Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

Mislim da ce još gora situacija biti kada se pusti brza saobraćajnica, jer će stvoriti levak.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=902493#p902493:mefd28y0 je napisao(la):
ValjevacVA » 26 Nov 2021 06:31 pm[/url]":mefd28y0]Mislim da ce još gora situacija biti kada se pusti brza saobraćajnica, jer će stvoriti levak.

Pa hoce pogotvo prema ovim racvanjima za Sabac i Loznicu gde sam obelezio na mapi,a gde sam slikao danas
 

Prilozi

  • Screenshot2.png
    Screenshot2.png
    963,5 KB · Pregleda: 3.044
Danas sam prosao putem za va i bacio pogled na radove na saobracajnici. Sve masine stoje parkirane, nisam video niti jednog radnika. Ne znam kako napreduju betonske konstrukcije da li se sta radi na tome, sa puta se ne vidi bas taj deo. Ali sumnjam nesto da ce to biti gotovo do kraja iduce godine, ipak je kod Alvirovica u emisiji naglaseno da je rok kraj 2023.
 
Srele87":14mahnsd je napisao(la):
Danas sam prosao putem za va i bacio pogled na radove na saobracajnici. Sve masine stoje parkirane, nisam video niti jednog radnika. Ne znam kako napreduju betonske konstrukcije da li se sta radi na tome, sa puta se ne vidi bas taj deo. Ali sumnjam nesto da ce to biti gotovo do kraja iduce godine, ipak je kod Alvirovica u emisiji naglaseno da je rok kraj 2023.
Odavno stoje parkirane i bez pomeranja

Sent from my SM-G996B using Tapatalk
 
I ja sam juce prosao, i jeste vecina masina parkirana ali cini mi se da je stavljen neki novi sloj tampona gore na vrhu, on deluje vrlo blizu asfaltiranja ali do toga nece doci dok se betonski mostici ne odrade, a oni nisu ni poceti. Na velikom mostu u Slovcu mislim da se radi, temelji stubova i izlivanje stubova, a eksproprijacija i dalje stoji tamo gde je zapela na par mesta. Iz Shangdona, doduse drugog ogranka, mi rekose da se ceka da grad Valjevo zavrsi eksproprijaciju. A tu vec par meseci nema pomaka. Da li su cekali pare iz novog budzeta 2022., ili novi zakon o eksproprijaciji pa da lakse otkupe, ne znam, ali nije nemoguce da ima veze sa tim. Ali sto se mostici koji nemaju veze sa eksproprijacijom ne zapocinju, to mi nije jasno.
 
Upravo vidljiva blaga pomeranja masina na trasi, i minimalne aktivnosti radnika u visini kamenoloma u Slovcu

Sent from my SM-G996B using Tapatalk
 
Nađeni na trasi arheološki ostaci iz Rimskog perioda u Nepričavi.Zato i stoje verovatno.

 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=rZV4I9CWf0I[/youtube]
 
Nikada mi nece samo jedna stvar biti jasna, zasto ali zasto se dizu ovoliki nasipi. Evo me par mes sam vec po evropi, ljudi ko god je isao i prolazio bilo kojim auto putem, od Holandije, Francuske, do Italije, da li je video ili zapazio ovolike nasipe. Ja ne verujem zasto se gubi toliko vreme, cemu toliko dizanje zemlje, u opste i nikada mi nece biti jasno. I dok sam tu bio na deonici Iverak - Lajkovac pitao sam se cemu. Zasto??? Ako je mozda rec o rekama, poplavama, koje bi ugrozile nasip i sam auto put, ajde da se saberemo i izracunamo zaista koliko bi ih kostalo da je sve islo nad zemljom (nadvoznjak), mmm? Ajde da vidimo koliko bi lakse, jednostavnije islo samo busenje, nalivanje i konstrukcija visecih elemenata.. koliko bi se smanjile stete na usevima, lokalnim putevima, ljudima kojima je presecen put do izvora, imanja, itd.. zamislite da je sve nad stubovima, kako bi to prvo, izgledalo atrktivnije, jednostavnije bez problema da se nesto radi mimo ili ispod auto puta i tako mozemo u nedogled. On sto mene fascinira, primera evo trenutno sam u Nemackoj, da ovakva sila ljudstva i industrijska, ulaze toicno malo u dizanje auto puta od zemlje. Ako zelite ovih dana dok budem putovao mogu i slike da vam docaram, cemu dizanje? Pitam se svaki dan, toliko dizanje od zemlje i trosenje svega, vremena, masina, ljudi, cemu kada moze jednostavnije. Lep pozdrav iz eu
 
Jos nesto, zaboravih... Kada se gradila deonica Lajkovac - Ljig, secam se odlicno, CIP je radio plan, od dela gde je petlja Lajkovac prvobitno je nacrtano i uradjeno da ceo taj deo ide nad zemljom skroz do tunela Brancic, zamislite samo tu sliku kada idete ibarskom auto put ceo bukvalno na stubovima. Kada je doslo do pokojnog Mrkonjica koliko se secam, rekao je zasto ovako pobogu? Oni, ljudi koji se razumeju bolje od svih ovde i nas zajedno, objasnili timu saradnika tadasnjeg ministra da je zbog reka Bogovadja i Ljig ako sam pogodio imena, najjednostavnije da idemo vazduhom. Ne po dolini tih reka jer moramo da pomeramo korita, moramo velike nasipe itd. Ok kada je pitao za cenu, oni su mu tada rekli, toga se ne mogu do detalja setiti ali receno je da po njihovim nacrtima ova deonica ne moze da izadje 30mil, a po zemlji bi ih to kostalo, tj po Mrkonjicevom planu 180mil, lupam cifre ali zaista je razlika bila previsoka. On je tada rekao, nee, idemo po zemlji sigurnije je. Ljudi??? O cemu vise da se prica ovde? Donese ti se plan, strucnjaka, i ti ga odbacis jer je jeftiniji, sta? Sve je tako isto i ostalo nazalost i posle njega, tuga ko vodi ovo sve i dokle idemo sa takvim odlukama. Lepo je naravno imati izgradjeno, ali zar mora toliko dugo i toliko skupo?!?!
 
U tim nasipima su stotine hiljada kubika kamena, takav projekat bi svaki vlasnik kamenoloma poželeo. Ako se zna ko je vlasnik tih kamenoloma i čiji su kamioni, onda je jasno i zašto takav projekat.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=909733#p909733:2ymr7ga9 je napisao(la):
roland » Ned Dec 19, 2021 10:44 pm[/url]":2ymr7ga9]U tim nasipima su stotine hiljada kubika kamena, takav projekat bi svaki vlasnik kamenoloma poželeo. Ako se zna ko je vlasnik tih kamenoloma i čiji su kamioni, onda je jasno i zašto takav projekat.
Upravo tako, to je suština. S tim da si omanuo debelo za ovo "stotine hiljada kubika kamena", jer se radi o milionima kubika.
 
Nadam se da ovo hladno vreme koriste da pregovaraju i otkupe parcele koje su potrebne za izgradnju brze saobracajnice. Ja se ponadao da cu na jesen do Valjeva sve autoputem...
 
Što, zar rok nije kraj ove godine? Realno, dosta je urađeno, samo da se reši preostalih par eksproprijacija. E sad, ako su nesposobni to je drugo pitanje, al građevinski može se završi za godinu.
 
Штета Земљани за нас, надао сам се да могу урадити до краја ове године, али изгледа ништа од тога!
 
Mislim da je i ova vest deo teme. Sad, samo pitanje je kad će biti ovih 5 km, a kad ostatak do Loznice. Približavaju se izbori, množe se projekti...
B92: Država traži strateškog partnera za projektovanje i gradnju obilaznice http://www.b92.net/biz/vesti/srbija...za-projektovanje-i-gradnju-obilaznice-2088608
To hoce da rade zbog dve nemacke firme koje bi se povezale preko te saobracajnice dalje na autoput,inace ovim se nista ne zaobilazi takoreci.Ako su ove fabrike planirane oko 2027 da budu pustene u rad ne verujem da ce i ovih 5 km pre tog roka.
 
A, pa to sad već ima smisla. Bilo bi mi krajnje čudno da su to uradili zbog građana.
 
Slažem se... posebno zbog činjenica:
1. Da će se tim putem voziti marsovci
2. Da će u tim fabrikama raditi marsovci.
Plitak komentar, nema šta. Vrati se par postova gore, neko je iskomentarisao značaj tih 5 km "obilaznice". Dakle poenta je u obilaznici koja treba da poveže Iverak - Lajkovac sa budućim putem Valjevo - Loznica a ne u putu da dve nemačke fabrike. Pa sad, slobodno putuj na Mars.
 
Vrh