Што довољно говори о великом проблему решења уласка путева из разних праваца у Београд. Тј. сви путеви воде у Рим, тј. Добановце. Уместо да 3 аутопутска правца имају 3 самостална уласка у Београд (Нови Сад, Сремска Митровица, Чачак), више од пола Србије се улива у Добановце и у левак сремског аутопута који иде одатле ка Београду и није дизајниран за такав енормни ниво саобраћаја. Плус на истом правцу имамо највећи аеродром у држави.
Зато кажем да је ову саобраћајницу требало правити као аутопут и да иде право на Јурија Гагарина, где се код Кинеског ТЦ претвара у градску саобраћајницу која би све до укључења на Газелу имала ограничење 60 км/ч. Да је одабрана варијанта преко десне обале Саве, онда је требао ићи аутопут све до Чукаричке падине, а даље до Мостара градска саобраћајница са ограничењем 60 км/ч. Ово што су сад урадили је лошија варијанта од оба ова решења. Зато сам и покренуо причу "скретања" за Чачак.