Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Bas lepo. Sve je stalo u par minuta. I rasizam i korupcija i laganje i blamiranje i los humor.. A mi ocajni, nije bitno kolko kosta, sve je prenaduvano, nek napune sebi dzepove, samo da dobijemo dobre puteve. Srecna NG.
 
I odneo pitice ljudima koji izvode fizičke radove...

Inače, kineski odevni brendovi su dobri, mada nisu jeftini, naši ljudi tamo se obično u tim radnjama oblače. Novi TC uvodi nas u režim slobodne trgovine sa PRC-om, novim širokim drumom:)
 
Moje mišljenje je da su mnogo pogrešili u vezi sa ovako velikim projektom.
Bazirali su se samo na izgradnju novog puta što po meni pokazuje da su prilično ograničeni u razmišljanju.
Stvarno je bitno kuda dalje ide put, a on ide kroz gusto naseljeno poručje. Ovde mislim i na Vojvodjansku kao i na JG. A u ovim ulicama ima dosta osnovnih škola.
Zbog ovoga mislim da je dobro što imamo semafor pre kružnog toka kako bi se usporio saobraćaj, da vozači shvate da više ograničenje nije 100 ili 130.
Čak bi rekao da niko nije mislio na bezbednost, pa shodno tome ništa nisu uradili da bi povećali bezbednost u saobraćaju.
Pa skoro je devojčica poginula u dr Ivana Ribara. Saobraćajni stručnjaci će sačekati da još neko dete pogine pa da onda razmišljaju o stvarima o kojima su trebali davno da razmišljaju.
Mogli su i da razmišljaju o bezbednosti i ubrzavanju saobraćaja, ali nisu.
A imali su vremena.
 
Biće semafori pre kružnog toka, pa potom i kružni tok; to je dovoljno za usporenje sa 80 na 50, i više od toga. Sve je kako treba.

Ta tragedija sa detetom koje onako prelazi ulicu ne treba da se vuče kao argument, jer nema veze s ovim putem. Ponekad jednostavno niko nije kriv.
 
Mislim da će se morati uskoro i na kružni tok postaviti semafori kao što je to primer u Ljubljani gde se isto u jedan veliki kružni tok sa tri trake uključuje više ulica koje imaju jako veliki protok vozila. Sistem je jednostavan, svaki ulaz imam oko 45 sekundi zeleno svetlo i tako u krug. Mnogo je jednostavniji ulazak u kružni tok jer vam vozila koja su već u kružnom toku ne blokiraju ulaz. Vozila koja su ušla u kružni tok na ulazu pre vašeg su prošla vaš ulaz i tek onda vam se pali zeleno svetlo da vi uđete u kružni tok. Lakši je izlazak iz kružnog toka jer se već pre ulaska (pre semafora) vozila razvrstaju u određenu traku koja ide ka određenom izlazu tako da su prebacivanja između traka u kružnom toku minimalna.
 
Evo par slika koje sam slikao direktno sa puta kod nadvožnjaka preko Galovice. Slikao bih još ali išao je neki bager ka meni pa nisam preterano ostajao da ne bih upadao u probleme, inače bih obišao celu trasu.
IMG_20221231_160029.jpg
IMG_20221231_160023.jpg
IMG_20221231_160032.jpg
IMG_20221231_160041.jpg
IMG_20221231_160044.jpg
IMG_20221231_160054.jpg
IMG_20221231_160302.jpg
IMG_20221231_160306.jpg
IMG_20221231_160313.jpg
IMG_20221231_160318.jpg
IMG_20221231_160319.jpg
IMG_20221231_160419.jpg
IMG_20221231_160435.jpg
IMG_20221231_160441.jpg
IMG_20221231_160457.jpg
 
Ma reci im brate da si serviser. Ja kad sam banuo kolima na Obrenovac-Ub da snimim autoput iz kola i drona pre puštanja, zaustavi me obezbeđenje, ja kažem tražim gde su mašine da servisiram, i sve ok.
Elem, da ponovim svoju ideju, na potezu između ovog autoputa i Save u dužini i širini 5km treba napraviti prigradsko naselje tipa američkog suburba, to fali Beogradu
 
Zbog ovoga mislim da je dobro što imamo semafor pre kružnog toka kako bi se usporio saobraćaj, da vozači shvate da više ograničenje nije 100 ili 130.

Ograničenje na GRADSKOJ MAGISTRALI će biti 80 a ne 130, pa ne voze ti ljudi voz pa da im treba par stotina metara da uspore ili shvate nešto. Bezbednost u saobraćaju bi upravo obezbedila adekvatna petlja gde bi se izbegle kritične tačke za kolizije, a semaforizovana raskrsnica je tu daleko iza i po bezbednosti i po protočnosti/efikasnosti. Pa evo npr. kod mene u kraju dve velike i opterećene raskrsnice Despota Stefana-Cvijićeva i Cvijićeva-Starine Novaka, tu praktično svakog drugog dana budu baš ozbiljna čukanja jer ne paze ljudi kad skreću, mnogi prođu i kroz crveno, da i ne pričam o bezbednosti pešaka jer imaš ukrštanje zelenog za pešake i vozila koja skreću.
 
Poslednja izmena:
Da li stubovi portala za semafore moraju da budu baš na sredini pešačkih prelaza?
I to tamo gde je ivičnjak spušten (u visini kolovoza) za lakši prelaz sa biciklom ili dečijim kolicima.
Ok, znam, reći će te da tu neće biti neke gužve pešaka i biciklista ali svejedno malo praktičnog i logičnog projektovanja nebi škodilo.
 
I tako, da konstatujemo, do kraja prošle godine nije pušteno NIŠTA.

Ne samo na ovom projektu.

Srećna svima još jedna godina novih besramnih spinova i serijskih, od nas nekažnjenih, svesnih obmana.
 
I tako, da konstatujemo, do kraja prošle godine nije pušteno NIŠTA.

Ne samo na ovom projektu.

Srećna svima još jedna godina novih besramnih spinova i serijskih, od nas nekažnjenih, svesnih obmana.
Pušteno je Preljina Pakovraće.
Realno deo koji je završen ranije ali je zbog administrativnih procedura čekao neko vreme da bude pušten.
Ali, u pravu si... u 2022. ništa...
 
Aj čisto da napišemo ovde za one koji nisu dovoljno pratili ili zaboravili - Koliko imamo bočnih veza sa nasipom, odnosno Surčinom i Ledinama?
 
Zna li neko zašto je na ovoj saobraćajnici dozvoljeno 80 km/h, a na onoj od Pupinovog mosta do Zrenjaninskog puta i Pančevačkog puta je 50 km/h (ili je promenjeno a da je ne znam)?
 
Ne znam da li je tacna informacija, bila je ovde prica da tom putu fali zastitna ograda da bi moglo da se poveca dozvoljena brzina na 80km/h ima smisla al ne znam da li je tacna.
 
Valjda je tamo promenjeno. Sem blizu semafora. A inače ovom putu ne bi poželeo sudbinu tog koji se već raspada od uleganja. Mada ako je tamo Miljković, ili ko je već radio, fušario sa kamenom, a Kinezi ovde stavili dobar kamen i podlogu ispod asfalta, onda može dugo trajati bez deformacije i uleganja asfalta.
 
Знали се, хоће ли бити отварано ускоро са скретањем у Виноградску, пошто је малтене готово или ће се чекати месеци, а можда и године суђења око ових пар објеката?
 
Знали се, хоће ли бити отварано ускоро са скретањем у Виноградску, пошто је малтене готово или ће се чекати месеци, а можда и године суђења око ових пар објеката?
Neko napisa da je ročište u martu.
 
Vrh