Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Ти немаш логичнију опцију од обилазнице никако, али би ваљало да се направи и фамозни Нови авалски пут, јербо ће се постојећи путељци у две трачице- на изненађење наших мудрих планера - врло брзо по отварању читаве обилазнице закрчити...
 
Ja sam nedaleko od Trošarine i bez izuzetka idem na Autokomandu, pa Obilaznica pa ulaz na Miloš Veliki. U 99% situacija bez problema, eventualno do Zmaja se vozi 70+- nekad i to je to. Jeste najduže, ali sve drugo je nepoznanica zbog gomile semafora i sl. stresova gradske vožnje.

E sad, kad se pusti ova saobraćajnica, videćemo, Tošin bunar deluje u teoriji kao bolje rešenje.
 
Ја сам блок до аутопута и ван шпицева ћу и даље возити преко Добановаца: 120 на сат је 120 на сат, а 50 је 50.

Али петком поподне ћу и за Велику Плану новим путем за Сурчин, па на обилазницу, па на југ.
 
Zna li se možda koja je svrha nadvožnjaka kod Quattro magacina?
To se i ja pitam odavno i postavljao sam to pitanje nekoliko puta
Prvo su rekli da ce sluziti za poljoprivredna vozila da mogu da predju na drugu stranuvpolja
Posle da ce se tuda ici za Nac. STADION
Pa sam nasao da se po novom usvojenom planu prave neke nove ulice koje bi se prikljucivale na nadvoznjak
Screenshot_20230220_222749_Drive.jpg
 
Ja sam nedaleko od Trošarine i bez izuzetka idem na Autokomandu, pa Obilaznica pa ulaz na Miloš Veliki. U 99% situacija bez problema, eventualno do Zmaja se vozi 70+- nekad i to je to. Jeste najduže, ali sve drugo je nepoznanica zbog gomile semafora i sl. stresova gradske vožnje.

E sad, kad se pusti ova saobraćajnica, videćemo, Tošin bunar deluje u teoriji kao bolje rešenje.
Ja se tuda vracam obicno. Nedeljom uvece je guzva na svim prilazima ka BG, ali je najgore od Ade do sajma. Puno se ceka na semaforima. Tad je preko Dobanovaca najizvesnije vreme stizanja. Jedino je malo stresno kad sporija vozila voze 70, a onda svi voze preticajnom trakom i ako neko vozi 80, svi moraju toliko, pa zalecu-koce, lepe se na branik itd. Ja ne volim da vozim preticajnom trakom, jer je nepropisno pre svega, ali kad se vratim u voznu, nece niko da me pusti u preticajnu kad hocu da preteknem nekoga.
Kad odlazim iz grada, onda je nama iz Stepe lakse preko Kumodraza na obilaznicu, jer je ponekad zeznuto izaci iz Stepe. Jedno vreme sam isao preko Medakovica, pa na Dobanovce, a onda sam shvatio da mi je to 18km dalje nego pored sajma i kroz Umku i da u proseku vozim dosta brze, sa vise ubrzavanja na 130 i kocenja na 80 i prosecna potrosnja mi kroz Umku bude 5,5 a preko Dobanovaca 7,5 odnosno potrosim vise 2 l goriva. Kad je bitno da se stigne na vreme, onda se potrosnja zanemari, ali realno nije mala razlika.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: lol
Ти немаш логичнију опцију од обилазнице никако, али би ваљало да се направи и фамозни Нови авалски пут, јербо ће се постојећи путељци у две трачице- на изненађење наших мудрих планера - врло брзо по отварању читаве обилазнице закрчити...
Ne vidim razlog da se "zakrči" obilaznica ako se na njoj postavi ograničenje 100 a 80 u tunelima. Mada, mi smo poznati da sami sebi pravimo probleme... Najveći problem će praviti korisnici obilaznice vozeći 60, sporim isključenjem i uključenjem... Njima nije mesto na auto-putu nego na magistrali, ali kad je "džabe"...
 
Mogu da se kladim da nece ni pipnuti kruzni tok, vec ce ga raditi kada zavrse krak ka J. Gagarina. Sada ce pred kruznim tokom skratiti na 2+2, eventualno odvajanje u Lole Ribara sa zasebnim skretanjem. Posle pustanja ka J. Gagarina imace resenu eksproprijaciju i ostlaih kuca ka Ledinama i tih od 2-8 i onda ce raditi kruzni tok
 
Mogu da se kladim da nece ni pipnuti kruzni tok, vec ce ga raditi kada zavrse krak ka J. Gagarina. Sada ce pred kruznim tokom skratiti na 2+2, eventualno odvajanje u Lole Ribara sa zasebnim skretanjem. Posle pustanja ka J. Gagarina imace resenu eksproprijaciju i ostlaih kuca ka Ledinama i tih od 2-8 i onda ce raditi kruzni tok
U šta se kladiš? 😀
 
Mogu da se kladim da nece ni pipnuti kruzni tok, vec ce ga raditi kada zavrse krak ka J. Gagarina. Sada ce pred kruznim tokom skratiti na 2+2, eventualno odvajanje u Lole Ribara sa zasebnim skretanjem. Posle pustanja ka J. Gagarina imace resenu eksproprijaciju i ostlaih kuca ka Ledinama i tih od 2-8 i onda ce raditi kruzni tok

Aj u 500 kinti
 
Kapiram da je mislio na to da će put nazvati završenim bez proširenja kružnog
 
Prikazao je da su 3 kuće na ćošku kod kružnog napuštene, mogli su ih sruše do sad da su hteli, pa verovatno ima neki razlog što vamo žure, a tu ne.
A za radove na kružnom toku od ranije bolje da je priznao da je pogrešio nego što pokazuje netaknut kružni tok i svađa se sa nevidljivim neprijateljem kako se on radio na ranijem snimku, a sad nas oči varaju jer nije pipnut. Što reče Mo, šou program. Ali ok, par korisnih informacija ipak, pa plus od mene.
 
Prema nekim mojim informacijama, do novonavedenog roka neće biti radova na kružnom toku, već će se novoizgrađena saobraćajnica uklopiti u postojeći. Radovi na kružnom toku će se obaviti naknadno.
 
Prema nekim mojim informacijama, do novonavedenog roka neće biti radova na kružnom toku, već će se novoizgrađena saobraćajnica uklopiti u postojeći. Radovi na kružnom toku će se obaviti naknadno.
.
Ako je tako, to je najgori moguci ishod. Zbog nekog vestackog i nemoguceg roka datog od strane poglavice dobicemo privremeno resenje koje ce trajati godinama.
 
Vrh