Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

Deco, danas me.je us***lo sa vremenom i pozicijama. Iverak-Lajkovac, popodne istog dana, suprotni ugao gledanja.
20211020_153404.jpg
20211020_153423.jpg
20211020_153429.jpg
20211020_153429.jpg
20211020_153517.jpg
20211020_153521.jpg


Sent from my SM-A715F using Tapatalk
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fzq9YLwnaPk[/youtube]
Ekspropriacija i dalje kost u grlu. Ohrabruju poslovi na ugradnji odvoda povrsinskih voda, ali se zaista kilavi sa betonskim radovima. Ako se uzme u obzir da ima jos vise od godinu do roka zavrsetka, sa ovim stepenom zavrsenosti, ne moze se reci da nije solidan posao odradjen za sada.
 
@Ivchony hvala na trudu i slikama.Šteta za ove rupe duž cele trase ima tu još posla ali ima i vremena.Kad se pogleda iz vazduha put bi pravo ušao u industrijsku zonu što ima smisla svakako a nije zahtevno da se uradi.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Ne61UcplOaI[/youtube]

Ovo mi deluje neki stariji snimak ili su radovi totalno stali.
 
Pa jesu stali sto se trasiranja tice ni makac do proleca sigurno..
 
Ne samo trasiranje, nego i betonske konstrukcije. Bar sto se moze videti sa ovih snimaka oni stubovi stoje kako stoje ni makac. Nije mi jasno da li postoji neki problem te ne mogu mostove i betonske konstrukcije da rade za to ne moze da utice spor oko otkupa zemljista. Jedino ako su zauzeti regulacijom kolubare sto se ne vidi na snimcima...
 
Eto šta ti je srpski inat jedna porodica zaustavila gradnju saobraćajnice u Slovcu.Šta tek može da uradi pola Rađevine i Jadra protiv Rio Tinta.
 
Danas potpisaše silne obilaznice a niko da kaze da ce Valjevo sa ovom brzom saobraćajnicom dobiti direktan udar, saobraćajni kolaps u centru grada.Bez obilaznice oko Valjeva dužine 15km prema Šabačkom putu i putu za Loznicu to je "Dead End Road'.
 

Prilozi

  • Screenshot.png
    Screenshot.png
    956,8 KB · Pregleda: 2.342
Ali onaj potpisan deo ispred Loznice što ide 10tak km ka Valjevu uopšte nisu 4 trake i brza cesta kao ovo što se gradi Lajkovac-Valjevo? Po tome bi rekao da ništa od najavljivanog nastavka brze ceste sa 4 trake od Valjeva, Iverka ka Loznici. A ovo što reče Trialin skroz tačno, dok prođeš kroz Valjevo duplim trakama od Popučki do izlaska oduzme predugo vremena i naporno je. Posle izlaska milina, a i kad se završi ova brza do Lajkovca biće i ka tamo milina, ali kroz sam grad baš naprno.
Možda je ova opcija sa crteža gore i najpametnija: da se ne gradi nastavak ka Loznici ako nije prometno ali da se ubrza do izlaska za loznički put, i da se završi na putu za B Baštu (samo mislim da je greška na crtežu da je označen put za Loznicu zapravo put za B Baštu tj jezeru Rovni, put za Loznicu je malo iznad) . Meni bi to skratilo putovanje 10tak minuta, jer ja idem na severozapadni izlaz iz Valjeva. Još Lajkovac-Va će mi skrati 5-10 min, Surin-NBg 5 minuta i super.
 
U pravu si evo da ispravim,to je opet 15 km obilaznice sa tri petlje za tri puta
 

Prilozi

  • Screenshot.png
    Screenshot.png
    931,3 KB · Pregleda: 2.156
E bravo to je to. Ali ako sad ispada da su kod Loznice samo 2 trake potpisane, a 4 trake idu do Valjeva, onda je pitanje da li bi ova obilaznica bila 4 ili 2 trake? A ako su samo 2 trake, onda nema potrebe za 3 petlje, vec bi se moglo skrenuti i za Oglađenovac koji ja koristim (između označenih puteva za Šabac i Loznicu). Čak i ako su 4 trake, neke brze saobraćajnice se rade sa kružnim tokovima, počev od onog Kg-Batočina, pa ako bi bili kružni tokovi, opet nema razloga da ne budu iskljucenja i za okolne puteve. Ako bi bile petlje to jeste drugacije i onda bi verovatno bilo najoptimalnije da budu samo ove tri.
 
Velika je šteta umetati kružni tok u 2+2 varijantu samo zato što je brzo rešenje. Vozio sam se južnom Portugalijom, tako saobraćajnice ranga i širine Ibarske imaju denivelisana ukrštanja. Bezbednost na prvom mestu, a kod nas privremena rešenja koja poteaju doživotno.
 
Nije samo brže već i racionalnije (jeftinije) rešenje. U Španiji je baš obrnuta situacija (makar ono što sam ja vozio po Majorci i SZ zemlje). Kružni tokovi su baš česta pojava.

Po mom mišljenju potpuno opravdano i racionalno rešenje, ne možemo svuda finansirati denivelisane raskrsnice.
 
Nije mi bas jasno kakve dve trake pominjete? Je l potpisana i obilaznica oko valjeva?
 
Mislim da nije. Nažalost. I ne vidi se u daljoj budućnosti kada bi mogla biti. Nije bila ni na Vučićevoj mapi brzih puteva/autoputeva koji će se graditi narednih godina. Mada za utehu, nije bio ni sektor C Beogradske obilaznice (Bubanj potok-Pančevo) pa je opet aktuelan. Možda se aktivira ta tema nakon završetka do Valjeva, Iverka koji bi trebao krajem sledeće godine (mada dosta su usporili, a većinu betonskih nadvožnjaka ni počeli), pa je onda logično da prvo sledeće što Valjevu treba nastavak tog puta u vidu Va obilaznice.
 
Ja bih tu dodao i rekonstrukciju Valjevo-Požega. Za put prvog reda je u katastrofalnom stanju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=898623#p898623:19evjo1a je napisao(la):
blagic » Нед Нов 14, 2021 5:30 pm[/url]":19evjo1a]Ja bih tu dodao i rekonstrukciju Valjevo-Požega. Za put prvog reda je u katastrofalnom stanju.
Јесте, цели тај крај је са путевима у јако лошем стању. Једино је магистрала поред Дрине обновљена!
 
Da, slažem se, po meni je rekonstrukcija Valjevo-Kosjerić drugi prioritet, sa mostovima da se isprave one tri duboke krivine, proširenje i tunel kroz Divčibare( koji je btw Kosjeriću prioritet br 1). Ali pošto se rekonstruiše opcija preko Mionice, a put Divčibare-Ježevica-Požega je dobar, nisam ga pomenuo.
 
Sad ce da navale na ovu i ostale trase i Rio Tinto,EuroLitijum,Balkan Litijum itd... kad usvoje zakon o eksproprijaciji

Ukoliko očekujete da vaše zemljište bude u planu za eksproprijaciju, odnosno da bi ga država mogla uz naknadu oduzeti zbog izgradnje puta, rudnika ili nečeg trećeg, najvažnije je potražiti pravnu pomoć, savetuju stručnjaci.

Iako ne mogu umanjiti stres što vam neko prinudno uzima dedovinu koju ste generacijama obrađivali ili kuću koju ste „sa deset prstiju" izgradili, advokati vam mogu pomoći da izvedete pravno-birokratski veleslalom koji vas očekuje.

Pritom, sve troškove, po zakonu, snosi korisnik eksproprijacije - što su najčešće država ili javna preduzeća.

„To bi značilo da ljudi, ako imaju advokata ili angažuju veštaka sve te troškove država će morati da im nadoknadi.

https://www.bbc.com/serbian/lat/srbija-59381577
 
Mozda, a mozda bidne i drug pesma: sto majtori za dan sagrade, to vile za noc razruse
 
Tako je, samo prvo treba imati novca poplaćati sve te troškove pre nego što drzava refundira. Na kraju se svede na to, ko ima više para za trku taj će pobediti.
 
Zašto je Valjevu neophodna obilaznica prema Šapcu i Loznici što pre jer svakoga dana pa i danas kamioni kroz tranzit prave "saobraćajni ugrušak" koji vodi kao infraktu.








 
Apsolutno si u pravu, na cini mi se 6. slici se u skroz levoj traci vidi ostatak kopanja koje je prosle sedmice bas napravilo zastoj od pocetka duplih traka do tog semafora. Ali uopsteno, ceo potez duplih traka od Iverka do iza centra je vrlo naporan za voznju. Sem Uzica, cini mi se da je Valjevo jedini veci grad u zapadnoj Srbiji koji nema obilaznicu mimo centra za tranzit. Cak i obilaznica sa 2 trake poput Cacka bi skratila vreme putovanja 10tak minuta, npr od Iverka do severozapadnog skretanja za Ogladjenovac
 
Vrh