W
WLABmz
Guest
Што не значи да ће тад бити све решено.
Po trenutnim planovima taj potez je vodozaštitna zona i nije dozvoljena gradnja, i nadam se da će tako i da ostane. Ta zona bi mogla jednog dana da postane neka šumska/parkovska zona sa sportskim terenima, biciklističkim i pešačkim stazama jer takvih zona fali u Beogradu, a njihov značaj za lokalno stanovništvo će samo da raste usled nastupajućih klimatskih promena.Elem, da ponovim svoju ideju, na potezu između ovog autoputa i Save u dužini i širini 5km treba napraviti prigradsko naselje tipa američkog suburba, to fali Beogradu
Ako padne temperatura i još bolje, ako padne sneg, mogu da naprave klizalište od ovog jezerceta!
To vazi ako se ogranicava na 130. Svi medjumesni putevi imaju ogranicenje 80, a nemaju nikakvu ogradu.Ne znam da li je tacna informacija, bila je ovde prica da tom putu fali zastitna ograda da bi moglo da se poveca dozvoljena brzina na 80km/h ima smisla al ne znam da li je tacna
Шта да ти кажем На том путу се муљало за све паре. Сам мост је ужи за метар него што је планирано.Miljkoviću, kako nam bre ovi tvoji MBA Miljkovići uradiše taj put od Pančevačkog puta do petlje Kovilovo, prođoh pre neki dan - r a s p a d. A nije prošlo par godina kako je pušten. Bedak kad ti neko tako ukalja prezime
A šta je sporno na mostu i zbog čega nije smeo da dobije upotrebnu dozvolu? Ne znam problematiku, nisam još ni jednom prešao preko istog.Не знам за тај пут .- знам за мост колика је свињарија посреди, писао сам већ - али ако је пројекат кинески... онда је то највероватније оно што чека деоницу Сурчин-Обреновац за коју годину (нису нам исти стандарди, и никад није смело да добије грађевинску дозволу, али се нашао профа да потпише).
Ovaj potez Kosa - Ledine - Surčin je kao najgora zabit trećeg sveta, užas šta je dopušteno da se napravi na jedinom alternativnom izlazu na zapad iz Novog Beograda (i jedinoj alternativi ka aerodromu NT)Po trenutnim planovima taj potez je vodozaštitna zona i nije dozvoljena gradnja, i nadam se da će tako i da ostane. Ta zona bi mogla jednog dana da postane neka šumska/parkovska zona sa sportskim terenima, biciklističkim i pešačkim stazama jer takvih zona fali u Beogradu, a njihov značaj za lokalno stanovništvo će samo da raste usled nastupajućih klimatskih promena.
Ono što se ovim projektom otvara, to je mogućnost da se naprave planska stambena naselja sa zgradama do 5-6 spratova uz Vinogradsku, od Blokova do Surčina, jer je potez Ledine - Surčin bespovratno uništen divljom gradnjom, i troškovi da se taj potez infrastrukturno dovede u red su ogromni i nema šanse da se to kompletira u nekoj bliskoj budućnosti. Tako bi se spojili na normalan Surčin i Novi Beograd, onako kako priliči evropskoj prestonici, a ne afričkoj zabiti, kako sad izgleda put od Ledina do Surčina.