Гага":2zpg2wgq je napisao(la):
laki72":2zpg2wgq je napisao(la):
Nesporno je da je za animiranje i dovodjenje 'velikih igraca' neohodno dati im odredjene pogodnosti u vidu subvencija. Ali je potpuni promasaj to sto se na tom vozilu (za koje je inace drzava za potrebe ZC Zastava otkupila licencu) nije ugradjivao ni jedan jedini deo proizveden u Srbiji. Niti jedan jedini.
Drzava kao 30% suvlasnik FAS-a je morala da 'progura' makar neke delove, tipa somborskih akomulatora, Tigar guma, frad filtera, NIS antifriza...
Лаки, ако си у првој реченици мислио на, прво Заставу 10 па онда на Тачку, уграђивало се у њих око 15% делова који су се производили овде у Србији.
За Фијат 500 Л се уграђује сад нешто мало вишеод 50% делова (од 3.000 позиција делова) који се производе у Србији. Сами италијани тврде да је и нешто више од 60%.
Za 500l se proizvodi odredjen broj pozicija, ali ih proizvode 'strane' firme od uvezenih polukomponenti.
Klasicna 'srafciger' industrija.
Ok, i to je nesto, bar ljudi rade.
Za Z10 - dolazio kompletan iz Italije, cak i plavi znak sa logom Z je bio na njemu.
'Tacka', subvencionisani, ali realno i preskup proizvod se sklapao u Kragujevcu. Ali delovi su svi iz uvoza. Imam ja multijet iz decembra 2009 godine. Nema tu apsolutno nista od delova sto je proizvedeno u Srbiji. Apsolutno nista, eto ja cak trazih, makar dizalica, ili bilo sta drugo...
Valeo signalizacija, Bosch elektronika, magneti mareli, gume conti i firestone...
Ja druze ne nadjoh niti jednu, makar banalnu poziciju.
Eto isporucivali su ih bez svetla u prtljazniku, makar to je moglo da se preuzme iz Yuga, nije bila potrebna nikakva modifikacija...
Ali niko nije pokazao interes...
Srpska je bila samo radna snaga, energija i prostor, a sve to je jos placala drzava Srbija. Ili bolje da kazem, gradjani Srbije, poreski obveznici...