Šta je novo?

Elektrobicikli

Međutim, svako ko se iole udubio u suštinu globalnog tilt-a, taj kapira i novu formulu za samoodržanje - snađi se sam! Znači, ko ima kliker za tehniku i ne želi da se bakće s tržištem i njegovim hirovima (garancije, servis, osiguranja), bacio se u konkretnu realizaciju. Evo, na primer, moj drug Vladiša, čiji sam projekat ispratio u realnom vremenu.

- Našo trotinet i testeru ... Stavio neke točkove od invalidskih kolica, biće to stolarski trotinet. Prvobitna ideja...

001.jpg

- Postoje ove 9Ah baterije da se kupe. To je dovoljno ceo dan da se vozi čoek. Ako nije onda izvadiš drugu iz ranca. Pisaću ovima što prodaju alat da mi pošalju baterije.

aku.jpg

- Fale još neke sitnice da stvar proradi. Za sada ide u nazad i slične stvari. Nema kočnice i nema kontrole, zadnja viljuška nije učvršćena i tako to.


002.jpg

- Kakav si ti kralj, bravo!

- Zabava mnogo dobra. Klečao, ležao, puzao... punio pikslu ceo dan. Evo ga jedan nosač motora i testera je nakalemljena. Treba još jedan dole.

t 03.jpg

- Sve je u vinklu. Fali mi samo ovaj mali lančanik da se zavrti točak.

zupcanik.jpg

- Baš me fasciniraš!

- Ej, znaš kako mi je dobro došlo ovo. Baš je zabavno. Išao sam danas da gledam neke delove, alat, skutere, baterije ... cene, šta ima, gde se prodaje i sl. Sada postoji najnovija generacija alata i baterija. To više nema veze sa onim pre. Cene nisu visoke. Prave sada sa motorom bez četkica. Baterija iste veličine, pre bila 1.5Ah a sad 9Ah. Nema više onoliko zupčanika unutar burgije. Sada motor kontroliše program. Ima motor više namotaja i dugmići su isti kao pre ali unutra nema mehanike nego sve preko štampane ploče. To je jeftinije i ne gubi se energija na toplotu.

- Ti si pravi Proka Pronalazač!

- Radi brate. Vrti se. Biće tu blatobran ili poklopac. Može ovaj španer da bude manji.

- Jako!

Screenshot Vlad.jpg
 
Zar testera nema previše obrtaja za trotinet?
 
Ovo je sportski prototip, ako voliš agilnu makinu, uvek si u pool poziciji i prvi na cilju. Kaciga je naravno obavezna. Ima i motora sa elektronskom regulacijom obrtaja, pa biraj. :D
 
Stvar je u tome što brzi motori nisu namenji za rad pod opterećenjem, čim se smanji broj obrtaja on se zaustavlja. Šrafilice su mnogo pogodnije za tu namenu.
 
U pravu si, to će probna vožnja i da potvrdi. Ovo je kreativno zezanje, ali eto, koska je bačena, pa da vidimo i druga rešenja. Kolege forumaši? :)
 
Vrh