Kome je pola sata puno, onda znaci to i nije pravi ljubitelj knjiga. Dobar nacin da se isfiltriraju posetioci, da bude sto manje setaca, a sto vise ljubitelja knjiga.
Kome je pola sata puno, onda znaci to i nije pravi ljubitelj knjiga. Dobar nacin da se isfiltriraju posetioci, da bude sto manje setaca, a sto vise ljubitelja knjiga.
Krajnje je vreme, minut do 12...Време је да се уведу још неке реакције на постове.
Mada je pitanje kako bi grad i to podneo, imajući u vidu koliko su mu saobraćaj i infrastruktura zakržljali, koliko malo mostova ima, koliko je sve zbijeno i tesno na desnoj obali Save i koliko mu fali metro.ЕХПО би био супер прича да је лоциран у граду. Нажалост, Мали Синиша и његов дрим тим су одабрали Сурчинске њиве.
Pa kad i jedni i drugi većinski imamo Štokholmce koji vole despote.У Астани је био грандомански пројекат властодржаца да би се причало како су направили то. Исто као и код нас.
Za stadion, reče Fenvik da će imati 3.500 parking mesta. Čini se nedovoljnim, ali, to je količina vozila dovoljna da zakrči novi put NB - Surčin na sat vremena. Nemamo mi drumove kao južni deo LA ilu Dubai, gde je do Ekspa autoput sa 7+7 traka, uz metro. I voz će biti nedovoljan. Planirali smo Treći Beograd, kao posle rata i Drugi Beograd, brz osnovnih znanja o urbanizmu!
Je ovo moglo ruznije i bežičnije ove magacinski prostor jel sajmovi ne treba više da imaju arhitekturu @spatiotecteJedno pitanje - gde će da bude parking za EXPO i za stadion?
Za ovakve objekte, neophodno je da postoji parking koji bi zauzimao mesta minimum kao sam stadion. Ne verujem da će rgaditi podzemni parking jer nije baš isplativo to raditi kada imaš hektare i hektare slobodnog prostora.
Dalje, kažu 1500 stanova za 3000 ljudi? Znači, u proseku očekuju ljude bez dece, tako da je logično da ne planiraju vrtiće i škole?!
Pogledajte prilog 169899Pogledajte prilog 169900
Pominjao je mlade ljude koji ce da žive u tim stanovima. A puna su mu usta novih beba - samo ističem da nije bas logično (barem meni) da takvo naselje namenjeno takvim ljudima uz ono sto on priča ima samo 2.0 osobe po stanu.
Metro nije planiran, nekoliko vozova na sat ni izbliza nije dovoljno. Na postojeće stadione masovno se ide peške, u Surčin se ne ide peške. I to bi bilo to. Sledi debakl.И да имамо 7+7 трака не би било довољно јер би се надовезале на уску и непроменљиву градску инфраструктуру па би се чеп свеједно направио
Повезивање метроа и беовоза би било и више него довољно да се брзо превезу хиљаде људи, чак и брже него што је сада потребно људима да дођу до постојећих стадиона