Mali Princ
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 23.06.2020.
- Poruke
- 250
- Pohvaljen
- 712
Kaze Antic je da probuseno 2/3 tunela u obe cevi i da ce biti probusen skroz sledece godine, a zavrsetak radova na kompletnoj trasi u septembru 2026.
Kada ovo završe, bilo bi lepo i da zabrane saobraćaj kroz Podgrađe, osim za stanovnike i javni prevoz.Fruškogorski koridor se povezuje i na Žeželjev most...
Ko je gledao planove za taj most još 2007 znao je da je tu planiran nadvožnjak koji počinje da se podiže ispred sadašnjeg velikog kružnog toka na spoju bulevara Evrope i bulevara Patrijarha Pavla. Tako da niko ne može sada biti iznenađen.
I to samo javni prevoz na struju, onoliko čađi koliko izbace još uvek dobrim delom dizel autobusi, to ni ogroman broj automobila ne proizvede. Bilo bi zapravo lepo da celo Podgrađe bude pešačka zona, ali kad su odlučili da nekadašnji železnički tunel ispod tvrđave bude samo pešački, onda nema dovoljno dobrog alternativnog pravca da autobusi uđu u Preradovićevu (da je tunel proširen i omogućeno da bude opet samo za javni prevoz, onda bi se trasa taman spojila sa postojećom iza puza za tvrđavu kod “Srbijašuma”, a celo podgrađe bi bilo pešačka zona.Kada ovo završe, bilo bi lepo i da zabrane saobraćaj kroz Podgrađe, osim za stanovnike i javni prevoz.
Onda 63,64, 69 i karlovački moraju preko Žeželjevog mosta ako samo e vozila mogu kroz podgrađe.I to samo javni prevoz na struju, onoliko čađi koliko izbace još uvek dobrim delom dizel autobusi, to ni ogroman broj automobila ne proizvede. Bilo bi zapravo lepo da celo Podgrađe bude pešačka zona, ali kad su odlučili da nekadašnji železnički tunel ispod tvrđave bude samo pešački, onda nema dovoljno dobrog alternativnog pravca da autobusi uđu u Preradovićevu (da je tunel proširen i omogućeno da bude opet samo za javni prevoz, onda bi se trasa taman spojila sa postojećom iza puza za tvrđavu kod “Srbijašuma”, a celo podgrađe bi bilo pešačka zona.
Ja bih te prigradske već sad presumerio da posle centra NS idu kejom (taman bi imale dodatne dve stanice u zoni šireg centra) do železničkog mosta pa Reljkovićevom. Linije 3 i 9 su sasvim dovoljne za Podgrađe i taj deo Petrovaradina.