Šta je novo?

Expo 2027

није се на тебе односило Соле, писао сам Врадовићу али си улетео :)
 
Neće, tu će biti novi Hipodrom. :) . . što sam odavno najavio.
A pored tog hipodroma će da bude još neki objekat i tako svi ti planirani objekati kada se izređaju jedan do drugom, i dalje će biti okruženi njivama, jer urbanog tkiva na koje bi mogli da se naslanjaju nema. Čak i da se naslanjaju na Surčin, to mu opet dođe kao da su se naslonili na jedno veliko seosko gazdinstvo, jer ga većinom čine kuće sa okućnicom i njivama.​
 
Surčin je gore na "bregu", a sva planirana i buduća novogradnja će se "naslanjati" na Novi Beograd, tj. biće njegov produžetak duž nove saobraćajnice do autoputa.

Eto posla za Kariće da prave naselja kao što su planirali, pa odustali na Makišu.
 
Poslednja izmena:
Njiva je njiva, bila ona novobeogradska ili surčinska. Neće ništa urbanije biti njive koje budu okruživale sve planirane objekte, ako se podvedu pod Novobeogradske (ne pripadaju sve njive NBG). Uzgred, bolje da se konsultuje sa jednim čovekom, da ne bude raskoraka i slanja pogrešnih informacija, pošto sve vreme dobijamo informaciju od njega da će EXPO biti u Surčinu. ;)
 
Nisu to nikakve njive, već je to "Surčinsko polje" koje je jednog dana biti izgradjeno kao nap. Alitina u Zemunu gde su bile prave njive PKB-a.
 
Gde god da su odlučili da grade sajam i stadion,na putu do njega bi se videli svi simboli našeg modernog društva: grafiti,smeće,nadogradnje,raspali trotoari,divlji parking prostori,prepune kante,pečenjare i redovi frižidera uz kioske,kladionice za blindiranim fasadama,opušci od cigara,trava od 2m,osušena stabla u parkovima,ukradene el. instalacije i ostali detalji...
 
Surčin je gore na "bregu", a sva planirana i buduća novogradnja će se "naslanjati" na Novi Beograd, tj. biće njegov produžetak duž nove saobraćajnice do autoputa.

Eto posla za Kariće da prave naselja kao što su planirali, pa odustali na Makišu.
Браћа Карић могу за почетак да заврше она њихова недовршена градилишта широм Београда.
 
Mogu, ali tražili su veliku lokaciju u BG, pa evo neka grade u produžetku NBG.
 
А могу и да граде у Овчи око железничке станице нпр.
 
Ovča ne može da se poredi sa Surčinskim poljem i budućom izgradnjom u njemu.
 
Ovča ne može da se poredi sa Surčinskim poljem i budućom izgradnjom u njemu.
Da li imas neki hint sta bi moglo da bude na Surcinskom polju u nastavku NBG a posle Kineskog TCa i depoa za tramvaje i autobuse?
Koliko znam, jos uvek ne postoji plan...
 
Да, да... Рецимо, са четири воза на сат (хинт: за разлику од централнијих локација, само са једне стране долазе путници, дакле нема "дуплирања" возова у рачуници: зато је центар - центар, а периферија - периферија), то је 2.400 путника на сат... за стадион са 52.000 столица! Ајде да се и дуплирају колосеци од Земун поља до града, што чак ни у ову Респираторову рачуницу од наводних "12 милијарди за Експо" није ушло - а то је још једна милијарда, евра - па да пусте 10 возова на сат, па све и да буду дупли возови, што неће бити сигурно, јер се не исплати чувати толике композиције за повремен догађај, то је 12.000 људи. И то је опет недовољно!

Не сећам се да сам рекао негде да ће Беовоз сам по себи моћи за сат времена да превезе 50.000 људи са возом који иде 4 пута за сат времена

Толики број људи се већ вуче кроз јавни превоз до Бањице и без икаквог воза или беовоза, блокирајући пола града. Тако да би у предложеном случају чак и без метроа имали могућност да људи иду на стадион и хиљадама аутомобила и беовозом и јавним превозом што чак и да није претерано боље свакако није претерано горе од постојећег стања где могу само јавним превозом и хиљадама аутомобила кроз центар.

При чему се заборавља да ће у том случају до чувеног наци стадиона и сајма моћи брзо и без преседања да стижу и људи из Панчева, Лазаревца итд. а људи из Новог Сада и осталих градова са минималним преседањем. Што није случај ако желе да дођу на Бањицу. О међународним путницима који морају прво да слете у Сурчин па да иду на Бањицу нећу ни да причам.

Моја поента није да браним цео концепт јер мислим да је првенствено глуп са финансијског аспекта. И да је најбоље саобраћајно решење ми имамо много преча посла од саобраћајних решења за фудбалски стадион. Тако да би било најрационалније да је сајам остао где је и смислено сређен да буде за људе, Маракана остала а партизанов стадион срушен. Следеће по рационалности би било да је нови сајам грађен на месту БНВ. Следеће по рационалности би било да и ако се прави "национални стадион" исти гради у Нишу.

Тако да је поменуто решење нека 4,5 итерација глупости.

Моја поента је да актуелна ситуација такође огромна саобраћајна небулоза и да се предложено решење може релативно лако и јефтино модификовати да буде боље од постојећег. Јер, колико год сам против да се гради још један Нови_Центар_Града_final_final(4).sns постоји могућност да уз будућу нормалну власт и божију помоћ набасамо на решење државног стадиона и сајма које би се налазило на међународном саобраћајном чворишту. Лако доступно и за градски, међуградски и међудржавни, аутомобилски, аутобуски, трамвајски, железнички и авио саобраћај. Што се апсолутно не може рећи ни за фудбалски стадион поред Бањичке шуме ни за постојећи Сајам који је (посебно након укидања пруге) одсечен од апсолутно сваке међуградске и међународне артерије.
 
@Kailan
Ма до какве црне Бањице, откад су стадиони на Бањици, осим Радовог? До постојећа два стадиона воде сва три крака градске железнице - која се интензивно и користи за долазак на стадион - а до Сурчина ће један, и то слепи. Факинг Прокоп се налази у близини оба стадиона! Неупоредиво, и са те тачке гледишта, као и са сваке друге.

Чуј Бањица.
 
Poslednja izmena:
Eво још једна идеја - ЕХПО су могли да позиционирају дуж Малешког брда, да раселе и сруше оне уџерице између БИП-а и Аутокоманде, па онда да имамо лепо цео низ - Ада циганлија - Хиподром - бивша складишта Југопетрола - постојећи Сајам у Војводе Мишића - бивши БИГЗ - хотел Стари млин - бивши БИП - Малешко брдо - железничка станица Београд ЦЕНТАР - терен беше Војне гимназије? - стадион ЈНА - стадион Рајко Митић - Атлетска дворана - терен Војне академије - стадион Краљ Петар 1. - базени Вождовац. Плус Кошутњак са ДИФом одмах иза Хиподрома на Кошутњаку.
Плус на НБГ Сава центар, Арена, хала спортова, базени 11. април, Студењак, а у центру града позоришта, Ташмајдан и 25. мај, пошто ипак је тематика овог ЕХПО спорт и игра.
Тако би ја осмислио ЕХПО 2027. Да се поправи град, побољша превоз и постојећи спортски и сценски објекти.
 
А, оће раселиће... Ево само што нису раселили, ту смо најефикаснији, нема нам равних, град реконструисан, бомбоница.
 
Treba da uzmes u obzir da je garntirua koja rukovodi San Franciskom losija od opstinskog odbora u Doljevcu.

Nisi ti video ni D od Doljevca, tako da molim te..🙄🥴

Žali bože uništenih plodnih njiva zbog EXPO-a, a žali bože utrošenog novca za manifestaciju, jer je neko hteo samo da premesti Sajam zbog BGH20 pokušavajući prekriveno to da radi zbog neke svetske izložbe za koje pola rukovodećeg kadra nije ni čulo da postoji do juče.
 
Nema razloga da žališ za poljoprivrednim zemljištem, imamo 350 hiljada hektara neobrađenog. A i od ovog obrađenog je 50% žali bože, po principu tako je moj deda obrađivao zemlju pre 100 godina...
 
A da ne spominjemo uklanjanje pruge i mogućnost dodatnih parking mesta kod sajma.
Ukloniti prugu da bi napravio parking mesta. Zašto to niko drugi u svetu ne radi? Valjda zato što nisu dovoljno napredni? Gle nenaprednih bud**** po belom svetu, ako su im ulice zakrčene, povećavaju mrežu šinskog prevoza, biciklističkih staza, a broj parking mesta smanjuju.
u Srbiji ima 5 734 000 hektara obradivog zemljista.

Mislim da 200-300 haktara njiva ili 0.0000436% ne pravi razliku i ovaj argument je besmislen. Ajde da ga ne koristimo vise.
Između Utrechta, Roterdama, Amsterdama i Haga, Randstad konglomeracije sa 7,5 miliona stanovnika, nalazi se takozvano "Zeleno srce Holandije", ogromne površine uglavnom poljoprivrednog zemljišta na kojem je trajno zabranjena gradnja(osim u granicama postojećih naselja)! Neka starija grupa prostornih planera je predvidela Makiško polje, između Surčina, Ostružnice, Železnika, Čukarice i Blokova 71 i 72 kao najveće od "Zelenih srca Beograda".
 
Vrh