Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Nije mi jasno šta je to toliko građevinski "zahtevno" na deonici od 8km koja se nalazi usred ravnice,bez i najmanjeg brežuljka? Eksproprijacija zemljišta jeste "zahtevna",ali za mediokritete na funkcijama koji nisu sposobni da je završe mesecima i godinama nakon što svečano "otvore radove",i to im se desi ne jedanput,nego se ponavlja u nedogled bukvalno sa svakim autoputem koji krenu da rade.
 
Gradjevinski nije nista zahtevno, ali imam neki glup predosecaj da ce najaviti ubrzanje radova kako bi ih zavrsili do izbora na prolece, ne znam kad su tacno.
 
Izbori su u aprilu iduće godine, možda ovo parče od puta nekako i završe do tada, ako baš budu žurili. Nažalost,i ova 2021. godina će najverovatnije proći bez ijednog novoizgrađenog kilometra autoputa,kao i 2020-ta. Od tih 300,400,500 kilometara autoputa ili koliko već mediji godinama lupetaju da se u ovoj zemlji aktivno gradi, nikako da vidimo da makar nešto od toga bude i završeno.
 
Тек на пролеће 2022. Пред изборе део од Прељине до Паковраћа, мора велики респиратор показати да се нешто и направило пре избора.
 
Kod nas je zahtevno sve što se radi iz kancelarije jer tamo sede neznalice i osobe koje stoli bojko za sve osim za njihovu guzicu. Tako je u svim sferama života. Birokratija je pravi kancer jednog društva jer se samo širi i bukvalno uništava zdrave delove jednog društva.

Najbolji primer mi je moderna bajka vrednom mravu

KAKO JE VREDAN MRAV DOBIO OTKAZ?

Jednom davno, živeo je sretan i vredan Mrav. Bio je vredan. Veseo. Jednom rečju, bio je sretan dok je radio. Pevušio je vesele pesmice, a rezultati njegovog rada su bili odlični.

Slušajući pesmu Mrava, gospodin Stršljen, direktor firme, zaključio da se mrav previše zabavlja a premalo radi, jer nema pravo usmerenje i šefa koji bi ga kontrolisao.

Zato je zaposlio Bubamara koji je imao veliko iskustvo sa upravljanjem. Prva briga Bubamara bila je da organizuje evidenciju dolazaka i odlazaka mrava na posao (odnosno sa posla). U tu svrhu, uspostavio je sistem prijemnih i odlaznih dokumenata. Sa vremenom, broj dokumenata se povećavao i zbog povećanog volumena posla oko papira morali su zaposliti nekog ko bi pripremao papire i izveštaje.

Zaposlili su Pauka koji je odmah uspostavio sistem arhiviranja i postao je odgovoran i za preuzimanje telefonskih poziva. A mrav? Mrav je radio. IzveštajI koje je dostavljao Bubamar su bili izvanredni. Direktor Stršljen je bio oduševljen izveštajima koje je dobio od Bubamara i uskoro je počeo zahtevati: usporedne studije sa grafikonima, analize trendova razvoja, itd.
Da bi se zadovoljio direktorov zahtev, bilo je nužno da se zaposli Hrčak koji bi bio direktna pomoć direktoru. Njemu su odmah kupili novi komjutet. Mrav je i dalje radio. Jedino se požalio da bi mu bilo lakše ako bi imao kompjuter. Nisu mu odobrili. Ovo je bio prvi put da se Mrav na nešto požalio i direktor Stršljen je odmah shvatio da je potrebno najhitrije reagovati.
Odlaze s osmehom: Zašto bi uspešna, lepa i mlada devojka oduzela sebi život?

Kreirao je novo radno mesto šefa službe koji bi nadzirao sretnog i vrijednog mrava. Na novo radno mesto je zaposlio Cvrčka. On je odmah po svom dolasku zamenio celokupni nameštaj u svojoj kancelariji i na zahtjev dobio ergonomski oblikovanu stolicu i novi kompjuter sa ravnim, LCD ekranom. Broj kompjutera je narastao i morao se kupiti i instalirati i mrežni server. Novi šef službe je shvatio da hitno treba pomoćnika (koji je usput bio njegov pomoćnik u prethodnoj firmi). I tako je zaposlio Stenicu. U isto vrijeme Mrav je postajao sve manje sretan i sve manje produktivan.

Situacija sa Mravom, zabrinula je Cvrčka i on je zaključio da mora naručiti studiju o zadovoljstvu zaposlenih u firmi. Upoznao je sa tim direktora Stršljena koji je shvatio Cvrčkovo objašnjenje i odobrio anngažovanje agencije za te potrebe. Skupa studija je napravljena i Cvrčak je počeo primenjivati predložene motivacione metode. Svuda je obesio motivacione plakate. Vodio je Bubamaru, Pauka, Hrčka i Stenicu na treninge u poznata letovališta itd… Mrav je i dalje, kako tako, radio. Čitao je motivacione poruke na plakatima i nikako nije mogao naći nadređene kad su mu trebali. Jednostavno, ili nisu bili tu ili nisu imali vremena za njega. I tako je vrene teklo. Direktor Stršljen je i dalje dobijao redovno svoje perfektne izveštaje ali su oni počeli pokazivati da firma nije više tako rentabilna kao pre. To ga je duboko zabrinulo i morao je reagovati. Unajmio je najelitnijeg konsultanta, gospođu Sovu.

Sovin zadatak je bio izvršiti potpunu analizu organizacije i poslovanja firme i predložiti rešenja da bi firma poslovala rentabilno. Nakon tri meseca, Gospođa Sova je direktoru predala sledeći izveštaj: “U firmi je previše zaposlenih!”. Direktor Stršljen je oduševljeno prihvatio stručnu analizu i odmah otpustio: MRAVA.

POUKA 1:

Nikada nemoj biti sretan i vredan mrav.
Mnogo se više isplati da si nesposoban i da ne radiš ništa.
Nesposobnima ne trebaju nadzornici.
Ako si usprkos svemu produktivan, nikad ne pokazuj da si veseo kada radiš, jer za to nema opravdanja.
Ako, ipak, na svaki način želiš da si mrav, osnuj svoju firmu i tako nećeš morati raditi za Stršljena, Bubamaru, Pauka, Hrčka, Cvrčka, Stenicu i Sovu. Ali tada nećeš moći raditi ni kao Mrav. Jer da bi održao firmu moraš se družiti sa stršljenovima, bubamarama, paucima, hrčcima, cvrčcima, stenicama i sovama.
POUKA 2:

Nažalost, cela priča je utemeljena na naučnim istraživanjima koja kažu da većina ljudi teži ka parazitskom životu.
 
I tako mic po mic po mic... polako se trasiranje krece i ka NBgu.
 

Prilozi

  • 2021_08_22_17_03_25_Sentinel_Playground_Sentinel_Hub_Google_Chrome.jpg
    2021_08_22_17_03_25_Sentinel_Playground_Sentinel_Hub_Google_Chrome.jpg
    37,1 KB · Pregleda: 5.686
Imam malo strah od napretka kroz parcele. Jednu parcelu mogu da načnu, samo da ne bude čekanja za ulazak u narednu...

Mada ne djeluje mi da rade previše udarnički, dok su radili kroz Surčin, mnogo više bi humusirali po danu.
 
Koliko vidim, od 17.8. trasiranje kroz NBGD ne mrda...
 
Rade ovo što je trasirano, ali čini mi se da trasiranje stoji na ovoj tački u NBGD od 17.8.
 
Nažalost, izgleda da su se moje crne slutnje par postova iznad ipak obistinile: trasiranje je tačno stalo na granici između parcela. Tako sam smoren...
 
Да нису стигли до гасовда који треба да се измести беше?
 
Sa ove moje distance ništa novo ne mogu da vidim. Kamioni non stop donose sitan pesak za nasipanje. Puno kamiona. Vide se u daljini na slici ispod.
Koliko vidim biće petlja neposredno pre uključenja na autoput, tj sadašnju petlju Surčin jug.

 
Ima li nekih pomaka i dešavanja na izgradnji petlje Jakovo,ako se sećate na onom otvaranju radova predsednik opštine je u ćaskanju pomenuo petlju a Vučić ga je nešto iskulirao...Da li je ova petlja jedna od alternativa,čini mi se da je nekoliko kilometra razlika?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=878326#p878326:1ako5ndv je napisao(la):
StaraMo » 07 Сеп 2021 06:46 pm[/url]":1ako5ndv]Ima li nekih pomaka i dešavanja na izgradnji petlje Jakovo,ako se sećate na onom otvaranju radova predsednik opštine je u ćaskanju pomenuo petlju a Vučić ga je nešto iskulirao...Da li je ova petlja jedna od alternativa,čini mi se da je nekoliko kilometra razlika?
@СтараМо, наравно да ће бити петља, она ће бити изграђена у току радова кад и магистрална саобраћајница Сурчин - Нови Београд

ПРЕДСЕДНИК ШУША ПОТВРДИО ДА ЋЕ ЈАКОВО БИТИ ПРИКЉУЧЕНО НА АУТО-ПУТ “МИЛОШ ВЕЛИКИ”
BY ГО СУРЧИН / 01 JULY 2021 / PUBLISHED IN 2021, ЈАКОВО, ВЕСТИ
http://surcin.rs/?p=34900
 
Веруј ми @СтараМо да ја такве дискусије не пратим и не упуштам се у то. Битно је да се изгради.
 
Nadam se...Samo da krenu i ka blokovima što pre a takodje i ono parče gore pored Novog groblja,ti verovatno pratiš više tema a ne znam šta je gore po sredi oko Kvantaša?
 
Да пратим наравно, а вероватно мислиш на саобраћајницу Т6, још ништа око тога.

Као што смо више пута написали на неколико подтема и @Белка и ја, Т6 ће бити актуелна кад се попуни, односно кад буде при крају попуњавања Ново Бежанијско гробље 1, а веруј ми, има још доста места за градњу гробних места.
При крају попуњавања овог гробља, почиње онда изградња Т6, а кад се она изгради, почиње градња Новог Бежанијског гробља 2, које ће бити прекопута постојећег.

Ух, одосмо мало у друге подтеме.
 
Јбг, да је ово Подгорица или такав неки, озбиљнији град од Београда (!), то би одавно направили, и за петпут мање кола.
Ал овде се чека гробље...
 
Vrh