Šta je novo?

Glavna ulica (Zemun)

... rasprodana je čitava trasa uklonjene pruge, što je trebalo da bude ulica ili tramvajska trasa, Nikolaja Ostrovskog, tržni Centar Zemunikum u dvorištu Magistrata, itd, još gomile sklepanih objekata po bivšim travnjacima čitavog Zemuna i dalje stoje.
 
Нигде никог, јесте да је недеља, али је лепо време за рад, могли су да ангажују додатно људство и да га распореде тако да они који раде недељом буду слободни неки други дан, овим темпом неће завршити за две године

212201EC-F069-4C9D-ABE7-DC644F7E26E3.jpeg
 
Znam da će zvučati glupo, ali tek posađena stabla će morati ponovo da se sade, jer prosečan mozak koordinatora radova ne razume pravilan redosled radova. :rolleyes:
 
Zaista, drastično su usporili u poslednje vreme. U početku su išli relativno brzo iako su imali i zaista objektivnih teškoća zbog razbijanja betona. Međutim, pošto je to završeno, malo šta se dešava. Obećali su nam maksimalno brz rad, i to u više smena. Od toga nema ništa. Radi se u samo jednoj smeni, a ne radi vikendom. A i kad se radi, nema puno radnika. To ne obećava brz završetak.

Treba ipak objasniti usporenje zbog betona koje sam spomenuo, pošto će se to isto pojaviti i u ostatku ulice. Ko malo duže pamti, verovatno se seća da se ranije stalno pojavljivao problem naboranog asvalta na autobuskim stanicama. Teški autobusi koji stalno koče na precizno istom mestu, vrlo brzo tu naprave duboku brazdu u asvaltu, naoročito leti kad on zbog vrućina omekša. Pa su onda svako malo morali da na stanicama (i ponekad ispred semafora) skidaju asvalt i stavljaju novi. Još ranije, u vreme socijalizma, to se nije dešavalo, pretpostavljam zato što su tada koristili skuplju, bolju i bogatiju mešavinu asvalta (a ne običan, relativno krupan šljunak sa vrlo tankim slojem asvalta oko njega, kao sad. Ranije je asvalt izgledao kao kompaktna masa, a sada izgleda kao gomila crnog i slabo povezanog šljunka), a možda i bolju podlogu za asvalt. Tj prvo krupan lomljeni kamen da obezbedi lateralnu stabilnost podloge, pa tek onda sitan šljunak, pa tek onda DOBAR asvalt. Kad su to zbog štednje pretali da rade, pojavio se problem naboranog asvalta koji stalno treba menjati. Onda je neki genijalac to "konačno" rešio tako što su kao podlogu asvalta stavili sloj armiranog betona. Tako se podloga asvalta više ne pomera, pa je i loš asvalt bitno stabilniji. Na nesreću, pošto nemaju veliki, prohodni centralni kanal za sve instalacije, a sve su zakopane kako je kome palo na pamet ispod ulice - sada dakle i ispod armiranog betona - takve ulice treba povremeno kopati. I onda se pojavljuje novi problem razbijanja tog betona. To je ono što ih je donekle zadržalo u početku. Trebalo je prvo razbiti beton, onda izmrviti betonske komade na milion sitnih delova da bi se oslobodili gvožđa i postali dovoljno sitni da se utovare u kamion. Oterali su čitave kamionete samo betonskog gvožđa. Koga su prvo morali sasvim da oslobode betona, pa da onda svako to parče posebno iseku na manju dužinu da bi mogli da stane u njega.

Nažalost sve to su odavno završili ali se sada ipak ne dešava ništa naročito. Evo kako je to izgledalo.

IMG_8311.JPG


IMG_8386.JPG


IMG_8312.JPG


IMG_8314.JPG


IMG_8316.JPG


IMG_8387.JPG


IMG_8392.JPG


IMG_8626.JPG


IMG_8622.JPG
 
Poslednja izmena:
Datum: 02.01.2023.

Из општине Земун су саопштили да ће се инсистирати се на томе да се ради у две смене и викендом како би се смањио предвиђени рок за извођење радова, који је оквирно 240 дана.

 
Insajderska informacija od mog čoveka :)

Radovi stoje jer bi sledećim korakom zatvorili pristup parkingu kod pijace koji koriste mnogi pijačari.

Mora prvo da se otvori ulaz sa keja, a to može tek kada se završe radovi na parkingu.

Tako da imamo na delu sjajnu koordinaciju.

Lepo sam ja više puta rekao - ovaj grad vode ljudi koji ne bi mogli da koordinišu radove u svom stanu, a kamoli u Gradu.
 
Kamo sreće da je koordinacija u pitanju. Ja pre imam utisak da se neko zaje*******ava sa građanstvom jer mu se ne sviđa kako neki delovi grada reaguju na politiku ovih koji su na vlasti. I to pišem na osnovu toga što smo bili svedoci kako neke stvari i te kako mogu da se iskoordinišu i odrade brzo kada se građanstvo pobuni, ili da se odradi o istom trošku nešto što je prvobitno planirano da se radi u više faza.​
 
Insajderska informacija od mog čoveka :)

Radovi stoje jer bi sledećim korakom zatvorili pristup parkingu kod pijace koji koriste mnogi pijačari.

Mora prvo da se otvori ulaz sa keja, a to može tek kada se završe radovi na parkingu.

Tako da imamo na delu sjajnu koordinaciju.

Lepo sam ja više puta rekao - ovaj grad vode ljudi koji ne bi mogli da koordinišu radove u svom stanu, a kamoli u Gradu.

Ne razumem kakve veze ima pijaca? Radovi su podeljeni u dve (ustvari tri) faze da bi se što više odložila potreba da se zatvori izlaz iz Davidovićeve ulice u Glavnu jer bi se onda morala zatvoriti velika prigradska autobuska stanica na keju isto kao i izlaz iz parkinga koji pominješ. Na ovaj način su (valjda) mislili da se prvo potpuno završi segment od Stevana Markovića do Davidovićeve, pa da se tek ONDA raskopa ostali deo Glavne ulice. Na taj način bi se autobuska stanica na keju i parking zatvorili tek tada, tj kraće bi bili zatvoreni. Dakle ništa ih ne sprečava da nastave radove na prvom segmentu Glavne sve dok TU ne odrade sve što mogu bez diranja ostatka Glavne ulice i Davidovićeve. A to je veoma daleko od kraja. Treća faza radova je zatvaranja dve raskrsnice na krajevima, dakle kod Muhara i Stevana Markovića, što potpuno zatvara prilaz do Keja, dakle tada staje čitav saobraćaj u starom delu Zemuna. To jeste najbolji od loših planova (jer bi jedino dobro i smisleno bilo da su prvo proširili Vrtlarsku i probili privremeni prolaz kroz onaj blok kuda će ići metro, kao što sam pričao). Međutim pošto od toga nema ništa, mogli su bar da se drže svog plana. Zašto dakle sada ne nastavljaju radove samo na delu od Stevana Markovića do Davidovićeve? Sada treba iskopavati sve instalacije na tom delu pa ih onda menjati. To je veliki posao pa bi se uštedelo dosta vremena, tj saobraćaj bi bio poremećen u manjoj meri (odnosno kraće traju veći poremećaji) ako prvo potpuno završe ovaj prvi segment pre zatvaranja izlaza iz Davidovićeve i ostatka Glavne ulice.
 
Don't shoot the messenger :)

Ne znam, ne smem da uključim logičko razmišljanje u gradske projekte.

Poslednjih skoro pa godinu prijavljujem par kocki u Piljarskoj koje ne mogu da poprave, tako da uopšte ne očekujem da ovde ima nekog normalnog razmišljanja (da, da, te dve stvari nemaju veze, ali pokazuju svu nesposobnost svih gradskih službi)

i dalje piljarska.jpg
 
Sad tek videh da se radi ova ulica. Da li je realan rok od 240 dana? to je 8 meseci da se zamene cevi i stavi asfalt? qq... Znaci dogodine ce se otovriti ulica. Neverovatno je koliko se sporo rade najjednostavniji projekti, ali i oni komplikovani. Sada je to jos sporije. Zaostajemo za svetom sve vise i vise.
 
Nekako mi plitko ovo. Mislim da su trebali duplo dublji da budu.
 
Постоји ли негде пројекат како ће изгледати улица када је заврше? Какво ће поплочање имати тротоар, планирају ли неки тип мобилијара?
 
Nekako mi plitko ovo. Mislim da su trebali duplo dublji da budu.
Jeste plitko, pogledaj kakve su kasete u Beogradu na vodi, mislim da su metar i po duboke i šire su. Ne radi se samo o širenju korenja, nego i o kvalitetu zemljišta ispod, kod nas se ne vodi računa o tome i zato se dosta sadnica ne primi ili brzo uvene.
 
Vrh