Šta je novo?

Drumsko železnički most Vinča-Pančevo

Заправо, ако возиш шлепер из Ниша за Зрењанин, прећи ћеш Дунав код Смедерева, што је чињеница која понајвише умањује неопходност транзитног моста код Винче.
 
I da prođem smederevskom, kovinskom i pančevačkom, nazovi obilaznicom gde su uske magistrale, umesto da lepo idem auto-putem do BG i isključim se odmah na put sa tri vozne trake po smeru, kakav će, nadam se i biti.

Po trenutnom stanju stvari, išao bi preko Smedereva.
 
Ишао би и да постоји аутопутска обилазница, поготову ако возиш шлепер, јер је разлика у километражи велика (збир квадрата на катетама...).
 
Veruj da ne bi, a razlika ni sada nije neka, ako idem preko ,,Pupina,, . A da postoji most preko Ada huje, ne da ne bi išao na Smederevo, nego nema šanse.

Da idem na Smederevo, a imam sa auto puta nedge posle Bubanj Potoka autoputsku obilaznicu na SMT-i do Zrenjaninskog puta, to bi bila glupost, pa sve i da ima i neki km više. Brže bi stigao tom autoputskom obilaznicom i bezbednije bi putovao.

Dajem primer da idem iz Jagodine u Zrenjanin...
https://www.google.rs/maps/dir/43.99484 ... .02z?hl=en
 
Пази, ти прво помену шлепере - због којих се обилазнице примарно и праве - а сад пишеш куда би ти возио. А разлика је велика. Аутомобил много брже вози аутопутем него магистралом, а шлепер баш и не у тој мери. Уосталом, многи наши, али и бугарски шлепери, годинама су чак и пут до мађарске границе прекраћивали преко Смедерева и Ковина. А, ако је крајњи циљ у Банату... бојим се да не би било силе натерати њих или њихове газде да плате још мало путарине до Бубањ потока/Врчина.

Уз све то, проширење пута Ковин - Панчево на четири траке ионако делује као сасвим разуман и не претерано скуп посао.
 
Sve vreme pričam iz ugla da sam vozač slepera, a slažem se da je voznja automobilom druga priča...Koliko je skuplja putarina za sleper, ako odeš do Bubanj Potoka, a ne isključiš se na Smederevu? Koliko ćeš vremena da izgubiš dok se ,,vučeš,, kroz ona sela? Koliko ćeš više goriva da potrošiš?

Da je neko mislio, taj put pored Smedereva, pa preko mosta, pored Kovina, kroz Bavanište, oko Pančeva do OMW-a (koji je na kraju novog puta do Pančeva) je odavno trebao da bude moto-put sa 2 trake po smeru, ako ne auto-put, pa nam sada most Vinča-Starčevo ne bi toliko ni trebao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=391768#p391768:1yn14i10 je napisao(la):
Blade » 13 Jun 2016 07:54 pm[/url]":1yn14i10]
Da je neko mislio, taj put pored Smedereva, pa preko mosta, pored Kovina, kroz Bavanište, oko Pančeva do OMW-a (koji je na kraju novog puta do Pančeva) je odavno trebao da bude moto-put sa 2 trake po smeru, ako ne auto-put, pa nam sada most Vinča-Starčevo ne bi toliko ni trebao.


Да парафразирам народну изреку, то ти је кад камиони иду друмом, а планови шумом.
 
Mozda je glupo što sam rekao da nam most ne bi trebao, nisam se dobro izrazio, most uvek treba. Ali je veliki problem što konkretno sa te strane, gledano ka Kaluđerici nemamo nikakvu obilaznicu, sa svih drugih strana imamo kakvu takvu.

Trenutna obilaznica oko BG izgleda ovako. SMT od PA puta do Zmaja, pa auto-put do Dobanovaca i na obilaznicu sve do Bubanj Potoka, pa ćorak. Onaj deo u samom gradu gde se ide kroz Batutovu i Dimitrija Tucovića mi vređa inteligenciju da se nazove obilaznicom. Pošto to nije po bilo kom standardu.

Zato sam misljenja da treba traziti jeftinije, a brze rešenje. Između ova dva, to je most preko Ada huje. Da bi popunili tu ,,rupu,, i imali kakav takav krug oko grada, koji bar po nekom standardu može da se nazove obilaznica. Ne postoji argumet da me ubedi zašto to još ne postoji u glavom gradu. Razlog može da bude jedino korumpirana vlast koja ne da nije mislila na ovaj narod da mu nešto stvori, već ga je i dodatno pljačkala.
 
@Pantograf
Pri cemu, od Kovina do Bavanista bi eksproprijacija bila nula, jer postoji trasa pruge odmah pored puta (kad je vec ne koristimo...)
Obilaznica oko Bavanista je skoro gotova.
Jedino ne znam kuda bih provukao deonicu od Nadela do OMV pumpe. Ali recimo da od Nadela do bazena ima oko 5.5 km kroz njive, vazdusnom linijom :) pa tu moze da se provuce.
 
Jedna stvar je sigurna ako ne izgrade ovaj most,teretni saobracaj zeleznicki ce im prolaziti kroz BG na vodi.
 
jedna ideja koja mi je onako `nicim izazvana` pala na pamet. :D



u nedostatku novca, ali i saobracaja na deonici od B.Potoka ka pancevu (preko vince) i preko (najprece) potrebnog mosta kod ade huje mozda bi se moglo razmisljati o nekoj vrsti kompromisnog resenja poput ovog koji sam docrtao na mapu.
Da se razumemo, ne znam koliko je izvodljivo, ali ako jeste jednim potezom bi smo ubili 2 muve, zar ne?
naravno ostala bi potreba za prugom i zeleznickom vezom sa pancevo, jer geniji smislise `urgentno iseljenje` zeleznice iz centra grada... :roll:
 
možda ću da lupim pa da ostanem živ, ali zašto se taj most planira kod Ade Huje gde je Dunav poširok, a ne uzvodno ka Pančevu, tako da se zaobiđe i Višnjica?
 
Moжда због географије терена, има доста брда уз Дунав.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=392021#p392021:178ms60s je napisao(la):
medjutim » 14 Jun 2016 08:53 pm[/url]":178ms60s]možda ću da lupim pa da ostanem živ, ali zašto se taj most planira kod Ade Huje gde je Dunav poširok, a ne uzvodno ka Pančevu, tako da se zaobiđe i Višnjica?
Зато што су логичке трасе мостова такве да "гађају" долине река или ободе брда на одређеним локацијама. По могућности неизграђене површине. Решење са моста у тунел не спада у повољна. Гребен висине 250 метара је је*ен. На толико се СМТ пење код Миријева, али постепено. Једно од паметних решења. које ми падају на памет је трећа тунелска цев Врачарског тунела, намењена само за транспорт терета, која би продужила испод аутопута до Дедиња.
 
Нажалост што није ништа урађено по питању овог пројекта.
 
potpisano je 22 sporazuma izmedju ostalog "Ministar finansija Dušan Vujović je sa predsednikom EXIM banke potpisao Memorandum o razumevanu i saradnji između te dve institucije" to je banka koja daje kredite za infrastrukturu , kao i "Mihajlović je sa pomoćnikom ministra spoljnih poslova Kine Liu Haisingom potpisala Memorandum o razumevanju između njenog ministarstva i Sekretarijata za saradnju između Kine i zemalja Centralne i Istočne Evropa za uspostavljanje Centra za saradnju u oblasti saobraćaja i infrastrukture između Kine i zemalja Centralne i Istočne Evrope" tako da ce ovim sporazumima koji su potpisani biti olaksano uzimanje sretstava za finansiranje infrastrukturnih projekata.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=393036#p393036:p14vu2vp je napisao(la):
KartmenBG » 20 Jun 2016 02:28 pm[/url]":p14vu2vp]potpisano je 22 sporazuma izmedju ostalog "Ministar finansija Dušan Vujović je sa predsednikom EXIM banke potpisao Memorandum o razumevanu i saradnji između te dve institucije" to je banka koja daje kredite za infrastrukturu , kao i "Mihajlović je sa pomoćnikom ministra spoljnih poslova Kine Liu Haisingom potpisala Memorandum o razumevanju između njenog ministarstva i Sekretarijata za saradnju između Kine i zemalja Centralne i Istočne Evropa za uspostavljanje Centra za saradnju u oblasti saobraćaja i infrastrukture između Kine i zemalja Centralne i Istočne Evrope" tako da ce ovim sporazumima koji su potpisani biti olaksano uzimanje sretstava za finansiranje infrastrukturnih projekata.


Pa ako ne uzmu za ovaj most ima teretni vagoni da im prolaze kroz BG na vodi i dalje...
 
Po njima ima vremena jer ionako su BG na vodi rešili a završe valjda do 2030 ... , tako da i te mostove mogu da planiraju negde tamo 2025-te ...
Taman da Željezara malo zaživi pa da napravi potrebnu konstrukciju za te mostove...
čini se meni da od svega toga nema ništa ... učutali se svi ... barem da su pomenuli nekako most Vinča - Pančevo ... doduše eto za 3.5 godine će da pričaju o tome bili živi pa videli ... možda postave i kamen temeljac.
 
Још пре посете су се договорили да о томе не разговарају. Кинеска страна је изнела мишљење да брза пруга за Будимпешту треба да иде поред Зрењанина и Кикинде, а не преко Новог Сада како неки замишљају. Како постоји основно неслагање о пружању трасе нормално је да нису разговарали о детаљима.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=393279#p393279:15cenl7m je napisao(la):
Čika Brana » 21 Jun 2016 02:25 pm[/url]":15cenl7m]Кинеска страна је изнела мишљење да брза пруга за Будимпешту треба да иде поред Зрењанина и Кикинде, а не преко Новог Сада како неки замишљају.


У, јако! То је као кад Руси трасираше Јужни ток преко Зајечара, а ми у чуду како то да цео свет не препознаје значај једног тако значајног центра и велеграда какав је... Ниш :D

Овде, по мени, постоје две могућности:

1) С обзиром да Кинезе првенствено занима теретни саобраћај и што ефикасија веза Централне Европе са (кинеском) Луком Пиреј, траса кроз Банат је повољнија јер нема успона уз Фрушку гору;

2) Да би извукли што више мита, Кинези затежу изношењем неочекиваних предлога (познати су по таквом начину преговарања).
 
Aha, mozda bi Smederevo- Budimpesta via Zrenjanin, Kikinda, Segedin, Keskemet (Beograd, Novi Sad, Subotica otpadaju..)
Do Smedereva rudu gvozdja iz Pireja, od Smedereva gvozdjuriju u Evropu ? Dok ne prokopaju kanal od Pireja do Dunava :)
 
Vrh