Šta je novo?

East Side [ Stambeni kompleks | 34 000 m²]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=860851#p860851:x45qqszw je napisao(la):
MareM » Пон Јун 28, 2021 9:35 am[/url]":x45qqszw]
Za vikend kada sam bio, u prodaji su mi predložili ideju da ponude stanarima da ja budem upravnik za lamelu B, na šta sam rekao da ću razmisliti za vikend.
Malopre sam im javio da prihvatam njihovu ideju, tako da je ostatak sada na komšijama iz B lamele :D

Комшо, шта би са овом твојом одлуком да се прихватиш функције управника?
Ми смо добили позив за прву седницу стамбене заједнице и видим да је као професионални управник потписан неки господин чије име и презиме ме никако не асоцирају на МареМ :?
Мислим, знам да постоји хрпа папира који регулишу ту перипетију - претпостављам да је ово привремено постављена особа док не изаберемо управника (тебе, рецимо :D )?
 
Imao sam nameru i volju, ali krajnja ideja od East Side bila je da angažuju jednog profesionalnog upravnika za sve 3 lamele.

Još uvek sam zainteresovan za funkcij upravnika, ali ajde da vidimo kako će proći sednica i da li je profesionalni upravnik ažuran oko tekućih stvari, a ako nije da organizujemo dizanje bune :D

P.S. Utihnuo nam forum, niko se više ne buni (javno).
Olja na visina zadatka, pozz :D
 
Па, види... не живи екипа из "Источне стране" у згради, него ми. 8)
Не видим зашто би неко управника бирао у име и за рачун станара. Али, као што кажеш, хајде да прво прође састанак и да се видимо и упознамо бар ми - првоусељени мохиканци :D


Едитовано:

П.С. Не буне се јер сад ратују са мајсторима :D

Него, да ли имаш представу чему ово глупирање са ознакама ламела у уговору, имам благи осећај да ћемо имати проблема са тим словним ознакама које су непотребне јер сад сваки улаз има свој број? Рецимо, 98Б3 је апсолутно непотребно унет у моју личну карту јер је требало унети 98/3 и ово "Б" које је само ознака ламеле је ту тотални вишак. Док се мислило да ћемо сви бити под једним бројем (96) то је и имало смисла, овако... :roll:
 
Evo mi iz lamele A smo imali sastanak ali na kraju se ništa nismo dogovorili .Trebalo je da nam pošalju ponude od drugih firmi ali od petka do danas bar ja nisam ništa dobio. Oni su pričali o preuzimanju upravljanje zgradom ali na kraju nisu još uvek završeni radovi. Na kraju priče izgleda da je ostalo da mi sami rešavamo pitanje ulaza u kompleks kao i rampe i garaža.... Bilo bi dobro ako neko od stanara ima licencu pa da bude upravnik od sve tri lamele....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874117#p874117:1w5rlhjc je napisao(la):
Dragon » Уто Авг 24, 2021 10:16 am[/url]":1w5rlhjc]Bilo bi dobro ako neko od stanara ima licencu pa da bude upravnik od sve tri lamele....

Потписујем! :D
 
Бацио сам поглед на регулативу око стамбених заједница и функције управника, односно професионалних управника.

Мени се чини да нема потребе да управник из редова станара има било какву лиценцу. То је обавеза само за лица која се професионално баве тим послом. Сваки улаз мора у прописаном року да формира стамбену заједницу и одлучи хоће ли управника из "својих редова" или професионалног да ангажује. Наравно, може и принудни да се наметне ако не дође до договора.

Што се комплекса тиче, колико прочитах, он као целина може да има једног управника, само ако се око тога сложе све стамбене заједнице.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874103#p874103:1wza7z5j je napisao(la):
djorovic » Uto Avg 24, 2021 9:12 am[/url]":1wza7z5j]
Него, да ли имаш представу чему ово глупирање са ознакама ламела у уговору, имам благи осећај да ћемо имати проблема са тим словним ознакама које су непотребне јер сад сваки улаз има свој број? Рецимо, 98Б3 је апсолутно непотребно унет у моју личну карту јер је требало унети 98/3 и ово "Б" које је само ознака ламеле је ту тотални вишак. Док се мислило да ћемо сви бити под једним бројем (96) то је и имало смисла, овако... :roll:
Kod mene je regularno upisano, kada sam popunjavao papire za prijavu prebivališta napisao sam 98/52 i tako mi je upisano u lk. Mislim da je to više do službenika koji vrši sam upis u sistem.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874173#p874173:1wza7z5j je napisao(la):
djorovic » Uto Avg 24, 2021 1:20 pm[/url]":1wza7z5j]Бацио сам поглед на регулативу око стамбених заједница и функције управника, односно професионалних управника.

Мени се чини да нема потребе да управник из редова станара има било какву лиценцу. То је обавеза само за лица која се професионално баве тим послом. Сваки улаз мора у прописаном року да формира стамбену заједницу и одлучи хоће ли управника из "својих редова" или професионалног да ангажује. Наравно, може и принудни да се наметне ако не дође до договора.

Што се комплекса тиче, колико прочитах, он као целина може да има једног управника, само ако се око тога сложе све стамбене заједнице.
Tako je, sve navedeno je tačno.
Lice koje živi na adresi nije obavezno da ima licencu, ona je potrebna samo za lica koja se profesionalno bave tim poslom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874117#p874117:24m3z5rn je napisao(la):
Dragon » Уто Авг 24, 2021 10:16 am[/url]":24m3z5rn]Evo mi iz lamele A smo imali sastanak ali na kraju se ništa nismo dogovorili .Trebalo je da nam pošalju ponude od drugih firmi ali od petka do danas bar ja nisam ništa dobio. Oni su pričali o preuzimanju upravljanje zgradom ali na kraju nisu još uvek završeni radovi. Na kraju priče izgleda da je ostalo da mi sami rešavamo pitanje ulaza u kompleks kao i rampe i garaža.... Bilo bi dobro ako neko od stanara ima licencu pa da bude upravnik od sve tri lamele....

Ми смо вечерас сазнали да постоје две понуде за одржавање заједничких површина, чишћење простора, надзор и сл.
Понуда фирме "Сити фасилити" је представљена и нама као и вама, а другу "ћемо добити мејлом". Поменути "Сити фасилити" тренутно има уговор са инвеститором, али само за део радова (чишћење и тако то), који истиче 1. септембра, а ми - ето - случајно смо притиснути роком да што пре изаберемо њих или... тог неког другог. :kafa:

"Сити смарт про" даје три професионална управника. Није један за цео комплекс (тј ово што зовемо комплексом а заправо је пола њега), из разлога што то компликује процедуре доношења одлука које су локалног карактера за било коју заједницу станара (тј улаз). Са друге стране, велики број одлука мораће да буде усаглашен баш због природе комплекса (заједнички простори, целине, специфични системи и сл).

Састанак је, субјективно, прошао у "џа-бу" маниру. Превише сугестивних реченица, у конфузно набацаним тумачењима што дефинисаних што наводно долазећих законских обавеза и пројекција типа "где смо сад, где ћемо бити". Није ми циљ да се спрдам, али мени је све протекло у очекивано полуозбиљној атмосфери, са пар мало више заинтересованих учесника (респект :sesir: ) у јасно омеђеним и дистанцираним групама. Делује да преовладава филозофија "не таласај, потпиши". И даље сам мишљења да станари треба озбиљно да размисле о томе да наш управник буде из редова оних који овде и живе, а да цела прича мора да буде са доста квалитетнијим начином комуницирања, правовременим и јасним обавештавањем и пуном транспарентношћу.

Добро, на почетку смо, све је "на три ћошка" и не треба ићи ђоном, али надам се да ће бити прилике и воље да се добро преиспита да ли је ово сажвакано решење са професионалним управником и понуђеном (рекао бих и прихваћеном) фирмом за одржавање, заиста оно што нам треба, или га треба мењати :?
 
Upravo sam dobio email od profesionalnog upravnika sa još ponudom koja je prema mom očekivanju samo proforme data sa većim cenama kako bi prihvatili nametnutu cenu prve ponude. Vidi se odmah da su oni u nekom dilu...

Kada izračunam ukupno koliko košta održavanje sva tri ulaza bez portirske službe dodjemo do sume od 134.100 eura bez PDV na godišnjem nivou . Mislim da bi se nama isplatilo da zaposlimo nekog koji će svaki dan da čisti 8 sati i da platimo sve doprinose za njega .

Zgrada je nova kao i sva oprema koja je tu u naredne dve godine se neće kvariti pa su i oni sami dali ponudu na dve godine .

Nije mi jasno koja je uloga profesionalnog upravnika ako će da da jednoj firmi da upravlja čitavim kompleksom .....
 
Лично мислим да професионални управници генерално и имају ту рачуницу да као искусни вуци спремни дочекају мале станарске Црвенкапице на ивици шуме.

Реално, нема ту неке велике мућке - тржиште је тржиште. То што ће нама требати времена да се пресаберемо и опасуљимо где смо и шта нам ваља чинити - то је само сплет околности у којима смо ми са великим потенцијалом да будемо са погрешне стране тољаге, што би наш народ рекао.

Наш улаз, ево, има кандидата за управника. Ако Маре истраје у том науму, а ми станари успемо да се повежемо и пресаберемо, нико нас не може присилити да одлуку о управнику (а и свему осталом) не променимо.

Као подстанар са предебелим стажом у сељењу, немам баш пуно наде да ће се нове комшије тако лако сложити око било чега бар пре првих годину дана суживота - и то ако будемо имали среће…


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Drage komsije, iskreno mislim da je cena odrzavanja suluda. Imamo li pravo da se usprotivimo?
 
Da li je moguce da treba da placamo 18,67 eura bez PDV-a, po stambenoj jedinici
 
Комшинице, не знам да ли сте присуствовали састанку неке од стамбених заједница А или Б, али укратко:

Фирма "Сити фасилити" тренутно има делимични уговор са "Ист сајдом" око делимичног чишћења заједничких површина и он истиче 1.9. Фигурирају као повољнија понуда од укупно две које су заинтересоване за потписивање детаљнијег уговора о одржавању.

Ми смо већ регистровани као стамбене заједнице, а "Ист сајд" нам је као професионалне управнике "обезбедио" адекватно лиценциране момке из фирме "Сити про". Свакако да не морамо ни једно ни друго да прихватимо, односно можемо да променимо, али морамо прво да откажемо њихове услуге у уговореном року и то само ако имамо решење ко ће се прихватити функције управника (да не добијемо принудног у супротном случају). Он мора да се побрине око више ствари, а прве на списку су: технички пријем објекта и решавање питања обезбеђења/одржавања што имамо обавезу да регулишемо као правно лице - тј стамбена заједница.

У четвртак (сутра) састанак имају станари ламеле Ц, па можете тамо чути и више детаља о свему.

Мислим да је безвезе причати о било чему без неког конкретног састанка уживо и то искључиво станара сваког улаза појединачно где би се размотрило имамо ли алтернативу или да прихватимо понуђено. Рокови су прекратки и лично нисам оптимиста у вези тога.
 
Nas nisu cak ni obavestili o sastanku za lamelu A, tako da nismo prisustvovali.
 
Ninica01":1gc315nz je napisao(la):
Nas nisu cak ni obavestili o sastanku za lamelu A, tako da nismo prisustvovali.
Ни ја им нисам био на списку, па сам нашем управнику тражио да ме дода у мејл листу. Саветујем и Вама да им укажете да нисте контактирани.

Не знам ко је професионални управник за А ламелу, али имају мејл адресу фирме upravnik@citysmartpro.rs која ће сигурно послужити.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Postovane komsije, pozdrav!
Odavno sam cuo za ovaj forum ali do sada ga nisam posecivao, sto je mozda i bila greska. Trenutno se nalazim u inostranstvu i vreme mi ne dozvoljava da budem aktivan u toj meri u kojoj bih zeleo,a vezano za sva pitanja koja se ticu useljenja u nase stanove. Citao sam prepisku i video da su se mnogi suocili sa problemima slicnim kao i ja. Upornoscu sam uspeo mnoge i da resim, ali je cinjenica da se investitor ponasa krajnje neprofesionalno po mnogim pitanjima i zao mi je samo sto nisam konstanto prisutan tamo jer bih sve isterao na cistac do samog kraja.
Ono sto me navelo da se registerujem ovde jeste mail koji sam dobio od profesionalnog upravnika juce popodne. Hteo bih sa vama da podelim misljenje o svemu tome, a citajuci reakcije na isti, vidim da nisam jedini koji ovde vidi neke stvari koje su u najmanju ruku pod velikim znakom pitanja. Nelogicnosti je toliko da prosto ne znam odakle bih poceo...
Procitao sam mail i pogledao dve ponude za tekuce odrzavanje. Prva je od firme "City Facility" koja izgleda zaista neverovatno. Na nekih 8 kucanih strana raspisane su nekakve usluge koje su toliko nerealne da prosto covek ostane bez teksta. Nekakvi gromobrani,toplotne pumpe, razvodni ormari (vizuelna kontrola) ... masa gluposti ukratko. Postavlja se odmah logicno pitanje da li ova firma ima toliki broj zaposlenih specijalista iz svih tih oblasti (elektrika,termotehnika i razno drugo inzenjerstvo) koji bi taj posao obavljali i to po dinamici koju su oni raspisali (verovatno ju je razradio tim vrhunskih experata).Moj odgovor je naravno da nema.Cak i da ima, nepotrebno je. Cak i da je potrebno, da li ce oni nama moci da dokazu da su zaista bili i obavili sve te tehnicke inspekcije i kontrole i bukvalno da nam se ocitaju po svakoj stavci ove specifikacije? Naravno da nece. Dakle jedan vesto upakovan dokument koji za cilj ima da ono sto je sasvim nepotrebno nama proda po paprenoj ceni.
Moje pitanje profesionalnom upravniku (PU) bilo je (citiram) :" Mozete li mi odgovoriti da li sam dobro razumeo: ja kao vlasnik jednog stana i jednog garaznog mesta treba mesecno da platim ove usluge 22.05 eura?"
Odgovor PU : "Ukupna cena na mesečnom nivou za stan i garažno mesto ukupno iznosi 26,46 evra sa uračunatim pdv-om."

Postovane komsije, ostao sam sokiran.Uzgred, ko to jos ima pravo da daje ponude za ovakve stvari izrazene u eurima?
Pogledao sam drugu ponudu od firme "Zeromax" koja, gle cuda, sadrzi jednu malu tablicu od cetri stavke i gde su cene malo zavisene u odnosu na ovu prvu. Jos sam u nastvku procitao da je na sastanku bila gospodja koja predstavlja ovu prvu firmu "City Facility" i da je detaljno objasnjavala o uslugama koje oni nude. Iz druge firme,naravno, nije bio niko. Komsije, ovde je toliko ocigledno o cemu se radi, da ja ne znam ima li potrebe dalje da objasnjavam.
Postavio sam pitanje PU koliko kostaju njegove suluge na mesecnom nivou. Sada cu vam iskopirati dalju prepisku:


Mirko Gredeljević
Aug 25, 2021, 4:52 PM (18 hours ago)
Postovani Milose, hvala na odgovoru! A koliko je mesecno potrebno izdvojiti za usluge profesionalnog upravnika?

City Smart Pro
Wed, Aug 25, 5:03 PM (18 hours ago)
to me

Poštovani,

Za usluge profesionalnog upravnika svaki vlasnik na mesečnom nivou plaćaće 250 RSD.



Mirko Gredeljević <gredoni1@gmail.com>
Wed, Aug 25, 5:09 PM (18 hours ago)
to City

To je prihvatljiva suma. A molim vas recite mi jos samo na koji nacin ste vi ,odnosno vasa firma odabrani da budete profesionalni upravnik nase zgrade?


City Smart Pro
Wed, Aug 25, 5:45 PM (17 hours ago)
to me

Poštovani Mirko,

Investitor je obavestio vlasnike prilikom primopredaje stanova da je njihova dužnost da pronađu upravnika koji će registrovati sva tri ulaza, a to je moguće kada postoje tri različita vlasnika u jednom stambenom objektu, tj. jednoj stambenoj zajednici što je i urađeno - zbog kratkog vremenskog perioda. Samim tim, Investitor kako je u tom trenutku brojčano bio većinski vlasnik posebnih delova je na osnovu 2/3 vlasnika posebnih delova od ukupnog broja potpisao Zapisnik sa još dva različita vlasnika in a taj način obezbedio svu potrebnu dokumentacija za registraciju stambenih zajednica.

Ostao sam zaista zatecen.Da li je moguce pitam se. Pogledajte na koji nacin je izabran profesionalni upravnik nase zgrade.Investitor je nas nesto obavestio?! Kakve veze ima investitor sa izborom profesionalnog upravnika? Kakve uslove tu moze da postavlja investitor? Kojim nacinom, usmenim putem, ugovorom, cime? Investitor sa tim nema nikakve veze. Profesionalnog upravnika biraju iskljucivo stanari, a ukoliko ga ne izaberu postavice ga opstina i to je cela prica.
Zanimljivo je da nam ovaj profesionalni upravnik daje nekakve rokove da potpisemo ugovor sa tom firmom ,kao do 30.08. Odakle njemu pravo da to radi? Ko je on da nas uslovljava nekakvim rokovima? Prvo ko mu je dao dozvolu da trazi firmu za tekuce odrzavanje? Mozda nama ta firma i ne treba. Nama mozda treba firma koja ce nam cistiti i odrzavati higijenu zajednickih prostorija, a za sve druge eventualne potrebe mi se mozemo obratiti profesionalnom upravniku koji je duzan da nadje tehnicko lice/firmu koje ce odredjenu uslugu i obaviti. A ne da mi mesecno izdvajamo tolike pare apsolutno ni za sta. Pogledajte cene takvih usluga u novim stambenim blokovima po Beogradu.Videcete da nisu ni blizu ovoj koju predlaze "nas" profesionalni upravnik.
Postovane komsije, nadam se da vam je jasno o cemu se ovde radi i da cete svi dobro razmisliti o prihvatanju cele ove price. Moje misljenje je da je nama potreban covek, nas komsija, koji ce biti izabran od svih nas i koji ce biti uvek dostupan za nasa pitanja i koji ce na kraju krajeva najbolje razumeti nase eventualne probleme. Ja necu prihvatiti niti jednu ponudu od ovog PU (sto sam mu juce i napisao) niti prihvatam njega kao PU.Ukoliko vecina bude za to, da ovaj covek nastavi da vrsi tu funkciju, hteo ja ili ne on ce ostati upravnik, ali ja usluge ovih kompanija necu placati i nema te sile koja ce me naterati da to uradim. Ovde se radi o "klasicnom sisanju ovaca", a ja sebe ne vidim u toj kategoriji.
Hvala svima koji su procitali ovaj post! Molio bih za odgovore i razmenu misljenja!
 
Drage komšije,

Kao prvo uveravam vas da ne radim za nikoga i da u interesu imam samo najbolji ishod za sve nas :D
Na samoj sednici za B lamelu komšija Puzović je imao dosta konstruktivnih komentara, koji su bili odgovoreni.

Mišljenja sam da je ponuda data od strane City Facility malo jača (za nekih 20%), ali korektna u odnosu na neke stavke.
Celu ponudu moguće je korigovati, prema potrebama i količini poslova koje izvršavaju.
Npr. stavka čišćenje i brisanje svih spratova i stepeništa je učestalija u odnosu na normalne uslove i 2 puta je nedeljno.
Iz ličnog iskustva kao neko ko tu živi sada skoro 2 meseca, kažem da je to sasvim ok, jer skoro na svakom spratu postoji đubre koje majstori ili komšije posle useljenja ne bace pa stoji po hodniku po nekoliko dana.

Najgora moguća opcija je da ne izaberemo nikoga.
Isti slučaj je kada se kupe nova kola, uslovljavaju vas da ih održavate u ovlašćenom servisu za vreme trajanja garancije kako ne bi izgubili garanciju, a deru vas po ušima sa cenama.
Oprema i kompleks moraju da se održavaju, agregati itd nisu male stavke. Ne daj Bože da se nešto pokvari svi bi snosili trošak popravke i to bi koštalo mnogo više nego cena mesečnog održavanja.

Otkazni rok je mesec dana, a neko drugi ako pronađe povoljnije uslove može da prezentuje upravniku i da izglasamo novu firmu za održavanje.
Jasno mi je da cena deluje puno, ali zamolio bih prvo sve komšije da se detaljnije informišu oko održavanja kompleksa, pa nakon toga iznesu konstruktivno mišljenje, bez rekla kazala.
Imam kolegu koji živi u Belvilu, poslao mi je njegov račun za prošli mesec, plaćaju po kvadratnom metru a ne po stanu i cena je 0.40e sa pdv, dok je kod nas u ponudi 0.40e BEZ PDV, što ga dođe na onih 20% što sam već rekao, ali isto tako imamo učestalije čišćenje jer su radovi još uvek u toku.

Molim sve komšije da se informišu o održavanjima kompleksa i tehničkim sistemima koji idu sa njima, biće vam mnogo jasnije zašto je iznos toliki.
Napomenuo bih da iznos za održavanje nije toliko samo kod nas, nego u svakom kompleksu, uzimajući u obzir druge firme i tržište gde može da bude koji evro skuplje ili jeftinije kada se sve sabere.
 
Hteli mi to ili ne, situacija je takva.
Cena profesionalog upravnika od 250 rsd po stanu je sasvim korektna, znaju da se kreću od 200 do 300, a negde i više.

Kako vidim krenulo je da se priča ovo je puno ovo je puno, ne može to tako i slično.
Upravnika i firmu za održavanje mi kao stanari možemo da promenimo.
Ajde da budemo konstruktivni i iznosimo činjenice, svako ko misli da je upravnik skup ili održavanje da je skupo, da jedno od ta dva ili oboje nije adekvatno, neka dostavi zvaničnu ponudu.
Suludo je pričati rekla kazala bez ikakvih činjenica.
Ostajem pri stavu da je gore ostati bez bilo kakvog održavanja, nego bar i privremeno angažovati City Facility.

Mislim da ne bi bilo na odmet da formiramo viber grupu za sve stanare, gde će svako moći da kaže to što želi.
 
Слажем се.
Ево, шаљем ти приватном поруком број телефона.
 
Prosto je, neka se da cena svake stavke pojedincano i da vidimo kako je formirana cena. Mislim da je masa ovih stavki nepotrebna i nikada i nece biti ispunjena. Potrebno je sagledati sta je potrebno zaista kao tekuce, a sve ostalo sto ce se raditi jednom godisnje ili jednom u tri godine izbaciti i za te potrebe angazovati firmu u datom trenutku.
Opet ponavljam cela procedura je cudna i netransparentna. Cena je visoka i stojim iza toga. Da li zbog nepotrebnih stavki, da li zbog neceg drugog. Najveci posao i jeste odrzavanje higijene zajednickih prostorija. Sve ostalo je visak u trajnom ugovoru i moze se angazovati neko prema potrebi. A to je zadatak profesionalnog upravnika.
 
I da dodam da se slazem da je potrebno jos zvanicnih ponuda koje je duzan da dostavi profesionalni upravnik ako vec pretenduje na to zvanje "profesionalni". Ovo sto je dostavljeno, u ovakvom vidu je za mene neprihvatljivo i ne ostavlja nikakvog prostora za odlucivanje o ovoj ili onoj firmi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=868224#p868224:kz82lrbs je napisao(la):
MareM » Pet Jul 30, 2021 7:03 am[/url]":kz82lrbs]Zdravo komšije,

U sredu smo predali zahtev za povraćaj PDV, pa bih da podelim par saveta sa vama.

Pravilnik za povraćaj PDVa na prvi stan, koji je u skladu sa Zakonom o PDV bio na snazi, od 01. jula 2021. godine više ne važi.
Sada je na snazi novi Pravilnik, gde su uslovi za povraćaj PDV znatno uprošteni i svako za sebe može da prikupi dokumentaciju u roku od sat – dva vremena.

U nastavku su informacije za potrebnu dokumentaciju:
Pravilnik o porezu na dodatu vrednost ("Sl. glasnik RS", br. 37/2021 i 64/2021)
6. Refundacija PDV kupcu prvog stana, Član 276

Podnosi se na Obrascu RFN - Zahtev kupca prvog stana za refundaciju PDV.
Uz Zahtev dostavlja se:
1) Izvod iz matične knjige rođenih (Izdaje bilo koja opština, ne plaća se ništa);
2) Uverenje o državljanstvu (Izdaje bilo koja opština, ne plaća se ništa);
3) Dokaz o prebivalištu - overena fotokopija lične karte ili potvrda o prebivalištu (Notar kopira i overava LK bez očitavanja, čak i ako ima čip);
4) Overena kopija ugovora o kupoprodaji stana (Umesto kopije najbolje dostaviti broj ugovora notaru kod koga smo potpisali ugovor i tražiti prepis, izađe skoro duplo jeftinije nego kod bilo kog drugog notara, pošto se svaka strana naplaćuje po 360 din, a prepis oko 200 din po strani, ali prepis može izdati samo notar koji je overio ugovor. Mejlom sam im dostavio broj ugovora i podatke, rekao kada ću da dođem i oni su mi dali prepis ugovora na licu mesta);
5) Račun ili drugi dokument koji služi kao račun o kupoprodaji stana u kojem je iskazan PDV (Dobili smo od East Side na primopredaji);
6) Dokaz da je ugovorena cena stana sa PDV u potpunosti isplaćena uplatom na tekući račun prodavca, odnosno dokaz da je na ime ugovorene cene stana sa PDV isplaćen iznos koji nije manji od iznosa PDV obračunatog za prvi prenos prava raspolaganja na stanu uplatom na tekući račun prodavca u slučaju kupovine stana pod neprofitnim uslovima iz člana 56a stav 3. Zakona (Dobili smo od East Side na primopredaji);
7) Overena izjava kupca stana da kupuje prvi stan (Overava se kod notara).

Izjava kupca da kupuje prvi stan, kao i RFN – Zahtev kupca prvog stana za refundaciju PDV, uz koji se sve ovo predaje ima na netu da se skine i odštampa.
U RFN - Zahtevu kupca prvog stana za refundaciju PDV iznosi se iskazuju u dinarima bez decimala.

Komsija zamolio bih samo za info, sta je dodatno potrebno prikupiti u odnosu na ovaj post, tj. video sam da je trazena dopuna dokumentacije. Izvinjavam se ako je negde napisano, a ja sam propustio. Hvala unapred
 
Drage komšije , prvi put se obraćam na ovom forumu i kao vaš komšija iz ulaza A koristim priliku da vas sve pozdravim. Razlog mog obraćanja je jučerašnja ponuda o odžavanju .Moje mišljenje da je ovde svima jasno o čemu se radi i da je ovo nametanje agencije prevršilo svaku meru. Cene je sulda i previsoka. Ja ovu ponudu neću prihvatiti. Ovo je krajnji bezobrazluk.
 
Pozdrav komšiluk,
Potpuno je očigledna namera da se favorizuje firma koja radi sve i koja sve to naplaćuje lepo.Ja pitam da li nam je to u startu nephodno održavanje agregata,protiv požarnih sistema kada se useljavamo u nov objekat i kada je sve novo i pod garancijom minimum 2 god i kada je obavezan servis jednom ili dvaput godišnje.To je kao da kupite klimu u stanu i dobijete garanciju 2 god a neko dolazi i uključuje je 2 puta nedeljno i proverava da li radi :laugh: Ovako mogu i ja i bilo ko da bude upravnik tako što angažuješ jednu firmu i sve to bogato naplatiš od stanara a ti kao upravljaš zgradom.Mislim da je za početak nephodno da se obezbedi redovno čišćenje zgrade jednom nedeljno i prostora oko zgrade a što se tiče tehničkog održavanja da se angažuje po potrebi ovlašćeni servis da nebi propala garancija a to sve da organizuje upravnik kojem je to i posao.Takodje treba da se prikupi još ponuda da bi videli koja nam je najisplatljivija ....
 
Ljudi ajmo za pocetak da spustimo loptu. Ja ne znam koliko ljudi ima sto zivi ovde ali ovde je stvarno potrebno da neko dodje da cisti i hodnike i igraliste gde su deca kao iz rudnika da su izasla i garazu koju stvarno ne bi komentarisao

Imamo opciju da ne izaberemo nikoga, nije sporno ali sta dobijamo sa tim. Ja sam i predlozio da izabaeremo bilo koga, u ovom slucaju nekoga ko je iole definisao cifre i dosao da ih obrazlozi i ko je svakako za sada jeftiniji i uvek ih mozemo smeniti ako neko ima neku bolju ponudu

Druga opcija da izabaeremo pa da vidimo kako ce to ici sa njima. Mozda budemo i zadovoljni ali za pocetak, bar za nas koji smo se uselili ce mnogo znaciti da dodje bilo ko. Jer je situacija katastrofalna sa ovima koji to trenutno rade

Sto se tice upravnika izabrali su profesionalnog jer je to bila najbrza opcija da se puste, OPET ZA NAS USELJENE i sa malom decom i trudnicama (a ima nas poprilicno) liftovi jer OTIS NIJE hteo to uraditi bez da se odradi ono sto je komsija pisao gore, registrovane zajednice, a mi smo im se svi popeli na glavu. Nisam protiv, cak sta vise i ja sam predlagao da to bude neko iz zgrade jer je po meni to isto logicnije i nije nemoguce. Ako se svi slozimo naravno.

Sto se tice komentara ( TOMKE )da li nam je sve potrebno od tog odrzavanja, ja sam pre za opciju bolje spreciti nego leciti, a sa druge strane oni ce uraditi i "tehnicki prijem" pa da ulozimo odmah zalbe investitoru ako nesto nije kako treba.

I predhodni komentar ( Bejko ) i pitanje za sve. Da li imate nekoga ko bi to radio jeftinije. Znam dve agencije i mogu se raspitati ali mislim da je svuda isto

Da li ste za da skupimo sve kontakte i da napravimo grupu na viberu ili da organizujemo sastanak mi stanari po ovom pitanju?

Vas komsija Puzovic
 
Vrh