dragan
Professional
Neće, tu će biti novi Hipodrom. . . što sam odavno najavio.Biće ih pored tih nekoliko objekata i stambenih zgrada.
Neće, tu će biti novi Hipodrom. . . što sam odavno najavio.Biće ih pored tih nekoliko objekata i stambenih zgrada.
Pa ja sam ovim pisanjem to i naglasio. Možda se ne vidi na prvi pogled, pa izgleda kao da nešto branim.Oпет то не мења чињеницу да је ЕХПО очајно позициониран.
Neće, tu će biti novi Hipodrom. . . što sam odavno najavio.
Браћа Карић могу за почетак да заврше она њихова недовршена градилишта широм Београда.Surčin je gore na "bregu", a sva planirana i buduća novogradnja će se "naslanjati" na Novi Beograd, tj. biće njegov produžetak duž nove saobraćajnice do autoputa.
Eto posla za Kariće da prave naselja kao što su planirali, pa odustali na Makišu.
Da li imas neki hint sta bi moglo da bude na Surcinskom polju u nastavku NBG a posle Kineskog TCa i depoa za tramvaje i autobuse?Ovča ne može da se poredi sa Surčinskim poljem i budućom izgradnjom u njemu.
Да, да... Рецимо, са четири воза на сат (хинт: за разлику од централнијих локација, само са једне стране долазе путници, дакле нема "дуплирања" возова у рачуници: зато је центар - центар, а периферија - периферија), то је 2.400 путника на сат... за стадион са 52.000 столица! Ајде да се и дуплирају колосеци од Земун поља до града, што чак ни у ову Респираторову рачуницу од наводних "12 милијарди за Експо" није ушло - а то је још једна милијарда, евра - па да пусте 10 возова на сат, па све и да буду дупли возови, што неће бити сигурно, јер се не исплати чувати толике композиције за повремен догађај, то је 12.000 људи. И то је опет недовољно!
Pa, predložio sam da Karići izgrade neko mega-ultra naselje.. . sta bi moglo da bude na Surcinskom polju u nastavku NBG . .
Treba da uzmes u obzir da je garntirua koja rukovodi San Franciskom losija od opstinskog odbora u Doljevcu.
Ispod drveca su automobili, vidi se jasno na drugoj slici. Ljudi setaju izmedju hala i oko stadiona…Jesi li siguran da je to parking? Tu bi trebalo valjda i ljudi da šetaju, cirkulišu.
Ukloniti prugu da bi napravio parking mesta. Zašto to niko drugi u svetu ne radi? Valjda zato što nisu dovoljno napredni? Gle nenaprednih bud**** po belom svetu, ako su im ulice zakrčene, povećavaju mrežu šinskog prevoza, biciklističkih staza, a broj parking mesta smanjuju.A da ne spominjemo uklanjanje pruge i mogućnost dodatnih parking mesta kod sajma.
Između Utrechta, Roterdama, Amsterdama i Haga, Randstad konglomeracije sa 7,5 miliona stanovnika, nalazi se takozvano "Zeleno srce Holandije", ogromne površine uglavnom poljoprivrednog zemljišta na kojem je trajno zabranjena gradnja(osim u granicama postojećih naselja)! Neka starija grupa prostornih planera je predvidela Makiško polje, između Surčina, Ostružnice, Železnika, Čukarice i Blokova 71 i 72 kao najveće od "Zelenih srca Beograda".u Srbiji ima 5 734 000 hektara obradivog zemljista.
Mislim da 200-300 haktara njiva ili 0.0000436% ne pravi razliku i ovaj argument je besmislen. Ajde da ga ne koristimo vise.