Šta je novo?

Električna vozila i punjači

I 1000% povećanje plate, pa da prosečan stanovnik može da kupi elektro.
Svi su pametni, a srbi st*ka namerno hoće da voze kola stara dvadeset godina, a ne novog teslu. Moš mislit.
 
Dokle god su litijum jon baterije nema ekološki čistih elektro vozila.
Pitanje je kad će da krene ucenjivanje i dizanje cene istih od strane Kine. Kinezi inače drže većinu rudnika u svetu odakle se koriste sirovine za baterije.
VW pokušava da sebe sačuva kupujući i gomilajući sirovene.
 
I 1000% povećanje plate, pa da prosečan stanovnik može da kupi elektro.

Polovani vozilo elektro bajs u Subotici može se naci i za 250 e.... predje bez problema 50 km sa jednim punjenjem
a ne mali procenat gradjana pola godine moze da ih koristi do posla :sesir:
 
Postoji neki domaci elektro bajs obican bsjs se da prediti za 800€ mozda i manje. Elektor motor kontoler baterija par prekidaca ...
 
al nije isto bajs i auto, nije isto kad ne mos vozis po snegu i kisi, auto je ipak auto, a glavni problem kod elektricnih je sto su skupi, jer kad bi ti kupio polovnjaka starog 8 godina kao bilo kog benzinca, njemu bi baterija bila bar 50% slabija, a baterija kosta maltene ko ceo ostatak auta, zaj**** je to sa baterijama
 
Nije bas tako. Tesla Model S/X mogu da predju 675.000 kilometara a baterija opadne samo 12%.
https://insideevs.com/highest-mileage-t ... 000-miles/

Samo izracunaj kolika je usteda u gorivu pa ces videti. Struja za Tesle na superchargerima je skroz free.

Dodaj na to da elektricna vozila jako retko menjaju kocnice zbog regeneracije. Nema zamene motora, ulja i gluposti. Ogromna usteda. Iskreno isplate se dosta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=569411#p569411:3fpdknz4 je napisao(la):
boca-ica » 23 Sep 2018 07:05 pm[/url]":3fpdknz4]
I 1000% povećanje plate, pa da prosečan stanovnik može da kupi elektro.

Polovani vozilo elektro bajs u Subotici može se naci i za 250 e.... predje bez problema 50 km sa jednim punjenjem
a ne mali procenat gradjana pola godine moze da ih koristi do posla :sesir:
koja mu je brzina? Jel neko probao te bajseve iz Su?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=571036#p571036:a1snaamf je napisao(la):
vradovic » Ned Sep 30, 2018 7:03 am[/url]":a1snaamf]Nije bas tako. Tesla Model S/X mogu da predju 675.000 kilometara a baterija opadne samo 12%.
https://insideevs.com/highest-mileage-t ... 000-miles/

Samo izracunaj kolika je usteda u gorivu pa ces videti. Struja za Tesle na superchargerima je skroz free.

Dodaj na to da elektricna vozila jako retko menjaju kocnice zbog regeneracije. Nema zamene motora, ulja i gluposti. Ogromna usteda. Iskreno isplate se dosta.

isplati se dosta, to se slazem, ali ipak treba imati kintu u startu, pocetni kapital
 
Kola na kredit ? :)
Tesla ima super povoljne uslove 1.35% godisnja kamata! Plus naravno stimulans drzave oko 7-9k USD.
Svakako da dosta kosta inicijalno. Posebno Model X i S, mada ovaj Model 3 je dosta povoljniji.

Nole vozi Tesla Model X beli. Moze da se vidi povremeno na NBG. Takodje jos jedan u NS. I neki Ceh koji se mota tu i tamo.
 
Тог белог Теслу Х вози Новаков стриц, постављао сам слике на овој истој подтеми на страни 6: http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic. ... 25#p526575

Тај Чех је наш човек који је власник ланца коцкарница Максбет (Maxbet) овде у Србији и Чешкој и вози Теслу С, а наш члан @Горштак је поставио слике тог возила на страни 4: http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic. ... 50#p491162
 
ZVER NA BATERIJE Procurele NOVE FOTOGRAFIJE prototipa Teslinog "Roadstera"
Nažalost, novi “Roadster” je udaljen od tržišta još nekoliko godina i ne očekuje se pre 2020. Ovo vozilo razvija brzinu od 0-96 kilometara na sat za 1,9 sekundi, 0-160 km/h za 4,2, a najveća brzina prelazi 400 kilometara.
izvor blic
 
Radovicu jos nisi kupio novog teslu bruka miljenko bruka
 
Ovo su skoro sve "destination chargers" sto prakticno znaci samo za korisnike hotela kada dodju iz inostranstva. U pitanju su sve "spori" punjaci.

Ono sto stvarno cekamo su "superchargeri" od Tesle.
https://www.tesla.com/findus/list/superchargers/Serbia

Nadam se uskoro. Nije mi jasna samo ova lokacija "Jalovik Izvor" deluje mi bas zabaceno.
 
a sta ce nam teslini superchargeri kad oni rade samo na tesla vozilima? nama treba samo vise obicnih i brzih chademo punjaca, obicnih vise u gradu, tipa u svakom trznom centru, i jos nekoliko tih brzih uz autoput
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587538#p587538:35cnsvtb je napisao(la):
nekianonimnilik » 10 Dec 2018 10:26 am[/url]":35cnsvtb]a sta ce nam teslini superchargeri kad oni rade samo na tesla vozilima? nama treba samo vise obicnih i brzih chademo punjaca, obicnih vise u gradu, tipa u svakom trznom centru, i jos nekoliko tih brzih uz autoput

Pa sta nas briga kad Tesla Investira o svom trosku :)
Jos ne naplacuju punjenje tj oni pokrivaju i trosak struje.
 
to jeste, al opet, ne svidja mi se ta fora da moze samo tesla da puni, ja bi im reko moze, al da dozvolite i ostalima, naravno ostali bi placali ali da ne bude nesto nenormalno
 
plaćaju i tesle i ostali, samo prvi modeli su imali besplatno punjenje i to samo ako idu na dalji put, ako te uhvate da se puniš u rodnom mestu mogu i dati ukinu punjenje ili da ti ga naplate. većina vlasnika puni takav auto kod kuće dok spava ili tako nekako. Što se tiče teslinih punjača, tesla je odavno svoju tehnologiju ponudio ostalima ali mi se čini da samo jedan drugi proizvođač podržava tu tehnologiju što ne znači da nije moguće da se napravi nekakav adapter
 
Danas je pocela nova sezona trka formule E za 2018/2019 godinu
Novo u odnosu na ranije cetiri sezone je da se vozi samo jedan auto zahvaljujuci novim baterijama od 54 kwh (samo 110 kg) dok su ranije bat. bile 28 kwh (200 kg), i moralo se na pola trke menjati vozilo jer je kapacitet baterije bilo manji.
Trka traje 45 minuta + 1 krug, i za to vreme prelaze oko 100 km. Snaga motora je limitirana na 200 kw s tim da se kraci period trke moze povecati na 225 tj 250 kw.
Ne ulazeci u zanimljivost trka i zvuk motora koji se cuje u odnosu na klasicnu F1, meni ovo lici na drasticni napredak na polju baterija koje su sada snaznije i lakse. Naravno inovacije koje se pojave u formuli brzo pronadju put do siroke primene u auto industriji, a ovo deluje obecavajuce.

Tesla model 3 ima 4 bloka baterija ukupnog kapaciteta 75 kw i tezine oko 480 kg sto daje autonomiju vozilu od oko 500 km.
Moguce je da neki auto sa novim baterijama iz formule E slicne ukupne tezine (4x110 kg), mogao bi da ima kapacitet bat. od preko 200 kWh (4x54 kWh), i autonomiju preko 1000 km. ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588605#p588605:ieyc0ea0 je napisao(la):
Gorstak89 » 14 Dec 2018 11:40 pm[/url]":ieyc0ea0]plaćaju i tesle i ostali, samo prvi modeli su imali besplatno punjenje i to samo ako idu na dalji put, ako te uhvate da se puniš u rodnom mestu mogu i dati ukinu punjenje ili da ti ga naplate. većina vlasnika puni takav auto kod kuće dok spava ili tako nekako. Što se tiče teslinih punjača, tesla je odavno svoju tehnologiju ponudio ostalima ali mi se čini da samo jedan drugi proizvođač podržava tu tehnologiju što ne znači da nije moguće da se napravi nekakav adapter

Ovo apsolutno nije tacno. Gomila Uberasa i Lyft-ovaca se puni svaki dan non stop na svim punjacima.
 
Vrh