brdjanin
Higher intermediate
Vidim da niko ne pominje najnoviju akciju "Parkiraj-bicikliraj" pa da ne bi prošla kao pokojne akcije "parkiraj i vozi se" ili "Rečni gradski saobraćaj" rešio sam da se ipak napiše par reči o tome.
Pošto sam malo razmislio, ipak je pravo mesto za to unutar javnog saobraćaja, jer se vozaču parkiranog automobila daje javno prevozno sredstvo - bicikl.
Evo mog iskustva. Parkirao sam na Adi. Ja sam u komšiluku i glupo mi je da palim auto zbog ovog eksperimenta, ali nauka traži žrtve i ja sam se žrtvovao. Platio sam dnevnu kartu 150 dinara, ostavio auto, startovao tipa ispod suncobrana da hoću da probam ovo novo čudo i on mi odmah ljubazno objasni o čemu se radi. U stvari, prvo mi je tražio ličnu kartu i vozačku dozvolu. Potom mi je napisao neku vrstu ugovora, zadržao moje dokumente i dao elektro-bicikl na korišćenje. Dakle, moji dokumenti ostaju kod njega dok ne vratim bicikl. A treba da ga vratim do pola 9 uveče. OK. (posle sam svratio biciklom u banku zbog neke love a ljubazna službenica me je pitala za ličnu kartu. tad se setim gde mi je ostala lična karta pa sam posao ipak obavio tako što sam se kolima dovezao do grada, ali nije to poenta...)
U pitanju je bicikl sa baterijom (litijumskom) i pomoćnim elektromotorom na prednjem točku tj osovini. Ima menjač sa tri stepena prenosa na zadnjem točku i obrtni mehanizam na desnom rukohvatu. Na levom rukohvatu je mali panel sa tri digmenceta (L,M,H) za električni "gas".
A sada o vožnji: kada se pokrene bicikl je potpuno običan. Pri određenoj brzini, uključuje se električni motor i dobijate "warp speed". Pedale se i dalje okreću ali sada značajno lakše. Ukoliko baš želite da okrećete pedale, e onda brzina postaje znatna. Ja sam jurio obalom Save i imao sam utisak da vozim brzinom mopeda. Dobro, malo sam ga "ubrzao" ali stvarno je jedinstven doživljaj. E onda sam stigao do centra što je priča za sebe.
Na ovo sam se odlučio zbog kretenskih rešenja sa gradskim prevozom i ovo predstavlja eksperimentisanje pred donošenje odluke sopstveni bicikl ili gradski bicikl.
Još neko imao iskustva? Neko platio onu karticu od 650 dinara?
Pošto sam malo razmislio, ipak je pravo mesto za to unutar javnog saobraćaja, jer se vozaču parkiranog automobila daje javno prevozno sredstvo - bicikl.
Evo mog iskustva. Parkirao sam na Adi. Ja sam u komšiluku i glupo mi je da palim auto zbog ovog eksperimenta, ali nauka traži žrtve i ja sam se žrtvovao. Platio sam dnevnu kartu 150 dinara, ostavio auto, startovao tipa ispod suncobrana da hoću da probam ovo novo čudo i on mi odmah ljubazno objasni o čemu se radi. U stvari, prvo mi je tražio ličnu kartu i vozačku dozvolu. Potom mi je napisao neku vrstu ugovora, zadržao moje dokumente i dao elektro-bicikl na korišćenje. Dakle, moji dokumenti ostaju kod njega dok ne vratim bicikl. A treba da ga vratim do pola 9 uveče. OK. (posle sam svratio biciklom u banku zbog neke love a ljubazna službenica me je pitala za ličnu kartu. tad se setim gde mi je ostala lična karta pa sam posao ipak obavio tako što sam se kolima dovezao do grada, ali nije to poenta...)
U pitanju je bicikl sa baterijom (litijumskom) i pomoćnim elektromotorom na prednjem točku tj osovini. Ima menjač sa tri stepena prenosa na zadnjem točku i obrtni mehanizam na desnom rukohvatu. Na levom rukohvatu je mali panel sa tri digmenceta (L,M,H) za električni "gas".
A sada o vožnji: kada se pokrene bicikl je potpuno običan. Pri određenoj brzini, uključuje se električni motor i dobijate "warp speed". Pedale se i dalje okreću ali sada značajno lakše. Ukoliko baš želite da okrećete pedale, e onda brzina postaje znatna. Ja sam jurio obalom Save i imao sam utisak da vozim brzinom mopeda. Dobro, malo sam ga "ubrzao" ali stvarno je jedinstven doživljaj. E onda sam stigao do centra što je priča za sebe.
Na ovo sam se odlučio zbog kretenskih rešenja sa gradskim prevozom i ovo predstavlja eksperimentisanje pred donošenje odluke sopstveni bicikl ili gradski bicikl.
Još neko imao iskustva? Neko platio onu karticu od 650 dinara?