Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Има, тачно, код оних кућа . Овде не видим резон да се праве букобрани - требало би у том случају да их продуже дуж Војвођанске и даље, низ Земунску и Тошин бунар, што наравно да неће.
Bolje bi bilo staviti par kamera za kontrolu brzine duz Vojvodjanske i ne bi bilo problema sa bukom. Ko vozi u skladu sa ogranicenjima ne stvara toliku buku. Problem su oni koji vide tei trake i odmah misle da su na AP.
 
Ma kakva su ovo dvorišta bila? Da li je realno da ljudi žive u ovakvim uslovima i da je ovo u sred grada?
To su ti dvorišta ljudi koji od ranih 2000tih iščekivaju da ih isplate i da se ruše kuće. Ti ljudi su bukvalno odustali od života, pa samim tim su i takva dvorišta. U kuće nisu uložili ni dinara više od 20 godina, pravo ruglo
 
Zna li neko da li ce i kada poceti sa radovima za ukljucenje/iskljucenje sa auto puta kod Jakova?

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
 
Zna li neko da li ce i kada poceti sa radovima za ukljucenje/iskljucenje sa auto puta kod Jakova?

Sent from my YAL-L21 using Tapatalk
Cele godine je bilo reci da ce poceti u avgustu,medjutim nista od toga.Cak su skoro i pokupili onu ogromnu gomilu peska koja je ostavljena kada je gradjen Milos veliki pored Jakova.Zadnja vest je da ce pocetkom sledece godine krenuti radovi.Mada je to sada totalno neizvesno.Evo vest:

 
Kad je autoput presekao put za Jakovo tada je trebalo ostavi širi podvožnjak i sada bi bilo mnogo lakše da se ovo napravi samo sa jednim priključkom na glavni put za sve rampe ali mozga nije bilo nigde. A gradio se onoliki nasip. Da su ostavili samo šire za 2+2 da prođe ispod na jednu stranu je mogao put da ide a na drugu izlaz ka 2 rampe sa druge strane.
 
Ako je ovo sa donje slike ovo drugo, onda ima šanse da do kraja godine ceo put od sadašnjeg autoputa bude asfaltom povezan sa gradom, Vinogradskom, Vojvođanskom, i bez završetka preostalih par stotina metara oko kružnog toka usled kašnjenja radova zbog eksproprijacije. Što bi značilo da se bar u teoriji tad može pustiti.
Screenshot_20221118_060811_com.android.chrome_edit_327692385051038.jpg
Screenshot_20221118_060518_com.google.android.youtube_edit_327463124677635.jpg
 
Ja ne znam gde vi ljudi zivite. I da li pozajete tematiku o kojoj pisete. Trenutni kruzni tok ne moze da primi ni saobracaj za Ledine, a vi biste da ubacujete novi za red velicine magistralne saobracajnice od po tri trake. Jedan haos hocete da zamenite drugim i to vam je resenje. I posle se cudimo sto nam je sve na pola, nedovrseno, haoticno...
Sprecice se guzve ka i od zlatibora ovim putem?! Zaista neverovatno.
 
Nece se spreciti nego ublaziti na drugim tackama. Meni je taj kruzni tok prilicno prazan, plus koriste ga svi kao da ima jednu traku a moze komotno da se iscrtaju dve
 
Ja ne znam gde vi ljudi zivite. I da li pozajete tematiku o kojoj pisete. Trenutni kruzni tok ne moze da primi ni saobracaj za Ledine, a vi biste da ubacujete novi za red velicine magistralne saobracajnice od po tri trake. Jedan haos hocete da zamenite drugim i to vam je resenje. I posle se cudimo sto nam je sve na pola, nedovrseno, haoticno...
Sprecice se guzve ka i od zlatibora ovim putem?! Zaista neverovatno.
Ja zivim na ledinama,a ti?Guzva na kruznom toku ka ledinama je zbog semafora kod grand kafe.Kada bi surcinci i ostali isli novim putem,ne bi bilo guzve preko ledina.Sta fali da puste jednu traku,da ne stojim u koloni od okretnice 71do granda,posle do cuvenog kruznog toka,nema guzve.
 
Šanse nema da ovakav kružni tok primi dodatni saobraćaj bez velikih problema. Imperativno je da se ne pravi krpež, nego da se projekat završi kako treba, pri tome ni to kako treba nije kako zaista treba (veza sa T6), već je i to krpež. Ovo bi bio krpež krpeža.

Iskreno se bojim svakog privremenog rešenja kod nas. Umeju da potraju po 25 godina. Kad kažem umeju, mislim gotovo po pravilu :) .

Ako nam je i to prihvatljivo, nazdravlje.
 
A ko garantuje da ako se ostavi sada sa ovim nedovršenim patrljkom, pa da se čeka na veći kružni tok, da neće ostati tako narednih 25 godina, kada smo već kod privremenih rešenja sa tendencijom pretvaranja u trajna?
 
Šanse nema da ovakav kružni tok primi dodatni saobraćaj bez velikih problema. Imperativno je da se ne pravi krpež, nego da se projekat završi kako treba, pri tome ni to kako treba nije kako zaista treba (veza sa T6), već je i to krpež. Ovo bi bio krpež krpeža.

Iskreno se bojim svakog privremenog rešenja kod nas. Umeju da potraju po 25 godina. Kad kažem umeju, mislim gotovo po pravilu :) .

Ako nam je i to prihvatljivo, nazdravlje.
Isto tako moze da potraje 25 godina,da zbog 200 metara puta svi i dalje idu preko Ledina,a nove stambenevzgrade samo niču.
 
U svakom slučaju, mislim da dok se zadovoljavamo polovičnim rešenjima, biti nam bolje neće. I to sa pravom.

Javnost treba da insistira na završavanju projekata on time/on budget, i dok to ne shvatimo nećemo se približiti razvijenom društvu. Naravno, cenim i drugačija mišljenja, ne znači da moram nužno biti u pravu (mada, dajem 5 banki da po ovom pitanju jesam :)))
 
Nek oni zavrse eksproprijaciju na zadovoljstvo svih i urade kompletnu saobracajnicu,naravno,Samo...uvek mi padne na pamet Grcka ulica na bez.kosi,bez pocetka,a i dan danas bez kraja,zbog jednog bespravnog kamenorezackog objekta.Koliko godina su se, ono, natezali da ga sruse?15,20?
 
@sev

Sve je to lepo, ali tu ima i još jedan problem, koji se u suštini može podeliti na više manjih. Jedan deo ljudi je baš aktivan na društvenim mrežama i forumima, i govori kako ljudi treba da se aktiviraju i pritisnu vlast (nebitno ko je u datom trenutku), kako bi nam bilo bolje, a kada treba nešto konkretno da se uradi, pa makar to bilo i slanje mail-a sa nekim predlogom, pitanjem ili ukazivanjem na neki problem, e to mu dođe kao da si tražio da izmisli nešto u rangu Tesle. Takođe, tu imamo i grupaciju ljudi koji smatraju da ne treba ni prstom da mrdnu, zato što postoje ljudi koji su plaćeni da vide sve njihove probleme i da ih rešavaju. Tu su i oni kojima je bitnije da naprave snimak vožnje sa otvorenim vratima u autobusu, i da kažu kako to ugrožava bezbednost, pa da to okače na društvene mreže, i sakupe što više lajkova, nego li da viknu vozaču da su otvorena vrata. I na kraju, tu imamo i one koji daju sebi puno pravo da ispljuju ono malo ljudi koji se angažovalo da se nešto odradi, kako je bolje da ništa nisu ni radili.​
 
Mogao si i nocu da slikas. Pa tako bi izgledao vecinom dana kada bi se i predlozena budzevina prihvatila. Gleda se kada je opterecenje najvise. A guzve nisu nizbrdo. Nego uzbdrdo.
Jeste,i u pet ujutru nema nikog,a za guzve uzbrdo procitaj ponovo sta sam napisao.Kolona se spusta od semafora kod granda do kruznog toka.Mozes tu da imas i tok velicine onog na Slaviji,ka Ledinama bi bila ista guzva.Ledine,Surcin,Jakovo,Petrovcic,Becmen.Boljevci,Progar,itd koriste pravac preko Ledina.Da padne most preko Galovice svi bi morali preko Obrenovca za Beograd.Zato treba otvoriti ovo,makar na pola,kao aletrnativu.
 
A ko je uopšte rekao da eksproprijacija neće biti gotova još dugo dugo vremena?
Ili ste otvorili raspravu o polurešenju na osnovu pretpostavki?
 
Vrh