Celokupno naselje posle izgradnje bi imalo više vlasnika, odnosno svaka od kuća sa dvorištem ima svoga vlasnika, to je njihov privatan posed.
Interne saobraćajnice i instalacije su problematične, pretpostavljam mogu biti zajedničke, ali ko bi se starao o strujnim, telefonskim vodovima, vodovodnim i kanalizacionim cevima, asfaltiranju, popravci tih saobraćajnica, javnom osvetljenju, čišćenju snega.. Svako od njih bi onda morao pojedinačno sklapati ugovor sa javnim službama i finansirati njihove aktivnosti, jer su interne saobraćajnice privatna a ne javna imovina.
Tu je onda i mogućnost zloupotrebe, ili opstrukcije primene zakona državnim organima od strane firme koja vrši obezbeđenje naselja itd..
Interne saobraćajnice i instalacije su problematične, pretpostavljam mogu biti zajedničke, ali ko bi se starao o strujnim, telefonskim vodovima, vodovodnim i kanalizacionim cevima, asfaltiranju, popravci tih saobraćajnica, javnom osvetljenju, čišćenju snega.. Svako od njih bi onda morao pojedinačno sklapati ugovor sa javnim službama i finansirati njihove aktivnosti, jer su interne saobraćajnice privatna a ne javna imovina.
Tu je onda i mogućnost zloupotrebe, ili opstrukcije primene zakona državnim organima od strane firme koja vrši obezbeđenje naselja itd..