Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

U sledećem je problem oko kružnog toka: u tom kraju, sve gore do semafora kod Grand kafe, svakodnevno su velike gužve. Već sada. Kada se na to doda saobraćaj sa A2, a bogami i obilaznice, bez bajpasa ka JG, verujem da dobijamo crnu ekološku i saobraćajnu tačku. Uz našu sklonost, i to gotovo poslovičnu, ka privremenim rešenjima koja onda traju godinama, stanivnicima ledina, Surčina, pa i vinogradske (nema bajpasa ka jg, SVI moraju na kružni), crno se piše.

E sad, meni ni iz džepa, ni u džep, no ja za moju zemlju i moj grad želim bolju javnu upravu, proaktivnu i onu koja će biti privedena odgovornosti. Ubtom smislu, ubeđen sam da moramo da budemo strogi i ovakve brljotine kažnjavamo, sa njima se ne mirimo, a ne da neemancipovano uvek iznova prelazimo preko njih.

Poštujem činjenicu da većina, čak i ovde, verovatno ne misli tako, ali me to rastuži i pomalo i ljuti, iznova i iznova.

Nadam se da u avgustu nećemo pričati o nekom novom roku, mada me ni to ne bi iznenadilo, kao ni okolnost kako će i to u našem grogiranom jm proći...
 
Pa mora bude spoja sa Gagarinom ako je to deo Ugovora i cene koju plaćamo. Mislim kako drugčije, da otplaćujemo kredit za nešto što ne postoji?
A što se tiče kružnog toka, gužve iznad njega, i ovog brzog puta, mene je neki lik iz Surčina na nekom Yt snimku ubeđivao da će ceo Surčin ide ovim novim putem sad čim se pusti, što meni iskreno nije jasno da će neko iz Surčina kruži 10km duže nazad do Obilaznice pa ovuda umesto Surčinskom, al ok valjda onaj koji tu živi bolje zna...
 
Poslednja izmena:
Pardoksalno - da su isplanirali, isprojektovali i počeli da izvode onu zamišljenu bonbu vezu kroz ulicu Ane Karenjine prema aerodromu, sada ne bismo toliko brinuli zbog zagušenja na ovom kružnom toku... pola saobraćaja iz Surčina ka NBG i obrnuto bi koristilo tu (i dalje nepostojeću) vezu...
 
Pa mora bude spoja sa Gagarinom ako je to deo Ugovora i cene koju plaćamo. Mislim kako drugčije, da otplaćujemo kredit za nešto što ne postoji?
A što se tiče kružnog toka, gužve iznad njega, i ovog brzog puta, mene je neki lik iz Surčina na nekom Yt snimku ubeđivao da će ceo Surčin ide ovim novim putem sad čim se pusti, što meni iskreno nije jasno da će neko iz Surčina kruži 10km duže nazad do Obilaznice pa ovuda umesto Surčinskom, al ok valjda onaj koji tu živi bolje zna...
Ja sam neko ko zivi na samom pocetku Surcina ili ti kraj Ledina kod Jovanja ko zna i za mene ovaj put konkretno nema znacaja sto se tice putovanja (osim nadam se i molim velikom rasterecenunju Surcinske...) za mene, ali za sve one koji su u blizini Surcinskog Lidla (posto je skretanje negde za BS bas kod njega) i dalje ka centru Surcina, za njih je svakako po mene brze i bolje da idu na BS, jel ipak su dve trake dve trake...
 
Jos uvek se radi..svaka cast...ne bas udarnicki ali bager i kamion su vidjeni
IMG_20230310_173629.jpg
IMG_20230310_173624.jpg
IMG_20230310_173612.jpg
IMG_20230310_173610.jpg
IMG_20230310_173606.jpg
IMG_20230310_173603.jpg
IMG_20230310_173548.jpg
IMG_20230310_173546.jpg
IMG_20230310_173543.jpg
IMG_20230310_173531.jpg
IMG_20230310_173511.jpg
IMG_20230310_173453.jpg
IMG_20230310_173436.jpg
IMG_20230310_173420.jpg
IMG_20230310_173416.jpg
 
Ovde je spomenuto da od 12. marta 602 ide Surčinskom umesto Vinogradskom, znači li to da će ipak biti radova na kružnom toku?

Tako je.

Tokom izvođenja radova na izgradnji deonice dodatka auto-puta E763, od surčina do novog beograda, od 12. do 31. marta doći će do promene u radu linije javnog prevoza 602.
 
Ovde je spomenuto da od 12. marta 602 ide Surčinskom umesto Vinogradskom, znači li to da će ipak biti radova na kružnom toku?
Nekih radova na kružnom toku mora biti jer Vinogradska i nova saobraćajnica ne mogu ni pod kojim uslovima obe da budu priključene na kružni tok.
 
Током извођења радова на изградњи деонице додатка аутопута Е763 од Сурчина до Новог Београда у периоду од 12.03. до 31.03.2023. године доћи ће до промене у раду линије јавног превоза бр. 602.

Радови се изводе на коловозу у улици Виноградска, на делу од кружног тока Виноградска, Војвођанска, Сурчинска и Др Ивана Рибара до улице Војвођанска (зона стајалишта „Силоси“). Током извођења радова у овој фази доћи ће до потпуног затварања за саобраћај предметне деонице, због чега ће возила са линије број 602 у оба смера саобраћати улицама: Војвођанска, кружни ток, Сурчинска, Војвођанска у Сурчину до терминуса СРЦ“Сурчин“.

Привремено се измешта стајалиште „Блок 61” за линије бр. 45, 604, 605 и 610, гледано у смеру ка Блоку 45 на позицију ЕД стуба који се налази око 110 метара после постојеће позиције (гледано у смеру ка Блоку 45), односно око 23 метара после пешачког прелаза који се налази у улици Др Ивана Рибара;

 
Ja koliko vidim samo ce srusiti prikljucak Vinogradske na kruzni tok, kako bi novu saobracajnicu uklopili u njega.Za ostale linije se samo pomera stajaliste, a 602 ide kroz kruzni tok ka Ledinama, tako da nema nista od radova na samom kruznom toku, osim odsecanja Vinogradske i prikljucenja nove saobracajnice na isti.
 
Kad pomislis da ne mogu da nadju gore resenje ovi te nekako uvek iznenade. I nadju jos gore.
Ali neka, mi to volimo. Ako moze 31.3. jedno okupljanje i osnivanje surcinsko jakovako odbora pokreta bilo bi odlicno. Svi su dobrodosli. Ponajvise oni koji vole ova poluresenja i koji ne mogu da docekaju razresenje svoji muka dilema kuda za Obrenovac
 
Ovo je i formalna potvrda (bili smo u pravu sa procenama) da u ovom trenutku nema rekonstrukcije kružnog toka i da se ide na privremeno uklapanje nove ulice sa postojećim kružnim tokom. To je sada i zvanično, doduše posredno, potvrđeno ovim saopštenjem.

Posledično, to znači :

1) U ovom trenutku je već sasvim izvesno da će tako dobijena veza sa A2 biti puštena 31.3. (verovatno još jedno otvaranje, u nizu otvaranja istog projekta)

2) Dužina trajanja ovako dobijenog privremenog rešenja, bojim se, biće obrnuto srazmerna problemu koji će na KT nastati. Ako bude relativno podnošljivo, na finalno rešenje cekacemo duže i obrnuto.
 
Kod nas su stalno neka budzenja i privremeno trajna resenja. Ali na kraju krajeva to se radi posto su u mogucnosti. Da npr. posle kolapsa koji ce svakako nastati, narod lepo blokira kruzni tok svaki dan posle spajanja na magistralu, malo mediji malo mreze, gradila bi se t6 samo tako, nasao bi se i imteres i novac.
 
Upravo tako.

Zapamtite: svaki populista je u osnovi kukavica i podložan pritisku javnog mnjenja, a turbo populisti (level max) su TURBO kukavice. Na minimalan pritisak se povlače. Makar oko stvari koje ih, u osnovi, ne zanimaju.
 
Kod nas su stalno neka budzenja i privremeno trajna resenja. Ali na kraju krajeva to se radi posto su u mogucnosti. Da npr. posle kolapsa koji ce svakako nastati, narod lepo blokira kruzni tok svaki dan posle spajanja na magistralu, malo mediji malo mreze, gradila bi se t6 samo tako, nasao bi se i imteres i novac.
Koja utopija. Taj "narod" ne može da se organizuje da zameni sijalicu u ulazu.
 
Pretim da postanem kao onaj što lupeta u snimcima,evo me opet na gradilištu.
U prve dve slike pokušao sam da uhvatim vozila u sred kružnog toka da dočaram svima koji zagovaraju povezivanje na ovakav kružni tok (u fazonu daj šta daš) koliko je to tragična odluka.



O ovome ću na kraju,ovo je možda jedina svetla sitnica u ovako tragičnom raspletu stvari



Na gradilištu se pegla udarnički,vidi se da se trude da ispoštuju ovaj 31.III

Dosta je i mašina i ljudi



Kako se stvari budže,ne bi me čudilo da ova močvara ostane tu...

...i potok...

...i gume.

Putokazi su spremni kao i raskrsnica

Materijal je tu



I pred kraj dve slike sa svojevrsnog vidikovca odakle se vidi ceo ovaj zadnji "Lot" na kojem je pored "Belih" bilo i dosta lokalaca,mahom starijih građana.Kao Ilija Čvorović ubacio sam se u masu da čujem šta misli narod.Svi do jednog su oduševljeni i imaju samo reči hvale za znate već koga,niko nije pomenuo radnike ili nekog trećeg.Uticaj medija je očigledan.Nisam mogao da izdržim da na glas ne pomenem da će nas stanare (ne živim inače u tom kraju) podaviti izduvni gasovi kada se bude stvorila kolona vozila tu ispred njihovih prozora zbog malog protoka na kružnom toku.Ostali su zamišljeni.



I za kraj ona mala svetla tačka sa početka.Izmeštena je stanica koja je bila tu i iz pravca Surčina će biti direktno desno skretanje u Dr.Ivana Ribara.Nadam se samo da će ti koji skreću moći da priđu desnoj traci od ovih koji idu pravo na kružni tok i koji će formirati kolonu.


I posle svega samo bih da podsetim na sve što nije napravljeno a bilo je u planu/obećano na 10km ove saobraćajnice:
-Petlja Ja(r)kovo
-Veza sa centrom Surčina
-Veza sa aerodromom
-Krak ka Jurija Gagarina
-Kružni tok
Ako posle svega neko misli da je i ovo što su napravili dobro neka mu bude.Ja smatram da je sve ovo bez povezivanja sa T6,bez glavnog kraka ka JG i bez proširenja Zemunske na po tri trake,samo još jedna od budževina u našem gradu.
 
Vrh