Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Turci će voziti preko Gazele dok ne počnu da ih papreno kažnjavaju što rade tranzit kroz grad. Pod uslovom da takva zabrana bude uspostavljena (možda već postoji?).

Poenta je - sto ljudi, sto odabira pravaca. Ja u ovoj vidim prednost kada budem putovao za Zapadnu Srbiju. Ostali neka je koriste po sopstvenom nahođenju. A što reče neko gore, ne verujem da pravac NBG-Grocka čini neki zapaženi udeo u saobraćaju.
 
Mislim na Turke iz Nemačke, dakle na putnička vozila. Njima nikad neće biti zabranjeno da voze kroz grad. A voziće obilaznicom.

Pa bilo bi zanimljivo da se uradi analiza ko je prisutan na Gazeli u 5 popodne. Cenim da bi udeo prigradakih putovanja bio poveliki: najviše na relaciji sremska mesta - Vračar/Zvezdara, ali ne verujem da nema i ostalih.
 
Meni je potpuno neverovatno da bilo ko može da osporava korisnost ove veze ka (polu)prstenu oko beograda. Moja zamerka ovom projektu su križanja u nivou, umesto odmah denivelacija. I to je sve. Čak i krivudava trasa, kao linija manjeg otpora, mi nije toliko važna. Smatram i da je po istom projektu trebalo finansirati i ostvariti vezu ka T6.

No, samo postojanje veze blokovi-obilaznica u svakom mogućem smislu je super korisno i potpuno neupitno. Rekao bih tautologija :D (nešto što se i ne dokazuje, toliko je očigledno:)).
 
Turci će voziti preko Gazele dok ne počnu da ih papreno kažnjavaju što rade tranzit kroz grad. Pod uslovom da takva zabrana bude uspostavljena (možda već postoji?).

Poenta je - sto ljudi, sto odabira pravaca. Ja u ovoj vidim prednost kada budem putovao za Zapadnu Srbiju. Ostali neka je koriste po sopstvenom nahođenju. A što reče neko gore, ne verujem da pravac NBG-Grocka čini neki zapaženi udeo u saobraćaju.
Турци ће ићи обилазницом када буде готова и када навигације буду водиле обилазницом. Велика већина користи Гугл мапе које често брљаве на обилазници због честих измена режима саобраћаја и скоро увек воде кроз град.
 
Na satelitskom snimku se vidi da je neki sloj asfalta od surcina pa sve do blokova. Deluje da nije ostalo puno, pogotovo ako su rešili eksproprijaciju. Meni deluje da bi ovo mogli da završe do NG, jedino ako će da raskopavaju deo Vojvođanske i oko kružnog toka da rekonstruišu kanalizaciju...
 
Bez T6 i spajanja Grčke i Surčinske, ovo će biti "muko moja, pređi na drugoga", gde će se gužve iz Vinogradske i Surčinske preseliti u Vojvođansku. Tako da, malo će da svane ljudima pre kružnog toka, a malo će da se smrkne ljudima posle.

Sad će neko da kaže da su morali da krenu od nečega, ali odmah da dodam da je T6 u planu od izgradnje Bežanije, a i zdrav razum nalaže da se prvo to da se radi (što smanjuje gužve), pa onda Surčin-NBG (što generiše gužve). Ali ne, pitanje je da li će se ikad raditi...
Tako je, neverovatno je da nisu prvo krenuli od spajanja Grcke i Surcinske s obzirom da mi,ovi pre kruznog toka,upozoravamo na nemoguce guzve kroz Surcinsku ulicu unazad par godina,tacnije od semaforizacije raskrsnice posle Grand kafe ili pre ako cemo iz pravca Blokova.I ako smo i odgovor dobili da znaju za problem i da ce ga otkloniti bla bla bla..Evo prosle dve godine,nista.Sad jos neko pominje da ce se u nekom momentu zatvoriti i kruzni dole ma po pocetku Vinogradske prilikom prosirenja itd...,a mi svi Surcin,Ledine,naselje duz Surcinske preko Bezanijske kose.Pa to samo totaoni diletant moze da napravi a da prethodno nije povezana Surcinska sa Grckom..Tesko ce to da prodje🤨
 
Na satelitskom snimku se vidi da je neki sloj asfalta od surcina pa sve do blokova. Deluje da nije ostalo puno, pogotovo ako su rešili eksproprijaciju. Meni deluje da bi ovo mogli da završe do NG, jedino ako će da raskopavaju deo Vojvođanske i oko kružnog toka da rekonstruišu kanalizaciju...
Nisu resili eksproprijaciju.Ljudi cekaju,drzava prolongira ,ne zna se zasto otezu a ministar najavljuje kraj radova do Nove godine.Tesko...
 
Nije mi đavo dao mira, pa sam se provozao večeras do Vinogradske, posle nekog vremena van BG. Kasno je bilo za slikovanje, moraćete da mi verujete na opis :D

Elem, za povezivanje kraka ka Vojvođanskoj smeta još jedno 5-6 kuća koje nisu srušene. Jedna čini mi se da je možda i prazna i tu su neki radnici prčkali okolo, kao da će rušenje uskoro. U ostalih 5 rekao bih da se uredno još uvek živi. Sa pravom ili bez istog, to već ne znam. OD toga, prve dve kuće smetaju čak i nekim ad-hoc rešenjima kojima bi ulica mogla da "privremeno" bude povezana. Drugim rečima, bez toga nema ništa od okončanja posla.

Sa punim pravom.Te kuce su tu unazad sedamdeset godina,drzava nie zavrsava eksproprijaciju i oteze.Ne znam sta misle postici ali ljudi imaju i pravnu zastitu i nece mrdnuti odatle dok se ne potpisu svi ugovori i pravicno resenje.
 
Ovde se diskutuje kao da je tih pet-šest raspalih i uglavnom napuštenih udžerica sve što koči završetak trase, a prenebregava se da prava eksproprijacija i pravo rušenje tek dolaze - Vojvođanksa 152, Vingoradska 2, 4 6, i 8. Osim ako se ne računa s tim da se magistrala samo priključi na postojeći profil kružnog toka. Ne bi me čudilo da na kraju tako i bude.
 
Poslednja izmena:
Ovde se diskutuje kao da je tih pet-šest raspalih i uglavnom napuštenih udžerica sve što koči završetak trase, a prenebregava se da prava eksproprijacija i pravo rušenje tek dolaze - Vojvođanksa 152, Vingoradska 2, 4 6, i 8. Osim ako se ne računa s tim da se magistrala samo priključi na postojeći profil kružnog toka. Ne bi me čudilo da na kraju tako i bude.
Prve tri su naseljene i u njima zive ljudi unazad,pojedini preko pedeset godina.Njihovo je zemljiste i objekti legalni.Oni mogu da odu tek kad dobiju pravicnu naknadu odnosno kada sa njom budu mogli sebi da obezbede drugo mesto stanovanja.Zato je zastoj.
 
Ako mene neko pita, postoji mogućnost da će ovo biti do kraja godine!
Malopre sam se vratio iz šetnje i iznenadjen sam.
Na pojedinim delovima je stavljen i završni sloj asfalta. Inače i u 8 uveče oni asfaltiraju.
Svaki dan se vide pomaci u radovima!
160125FA-6915-4E1E-A2E3-7BF46C4E72A8.jpeg
E4AEEB4A-5B80-4662-837E-C71FAC00FF8F.jpeg
627B10C6-2D49-4E3F-8DE1-DD4D6CECB703.jpeg
5A0E3491-EE6E-4791-8840-FEA7C5BD5758.jpeg
11CD2883-00FD-456F-829A-515B170A9FE7.jpeg
544F80C0-B702-43C6-AF72-B6C4E41F8058.jpeg
0FADB333-8EB3-4482-B71F-6A65E8612269.jpeg
E0D1DB82-4083-4570-BA6C-E928F6EE1262.jpeg
699C209E-D798-41E0-B762-B701DF183882.jpeg
D0543B09-78C4-42F3-B7C1-C507AAFA787B.jpeg
 
Zavisi od eksproprijacije ostatka,na Jurija Gagarina bi odavno izbili
 
Da, bez eksproprijacije tih nekoliko preostalih kuća nema trika da naprave vezu sa kružnim tokom kod lidla, osim baš teškog fuseraja. Brzina kojom se radi trasa daje indicije da jure neki blizak datum, a nedostatak završene eksproprijacije, pogotovo činjenica da postoje i neiseljene kuće, navode na suprotno...

Kakav saspens, kao da gledamo dobar triler :)
 
Turci će voziti preko Gazele dok ne počnu da ih papreno kažnjavaju što rade tranzit kroz grad. Pod uslovom da takva zabrana bude uspostavljena (možda već postoji?).

Poenta je - sto ljudi, sto odabira pravaca. Ja u ovoj vidim prednost kada budem putovao za Zapadnu Srbiju. Ostali neka je koriste po sopstvenom nahođenju. A što reče neko gore, ne verujem da pravac NBG-Grocka čini neki zapaženi udeo u saobraćaju.
Turaka i Bugara ima do 10.000 maksimalno u danima najvećeg opterećenja. Kamiona takođe ima manje od 10.000. Izgrađen je "Most na Adi" koji je već za 2014. imao 35.000 vozila, sada verovatno preko 50.000, i opet je na Gazeli maltene konstantno 150.000-170.000 vozila. Ne, ni slučajno sami Beograđani nisu masovno seli u auto, i sami sebi zakrčili grad automobilima.

Ovo nije ono osuđivanje tipa "Ah vi Beograđani", već prilično univerzalna pojava u svetu da onaj ko ima finansijske mogućnosti najradije bira kola. Najuspešnije mere ograničenja broja kola su fizičke i finansijske, pa nekoliko mesta praznih, pa tek onda neki brzi i udobni javni prevoz. Fizičke su manje, a ne više mesta za kretanje i parkiranje, a finansijske, za standard građana manje dostupne cene za nabavku vozila, gorivo, poreze, registraciju, parkiranje.

Ovo ne poriče glavni brzi put Novi Beograd-Surčin kao deo minimalne gradske infrastrukture. Samo, očekujte sa njim veći a ne manji pritisak na mostove preko Save i Novobeogradsku uličnu mrežu, sa ili bez završetka T6.
 
Које је овде пројектовано ограничење? 80 км/х...? ;) Или 50??? :)
 
Ako mene neko pita, postoji mogućnost da će ovo biti do kraja godine!
Malopre sam se vratio iz šetnje i iznenadjen sam.
Na pojedinim delovima je stavljen i završni sloj asfalta. Inače i u 8 uveče oni asfaltiraju.
Svaki dan se vide pomaci u radovima!
Pogledajte prilog 147534Pogledajte prilog 147535Pogledajte prilog 147536Pogledajte prilog 147537Pogledajte prilog 147538Pogledajte prilog 147539Pogledajte prilog 147540Pogledajte prilog 147541Pogledajte prilog 147542Pogledajte prilog 147543
Zna li neko gde ce da izbija ovaj nadvoznjak koji se vidi ovde mislim na strani ka Vinogradskoj
 
Vrh