Šta je novo?

Fruškogorski koridor

1000004097.jpg
 
Zato sam i pitao, ništa nisam pratio o tom projektu, a bilo je priča da neki vijadukt kreće praktično sa Bul. Evrope. Da li je ovo u sredini prvi stub mosta?


1734534597242.png
 
Vijadukt krece valjda od kruznog toka bul. patrijarha pavla/bul evrope, tu negde, tj. malo ranije.
 

Prilozi

  • IMG_2429.png
    IMG_2429.png
    790,4 KB · Pregleda: 58
E pa u tom slučaju, srećno stanarima Galens kokošinjaca


Pogledajte prilog 223452
Ko je gledao planove za taj most još 2007 znao je da je tu planiran nadvožnjak koji počinje da se podiže ispred sadašnjeg velikog kružnog toka na spoju bulevara Evrope i bulevara Patrijarha Pavla. Tako da niko ne može sada biti iznenađen.
Osim toga, neće biti ni približno ovako kao na slici, samo po jedna od unutrašnje tri trake po smeru bulevara se na tom mestu penju na nadvožnjak. Tako da će nadvožnjak biti dosta daleko od zgrada, jer sa obe strane postoji još dosta širok zeleni pojas između kolovoza, pa onda biciklistička staza i onda jako širok trotoar. Tako da će ta jedna traka na nadvožnjaku na tom mestu biti cca 20m od zida najbliže zgrade.
Ja bih čak tu preferirao da se dve unutrašnje trake podignu na nadvožnjak ka mostu, pa onda ispod kad nadvožnjak postigne potrebnu visinu opet bulevar vratiti na tri trake pre ulivanja u kružni tok. Mada, radiće i ovako, sa jednom trakom na nadvožnjaku, jer se već na južnom izlazu iz sadašnjeg kružnog toka rampama podiže još po jedna traka i odatle dalje nastavlja kao 2+2 nadvožnjak.
 
Kada ovo završe, bilo bi lepo i da zabrane saobraćaj kroz Podgrađe, osim za stanovnike i javni prevoz.
I to samo javni prevoz na struju, onoliko čađi koliko izbace još uvek dobrim delom dizel autobusi, to ni ogroman broj automobila ne proizvede. Bilo bi zapravo lepo da celo Podgrađe bude pešačka zona, ali kad su odlučili da nekadašnji železnički tunel ispod tvrđave bude samo pešački, onda nema dovoljno dobrog alternativnog pravca da autobusi uđu u Preradovićevu (da je tunel proširen i omogućeno da bude opet samo za javni prevoz, onda bi se trasa taman spojila sa postojećom iza puza za tvrđavu kod “Srbijašuma”, a celo podgrađe bi bilo pešačka zona.
 
I to samo javni prevoz na struju, onoliko čađi koliko izbace još uvek dobrim delom dizel autobusi, to ni ogroman broj automobila ne proizvede. Bilo bi zapravo lepo da celo Podgrađe bude pešačka zona, ali kad su odlučili da nekadašnji železnički tunel ispod tvrđave bude samo pešački, onda nema dovoljno dobrog alternativnog pravca da autobusi uđu u Preradovićevu (da je tunel proširen i omogućeno da bude opet samo za javni prevoz, onda bi se trasa taman spojila sa postojećom iza puza za tvrđavu kod “Srbijašuma”, a celo podgrađe bi bilo pešačka zona.
Onda 63,64, 69 i karlovački moraju preko Žeželjevog mosta ako samo e vozila mogu kroz podgrađe.
Možda da se sa Vojskom napravi nždogobora da se probije ulica Pavla Jurišića Šturma do Reljkovićeve i da se proširi pa bi onda mogla da bude obilaznica oko podgrađa.
 
Ja bih te prigradske već sad presumerio da posle centra NS idu kejom (taman bi imale dodatne dve stanice u zoni šireg centra) do železničkog mosta pa Reljkovićevom. Linije 3 i 9 su sasvim dovoljne za Podgrađe i taj deo Petrovaradina.

Pa sasvim je logično da se tu usmeri saobraćaj posebno npr ti autobusi sa stanice koji polaze, samo što će npr planirano povezivanje Bul. Oktobarske revolucije sa Venizelosovom preko Koste Šokice i Temerinske da se desi za 20-30 godina, ili nikad. U toj situaciji prigradski autobusi ne moraju ni da idu kroz centar grada okolnim putem.
 
Vrh