Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Saradnja i praćenje rada nekoga su dve različite stvari, iako izgledaju bliske.
 
Nadam se da ce ovaj drvored nece da zapadne za oko gradskom zelenilu. Jer oni prvo seku, pa onda "sredjuju".

Screenshot-34.jpg
 
Kolko je godina potrajalo ovo mučenje na periferiji sa par desetina objekata, a neki tamo na temi Bulevara Kralja Aleksandra se lože da će sad, samo što nisu, za proširenje tamo sruše 2km gusto načičkanih objekata 🙄 Gledajući ovo, svako rušenje zarad širenja ulice bliže centru deluje kao naučna fantastika. I Bulevara, i Mekenzijeva/Žička, i nastavak Južnog bulevara, i Unutrašnji Magistralni Prsten, i Bogoslovija-Mirjevo... ovo kako se radi, teško teško...
 
Kolko je godina potrajalo ovo mučenje na periferiji sa par desetina objekata, a neki tamo na temi Bulevara Kralja Aleksandra se lože da će sad, samo što nisu, za proširenje tamo sruše 2km gusto načičkanih objekata 🙄 Gledajući ovo, svako rušenje zarad širenja ulice bliže centru deluje kao naučna fantastika. I Bulevara, i Mekenzijeva/Žička, i nastavak Južnog bulevara, i Unutrašnji Magistralni Prsten, i Bogoslovija-Mirjevo... ovo kako se radi, teško teško...
Pa zbog toga se prave urbanistički planovi, da bi grad/država mogli na vreme da otkupe ili stave zabranu gradnje na nekom zemljištu koje je namenjeno za nešto drugo. Sve je moguće kad se lepo planira i radi. Ali ne i ovoj našoj Ad hoc republici.
 
Problem je po meni što se krenulo u izvođenje projekta bez završene eksproprijacije. Da je to, u tišini, završeno pa onda počelo da se gradi, utisak bi bio drugačiji, a trajanje procesa slično. Čini mi se da je stvar perspektive. Proces prinudnog otuđivanja zemljišta nije nešto što se brza, tu treba maksimalno zaštiti vlasnike imovine. To je moje skomno mišljenje kao i to da ovaj projekat nije kompletan bez svih predviđenih uključenja, veze sa Jurija Gagarina i veze sa T6.
 
Pa zbog toga se prave urbanistički planovi, da bi grad/država mogli na vreme da otkupe ili stave zabranu gradnje na nekom zemljištu koje je namenjeno za nešto drugo. Sve je moguće kad se lepo planira i radi. Ali ne i ovoj našoj Ad hoc republici.
Kada vidim šta su sami isplanirali, usvojili i šta rade na kraju u Višnjičkoj, samo mogu da se :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:.
 
Kada se zavrsi ova deonica , da li će sa Mostara biti bliže i brže do A2 preko NBG i Tošinog ili Obrenovačkim pa obilaznicom. Računam da nema gužve na NBG

Обреновачким је слично/исто време преко Умке па на А2 код Обреновца и обилазницом па на А2 на петљи Сурчин-Југ, али је преко Умке километарски краће. С тим што је она деоница мотопута од Чукарице до Остружнице пуна неравнина + лоша дренажа воде. Кад пада мало јача киша, буквално као да нема две траке по смеру већ само једна, јер сви возе левом, пошто је вожња десном траком као вожња глисером. Треба је избегавати по киши.

Од Мостара преко Умке свакако остаје километарски најкраће и после пуштања ове нове саобраћајнице у саобраћај.

Видећемо да ли ће до нове саобраћајнице бити брже кроз Јурија Гагарина - Др. Ивана Рибара (свакако ће бити најкраће кроз Јурија Гагарина кад ураде крак ка Јурија Гагарина), преко Тошиног Бунара - Земунске - Војвођанске или можда чак Омладинских бригада - Николе Добровића - Тошин Бунар - Земунска - Војвођанска.

Прекосутра баш идем на Милош Велики, мислим да ћу преко Добановаца, јер најављују кишу.
 
Trebalo bi bliže ovuda. Jer dok usporiš autoputem iz pravca Čačka za isključenje i izvrtiš se podugačkom petljom Surčin, ubrzaš Obilaznicom do petlje Ostružnica, već si ovde u zaletu za 5min na NBg. I kad uporediš te dve tačke za isto vreme na paralelnim pravcima, tamo si tek 5km dalje gradu i ostaje ti da Obrenovačkim dođeš do Padine da bi bio na paralelnoj poziciji gde je onaj bio u Vojvođanskoj ili Gagarina još pre 5 minuta. E sad dalje do Mostara zavisi od semafora, ima ih na sva 3 opciona pravca, i prrko Ade i Sajma, i preko Gagarina, i preko Vojvođanske. Doduše tu je preko Sajma nešto u prednosti jer ima najmanje semafora, 5. Ja očekujem da ovuda bude dakle oko 5 minuta brže, ali ne nešto više od toga ko što neki preuveličavaju da će skrati 10min i sl., sem onima koji žive u tom delu NBg, njima možda hoće i tolko.
 
Poslednja izmena:
Zna li se možda koja je svrha nadvožnjaka kod Quattro magacina?
 
Prvo slike onoga što nije ni pipnuto (a bez toga nema progresa) a posle ćemo i ono što se radi.Dakle put za Surčin uz surduk,kraj Vojvođanske auto-servis Maksimovi

Kružni tok trenutno stanje (ne liči da je u toku rekonstrukcija)

Početak Vinogradske parna strana kuće broj 2,4,6 i 8 kao i frizerski salon ( izvinjavam se zaboravio sam ko je rekao prošli put kada sam slikao da i frizeraj ide pod mač @MaRkOs ili @Bezaninac)



Dok se ovo ne sruši nema proširenja kružnog toka a dok se kružni tok ne proširi nema krštene veze sa NBGD.Da ne širim priču da dok se sve ovo ne poveže sa T6 i Jurija Gagarina po meni ne bi trebalo ni puštati jer su kod nas privremena rešenja u principu nešto najtrajnije.
 
Mojne brate cimaš Vlogzilu, juče je bio 😅 Jednom nedavno reče da 'ne sarađađuje' sa Beobuildom (zanimljiva kvalifikacija) ali xexe imam osećaj da ponekad virne ovde za aktuelne informacije šta da snimi 😏
Znaš ima ona priča o debelom zadriglom liku koji onako otresito kaže "nikad ne bih bio sa manekenkom", kao da bi ona bila s njim uopšte
 
Kada se zavrsi ova deonica , da li će sa Mostara biti bliže i brže do A2 preko NBG i Tošinog ili Obrenovačkim pa obilaznicom. Računam da nema gužve na NBG
Ja sam sebi postavio to pitanje odavno, pa sam i trazio odgovore...
1. Najkraci put je obreniovackim preko Umke.
2. Oko 4,7 km duzi je Jurija Gagarina pa novom magistralom.
3. Oko 5,5 km duzi je autoputem do Tosinog bunara pa tuda do nove magistrale.
4. 9 km dalje je obrenovackim, pa preko ostruznickog mosta obilaznicom itd.

Vremenski (u praksi) subotom rano ujutru, do 8h najbrze je preko Umke sa voznjom od Umke po ogranicenju. Uzimam u obzir da se novom magistralom vozi 60 na sat. Vremenski bi trebalo da opcije 2, 3 i 4 budu vremenski slicne. Nedostatak 4. opcije je, pored toga sto je duza od 3,5 do 4,3 km, sto ima 2 petlje kojima se vozi vise od 3km brzinom manjom od 60km na sat.
Ipak u vreme kad je gradska guzva (petak posle 2 pa do 10 uvece) najbrza je opcija 4. Ima guzve do posle Ade, a posle toga je dosta izvesno, dok ostale 3 opcije postaju neizvesne. Guzva je i kroz Jurija Gagarina od buvljaka do bloka 45 ili malo pre, a takodje se formira kolona i od Umke, pa se nekad ceka na semaforu, uparkiravanje, isparkiravanje itd. usporava kolonu, pa je sporije i neizvesnije nego obilaznicom.

Posto na tu stranu idem sa Vozdovca, od trosarine, onda imam i jednu opciju koja ce biti pouzdanija u vreme guzve, a to je obilaznicom. Preko Kumodraza do 1000 ruza i dalje obilaznicom kad bude zavrsena. Ali o tom po tom...
 
Vrh