Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

То је нажалост последица промашаја да пут за аеродром буде у равни са улицом Ане Карењина, мада је и она сокак који се накарадно грана. Све у свему требало би рушење једно 10 објеката.
Не 10 објеката него два пута више. Сви објекти између ове две црвене линије које сам уцртао, би морали да се руше. Безпотребно
потез према аеродрому.JPG
потез према аеродрому_увећан.JPG
 
Мислим да не би била ни штета да се почисте ови сокаци и да аеродорм као стратешки објекат заслужује приступ и из тог правца.
 
Ne bi tu trebalo značajno da se ruši, a za eksproprijaciju bi trebalo par miliona evra, ako gradska vlast nije spremna da odvoji značajnija sredstva da otkupi zemljište za saobraćajnice i druge važne objekte onda će stanje biti sve gore (mada bi ovde svakako bilo deo projekta koji država finansira, da se ubacio taj krak). Naravno ova veza nije ni u prvih 100 prioriteta ali je dobar pokazatelj da je izbačena iz projekta samo jer nisu želeli da se tu cimaju, isto kao što podvožnjak za bulevar umetnosti nisu ubacili u projekat obnove pruge zbog loše komunikacije nadležnih gradskih i državnih službi i tako kod svakog većeg projekta.

Screenshot_2022-01-22-00-34-12-654_com.google.android.apps.maps_1_1(1).jpg
 
Izgradnjom ove nove saobraćajnice, mnogo bi se rasteretila Surčinska, tako da vidim baš preku potrebu za probijanjem ovog poprečnog pravca.

Samo se stavi putokaz za aerodrom na kružnom toku u Vojvođanskoj.
Tacno tako.Beograd vec ima odlicnu vezu sa aerodromom,Sto preko auto-puta,sto preko Vojvodjanske.Nikakve logike ne bi bilo u ulaganju silnih miliona i rusenje kuca,samo da bi se izbeglo 4 kilometra puta kroz Surcinsku ulicu.
 
Prvi sam protiv otimanja kuća i zemlje, iseljavanja, nepoštene eksproprijacije... samo izgleda da ne postoji ni jedna krštena veza/ulica između Surčinske i Vinogradske, pa tako i da neće biti ni jedne veze sa novom magistralom. Kad tad će takva veza biti neophodna, i bolje je pripremiti se unapred. ne bih se izenadio da u nekoj budućnosti i sami stanovnici i vlasnici firmi zatraže direktnu povezanost sa magistralnom saobraćajnicom i obilaznicom.

A zašto bi veza morala da ide baš duž "Ane Karenjine" (imena ulica tamo su stvarno piš živi), kad još uvek postoji mogućnost korigovanja trase puta za aerodrom i provlačenja te veze kroz neizgrađene i slabije izgrađene placeve?

Argument da imamo vezu preko Surčinske... pa ne znam šta bih vam rekao... da li ste se ikada našli u situaciji da žurite na let, i da upadnete u zastoj u ulici 1+1 zbog udesa, traktora ili viljuškara koji se vuče bež žurbe, a iza kolona... znam, u planu je proširivanje, regulaciona linija je uglavnom ispoštovana.. ali kada će to da se desi?

A kada se makar deo ovih saobraćajnica izgradi, krenuće još veća gradnja, sadašnji vlasnici će prodavati placeve i objekte za veće pare, ali ne državi već privatnim investitorima, a infrastruktura će naravno, kao i uvek, kasniti... i biće: "ko je to onomad mogao da očekuje?"...

Aerodrom se širi, OK, imamo auto-put, imamo Surčinsku (nadam se proširenu), ali neka neko nađe interes da napravi hotel/prenoćište pored magistrale (putnici sa aerodroma, putnici sa obilaznice)... i eto potrebe za tih par stotina metara ulice.
 
Poslednja izmena:
@Dosljak
Ulica Ane Karenjine? Ima li i starac Zosima neko sokače u blizini?
Oколо су и улице Цара Душана (ко зна који пут по реду Београду), Живојина Мишића, Бате Стојковића, Мајке Југовића и 5. октобра :D A преко пута ка аеродрому имамо и Његошеву, Пушкинову, Хајдук Вељкову... :D

Да се разумемо, нисам ни ја за расељавање становника из некаквог хира, али мислим да је велики промашај што нису осмислили онда макар алтернативу овој вези нпр. проширењем улице 5. октобра. Или да ураде и нови крак пута за аеродром са леве стране Војвођанске кроз њиве а који би са друге стране ка Виноградској изашао на постојећи мост преко канала поред млина МС.

Мислим да би директна веза пута за аердром са овом новом магистралом значила доста многим Београђанима, посебно на НБГ, али и Обреновчанима којих има доста међу запосленима на аеродрому, као и свима који имају излаз на обилазницу, али и градовима у Србији дуж Милоша Великог и дуж аутопута за Ниш, што би довело до мањег оптерећења аутопута кроз град.
 
Trudim se da što manje komentarišem a što više doprinosim ovom forumu slikama ali ovo je jače od mene i moram da kažem.
Dođeš ko zna odakle,sazidaš kuću u sred zone aerodroma (znam da ovo to nije) i tražiš da ti se isplati ogromna svota novca za eksproprijaciju za objekat koji je skoro pa neuslovan za život.
Veza ove saobraćajnice i aerodroma je neophodna,nužna!Da jesmo a znam da nismo pravna država,70% okoline Beograda bi bilo sravnjeno sa zemljom i onda ne bi imali saobraćajni i svaki drugi haos kao danas.Mi ovde polemišemo jel može ili ne da se protera ulica koja je veza autoputa sa aerodromom!?
 
Управо зато сам мислио да је Закон о експропијацији најпаметнија ствар коју је СНС секта икада урадила, али Вучић по обичају је испао ја*** и подлегао притиску јавности, па повукао закон, мада би сигурно било доста злоупотреба.
 
Za sve što se radi u ovako velikom gradu, mora postojati plan. Kada postoji plan i na vreme delaš u skladu sa njim, nisu ti potrebni takvi zakoni. Oni su tu svoju nesposobnost pokušali da reše na taj način, ali im nije prošlo.
Slažem se da je Beograd pun svega i svačega, nelegalizovanog i besmisleno legalizovanog. Cela leva obala Dunava je puna nelegalnih objekata i to tako vapi za jednom ozbiljnom urbanizacijom. Međutim, to ne znači da treba proterati ljude odatle i poniziti ih "zarad višeg cilja".
 
Tada bi mogao i u tvom dvorištu da ti pod prozorom digne višespratnicu ili pak da te iseli zarad "viših ciljeva". ;)

Па тешко, могуће, ипак тешко, али познато је да су разни кримоси куповали земљу на трасама будућих аутопутева или сличних инфраструктурних радова, као и да су цигани дизали своја дивља насеља на сличним местима, по после уцењивали.
 
Цео Београд је пун накарадне градње, од Булевара код Ташмајдана, преко околине Храма где су старије зграде накарадно надограђене, па до читавих хаотичних сплетова дивљих улица. Али слажем се да треба планирати. Ако су сада пропустили спајање ових саобраћајница, онда нека за будућност ставе исте у план, па кад буде пара нек исплате људе лепо, верујем да ни они нису баш најсрећнији у овим сокацима.
 
Па тешко, могуће, ипак тешко, али познато је да су разни кримоси куповали земљу на трасама будућих аутопутева или сличних инфраструктурних радова, као и да су цигани дизали своја дивља насеља на сличним местима, по после уцењивали.
Nije teško. Jedino što je teško je zamisliti da bi tako nešto moglo tebi da se desi. Pod tim ne mislim na ove primere koje si naveo, to je druga stvar.
 
Nije teško. Jedino što je teško je zamisliti da bi tako nešto moglo tebi da se desi. Pod tim ne mislim na ove primere koje si naveo, to je druga stvar.


Прочитао сам једном једно занимљиво запажање, у питању је био протест у блоку 37 против изградње неке зграде, каже зашто нисте протествовали кад се градила ваша зграда, ако разумеш шта хоћу да кажем, човеково природно станиште је природа, кућа на селу, а ово у граду да ли зграда има 5 или 15 спратова, да ли зграда има поред парк или још једну солитерчину су само финесе.
 
Čovekovo prirodno stanište je pećina ili možda čak i drvo. ;)
 
Прачовека, неандерталца да, цео живот живим у стану, у згради, навико сам, комфорно је, не размишљаш о грејању, топлој води, као дете имао сам испред зграде паркове, терене за фудбал, кошарку, игралишта са песком (пре масовне појаве чувања керова), бициклистичке стазе, кеј, реку, пецање, купање, не жалим се, али урбанизација приморава на компромисе.
 


zvor: Euronews Srbija | Nedelja, 23.01.2022.| 15:46

U Surčinu se gradi nova Autokomanda - Kada će biti završena deonica koja će Novi Beograd povezati sa Milošem Velikim? (VIDEO)​


Deonica od Novog Beograda do Surčina koja bi trebalo autoput Miloš Veliki da učini bližim glavnom gradu i lakše dostupnom Beograđanima, trebalo bi, prema najavama iz Ministarstva građevinarstva, da bude okončana do kraja ove godine.​

Ova deonica je specifična, između ostalog, po tome što za razliku od dosadašnjih projekata na izgradnji autoputeva ona prolazi kroz naseljeno, gradsko područje, pa tako i zahteva posebnu tehnologiju izgradnje, a najavljeno je da će uz put biti napravljena i biciklistička i pešačka staza.

Trasa od Novog Beograda do Surčinske petlje trebalo bi da autoput Miloš Veliki učini pristupačnijim stanovnicima centralnih gradskih opština, jer oni sad moraju da putuju autoputem Beograd-Zagreb do obilaznice oko Beograda da bi se uključili na novu saobraćajnicu ka Čačku. Kada ovaj deo puta bude završen, vozači će moći da se uključe iz Vojvođanske ulice, gde je najavljivana izgradnja kružnog toka. Na drugom kraju deonice, u Surčinu, biće izgrađena još jedna petlja.

- Surčinska petlja u sklopu ovog aut-puta, nalazi se odmah iza petlje koja je već izgrađena u okviru deonice Surčin - Obrenovac, a te dve petlje će u budućnosti da budu jedna nova Autokomanda. Kada pogledamo u perspektivi, petlja rasterećuje saobraćaj i kontrolisano ga odvodi na desnu stranu, a druga na levu stranu prema obali Save, odnosno u budućnosti prema našem nacionalnom stadionu čija je izgradnja planirana na tom mestu - rekao je Nemanja Mutić, odgovorni izvođač radova iz kompanije CCCC, a objavili su Putevi Srbije.

Dodao je da su prošle godine, 15. januara, krenuli agresivno sa radovima na servisnoj saobraćajnici u kompletnoj dužini od osam kilometara koja prati glavnu trasu:

- Do decembra smo izgradili više od 72% kompletnog nasipa. Pošto smo precizno planirali naše radove, sav materijal koji je potreban za završetak tok posla smo već dopremili. U kompletnom smislu fizičke realizacije ovog projekta, ova saobraćajnica je završena više od 40% - rekao je Mutić.

Gradska magistralna saobraćajnica je projektovana za brzinu kretanja vozila od 80 kilometara na čas u dužini od 7, 9 kilometara. Predviđene su po tri trake po smeru, razdelni pojas od pet metara, pešačke staze širine po dva metra i bankine. Na trasi će biti tri mosta, jedan most-kanal i jedan nadvožnjak.

Komercijalni ugovor sa kineskom kompanijom China Communications Construction Company Ltd za izgradnju deonice od Novog Beograda do Surčina, vredan 70, 5mil USD potpisan je u avgustu 2019. i tada je najavljeno da će ona biti završena do novembra 2021. Radovi na ovoj trasi trebalo je da počnu u martu 2020. godine, ali je početak izgradnje odložen zbog epidemije virusa korona. Radovi su počeli godinu dana kasnije, u martu prošle godine, sa rokom izgradnje od 18 meseci, što znači da bi trebalo da budu okončani u septembru.


 
Vrh