Šta je novo?

Epidemija CoViD-19

Da li ćete se vakcinisati i kojom vakcinom?

  • Da - Sinopharm

    Glasovi: 32 10,1%
  • Da - Sputnik V

    Glasovi: 25 7,9%
  • Da - Pfizer-BioNTech

    Glasovi: 81 25,6%
  • Da - bilo kojom dostupnom vakcinom

    Glasovi: 49 15,5%
  • Da - AstraZeneca

    Glasovi: 23 7,3%
  • Da - Moderna

    Glasovi: 2 0,6%
  • Nisam siguran sačekaću još

    Glasovi: 44 13,9%
  • Ne želim da se vakcinišem

    Glasovi: 60 19,0%

  • Ukupno glasača
    316
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736190#p736190:1u2bvuyx je napisao(la):
Beki » Čet Maj 07, 2020 2:51 pm[/url]":1u2bvuyx]
cena-za-maske-od-sredine-januara-e1587568707461.jpg
Januar, ja sam u februaru prosao "jako povoljno" i uzeo kutiju od 40tak komada za 900 dinara. Sada za taj novam mogu da uzmem 9 komada.

Koliko onda danas kosta odlazak na posao uz postovanje mera zastite i ne recikliranje jednokratnih zastintih rekvizita?
Dva para rukavica i dve maske ... tricavih 300 dinara da se ode i vrati sa posla. Puta 22 radna dana, 6600 dinara mesecno samo za zastitnu opremu samo za odlazak na posao. Siguran sam da nekome sa enormno velikom platom od 50,000 dinara to uopste nije neki trosak koji se primeti uopste.
 
Što neko lepo reče, sad ukinuli vanredno stanje, dakle maske će moći da se prodaju po slobodnoj (većoj) ceni.
 
Prilično je jasno šta desilo. Epidemiolozi su naravno zahtevali POSTEPENO slabljenje mera socijalnog distanciranja, u skladu sa takođe postepenim smanjivanjem broja zaraženih, i to najkasnije tamo gde su najveće gužve. Pošto privreda u Beogradu ne može da funkcioniše bez GSP-a, rešili su da iskopiraju sistem koji je uveden u nekim zemljama, sa smaknutim sedištima u obe dimenzije, u kojima je svako drugo prazno, sa označenim mestima za stajanje i u početku manjim brojem ljudi, tj samo oni koji su zaposleni. Nažalost, pošto u vlasti skoro niko nema kapacitete za iole napredniji nivo razmišljanja, u smislu da BAR prvo razmisli da li je to uopšte moguće, i kako da se praktično izvede, PRVO su doneli meru i obavestili štampu nadajući se da će neko drugi da smisli detalje cele procedure. Onda su uspaničeni organizatori na nižim nivoima počeli da im telefoniraju sa gomilom problema, tipa kako u sred noći naći hiljadu redara (ili u bilo koje doba dana), da li će ti redari da se tuku sa putnicima koji "moraju da uđu" pošto bi tako kapacitet GSP-a bio smanjen jedno tri ili četri puta, šta sa onima koji nemaju personalizovanu kartu, a sa samo 4 šaltera izdavanje novih bi DUGO trajalo, koliko uopšte treba vremena da stotine hiljada građani koji rade, pa tako i koriste GSP, negde pronađu i kupe masku i rukavice, koliko uopšte ukupno ima maski u slobodnoj prodaji, itd, itd, itd. Onda su u neko doba shvatili da su nesposobni, i da tu ideju jednostavno NISU U STANJU da realizuju. Tako sad Vučić tobože spasava stvar zato što je širokog i dobroćudnog srca, a ustvari su i epidemiologe i narod "pustili niz vodu", pa nek se zaražavaju koliko hoće, lepo će moći da im kažu da je to bila njihova lična odgovornost. Rukovodstvo "pere ruke" simbolički i stvarno. A u auobusu ljudi bukvalno duvaju jedni drugome u lice, često i sa 10 cm blizine. Intimniji su samo u bračnom krevetu.

javni-prevoz-guzva.jpg
 
znachi javni prevoz se sutra pokrece u obliku pre epidemije, bez ikakvih dodatnih mera osim preporuka putnicima?
 
Gradski prevoz dnevno koristi 2.500.000 putnika. Metro JOŠ nemamo. Poslepodnevni špic traje neprekidno od 13 do 17 časova.

Kolika je ovde "distanca"? Kako vlast zamišlja da narod izvede nešto što je tehnički nemoguće?

258153_pjimage-4_ls.jpg
 
jedino sto nece biti djaka i studenata i svi koji ce ici alternativnim metodama (peske, bicikl) ce to i raditi, plus nece mnogo josh poceti da rade iz kancelarija...ali da je ovo haos i demonstracija nesposobnosti da se organizuje ista, jeste
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736213#p736213:2kgyeiw1 je napisao(la):
Zuma » 07 May 2020 04:44 pm[/url]":2kgyeiw1]Prilično je jasno šta desilo. Epidemiolozi su naravno zahtevali POSTEPENO slabljenje mera socijalnog distanciranja, u skladu sa takođe postepenim smanjivanjem broja zaraženih, i to najkasnije tamo gde su najveće gužve. Pošto privreda u Beogradu ne može da funkcioniše bez GSP-a, rešili su da iskopiraju sistem koji je uveden u nekim zemljama, sa smaknutim sedištima u obe dimenzije, u kojima je svako drugo prazno, sa označenim mestima za stajanje i u početku manjim brojem ljudi, tj samo oni koji su zaposleni. Nažalost, pošto u vlasti skoro niko nema kapacitete za iole napredniji nivo razmišljanja, u smislu da BAR prvo razmisli da li je to uopšte moguće, i kako da se praktično izvede, PRVO su doneli meru i obavestili štampu nadajući se da će neko drugi da smisli detalje cele procedure. Onda su uspaničeni organizatori na nižim nivoima počeli da im telefoniraju sa gomilom problema, tipa kako u sred noći naći hiljadu redara (ili u bilo koje doba dana), da li će ti redari da se tuku sa putnicima koji "moraju da uđu" pošto bi tako kapacitet GSP-a bio smanjen jedno tri ili četri puta, šta sa onima koji nemaju personalizovanu kartu, a sa samo 4 šaltera izdavanje novih bi DUGO trajalo, koliko uopšte treba vremena da stotine hiljada građani koji rade, pa tako i koriste GSP, negde pronađu i kupe masku i rukavice, koliko uopšte ukupno ima maski u slobodnoj prodaji, itd, itd, itd. Onda su u neko doba shvatili da su nesposobni, i da tu ideju jednostavno NISU U STANJU da realizuju. Tako sad Vučić tobože spasava stvar zato što je širokog i dobroćudnog srca, a ustvari su i epidemiologe i narod "pustili niz vodu", pa nek se zaražavaju koliko hoće, lepo će moći da im kažu da je to bila njihova lična odgovornost. Rukovodstvo "pere ruke" simbolički i stvarno. A u auobusu ljudi bukvalno duvaju jedni drugome u lice, često i sa 10 cm blizine. Intimniji su samo u bračnom krevetu.
jos pre desetak dana je firma, koja stoji iza BusPlus-a (zaboravio sam kako se zove) je dala saopstenje u kome je rekla da nema sredstva da zaposli 800 konduktera i redara i da joj treba pomoc nadleznih.
 
Поштено је рећи да је извршен политички притисак, ја то зовем субверзивно деловање против државе са оним лупањем у 8:05 и сада када је укинуто ванредно стање јер боже мој диктатура нам је тешко пала лакше ћемо поднети Корону, сад већ видимо како се припрема поново лажна прича да је власт неспособна и да спречи вирус да се шири итд итд.. Верујем да је већини јасно колико је тешко у Србији бити здрав, да тако кажем.
 
Za tvoje zdravlje smo ovde svi zabrinuti.

@astrodule

Ma, da. To je neki 'epidemiolog' bio lepo napravio računicu: 1.200 vozila, u dve smene dnevno... 2.500 'redara'... Troškovi: 20 miliona evra godišnje bruto.

Onda se neko uhvatio za glavu i zvao Respiratora.

Neki ljudi u Srbiji nisu u stanju da shvate zašto su svojevremeno ukinuti kondukteri, koliko košta ljudski rad... i takvi ovde imaju tendenciju da upravljaju velikim gradovima i zemljom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736229#p736229:2zbb0fw2 je napisao(la):
mradulovic » 07 May 2020 05:25 pm[/url]":2zbb0fw2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736213#p736213:2zbb0fw2 je napisao(la):
Zuma » 07 May 2020 04:44 pm[/url]":2zbb0fw2]Prilično je jasno šta desilo. Epidemiolozi su naravno zahtevali POSTEPENO slabljenje mera socijalnog distanciranja, u skladu sa takođe postepenim smanjivanjem broja zaraženih, i to najkasnije tamo gde su najveće gužve. Pošto privreda u Beogradu ne može da funkcioniše bez GSP-a, rešili su da iskopiraju sistem koji je uveden u nekim zemljama, sa smaknutim sedištima u obe dimenzije, u kojima je svako drugo prazno, sa označenim mestima za stajanje i u početku manjim brojem ljudi, tj samo oni koji su zaposleni. Nažalost, pošto u vlasti skoro niko nema kapacitete za iole napredniji nivo razmišljanja, u smislu da BAR prvo razmisli da li je to uopšte moguće, i kako da se praktično izvede, PRVO su doneli meru i obavestili štampu nadajući se da će neko drugi da smisli detalje cele procedure. Onda su uspaničeni organizatori na nižim nivoima počeli da im telefoniraju sa gomilom problema, tipa kako u sred noći naći hiljadu redara (ili u bilo koje doba dana), da li će ti redari da se tuku sa putnicima koji "moraju da uđu" pošto bi tako kapacitet GSP-a bio smanjen jedno tri ili četri puta, šta sa onima koji nemaju personalizovanu kartu, a sa samo 4 šaltera izdavanje novih bi DUGO trajalo, koliko uopšte treba vremena da stotine hiljada građani koji rade, pa tako i koriste GSP, negde pronađu i kupe masku i rukavice, koliko uopšte ukupno ima maski u slobodnoj prodaji, itd, itd, itd. Onda su u neko doba shvatili da su nesposobni, i da tu ideju jednostavno NISU U STANJU da realizuju. Tako sad Vučić tobože spasava stvar zato što je širokog i dobroćudnog srca, a ustvari su i epidemiologe i narod "pustili niz vodu", pa nek se zaražavaju koliko hoće, lepo će moći da im kažu da je to bila njihova lična odgovornost. Rukovodstvo "pere ruke" simbolički i stvarno. A u auobusu ljudi bukvalno duvaju jedni drugome u lice, često i sa 10 cm blizine. Intimniji su samo u bračnom krevetu.
jos pre desetak dana je firma, koja stoji iza BusPlus-a (zaboravio sam kako se zove) je dala saopstenje u kome je rekla da nema sredstva da zaposli 800 konduktera i redara i da joj treba pomoc nadleznih.
Nisi dobro shvatio. Apex stoji iza Bus Plus sistema, Sekretarijat za javni prevoz je tražio privatnim prevoznicima da sami obezvede kontrolore i to je bilo saopštenje privatnih prevoznika a na Apexa koji se bavi samo naplatom.

Poslednjih dana više omladinskih zadruga je imalo oglase za omladince da rade kao redari u autobusima GSP-a od 8.5. i uslovi su bili ne baš najbolji. Te koje navodite se ne zapošljavaju tu već na sigurnim radnim mestima. Stoga malo oladite sa tom retorikom koja sve što je nepoznato klasifikuje botovanjem. Kao i za fašizam, izliže se pojam kada se non-stop koristi i kada je prigodno i kada nije.
 
Kad Kon bude video slike kako se narod razmileo po ulicama ima da traži još dve nedelje Izvanrednog stanja . . ako bude preživeo one slike sa gužvom u autobusima. ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736274#p736274:2ytic76u je napisao(la):
Pasarela » 07 May 2020 07:39 pm[/url]":2ytic76u]Поштено је рећи да је извршен политички притисак, ја то зовем субверзивно деловање против државе са оним лупањем у 8:05 и сада када је укинуто ванредно стање јер боже мој диктатура нам је тешко пала лакше ћемо поднети Корону, сад већ видимо како се припрема поново лажна прича да је власт неспособна и да спречи вирус да се шири итд итд.. Верујем да је већини јасно колико је тешко у Србији бити здрав, да тако кажем.

jel pod politickim pritiskom doslo i do otvaranja kafica i kasnjenja sa njihovim zatvaranjem? svi mozemo da vidimo kako se uopste ne postuju mere distanciranja i ogranicenje broja korisnika. Jedini faktori koji su bili u igri oko funkcionisanja GSP je uzasno stanje GSP po broju vozaca (samo prosle godine je otislo barem 200 vozaca ( u oktobru su hteli da zaposle 110 novih vozaca https://www.novosti.rs/vesti/beograd.74 ... -110-ljudi ). Nije nikakav "politicki pritisak" onemogucio vlast da organizuje konduktere i redare.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736295#p736295:2vf7a8j3 je napisao(la):
vucko » 07 May 2020 08:17 pm[/url]":2vf7a8j3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736229#p736229:2vf7a8j3 je napisao(la):
mradulovic » 07 May 2020 05:25 pm[/url]":2vf7a8j3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736213#p736213:2vf7a8j3 je napisao(la):
Zuma » 07 May 2020 04:44 pm[/url]":2vf7a8j3]Prilično je jasno šta desilo. Epidemiolozi su naravno zahtevali POSTEPENO slabljenje mera socijalnog distanciranja, u skladu sa takođe postepenim smanjivanjem broja zaraženih, i to najkasnije tamo gde su najveće gužve. Pošto privreda u Beogradu ne može da funkcioniše bez GSP-a, rešili su da iskopiraju sistem koji je uveden u nekim zemljama, sa smaknutim sedištima u obe dimenzije, u kojima je svako drugo prazno, sa označenim mestima za stajanje i u početku manjim brojem ljudi, tj samo oni koji su zaposleni. Nažalost, pošto u vlasti skoro niko nema kapacitete za iole napredniji nivo razmišljanja, u smislu da BAR prvo razmisli da li je to uopšte moguće, i kako da se praktično izvede, PRVO su doneli meru i obavestili štampu nadajući se da će neko drugi da smisli detalje cele procedure. Onda su uspaničeni organizatori na nižim nivoima počeli da im telefoniraju sa gomilom problema, tipa kako u sred noći naći hiljadu redara (ili u bilo koje doba dana), da li će ti redari da se tuku sa putnicima koji "moraju da uđu" pošto bi tako kapacitet GSP-a bio smanjen jedno tri ili četri puta, šta sa onima koji nemaju personalizovanu kartu, a sa samo 4 šaltera izdavanje novih bi DUGO trajalo, koliko uopšte treba vremena da stotine hiljada građani koji rade, pa tako i koriste GSP, negde pronađu i kupe masku i rukavice, koliko uopšte ukupno ima maski u slobodnoj prodaji, itd, itd, itd. Onda su u neko doba shvatili da su nesposobni, i da tu ideju jednostavno NISU U STANJU da realizuju. Tako sad Vučić tobože spasava stvar zato što je širokog i dobroćudnog srca, a ustvari su i epidemiologe i narod "pustili niz vodu", pa nek se zaražavaju koliko hoće, lepo će moći da im kažu da je to bila njihova lična odgovornost. Rukovodstvo "pere ruke" simbolički i stvarno. A u auobusu ljudi bukvalno duvaju jedni drugome u lice, često i sa 10 cm blizine. Intimniji su samo u bračnom krevetu.
jos pre desetak dana je firma, koja stoji iza BusPlus-a (zaboravio sam kako se zove) je dala saopstenje u kome je rekla da nema sredstva da zaposli 800 konduktera i redara i da joj treba pomoc nadleznih.
Nisi dobro shvatio. Apex stoji iza Bus Plus sistema, Sekretarijat za javni prevoz je tražio privatnim prevoznicima da sami obezvede kontrolore i to je bilo saopštenje privatnih prevoznika a na Apexa koji se bavi samo naplatom.

Poslednjih dana više omladinskih zadruga je imalo oglase za omladince da rade kao redari u autobusima GSP-a od 8.5. i uslovi su bili ne baš najbolji. Te koje navodite se ne zapošljavaju tu već na sigurnim radnim mestima. Stoga malo oladite sa tom retorikom koja sve što je nepoznato klasifikuje botovanjem. Kao i za fašizam, izliže se pojam kada se non-stop koristi i kada je prigodno i kada nije.
moja greska. na ovu sam vest mislio
http://rs.n1info.com/Biznis/a595071/Ari ... usima.html
pa sam prespojio ariva i apex kada sam se setio slike naplatnog uredjaja
 
Da se potsetimo kako je TREBALO da bude po planu epidemiologa. U suštini, je plan je bio da se u početku, tokom čekanja da se broj novih dnevnih zaraza još smanji ili bar ne povećava u 1. fazi puštanja GSP-a, rizik smanjuje redukcijom broja ljudi koji imaju pravo da se voze (samo zaposleni, što redari proveravaju na ulazu) i povećanjem slobodnog prostora između osoba u vozilu. Smanjenjem broja ljudi sa pravom na vožnju se istovremeno omogućuje i održavanje veće distance između putnika, budući da u suprotnom, ako bi se odmah vozili svi, održavanje rastojanja u vozilu ni fizički ne bi bilo moguće najveći deo dana.

Kon iz autobusa otkriva kako će izgledati javni prevoz
05. Maj. 2020

Posle 46 dana gradski prevoz u Beogradu ponovo počinje da funkcioniše u petak, 8. maja. Prva faza omogućava korišćenje javnog prevoza samo zaposlenim osobama koje pravilno nose ličnu zaštitnu opremu - maske i rukavice. Epidemiolog dr Predrag Kon kaže za RTS da preduzete mere otklanjaju rizik od prenošenja virusa u autobusu.

Ulazak putnika u vozilo biće moguć samo na prednjim vratima, dok će izlazak putnika biti na vratima obeleženim za izlaz.

U autobus ulazi jedna po jedna osoba, a kod vrata će stajati redar koji će kontrolisati da li putnik ima personalizovanu kartu. Ukoliko nema, moraće da ima radni nalog – svaki dan mora da ima novi radni nalog.

Vozač je fizički odvojen od putnika, a označena su sedišta na kojima može da se sedi, odnosno mesta na kojima može da se stoji.

Epidemiolog Predrag Kon kaže za RTS da ove mere smanjuju bilo kakav rizik od prenošenja virusa u autobusu: napravljeno je razređenje, udaljenost je oko metar i po, osim kod sedišta gde je 1,2.

“Radi se o tome da kada nosite masku to je sasvim bezbedno”, rekao je Kon.

Penzioneri će poslednji moći da koriste autobuse GSP-a

Dr Kon kaže da je najvažnije to što se u početku da prevoze samo oni koji su zaposleni.

“Očekujemo da će se nakon nedelju dana ovakvog korišćenja preći na to da prevoz mogu da koriste učenici, mlađi, zatim svi oni koji ne idu na posao, a tek na kraju stariji od 65 godina. Važno je to napomenuti jer su ini i dalje u najvećem riziku”, rekao je Kon.

Relaksacija mera u odnosu na njih će biti na kretanje u okolini njihovih kuća jer će praktično sa skidanjem vanrednog stanja njima biti omogućeno kretanje.

“Očekujemo da za ovih nekoliko nedelja virus prestane da ispoljava aktivnost, tako da ćemo izaći iz ovog talasa sigurno i onda možemo da se relaksiramo, ali je bitno da znamo da i ovo može da se kontroliše, da možemo da se pripremimo za svaku situaciju, da od ove bolesti koja jeste smrtonosna znamo kako da se štitimo”, rekao je Kon.

“Mora da bude na nuli i da se održava nekoliko dana pa čak i duže i da nemamo smrtnih slučajeva, tada možemo da predahnemo, zaključio je Kon.
...

Svako drugo sedište je zabranjeno za korišćenje, napravljen je model kao i u drugim evropskim gradovima – dozvoljeno sedenje do prozora, zabranjeno sedenje do prolaza, u tim međuredovinma ostavljen je prostor za stajanje putnika.

Na podu su obeležene trake i strelice vode putnike od ulaska na prednja vrata, prema vratima za izlaz.

U pojedinim gradovima je 4. maja je krenuo prevoz putnika, u tri perioda.

“Mi smo se opredelili za varijantu da prevoz ide redovno po redu vožnje do devet sati – na pet, deset minuta, između 10 i 13 biće redukcije na pola sata polasci, od 21 do ponoći će biti redukacija, na pola sata će biti polasci”, rekao je Vasiljević.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yrMu6qqiUps[/youtube]

https://nova.rs/drustvo/kon-u-autobusim ... etar-i-po/
 
Epidemiolozi jedno, Vučić drugo: Opet politika ispred struke

Samo dva sata prošlo je od objavljivanja informacije da je predsednik Vučić tražio da se ukine odluka da beogradski javni prevoz mogu da koriste samo zaposleni sa personalizovanim mesečnim kartama ili radnim nalozima, do odluke Sekretarijata za saobraćaj da od sutra svi Beograđani sa kartama mogu u gradske autobuse. To je u suprotnosti sa upozorenjima epidemiologa koji već danima poručuju da je javni prevoz glavno mesto za širenje zaraze.

https://nova.rs/drustvo/epidemiolozi-je ... ed-struke/
 
Šta je glavna razlika starog i novog plana za puštanje gradskog saobraćaja? Mada bi bilo jasnije i poštenije nazvati ih stručni i politički plan, po mestu gde su nastali.

Stari plan je bio fazni, po uobičajenoj i davno proverenoj šemi:

Probaj prvi korak, Proveri rezultat, Ispravi greške,
Probaj sledeći korak, Proveri rezultat, Ispravi greške,
Probaj sledeći korak, Proveri rezultat, Ispravi greške,
...

Dakle, pre svega oprezno, pošto je virus totalno nov, nepoznat i izazito nepredvidljiv. Zbog toga na mestu koje je apsolutno savršeno za širenje zaraze, u javnom prevozu, prvo MALO popusti represivne mere (tj u GSP pusti samo neke ljude), pa proveri šta se zbog toga desilo za kretanjem zaraze. Zatim koriguj eventualne greške finim podešavanjem pravila za korišećenje prevoza, pa popusti još više, itd. Dakle NE na slepo i ne bez stalnog fidbeka realnosti.

Novi plan je međutim čisto kockarski, idemo na sve ili ništa: Ukini sve mere odjednom, pa šta nam Bog da. Problem sa njim je što ako zaraza zbog toga krene ponovo, SVI su bili izloženi virusu i ponovo kreće naglo i eksponencijalno ubrzanje koje je veoma teško i dugotrajno zaustaviti jer je virus ovako opet proširen veoma široko, u sve grupe stanovništva. Po starom (stručnom) planu bi u tom slučaju virusu bilo izloženo manje ljudi i to onih u najboljem zdravlju, tj bez starijih, nezaposlenih, studenata i đaka (prenose starijim ukućanima), itd. Pa bi tada virus imao manje početno ubrzanje, bio manje proširen, a oni koji ga dobiju bi u proseku lakše prošli. Tj tada bi se eventualno novo širenje virusa brže zaustavilo i po manju cenu.

Takođe, broj zaraženih i je i dalje preveliki da bi se bukvalno svi, ODMAH, poslali baš na mesto gde se virus najlakše širi, jer ljudi u autobusu moraju da se unose u lice jedni dugima i tako provedu minimalno 20 minuta. Čak ni kada razgovaraju, na bilo kom drugom mestu, nisu tako blizu.
 
Da li se i dalje vozi po letnjem redu vožnje?

Koliko se sećam, jedna od prvih mera sprečavanje širenje zaraze je bio smanjenje broja autobusa i prelazak u letnji režim vožnje, što je potpuno logično ako želimo da smanjimo gužvu u prevozu :bash:
 
Pogotovu što život u gradu funkcioniše po zimsko režimu vožnje. :D
 
Javljaju da je prevoz poluprazan verovatno je strah ljude a i dobar deo javnih službi još ne radi. Koliko sam informisan od pondeljka nastavljaju sa radom pa ćemo tada videti kako će biti,
 
Ma prazan prevoz...na prste jedne ruke da nabrojiš...videćemo u ponedeljak...
 
Cestitke gospodinu Vucicu i celoj vladi, pobedili smo i lideri smo u regionu pa i sire

28066068-8292239-image-a-1_1588760092973-725x483.jpg
 
Tok epidemije.

Dnevno pozitivnih na testu 2020.05.08.jpg

Broj novo pozitivnih je pre neki dan izašao iz onog aprilskog opsega, međutim i dalje se drži na nekih 100 novih zaraza dnevno.

Tok epidemije CoViD-19, 2020.05.08, lin.jpg

Broj trenutno bolesnih je takođe nedavno prešao maksimum i počeo da se spušta. Tj trenutno više njih ozdravi ili umre nego se novih zarazi.

Pozitivnih, umrlih i procenat smrtnosti 2020.05.08.jpg

Smrtnost i dalje savršeno pravilno raste. Trenutno je 2,1%.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736225#p736225:3al65ow3 je napisao(la):
Zuma » Čet Maj 07, 2020 5:14 pm[/url]":3al65ow3]Gradski prevoz dnevno koristi 2.500.000 putnika. Metro JOŠ nemamo. Poslepodnevni špic traje neprekidno od 13 do 17 časova.

Kolika je ovde "distanca"? Kako vlast zamišlja da narod izvede nešto što je tehnički nemoguće?

258153_pjimage-4_ls.jpg
To je druga faza kolektivni imunitet za sirotinju.
Metro imamo.
IMG-e7d4d7360589ded6e875d6452c78d0bc-V.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736511#p736511:3tvx7um7 je napisao(la):
Beki » Pet Maj 08, 2020 2:10 pm[/url]":3tvx7um7]Cestitke gospodinu Vucicu i celoj vladi, pobedili smo i lideri smo u regionu pa i sire


Nezahvalniče, a gde je pehar, orden, ORDEN, orden pa opet ORDEN, uzvici, povici? Gde je zahvalnost i padanje ničice pred "spasiteljem" duša naših?!

Bože, spasi nas od svih zlih sila vidljivih i nevidljivih
3962887167.gif
 
Vrh