Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Tako par genijalaca nametnu ime nekoj ulici, ili spomeniku, ili izmišljenoj istoriji, ili autoputu Miloš Veliki i sad svi moraju ponavljaju njihovu fiks ideju ako hoće da drugom u komunikaciji lociraju to mesto. Mora da su ponosni 👌 Ja zato iz principa izbegavam da kažem autoput Miloš Veliki jer je eto tako Vučić odlučio, neću da ga pratim, jer on nije čak ni započeo taj autopu da bi mu baš on dao ime. Kažem autoput Bg-Pž, ili Bg-Bar, ili Koridor 11 jer ako je onaj zapećak WC (Vc), mogao postane panevropski Koridor, onda će vala i ovaj Temišvar-Bar, sa ovim delom Bg-Pž da bude panevropski koridor.
 
Jasno je sve kao dan...kad se hoce sve se moze ili bolje,kad neko naredi,mora se...svejdno,bitno je da se zavrsi,ostace zal za prosirenim kruznim tokom ako se pusti bez njega..ja bi cekao da se zavrsi...vrvt i ostali a ne budzenje
 
@Earthmoving

Иначе, "Паневропски коридори" у које спада и Коридор 10 су званично укинути још пре 10 година, али остали су колоквијални називи, па је чак на то накалемљен "Коридор 11" као некакав измишљени правац који иде из Темишвара преко Београда за Црну Гору..
 
Kad bi ostali dosledni oko nebudženja (kružnog toka) onda bi moralo 30% Beograda se sruši. Ali nismo dosledni, tako da... Ko da su sve te budževine, neukuse, nesklade po gradu gradili vanzemaljci a ne mi. Recimo ja sam od svog placa ostavio celom dužinom bar 2 metra od sebe javnoj površini ulice besplatno, a ovi u Ane Karenjine, Ledinama itd očigledno baš i nisu
 
Poslednja izmena:
@Earthmoving

Иначе, "Паневропски коридори" у које спада и Коридор 10 су званично укинути још пре 10 година, али остали су колоквијални називи, па је чак на то накалемљен "Коридор 11" као некакав измишљени правац који иде из Темишвара преко Београда за Црну Гору..
Izborili smo se mi za taj koridor.

TEN-t.jpg
ten-tt.jpg
 
Stvar je prosta i ne treba braniti neodbranjivo. Ako hoćemo pristojno društvo, jednom moramo da počnemo da kažnjavamo laž i uvedemo odgovornost. Dok se zadovoljavamo sa "daj šta daš", biće isto i gore.

Ako nam je ovo kako idu projekti ok, onda ništa, teramo ovako dalje. Ali onda nema kukanja.
 
Dali misilite da je sledeće rešenje moguće: puštanje saobraćaja na novom putu do prvog isključenja u vinigradskoj dok ne odrade kružni tok i ostala isključenja.
 
Stvar je prosta i ne treba braniti neodbranjivo. Ako hoćemo pristojno društvo, jednom moramo da počnemo da kažnjavamo laž i uvedemo odgovornost. Dok se zadovoljavamo sa "daj šta daš", biće isto i gore.

Ako nam je ovo kako idu projekti ok, onda ništa, teramo ovako dalje. Ali onda nema kukanja.
Ja se uvek setim Nemanjine ulice i brzine a i sada već dokazanog kvaliteta kojim je posao bio urađen.
Kako smo došli do ovakve situacije koju sada prihvatamo nije mi jasno.
 
Xexe poenta je u finansiranju. Da je K11 panevropski koridor, Europa bi ga finansirala (pa i ovo kao njegov krak, spojnicu), kao što je izmislila Vc koridor kroz šljivike i livade da bi upumpala pare svom čedu - BH kao državi (a ne delu Srbije). Tako da na slici gore videćete da je jedino Srbiji 'zabranjen' koridor severoistok-jugozapad ka Rusiji (i na drugu stranu toplom moru), nije ni Poljskoj, ni Mađarskoj, ni Slovačkoj, ni Rumuniji... jedino Srbijin taj pravac je izbačen iz panevropskih koridora zbog EU destruktivne politike. Zato ovaj pravac od početka do danas finansiraju drugi (dok je npr u Federaciji BH svaka druga reč vezana za autoput - grant), tj Ljig-Ča Azerbejdžan, Ub-Lajkovac Srbija i sve ostalo Kinezi. NIGDE EU da finansira ovaj 'svoj', evropski koridor, već mora ovde Kinezi sa drugog kraja sveta. Ali zato su druge koridore po Evropi finansirali, kao i Koridor 10 kroz Srbiju. A ovde 0. Slučajno?
 
Poslednja izmena:
Надам се да пролазак кроз Воденичарску није био службени, ту би се Маз заглавио и остао заувек.
Стварно смо генијалци да у равном Срему направимо овакву касабу. Исто као и у Банату дуж Зрењанинца.
Ako dodje do požara,Maz ce se sigurno zaglaviti.
 
Само што то више нису Паневропски коридори него продужење TEN-t мреже.
па је чак на то накалемљен "Коридор 11" као некакав измишљени правац који иде из Темишвара преко Београда за Црну Гору..

Poenta je da se svaka država bori za svoje koridore, kroz komitete svi predlažu svoje predloge i neki od njih se usvoji. Ne vidim što je čudno što smo se godinama zalagali da koridor 4 prolazi kroz Srbiju, pa izgubili ili što "izmišljamo" koridor 11, to je politička borba za svoje projekte u Evropi i šire.
 
Negde od nivoa kozare do granda 45 min. id*** koji idu levom i desnom trakom se ubacuju (posto su pametni). Opsti kolaps, uglavnom ovo se dalo naslutiti, osim u glavama onih koji primaju plate od nasih para a nista ne rade, plus su prirodno glupi
 
Negde od nivoa kozare do granda 45 min. id*** koji idu levom i desnom trakom se ubacuju (posto su pametni). Opsti kolaps, uglavnom ovo se dalo naslutiti, osim u glavama onih koji primaju plate od nasih para a nista ne rade, plus su prirodno glupi
Da se naslutiti kakav ce ovde haos konstantno biti kad se ovo otvori, pa se retko ko uzbudjuje. Vecina je u fazonu kad je guzva na Gazeli neka bude i ovde, mnogo ste razmazeni...
 
Kako bi tek izgledale guzve da su uzeli da rade ceo kružni tok, praktično bi odsekli vezu sa surčinom. Verujem da bi gužve bile još gore da su krenuli sa rekonstrukcijom celog kružnog toka, mada moraju jednom i to uraditi... Meni se čini da gužve tek predstoje kad se ova saobraćajnica pusti, naročito nedeljom popodne kad krene veliki broj vozila da ulazi u grad. Da ima pameti da se postavi neki intelegentni sistem na petlji surčin da obavesti vozače o gužvama, tako da vozač može da izabere da li će da krene ka NBGD preko nove saobraćajnice ili preko Dobanovačke petlje. A što se tiče kružnog toka verujem da je bezbolnije po gužve da se k.tok radi kada spoje saobraćajnicu sa j.gagarina nego sad, kad već nije bilo pameti da se taj krak ka j.gagarina prvi uradi...
 
Da ima pameti da se postavi neki intelegentni sistem na petlji surčin da obavesti vozače o gužvama, tako da vozač može da izabere da li će da krene ka NBGD preko nove saobraćajnice ili preko Dobanovačke petlje
Postoji. Zove se Google Maps. Ne znam zašto ga Srbi ne koriste više po Beogradu. Ja ga palim za svaku vožnju, nikad ne znam šta je sad iskopano, zablokirano.
 
Vrh