Показало се да се напредњачка велеиздајничко-штеточинска клика и њена "опозиција", поред заједничког им среброљубља, властољубља и става о "безалтернативности" ЕУ, могу сложити и око нечега другог. У организованој кампањи, која има за циљ да дискредитује једину српску инститицују која се јасно противи издаји КиМ, здушно учествују и једини и други.
Прво су режимски таблоиди блатнили блаженопочившег епископа ваљевског Милутина, док је човек био на самрти, тврдећи да је, малтене, он изазвао ширење епидемије у Ваљеву, иако је међу првима предузео неопходне мере - неке још у време док су власт и њој подобни пулмолози угрожавали јавно здравље заједнице својим небулозама, а њени представници на локалу били и те како активни у предизборној кампањи.
Затим су ударили на Свету Причест, и исти они који су некритички преносили скандалозну тврдњу проф. др Дарије Кисић Тепавчевић - да није потребно дезинфиковати намирнице, јер је ово респираторни вирус, и стога се не можемо заразити уносом контаминиране хране (јер, храна не иде у плућа), као да се гркњан не налази тик уз једњак, и као да системи органа за дисање и варење не деле исто ждрело (дакле, тачна тврдња, али само под мало вероватним условом да контаминирана храна прође кроз уста и ждрело, а да не остави честице вируса у устима, ждрелу и отвору једњака) - вриштали су како се вирус преноси преко путира.
Затим је др Кон учествовао у оној малој представици, у којој је у исти мах критиковао Цркву и безмало све остало, а хвалио Вођу, чиме је изгубио моје поштовање.
А онда је, напокон, верницима ускраћена и сама могућност учешћа на литургији за Васкрс, као да се вирус преноси само у црквама, у којима би се предузеле све неопходне мере (растојање, ограничење броја присутних, дезинфекција, маске итд.), а никако у апотекама, продавницама и мноштву других радњи, у којима вам продавци истим прљавим рукавицама, којима дирају новац, касе и све остало, рукују прехрамбеним намирницама и заштитним маскама. И као да се власници паса не окупљају пред зградама, сваке ноћи, ћаскајући, неретко без маски и не поштујући прошисе о међусобном одстојању, док њихови љубимци "улепшавају" нашу околину изметом и мокраћом.
Да се разумемо, тема су двоструки аршини, а не то да ли цркве треба да буду отворене за Васкс. Лично сматрам да је, уз минималан ризик - свакако мањи од онога с којим се свакодневно суочавамо у апотекама и продавницама - било могуће организовати службу у саборним храмовима, под посебним условима, и уз присуство надлежних. Али, очигледно није било политичке воље. Штавише, Вођи није било довољно да забрани богосужења само на територији слободног дела Србије, већ је, његовим уобичајеним методама, издејствовао исто и у Републици Српској, тиме се придруживши србомрзачком режиму у Црној Гори, и окупатору на КиМ.