Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Igore, ne bih sada da se frljamo odokativno, ima vremena do nove godine, pratićemo I napravićemo neku analizu, koja će manje vise biti jasna I poznata svima u toku I na kraju celog procesa.

Ovo što je Bežaninac gore napisao je upravo jedna tačna opservacija kako će (ako ga bude) teći taj čitav proces. Samo što bih ja ipak izostavio ovu poslednju karakteristiku "galantno". Sigurno neće biti galantno, ali će u najmanju ruku verujem biti pošteno I korektno. A da će biti brzo I glatko, to je pre svega omogućeno izmenama Zakona o planiranju I izgradnji gde je kod izgradnje linijskih infrastrukturnih objekata investitoru (čitaj: državi) kardinalno olakšana procedura dobijanja građevinske dozvole, podosta po cenu pravne I imovinske sigurnosti vlasnika zemljišta. No nadamo se da ima sasvim dovoljno vremena I znanja, da se prođe kroz proces parcelacije zemljišta koji bi trebao da bude započet pa, bukvalno odmah sada I tokom ove jeseni, zatim eksproprijacije, pretpostavljam isplate naknade I na kraju ulaska u posed I samog izvođenja radova.
 
70 miliona eura za nepunih 8 km 2+2 od Novog Beograda do auto-puta????? Ma dajte molim vas... Podgorica - Niksic 2+2 ce da se gradi naredne godine i kostace 42 miliona. A to je tacno 53 kilometara... I to sa eksproprijacijom zemljista i sa 2 tunela i sa odvaljivanjem brda posto preko 10 brda je izmedju .. Da ne pominjem tunel Budos koji ima preko 1.2 km... Jeste li ljudi vi svjesni sta rade ovi politicari i kako kradu??? kradu i ovi u CG ali ovo sto vama rade to je za ludnicu... I sad auto put Milos Veliki tih 60km kroz ravnicu sa jednim tunelom kosta skoro kao auto put Podgorica Kolasin gdje je preko 25km tunela i 12 km mostova...
Neka se grade putevi, neka ih bude sto vise da budu sto kvalitetniji i sto brzi ali ako se ovako providno krade, bolje da umjesto tog izlaza na Gandijevu uradi nesto dobro za narod Srbije... Ima mnogo bolesne djece a moze se i bez jelki od 80 000 i ovakih ociglenih lopovluka.. svi politicari su isti
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652694#p652694:1vx57v0e je napisao(la):
Rinflajš » 25 Авг 2019 05:25 am[/url]":1vx57v0e]Dobri Gago hvala na dobrodoslici i hvala na odvojenom vremenu za tako precizne i slikovite odgovore svaka cast, ja se izvinjavam jer nisam lepo postavio pitanje jer sam mislio na ove tri kuce na pocetku ako imas za njih neku info molim te javi
file.php
@Ринфлајш, молим и други пут. Што се тих кућа на десној страни Водоводске улице тиче, објаснили су @Бежанинац и @Белка. Значи и оне иду под мач, а због проширења садашње Сурчинске улице, иначе то ће бити улица Срђана Алексића, наставак од Т6.

На теми „Саобраћајница Т6“ сам пре три године (август 2016.) поставио јавну набавку за „формирање грађевинске парцеле за саобраћајницу Т6 (од Војвођанске до саобраћајнице 2а-2а). Прочитај на viewtopic.php?f=16&t=1671&start=175#p401136 мој пост, можда ћеш нађе ту у јавној набавци неке од одговора „који те муче“.

Иначе је тај план детаљне регулације од те будуће попречне „саобраћајнице 2а-2а“ на Бежанијској коси (видићеш на цртежу који сам урадио), низ Т6 па преко Грчке улице низ садашњу Сурчинску (Срђана Алексића) до Војвођанске, је завршен тј. усвојен је и ту је спроведена парцелација у катастру, што значи да је и формирана, за ту саобраћајницу, грађевинска парцела. Та сабраћајница ће колико знам, имати ширину неких 30 метара, 2+2 траке (7+7 метара), разделни појас ширине 4 метра, са тротоарима ширине 2 метра са сваке стране, а имаће и зелени појас са сваке стране саобраћајнице- ширине 4+4 метра. И оне продавнице, сервиси, стовариште..., са друге стране Сурчинске улице се наравно исто руше, сем хотела „Мар“ :D .

Поглед са "уличног погледа" од кружног тока на Сурчинску улицу и објекте, са леве-прве три куће које си обележио и десне стране, који ће се рушити.

 
Nije mi jasno kakav sta Vesic prica planiran kruzni tok, a vec postoji tu. Da li ce ga rekonstruisati ili sta planira...
 
ovaj kružni tok koji sada prostoji (i relativno je nov) je dosta uzak i sigurno mora da se prošili obzirom da se planira u nastavku bulevar.
Trenutno može samo jedno vozilo da se kreće u istom bezbedno, to svakako mora da se poveća.
 
Mora da se opravda cena (veća nego sa auto-put Miloš Veliki) pa se u priču ubacuju i elementi koji postoje i izmišljenje stvari (bici staza koja će ići samo do prvog isključenja za Vinogradsku - kako je rečeno ovde).

Pa se tu ubacuje i urbano tkivo, komplikovano premošćavanje kanala i slično...

Bolje da su samo spomenuli ogromne troškove ekspropriacije, ali onda ko zna šta može da ispliva (možda je neko nakupovao parcele kada mu je rečeno gde će put da ide i slično (ko zna ko sve ima veze sa Kinezima i kreditom))
 
Ako će da povezuju i na raksrnicu Jurija Gagarina sa Dr. Ivana Ribara, onda bi valjda trebalo o da se onaj dalekovod preprojektuje i poveća visina stubova?
 
Sigurno da ima preko 7 metara visine, tako da za tim nema potrebe.
 
Sada verovatno ima, ali treba imati u vidu da je taj teren (poljoprivredno odbradivo zemljište) par metara "niži" od terena na kojem su blokovi i ulica Jurija Gagarina, te da će nova saobraćajnica biti na nasutom i izdignutom zemljištu, kao što je i teren na kojem je Obilaznica, kao što su i spomenuti blokovi sa ulicama...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652709#p652709:1ofda39w je napisao(la):
мајстор » Yesterday, 08:24[/url]":1ofda39w]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652685#p652685:1ofda39w je napisao(la):
maršalsavo » Ned Avg 25, 2019 3:51 am[/url]":1ofda39w]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652648#p652648:1ofda39w je napisao(la):
astrodule » Sub Avg 24, 2019 11:50 pm[/url]":1ofda39w]Evo samo da se shvati koliko tu ima parcela koje treba eksproprirati.

Novu magistralu samo odokativno povukao, ali shvatate poentu.



Samo ovde ima bar 100 parcela


E glupo mi da pitam al kako se zove taj sajt sa mapom podele zemljista
Сајт је https://a3.geosrbija.rs

I onda ukrstiš brojeve parcela sa podacima sa http://katastar.rgz.gov.rs/KnWebPublic i saznaš ko je vlasnik parcele.
 
Gago pazi nemoj odokativno iznositi za ulicu Surčinsku: ništa ne mora I neće se rušiti, (možda je neko simbolično zauzeo neki deo prostora predviđen za ulicu, ali ništa kardinalno I ništa nekim objektima). Ulica Surčinska u profile od oko 30 metara je potpuno čista kao suza spremna za gradnju, zemljište je gradsko, sem onih 400 metara iza Grand kafe, svih narednih 3-4 kilometra do skretanja za Aerodrom su čisti kao suza, završena parcelacija I samo da počnu radovi. A što se ne radi, o tome smo govorili.

Astrodule, provereno, niko nije nakupovao parcele na trasi autoputa tačnije magistralne saobraćajnice od Novog Beograda do Surčina, u pitanju su većinom stara vlasništva, I jedan mali borj prodatih parcela, to je sve.
 
Dobro je, mada me čudi. Koliko se već dugo zna da će tuda ići veza ka novom auto-putu, dobro je što nije bilo neke masovne kupovine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653208#p653208:8ql8dzc3 je napisao(la):
belka » 26 Авг 2019 03:12 pm[/url]":8ql8dzc3]Gago pazi nemoj odokativno iznositi za ulicu Surčinsku: ništa ne mora I neće se rušiti, (možda je neko simbolično zauzeo neki deo prostora predviđen za ulicu, ali ništa kardinalno I ništa nekim objektima). Ulica Surčinska u profile od oko 30 metara je potpuno čista kao suza spremna za gradnju, zemljište je gradsko, sem onih 400 metara iza Grand kafe, svih narednih 3-4 kilometra do skretanja za Aerodrom su čisti kao suza, završena parcelacija I samo da počnu radovi. A što se ne radi, o tome smo govorili.
@Белка, мислио сам на сам почетак садашње Сурчинске улице, значи од оног ауто сервиса са десне стране гледано од кружног тока, па до хотела Мар. Ту има неких 50 метара дужине. На тај део сам мислио да ће ту бити рушења, а за остали део Сурчинске знам де је чист и да нема проблема за градњу/проширење.
 
Gago, ako smem da se umešam, tu ima barem 500 metara, a ne 50, i da dodam - nije baš sasvim čista situacija za Surčinsku. Mislim, planski i katastarski jeste, sve kao što je Belka rekao, ali kada da se malo bolje pogleda, primećuje se prvo - da je par objekata "starog" naselja Ledine, oko osnovne škole "Kameni" divlje nadograđeno i prošireno na zemjište koje je u profilu buduće saobraćajnice. Takođe, drugo - i mislim da će to biti mnogo veći problem od prvog, uz Surčinsku ima mnogo privrednih delatnosti - stovarišta, ugostiteljstva, servisi, isl - koji su se takođe divlje proširili na zemlju u javnoj duž saobraćajnice, da bi uštinuli još koji kvadrat/ar za svoje prilaze, parkinge, skladišta, robu... Poznajući mentalitet naših "bizMismena" mislim da će se oni za to držati grčevitije nego za ono što je zapravo i njihovo...
 
Ja kada idem ovim putem za Surčin se totalno smorim, to je zadnje dve decenije postalo kao neki slum u bangladešu, gde je svako napravio šta hoće i prišao kolovozu koliko hoće. Tako da stanje na terenu definitivno ne izgleda kao da je spremno da se uradi neko proširenje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653568#p653568:yb78x5oe je napisao(la):
Bezaninac » 27 Авг 2019 10:25 am[/url]":yb78x5oe]Gago, ako smem da se umešam, tu ima barem 500 metara, a ne 50, i da dodam - nije baš sasvim čista situacija za Surčinsku. Mislim, planski i katastarski jeste, sve kao što je Belka rekao, ali kada da se malo bolje pogleda, primećuje se prvo - da je par objekata "starog" naselja Ledine, oko osnovne škole "Kameni" divlje nadograđeno i prošireno na zemjište koje je u profilu buduće saobraćajnice. Takođe, drugo - i mislim da će to biti mnogo veći problem od prvog, uz Surčinsku ima mnogo privrednih delatnosti - stovarišta, ugostiteljstva, servisi, isl - koji su se takođe divlje proširili na zemlju u javnoj duž saobraćajnice, da bi uštinuli još koji kvadrat/ar za svoje prilaze, parkinge, skladišta, robu... Poznajući mentalitet naših "bizMismena" mislim da će se oni za to držati grčevitije nego za ono što je zapravo i njihovo...
@Бежанинац, а што не би смео да се умешаш :wink:

Погрешио сам за 70 метара :D , а кад у три ујутро куцкаш по тастаури, деси се ето. Сад сам поново премерио и од ауто сервиса са десне стране гледано од кружног тока, па до хотела Мар има 120 метара. Ортофото у прилогу.

Ја сам само мислио на тај део Сурчинске од кружног тока до хотела Мар, да ће се ту рушити ради реконструкције и проширења те улице. А да је остали део Сурчинске, поготово од укрштања са улицама Недељка Гвозденовића и Сурчинског пута, у хаосу од саобраћаја, то и сам знаш како је. Да не спомињемо дивљу градњу на траси слетања и узлетања авиона са/на аеродром Никола Тесла.
 
Momci, ja vas ne razumem nikako. Od kružnog toka do Hotela Mar ima jedno 600-700 metara a ne 120 ili 500 metara. E sad, što se tiče da ima nekih zauzeća na trasi Surčinske ulice gradskog zemljišta I to je tačno, ali dosta sporadično I vise za parking, pristup I slično, a znantno manje objektima. Ja sam video po katastru samo 2 objekta su ucrtana I prelaze granicu saobraćajnice. Međutim, ako Gradu bude mrzovolja da ih ruši, on može da izgradi ulici u fulu, a ta 2 objekta da ostavi da malo zauzmu zelenu površinu ili trotoar I doviđenja. To niko živ ne bi ni primetio, niti bi se bunio, a prilikom izgradnje saobraćajnice sva zauzeća radi parkiranja bi se momentalno uklonila I sve bi bilo u najboljem redu.
 
Ma sada sam shvatio - Gaga meri rastojanje od kružnog toka do TABLE za Hotel Mar, postavljene u surduku, i govori o rušenjima kuća koje se bočnim stranama naslanjaju na surduk, a sam Hotel Mar je kudikamo dalje...
 
Da razumeo sam, ti servisi koje Gaga pominje će se rušiti zajedno sa kućom na ćošku radi izgradnje T6, a možda I ove gradske magistralne saobraćajnice. Neko je vć rekao da se I za T6 traži model kao za ovu saobraćajnicu da se da Kinezima da izgrade I to je to.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=654236#p654236:2xxeldvb je napisao(la):
Bezaninac » 28 Авг 2019 02:44 pm[/url]":2xxeldvb]Ma sada sam shvatio - Gaga meri rastojanje od kružnog toka do TABLE za Hotel Mar, postavljene u surduku, i govori o rušenjima kuća koje se bočnim stranama naslanjaju na surduk, a sam Hotel Mar je kudikamo dalje...
Управо тако. Једина грешка је што нисам назначио до табле хотела Мар, ех. :(
 
Ako sam dosao do ispravne informacije, cena auto-puta Egnatia Odos je bila 6.700 M za duzinu od 670 km odnosno 10M / km.
Jos navode da je pola tog budzeta potroseno na tunele i mostove. Ko je isao do Igumenice video je da je taj teren tamo potpuno isti kao ovaj pored Surcina.
Kinezi ce ovde morati silno da se pomuce i mobilisu svu svoju tehnologiju i znanje da umesto plodne oranice postave tampon i preliju asfaltom. Potpuno opravdana cena, cak i nesto niza cena nego za taj grcki autoput. Ipak su Grci neradnici skloni korupciji pa je jasno zasto je kod nas ipak postignuta ušteda.
 
Gago mogao bi da propratiš javne nabavke na sajtu Direkcije da li je odrađena javna nabavka za izbor geometara koji će prripremiti I sprovesti parcelaciju kojom se formira građevinska parcela ovog puta.
 
@Белка, ћу :D
2016. године је завршена јавна набавка за геодетске радове. За викенд ћу се мало више позабавити тиме.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658619#p658619:5zm0paxx je napisao(la):
Soko » 09 Sep 2019 05:51 pm[/url]":5zm0paxx]Ako sam dosao do ispravne informacije, cena auto-puta Egnatia Odos je bila 6.700 M za duzinu od 670 km odnosno 10M / km.
Jos navode da je pola tog budzeta potroseno na tunele i mostove. Ko je isao do Igumenice video je da je taj teren tamo potpuno isti kao ovaj pored Surcina.
Kinezi ce ovde morati silno da se pomuce i mobilisu svu svoju tehnologiju i znanje da umesto plodne oranice postave tampon i preliju asfaltom. Potpuno opravdana cena, cak i nesto niza cena nego za taj grcki autoput. Ipak su Grci neradnici skloni korupciji pa je jasno zasto je kod nas ipak postignuta ušteda.
Porediš razvijenu EU/NATO članicu sa zaostalom rusko-kineskom gubernijom. Ne ide to tako...
 
Vrh