i 20% ovuda, svih 60% ce za sada ici ovuda. Kruzni tok je najmanji problem u celoj toj prici. Bar za novi autoput. A to sto je neko mislio da se on pravi ne zbog autoputa nego da resi lokalne surcinske saobracajne probleme je druga stvar, realno on nema nikakve veze sa pravcem ka Ledinama i Surcinu, to treba resi drugi projekat prosirenja do Bezanijskog groblja i drugi projekti. To sto ih je neko vezao za ovo je njegova licna stvar, a ne objektivna jer o tome od pocetka nije bilo ni reci.
 
Ja sam se danas uverio koliko smo bahat i glup narod. Jedna traka ide za pravo jedna desno ka lidlu a leva nigde. Umesto da protok kako tako ide tom obelezenom trakom, svi na kvarno idu u druge trake ubacuju se i stvaraju kolaps, em ljudi koji idu ka bezaniji ne mogu da skrenu desno od njih. Ista prica ce biti kada se spoji autoput ovi za ledine ce da idu levom trakom ka autoputu pa da se ubacuju, a ovi sto idu na autoput ako bude guzva ima da idu desnom ka ledinama pa kvarno na autoput. Takvi smo u svemu i zato smo tu gde smo. Beograd bez jedno 300-400 hiljada "persona" pa da nikome ne bude zao, ni bogu ni narodu
 
Google maps ne prepoznaje dva meseca da je zatvoreno skretanje sa milosa kod uba, toliko o tome

Google maps годинама каже да може из Београдске лево у Булевар, а из Краља Милутина не може, а ситуација је у пракси обрнута. Између градова зна и по сеоском макадаму да води, a и прогноза трајања путовања није нешто. Једино што због великог броја корисника има информације о зачепљености. Да није тога, било би најгоре ђубре (овако је само ђубре)

Gagarina je i onako sje*******an u spicu, ne daj boze jos da se prikljuce direktno, bice apsolutni kolaps. U gagarina treba raditi kruzne tokove umesto sugavih semafor raskrsnica.

Па и без прикључка ће људи ићи кроз Јурија Гагарина, јер је најкраћа веза до Газеле, само ће се скретати у Др. Ивана Рибара.
 
Ja sam se danas uverio koliko smo bahat i glup narod. Jedna traka ide za pravo jedna desno ka lidlu a leva nigde. Umesto da protok kako tako ide tom obelezenom trakom, svi na kvarno idu u druge trake ubacuju se i stvaraju kolaps, em ljudi koji idu ka bezaniji ne mogu da skrenu desno od njih. Ista prica ce biti kada se spoji autoput ovi za ledine ce da idu levom trakom ka autoputu pa da se ubacuju, a ovi sto idu na autoput ako bude guzva ima da idu desnom ka ledinama pa kvarno na autoput. Takvi smo u svemu i zato smo tu gde smo. Beograd bez jedno 300-400 hiljada "persona" pa da nikome ne bude zao, ni bogu ni narodu
Sve stoji, samo evo ti moje zapažanje. Prošao sam oko 17:30. Kolona je bila do Kozare. Da su se svi koji idu na Ledine spakovali u srednju traku kolona bi bila do Jurija Gagarina.

Ja uvek ovako zaključujem. Ako incidente prave pojedinci do njih je. Ako je masovno, sistematska je greška. I ovde zaista jeste sistematska greška iliti preusko grlo.
 
Google maps годинама каже да може из Београдске лево у Булевар, а из Краља Милутина не може, а ситуација је у пракси обрнута. Између градова зна и по сеоском макадаму да води, a и прогноза трајања путовања није нешто. Једино што због великог броја корисника има информације о зачепљености. Да није тога, било би најгоре ђубре (овако је само ђубре)
Ima toga dosta naravno. Ali i tako meni često pomaže da skratim vreme. Pogotovo kad treba da se ide preko reke, često me baci na manje opterećen most. Kada bi kritična masa koristila verovatno bi i gužve bile manje.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: lol
@goran123 U jurija gagarina raskrsnica kod cvecare, nema kolone tolike pa isti profil ljudi ide levom trakom i ubacuju se pred semafor i to im je navika. Sto bi cekali kada im prolazi bezobrazluk i to uopste nije zanemarljiv procenat tipa svako treci
 
A to sto je neko mislio da se on pravi ne zbog autoputa
A to sto neko misli da se ovaj put pravi zbog veze sa autoputem je tek problem. Svi znamo svrhu postojanja ovog projekta koji je tu u funkciji jedino i iskljucivo izgradnje i preseljenja sajma i navionalnog stadiona.
I da li neko zaista veruje u to da ce 60% saobracaja sa autoputa moci da se preseli na ovaj pravac. Mozda prvi dan dok ne vide ljudi u sta su se uvalili. Jednostavno Zemunske dve trake i JG dve trake (jer jelte jedna je kad je najpotrebnika ukinuta zutom trakom) ne mogu da prime ni 10% ovog saobracaja. One su u spicevima vec na 100%.
 
A to sto neko misli da se ovaj put pravi zbog veze sa autoputem je tek problem. Svi znamo svrhu postojanja ovog projekta koji je tu u funkciji jedino i iskljucivo izgradnje i preseljenja sajma i navionalnog stadiona.
I da li neko zaista veruje u to da ce 60% saobracaja sa autoputa moci da se preseli na ovaj pravac. Mozda prvi dan dok ne vide ljudi u sta su se uvalili. Jednostavno Zemunske dve trake i JG dve trake (jer jelte jedna je kad je najpotrebnika ukinuta zutom trakom) ne mogu da prime ni 10% ovog saobracaja. One su u spicevima vec na 100%.
E bravo Zoki na tebe sam mislio 😊 Druže, ovo je republički projekat, jes baš će republika pravi lokalne ulice, a ne lokalna samouprava, jesi ozbiljan? Mene kriviš što sam rekao da su takvi stavovi razmaženi, a ti očekuješ da cela Srbija preko republičkog finansiranja rešava ulični problem Surčina? Taj problem gužve, proširenja gore do groblja, eventualno nova šira ulica i slično... treba da radi, ako ne opština, onda grad, ali sigurno ne republika.
 
Svega ovoga ne bi bilo da su našli za shodno da letos urade bar ovo. Znali su da će u jednom trenutku biti zatvorena Vinogradska, a znali su da je i inače haos kod Granda.

Pogledajte prilog 156096
Од продужетка Грчке улице неће бити ништа скоро. Кочи власник парцеле која треба да се откупи.
https://forum.beobuild.rs/threads/Г...чинска-улица-Ледине.1411/page-10#post-1029457
 
Па зар је он тврђи орах од ових људи којима су срушили куће у Виноградској? И велика свињарија државе што му је тај плац продат а Т6 туда трасиран пре 60 година.
 
Па и без прикључка ће људи ићи кроз Јурија Гагарина, јер је најкраћа веза до Газеле, само ће се скретати у Др. Ивана Рибара.
Jeste, ali usporeno. Dok dodju do gagarina okolo, vise vozila prodje i manji je kolaps. Zamisli direktno svi da idu? Pa to bi bilo nonstop bordo po guglu.
 
Eto, stara prica. Sad se glozimo međusobno, od nemoći i besa, zakasnelo, kad je mleko već prosuto, umesto da odgovornosti privedemo one koji loše planiraju i onda i to lose ne realizuju odjednom.

Koji god da su u datom trenutku.
 
E bravo Zoki na tebe sam mislio 😊 Druže, ovo je republički projekat, jes baš će republika pravi lokalne ulice, a ne lokalna samouprava, jesi ozbiljan? Mene kriviš što sam rekao da su takvi stavovi razmaženi, a ti očekuješ da cela Srbija preko republičkog finansiranja rešava ulični problem Surčina? Taj problem gužve, proširenja gore do groblja, eventualno nova šira ulica i slično... treba da radi, ako ne opština, onda grad, ali sigurno ne republika.
Prijatelju gde sam ja to rekao da drzava treba da resava ulicni problem surcina? Ako je nesto pogubno to je da se drugima imputitaju reci koje oni nikad nisu rekli.
Ono sto ja mislim je da drzava ne treba da gradi ni sajam, ni nacionalne stadione, ni infrastrukuru za to, a bogami ni BnV. Isto vazi i za metro. Zasto bi ubogi poreski obveznik iz Crne Trave ili Bosilegrada to placao.
Isto tako zadak gradskih vlasti pored gradnje ulica koje si naveo je da brine o svima nama. I da kaze drzavi ovaj put ne moze tu da se prikljuci jer ne postoji infrastruktura za dalje.
A najzalije mi je stanovnika Ledina i Surcina koji su se nadali da ce zahvaljujuci ovom putu brze stizati do grada. Hoce ukoliko pod gradom smatraju kruzni tok kod Lidla. Ukoliko ne, sigurno je da ce im sad cak i vise trebati, jer ce guzvu u surcinskoj zameniti sa onom u zemunskoj i JG. Ako nisu jos uvek to shvatili, ubrzo ce. Ali verovatno ce ih utesiti sto su se do juce samo oni zlopatili, a sada ce i ovi iz blokova. To je nas nacin razmisljanja.
 
Овај пројекат је показао како је и Нови Београд са најсупериорнијом друмском мрежом у целом граду саобраћајно закржљао због бројних недовршених праваца и проширења (пробијање железничког насипа, спајање Владимира Поповића и Николе Тесле, проширење Тошиног бунара ка Земуну, спајање Јапанске и Европске кроз покојни ИМТ са Ђорђа Станојевића, изградња Т6 од кружног тока кроз сурдук и око гробља до кванташа са спајањем Грчке са Сурчинским путем и проширењем кружног тока, неискоришћеног потенцијала трамваја). Видели смо колико је инфраструктурно неспреман да прими везу аутопута из овог правца. Сурчин је у целој причи имао срећу да је траса кроз њиве, али и несрећу оних касаба и сокака на бочним везама, па је компликовано направити нормалну везу са јединим правим националним стратешким објектом успут - аеродромом. Све скупа, од пројектовања, преко плана експропријације до динамике радова поражавајуће.
 
Ja se Zoki slažem uglavnom sa svim što si sad rekao. Sem da je gradska vlast trebala kaže republici da ovaj put ne može tu da se priključi, jer navedi mi gde drugo u Bgu ima bolje priključenje nego ovo? 3 trake Vojvođanske + 3 trake Gagarina = 6 traka za ulaz u gradi, i tolko za izlaz, koji kraj grada ima bolje? Meni se činilo da si ti, i još neki naginjali da ovaj projekat upakuju sa proširenjem T6 gore ka Ledinama, 'da uz kafu uvalimo i ventilatore', ali prosto: to su gradski/opštinski projekti, a ovo je republički. A republički je upravo zbog autoputa. Republika u Bgu (i drugde) finansira samo projekte od šireg značaja od samog grada, poput Obilaznice koja je deo K10, brzog puta Zemun-Borča (jer koristi i opštinama Zr i Pa), ili sad novi most kod Petrovaradina... itd, izuzetak je metro, Bg na Vodi, i tu se slažem da republika to ne treba finansira. Dakle meni je ovde čista situacija: priključak na gradsku infrastrukturu od 6 traka je bio ok, veza je sa republičkim autoputem pa je ok da republika finansira, a dalje gradske probleme gužve poput Surčinske ulice ne treba republika rešava već grad. Ne vidim problem?
 
Ja se Zoki slažem uglavnom sa svim što si sad rekao. Sem da je gradska vlast trebala kaže republici da ovaj put ne može tu da se priključi, jer navedi mi gde drugo u Bgu ima bolje priključenje nego ovo? 3 trake Vojvođanske + 3 trake Gagarina = 6 traka za ulaz u gradi, i tolko za izlaz, koji kraj grada ima bolje? Meni se činilo da si ti, i još neki naginjali da ovaj projekat upakuju sa proširenjem T6 gore ka Ledinama, 'da uz kafu uvalimo i ventilatore', ali prosto: to su gradski/opštinski projekti, a ovo je republički. A republički je upravo zbog autoputa. Republika u Bgu (i drugde) finansira samo projekte od šireg značaja od samog grada, poput Obilaznice koja je deo K10, brzog puta Zemun-Borča (jer koristi i opštinama Zr i Pa), ili sad novi most kod Petrovaradina... itd, izuzetak je metro, Bg na Vodi, i tu se slažem da republika to ne treba finansira. Dakle meni je ovde čista situacija: priključak na gradsku infrastrukturu od 6 traka je bio ok, veza je sa republičkim autoputem pa je ok da republika finansira, a dalje gradske probleme gužve poput Surčinske ulice ne treba republika rešava već grad. Ne vidim problem?
Ja sam zagovarao da se prvo srede ulice poput T6 pre nego sto ovo bude zavrseno. A slozicemo se da je za to bilo dovoljno vremena. A i para. Jer to je put kroz njivu. Da sad imamo to sve bi bilo neuporedivo bolje i lakse svima.
I svako ko iole ukljuci mozak bi to trazio. Pogotovo strucnjaci koji rade na tome. Ali problem je kad patnja obicnih smrtnika nikad nije faktor u kalkulacijama.
A prikljucenje na autoput Milos Veliki vec postoji, sa obilaznice. On i treba odatle da bude. Jer svaki put koliko god da je duzi je brzi ukoliko nema semafora. Izbroj broj semafora od iskljucenja sa autoputa kod studenjaka do kruznog toka ka ledinama. Mislim da ih je 12 ili 13. A tu nema zelenog talasa. Pogotovo kad su guzve.
 
Elem ostaje im jos opcija da postave saobracajce na kruzni tok i da naprave jos veci haos, mada tu ne moze kes da se uzme
@Гага prosto mi nemoguće deluje da država nema mehanizme dozvoljene i manje dozvoljene, da natera osobu da proda zemlju za put. Ja sam prosle godine prisustvovao nekim situacijama za koje sam mislio da su jake kao stena, koje su posle par duzih ili kracih poziva rešene. Sto bi rekli bezbednjaci, svako od nas ima manje ili više putera na glavi, a onaj ko nema tu smo da ga stvorimo.
 
Од продужетка Грчке улице неће бити ништа скоро. Кочи власник парцеле која треба да се откупи.
https://forum.beobuild.rs/threads/Грчка-улица-Бежанијска-коса-Сурчинска-улица-Ледине.1411/page-10#post-1029457

Uz dužno poštovanje, Gago, ne verujem u priču da vlasnik zemlje koči oko cene. Tolike njive u Donjem Polju su eksprorpisane, put prošao, a nezadovoljni vlasnici ostali da se sude sa državom oko visine ispalte.

Ne sumnjam da je vlasnik ove parcele zacenio, znajući koliko ona znači za saobraćaj, ali opet mislim da to nadležne ne bi sprečilo da ga reše na isiti način na koji su rešili njive na trasi magistrale. Pod uslovom da su uopšte iskreni u nameri da se ovaj saobraćajni problem reši.

Pre mi se čini da gradu odgovara da vlasnik zemlju ne da, pa imamo situaciju obostrane foliraže.

Preskupom ekspropcijacijom ove zemlje se ne bi otvorilo neko novo grad. građ. zemljište koje bi Grad mogao da proda, i time imao direktnu korist, dok ih za korist građana u rešavanju saobraćajnog problema boli uvce. Drugim rečima, percipirana dobit za grad je manja od cene eksproprijacije. Vozači nek se pate, ionako ćute i ne bune se.

S druge strane, vlasnik zemlje očigledno hoće svoje pare samo za sebe, neće da se tali ni sa kim od nadležnih iz procesa eksproprijcije. Da hoće malo da se otvori, rešilo bi se i ovo. U tom zecu grmi lež.
 
Истина, ово вуче на нашу, типично новобеоградску кукњаву: колико до јуче, све се то сливало у профил од 1+1 траке Ибарске, све до Жаркова.
Pa naravno da ljudi negoduju. Kada se nesto planski uradjeno za kvalitetni svakodnevni zivot obicnog gradjanina, budzevinama svake vrste pretvara u kasabu. Pocev od "luksuznih" gradjevina umetnutih gde im mesto nije pa do ovakvih infrasteukturnih egzibicija.
Ali nekad se struka pitala, a sad svi znamo ko.
 
Vrh