Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Elem, da ponovim svoju ideju, na potezu između ovog autoputa i Save u dužini i širini 5km treba napraviti prigradsko naselje tipa američkog suburba, to fali Beogradu
Po trenutnim planovima taj potez je vodozaštitna zona i nije dozvoljena gradnja, i nadam se da će tako i da ostane. Ta zona bi mogla jednog dana da postane neka šumska/parkovska zona sa sportskim terenima, biciklističkim i pešačkim stazama jer takvih zona fali u Beogradu, a njihov značaj za lokalno stanovništvo će samo da raste usled nastupajućih klimatskih promena.

Ono što se ovim projektom otvara, to je mogućnost da se naprave planska stambena naselja sa zgradama do 5-6 spratova uz Vinogradsku, od Blokova do Surčina, jer je potez Ledine - Surčin bespovratno uništen divljom gradnjom, i troškovi da se taj potez infrastrukturno dovede u red su ogromni i nema šanse da se to kompletira u nekoj bliskoj budućnosti. Tako bi se spojili na normalan Surčin i Novi Beograd, onako kako priliči evropskoj prestonici, a ne afričkoj zabiti, kako sad izgleda put od Ledina do Surčina.
 
Ne znam da li je tacna informacija, bila je ovde prica da tom putu fali zastitna ograda da bi moglo da se poveca dozvoljena brzina na 80km/h ima smisla al ne znam da li je tacna
To vazi ako se ogranicava na 130. Svi medjumesni putevi imaju ogranicenje 80, a nemaju nikakvu ogradu.
Prava je misterija sto je tu ogranicenje 50 i verujem da niko ne zna odgovor. Ogromna glupost. Stavite ogradu i pustite ljude da voze, a ne da me hvata radar ako idem 65.
 
Pa imali smo apsurd da na Pupinu i dalje je bilo ograničenje 50. i onda dođeš na Batajnički put gde je po jedna traka u svakom smeru, bez ikakve ograde, ivičnjaka, bilo čega, a tamo je 60.

Jednostavno onome ko napravi 2 ili 3 trake po smeru i stavi ograničenje 50 treba automatski oduzeti dozvolu i poslati ga da tuca kamen jer za bolje i nije.
 
50 km/h је било зато што пут није уопште имао употребну дозволу.
Да би пут са физички раздвојеним коловозним тракама и са по више од једне саобраћајне траке по смеру имао ограничење од 80 km/h мора имати заштитну ограду у средњем разделном појасу.
Поставили су заштитну ограду целом деоницом од Земуна до Панчевачког пута, али је у међувремену дошло до промене категоризације тог пута.
Деоница од Борче до Панчевачког пута је сада део државног пута број 13 (Зрењанински пут) и ту је Штрабаг надлежан за одржавање пута (што раде веома одлично, али им је буџет за ту деоницу веома мали) и ту је уредно ограничење од 80 km/h.
Део Зрењанинског пута кроз Борчу ка Панчевачком мосту више није део државног пута број 13.
Деоница од Земуна до петље код Борче је у надлежности Београд пута и ту је нажалост и даље 50 km/h. С обзиром да је Београд пут најгоре предузеће за одржавање путева, уопште ме не чуди да још нису иницирали повећање ограничења брзине са 50 на 80 km/h.
Добра ствар је што саобраћајна полиција толерише вожњу до 80 km/h на тој деоници, а неки полицајци ставе чак на 85.
 
Miljkoviću, kako nam bre ovi tvoji MBA Miljkovići uradiše taj put od Pančevačkog puta do petlje Kovilovo, prođoh pre neki dan - r a s p a d. A nije prošlo par godina kako je pušten. Bedak kad ti neko tako ukalja prezime
Шта да ти кажем 😁 На том путу се муљало за све паре. Сам мост је ужи за метар него што је планирано.
 
Не знам за тај пут .- знам за мост колика је свињарија посреди, писао сам већ - али ако је пројекат кинески... онда је то највероватније оно што чека деоницу Сурчин-Обреновац за коју годину (нису нам исти стандарди, и никад није смело да добије грађевинску дозволу, али се нашао профа да потпише).
 
Не знам за тај пут .- знам за мост колика је свињарија посреди, писао сам већ - али ако је пројекат кинески... онда је то највероватније оно што чека деоницу Сурчин-Обреновац за коју годину (нису нам исти стандарди, и никад није смело да добије грађевинску дозволу, али се нашао профа да потпише).
A šta je sporno na mostu i zbog čega nije smeo da dobije upotrebnu dozvolu? Ne znam problematiku, nisam još ni jednom prešao preko istog.
 
Ništa što je vidljivo golim okom.
Ima na temi o mostu, ne bih da sejem to po forumu.

To ne može da se ispravi. Ali i to što se Severna tangenta raspada, moglo bi biti jako skupo za ispravljanje, ako su uradili podlogu mimo naših standarda (kao što jesu Obrenovac-Surčin).

A za NB - Surčin, da se nadamo da neće biti mnogo kamiona.
 
Poslednja izmena:
Ne znam dal je baš to, jer imali smo ugrađivanje gline umesto kamena na Ub-Lajkovac sto sigurno nije bio deo projekta ali Putevi Užice kao izvođač to ugradiše. Pa smo posle plaćali duplo, kopali nov asfalt, vadili glinu i stavljali kamen, pa opet asfaltirali. Tako će uskoro i na Pančevački put ka Zemunu. Ali čini mi se da je ovde, i na nastavku Surčin-Obrenovac bolje urađena podloga, da je ispod stavljan i onaj tekstil hidroizolacije
 
Dobro, hvala. Bitno je da su Kinezi krivi, a šta su skrivili da se potrudim da otkrijem sam. Kad se potrudiš onda ti i utisak ostane jači i trajniji, mudro.
 
Толико могу да кажем, жао ми је. Остало је познато свима у држави који треба да знају, укључујући органе гоњења (за мост сигурно и њима, као и Вучићу, Ђиласу, Игњатовићу... за путеве не знам коме све, али целом естаблишменту из нискоградње свакако). Било је питање зашто је пут пропао - моја два цента иду да је због овога. Чак бих се опкладио и на доста више од тога.

Гледе Кинеза у Србији, искуство на железничким пројектима је катастрофално. Дај Боже да ово до Суботице направе како треба. И моје лично искуство на људском нивоу са фирмом која је требало да гради канал до Егејског мора, спада у најчуднија до сада. Њихове брљотине, лоповлук и ошљарење стварно не би смели да нас чуде.
 
Poslednja izmena:
Iscrtano prvo priključenje za Vinogradsku danas,leva strana biciklističke(pepačke staze) još uvek neasfaltirana.
IMG_20230105_143407_1.jpg
 
Po trenutnim planovima taj potez je vodozaštitna zona i nije dozvoljena gradnja, i nadam se da će tako i da ostane. Ta zona bi mogla jednog dana da postane neka šumska/parkovska zona sa sportskim terenima, biciklističkim i pešačkim stazama jer takvih zona fali u Beogradu, a njihov značaj za lokalno stanovništvo će samo da raste usled nastupajućih klimatskih promena.

Ono što se ovim projektom otvara, to je mogućnost da se naprave planska stambena naselja sa zgradama do 5-6 spratova uz Vinogradsku, od Blokova do Surčina, jer je potez Ledine - Surčin bespovratno uništen divljom gradnjom, i troškovi da se taj potez infrastrukturno dovede u red su ogromni i nema šanse da se to kompletira u nekoj bliskoj budućnosti. Tako bi se spojili na normalan Surčin i Novi Beograd, onako kako priliči evropskoj prestonici, a ne afričkoj zabiti, kako sad izgleda put od Ledina do Surčina.
Ovaj potez Kosa - Ledine - Surčin je kao najgora zabit trećeg sveta, užas šta je dopušteno da se napravi na jedinom alternativnom izlazu na zapad iz Novog Beograda (i jedinoj alternativi ka aerodromu NT)
 
Uvek ima nade da će im tržište kazni napravljeno smeće, pa će kukaju: uložio sam 50.000 evra u favelu, a sada niko neće ni za 5.000 lepoticu da kupi, pa zašto, kme kme, ovaj narod ne zna ceni prave vrednosti 😪 Zapravo ja se nadam da će se to i u Kaluđerici desiti, da će im propasti vrednost imovine kojom su svima uništili grad ⚖️
 
Vrh