Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

Sto je katastrofa za Valjevo,jer ce se sav tranzitni saobracaj sa autoputa prema Loznici i Sapcu sliti u centar grada koji nema obilaznicu prema istim.A niko ne misli o tome..
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PcRsmrNGpkY[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=872021#p872021:mbzmncfv je napisao(la):
Earthmoving » Pon Avg 16, 2021 9:46 am[/url]":mbzmncfv]Pošto sam ja malo u kontaktu sa ljudima iz Shandonga čudi me da tek sad nabavljaju opemu za ovo, plus dok se isporuči koji mesec, pa mi nije jasno za šta ako je već 90% trasirano a kad reše eksproprijaciju biće sve. Jedino što mi pada na pamet su ti poslovi oko betonskih konstrukcija, mostova
Da ispravim sam sebe, ova oprema nije za ovaj projekat nego za drugi (brza pruga ka Subotici ili brzi put Pozega-Golubac)
 
Kuce u Popuckama se nadjose u sendvicu
 

Prilozi

  • Screenshot (2).png
    Screenshot (2).png
    473,4 KB · Pregleda: 3.290
Вероватно чекају да људи заврше послове које имају око пољопривреде и да се снађу за пресељај стоке.
 
Juče uslikah ovo, misleći da je u pitanju deonica Preljina - Pakovraće, ali me dobri ljudi sa te teme ispraviše.
20210908_183530.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=878829#p878829:1je780ov je napisao(la):
GOJE » Čet Sep 09, 2021 11:17 am[/url]":1je780ov]Juče uslikah ovo, misleći da je u pitanju deonica Preljina - Pakovraće, ali me dobri ljudi sa te teme ispraviše.

file.php
Aj što te ispraviše, nego što dobi duplo pluseva zbog svega toga :lol:
 
Haha, dobro reče StaraMo - kao pravi političar.

PS: Ali evo, pokušao sam da se iskupim našavši sliku deonice od Smokovca, preko Moračice... na adekvatnoj temi. :D
A dobili ste i vi plusiće. :sesir:
 
Па док не крену са она два моста/вијадукта. Шта па могу друго да раде?
 
Trebaju i betonske konstrukcije preko magistrale u Popučkama, nadvožnjak u Divcima, preko ratarskih puteva, kanala i sl. ali to još nije ni započeto.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879432#p879432:2uskk34e je napisao(la):
Earthmoving » Sub Sep 11, 2021 2:47 pm[/url]":2uskk34e]Trebaju i betonske konstrukcije preko magistrale u Popučkama, nadvožnjak u Divcima, preko ratarskih puteva, kanala i sl. ali to još nije ni započeto.
Počeli su u Slovcu nadvožnjak, ali ono neće skoro biti gotovo.
 
Earthmoving":x5j3jx9n je napisao(la):
Trebaju i betonske konstrukcije preko magistrale u Popučkama, nadvožnjak u Divcima, preko ratarskih puteva, kanala i sl. ali to još nije ni započeto.
Dešava li se nešto na spoju sa petljom Lajkovac,ima li mogućnosti da se put napravi do skretanja za Divčibare ako u Popučkama bude problema.Šta kažu lokalci,ti bar često ideš tamo?
 
Pa da, kao sto mozete videti sa satelita, oko petlje Lajkovac i ka Slovcu se nista sepcijalno ne desava. Zatim idu ti pomenuti radovi oko mosta gde ima aktivnosti na temeljima stubova, a nakon klisurice od Veselinovca su usporeni radovi, jer sem poneke eksproprijacije sada bi trebali doci na red radovi na betonskim elementima, a bas sam se slucajno cuo sa jednom lokalnom firmom koja bi oko toga trebala da radi sa Kinezima, ali kako sam ih razumeo u toku su jos pregovori ili pripreme, pa bi se iznenadio da to ovih dana brzo pocne. Takodje paralelno su radovi popravke na postojecem putu kod Slovca, kad sam prolazio pre par dana bio je skroz skinut asfalt, pa je saobracaj dosta usporen, preko dana semafor i cekanje par minuta, a uvece kad nije bilo radnika je bilo bez semafora. Sto se tice skretanja ka Divcimabarama kod Divaca, cini mi se da je pretprosle nedelje jos stajao znak zabrane saobracaja, ali neki lolakci mi rekose da je to pri kraju (mada sigurno to neko bolje zna da se ne blamiram onim sto ne znam, slabije sam pratio radove ka Divcibarama, na sajtu Puteva Srbije stoji da je pustanje do 01.10.).
 
Padala je noć, tako da nije baš najbolji snimak:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nv55jplqhdU[/youtube]
 
Snimci su ti odlični,nasip je baš visok.Pitanje koliko kasnije ove rupe u nasipu dovode u pitanje kvalitet puta.
8d77359734c64c72a5440ee9b88ea57e.jpg
 
Da, SCS je snimio dve tacke na kojima ima ponekih pomaka zadnjih mesec dana, a to su par stotina metara novog trasiranja u Popuckama i most kod Slovca. Ostalo je, kao sto sam i ja rekao, slabo mrdalo prethodnog meseca.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879621#p879621:898t0yqa je napisao(la):
Earthmoving » Ned Sep 12, 2021 4:03 pm[/url]":898t0yqa]Pa da, kao sto mozete videti sa satelita, oko petlje Lajkovac i ka Slovcu se nista sepcijalno ne desava. Zatim idu ti pomenuti radovi oko mosta gde ima aktivnosti na temeljima stubova, a nakon klisurice od Veselinovca su usporeni radovi, jer sem poneke eksproprijacije sada bi trebali doci na red radovi na betonskim elementima, a bas sam se slucajno cuo sa jednom lokalnom firmom koja bi oko toga trebala da radi sa Kinezima, ali kako sam ih razumeo u toku su jos pregovori ili pripreme, pa bi se iznenadio da to ovih dana brzo pocne. Takodje paralelno su radovi popravke na postojecem putu kod Slovca, kad sam prolazio pre par dana bio je skroz skinut asfalt, pa je saobracaj dosta usporen, preko dana semafor i cekanje par minuta, a uvece kad nije bilo radnika je bilo bez semafora. Sto se tice skretanja ka Divcimabarama kod Divaca, cini mi se da je pretprosle nedelje jos stajao znak zabrane saobracaja, ali neki lolakci mi rekose da je to pri kraju (mada sigurno to neko bolje zna da se ne blamiram onim sto ne znam, slabije sam pratio radove ka Divcibarama, na sajtu Puteva Srbije stoji da je pustanje do 01.10.).

U Divcima ti je obavestenje za radove od Krcmara do Divcibara i da je taj pravac neprohodan. Mora se preko Valjeva za Kaonu, pa gore levo za sam Maljen. Inace to nema veze sa brzom trakom i ovim radovima..
 
Da, izvini Mo, nisam dobro razumeo pitanje, ali ja trenutno ne verujem u parcijalno puštanje do Divaca (to skretanje za Divčibare). Nisam ni čuo da iko to spominje kao opciju. Jeste da zapadno od toga kasni eksproprijacija u Popučkama, ali i istočno treba veliki most (a ima i tamo delova koji čekaju spajanje) , pa za sad postoji balans nezavršenosti, a tek ako bi jedna strana puno prevagnula bi se o tome moglo pričati. Očigledna je ideja vlasti da sem Valjeva posebno otvore pristup Divčibarama iz Bga i Vojvodine, a za to je ključan taj brzi put do petlje Divci, i zato se pristupilo rekonstrukciji puta za Divčibare preko Mionice a na ranije više prometan put preko Valjeva i Kaone (za Divčibare i Kosjerić). Sve u svemu, sa brzom cestom do Divaca i proširenjem puta do Divčibara, može se očekivati skraćenje puta od Bga do Divčibara za 10tak minuta kada sve bude pušteno, znači od Vojvođanske NBg do Divčibara nešto preko 1h. Cene rastu, gradi se dosta, pre neki dan bio članak da je ar gore dostigao i 5000evra. Tako da nije baš da ovo dvoje nemaju veze, rekao bi da imaju, a indirektno ima veze i gradnja Surčin-NBg i Bg obilaznica završetak do B Potoka https://www.ekapija.com/news/3411566/ek ... -zemljista
 
Da,baš vidim to po cenama rentiranja apartmana gore,kolega koji ima vikendicu gore reče da povremeno puste saobraćaj preko Krčmara preko rizle.Oni se pre neki dan tu vratili...A kad sam video most,shvatio sam da je moja ideja o parcijanom puštanju neizvodljiva.Lepo si rekao klackalica nezavršenosti...Apropo zemlje i otkupa vidim da su Koridori odustali od nekih parcela o kojima smo pisali na temi Moravski koridor a baß pričam prijateljima ako Čačani a i Valjevci nešto ne izguraju po tom pitanju niko drugi neće.
 
Ipak sam bio u pravu za ono što sam se ispravio, Shandong do Nove godine za ovaj projekat očekuje da im stignu mašine za ivičnjake, drenažu, čišćenje i završne radove.
 
Ono što se može primetiti, da je nasip baš baš visok, mnogo više od recimo samog autoputa bilo da je reč o deonici kod Čačka ili Kruševca, još pogotovo što je uži put, pa to dolazi do dodatnog izražaja.
Pretpostavljam da to ima veze sa potencijalnim poplavama Kolubare? Nisam iz tog kraja, pa stvarno nemam predstavu koliko često i do koje mere plave te reke oko puta?
I kao što reče kolega malo iznad, i ja se pitam kako tačno rešavaju te sporadične "rupe" na nasipu i da li naknadno popunjavanje tih rupa ako se ne uradi kako treba vodi do ulegnuća, propadanja tih delova ili čak i klizanja? Ne vidim tačno ni šta je razlog tome, jer to nisu deonice od po 20-30m ako je neki plac u pitanju već delovi nasipa po 3-4 metra dužine ili samo sa strane puta, koji je razlog ostavljanja takvih "rupa"?
 
Vrh