Kao što vidite još jedna potvrda u praksi da svaka roba ima svog kupca. Ona je do duše lepo napisla da je lokacija i spratnost bolja tj. njoj odgovara. Oprema zgrade je nova, sama zgrada je nova i sve je čisto i okrečeno, a pri tome je u okolini razrađenih lokacija i radnji, tržni centar, parkić i useljenih starijih zgrada gde sve daje odmah život za razliku od novih blokova gde to počinje tek posle 5-te godine od useljenja svih stanova i zgrada u novom bloku.
Problem je što je neko dozvolio da se ovde napravi stambena zgrada, a to je mogao samo neko ko nema pojma o Novom Beogradu, pretpostavljam da je dozvolu dao i bez zahteva za podmićivanje tj. bez finansijske nadoknade za odobrenje lokacije. Dokaz kako su našli pravu budalu tj. postavili ga na pravo mesto da im odobri i uradi potrebne izmene detaljnih planova i generalnih planova za Novi Beograd. Tako da ćemo sada imati po drugi put (prva je kod arene) na Novom Beogradu retrogradnu i nezdravu urbanu situaciju da vam je od 8 do 15 metara od prozora sobe, stana prolazi autobus javnog prevoza odnosno, glavna saobraćajnica tj. saobraćajna arterija.
Sada vi koji živite na periferiji ili u starim delovima grada se čudite šta ja ovo pišem? Jer vi to tamo zovete glavna i sporedna ulica, a na Novom Beogradu su sve glavne i sve su važne saobraćajne arterije dok se sporedni tj. lokalni saobarćaj odvija u bloku prilikom parkiranja i tu je kraj kretanja za automobile.