Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

Svinjformer objavio pre par dana da je otvaranje za nekoliko nedelja!??
IMG_3078.jpeg
 
U našoj zemlji na žalost samo sa protestima i pretnjom se sve može postići. Samo tako se desi. U suprotnom se dešava ovo šta se dešava,da se čeka jedan zvaničnik koji će da drži govor jedno 30 min.a do tada sve će da stoji. Gde je ovo normalno?
 
Danas čujem da ne mogu da dobiju dozvolu zbog završnog sloja ili asfalta generalno na nekoj od deonica i da će potencijalno morati da skidaju i rade opet. Koliko je tačno, nemam pojma.
 
Ocigledno je da su poostrene procedure nakon nadstresnice. Za Loznicu su morali da menjaju zakon ne bi li otvorili.
 

Отворена последња деоница брзе саобраћајнице Иверак-Лајковац​

Премијер у техничком мандату Милош Вучевић изјавио је, на отварању последње деонице брзе саобраћајнице Лајковац - Ваљево, између Иверка и петље Дивци, да Ваљево више није саобраћајно изоловано.

Вучевић је истакао да Ваљево више није саобраћајно изоловано и да је та брза саобраћајница на важном месту, јер спаја Ваљево и тај део земље са Коридором 11, то јест ауто-путем "Милош Велики".

Министар за јавна улагања Дарко Глишић рекао је током обиласка нове деонице, заједно са Вучевићем и представницима кинеског извођача радова, да у том делу Србије треба да се заврши и пројекат бране "Стубо-ровни", јер водоснабдевање постаје све већи изазов сваког лета.

"Не мислим ту само на Ваљево, већ и на околне општине које су у не тако лакој ситуацији када дође летњи период, као што су Мионица и Коцељева, где такође постоје проблеми", рекао је Глишић и додао да и Лајковац има велике проблеме већ годинама уназад са водоснабдевањем.

Амбасадор Кине Ли Минг изјавио је да је отварање последње деонице брзе саобраћајнице Иверак - Лајковац први пројекат у 2025. који су Кина и Србија заједно урадиле у области изградње инфраструктуре, а да је саобраћајна инфраструктура главни покретач регионалног развоја.

"Верујем да ће ово бити добар почетак за сарадњу две земље у овој години", рекао је Ли Минг.

Отварању су присуствовали и и вршилац дужности директора ЈП "Путеви Србије" Зоран Дробњак, вршилац дужности директора "Коридори Србије" Александар Антић, државна секретарка Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Александра Дамњановић Софронијевић, као и помоћник министра Мирослав Алимпић.

Деоница Иверак-петља Дивац дуга је 5,8 километара, а укупна дужина брзе саобраћајнице износи 18,2 километра.

Саобраћајница је предвиђена за брзину до 100 километара на час, а спаја не само Ваљево са ауто-путем "Милош Велики", већ и делове Републике Српске и Босне и Херцеговине са Коридором 10, чиме се омогућава повезаност са Грчком и Бугарском.

Главни извођач радова на пројекту била је кинеска компанија "Чајна Шандонг".

На брзој саобраћајници Иверак (Ваљево) - Лајковац налази се и прикључење на јужну обилазницу око Ваљева што омогућава везу са индустријском зоном у том граду и доприноси бољој повезаности, али и лакшем транспорту прозвода.

На брзој саобраћајници налази се укупно 20 објеката (мостови, надвожњаци), а укупна дужина мостова на траси је 5.250 метара.

Радови на изградњи брзе сабраћајнице започети су 17. јуна 2020. године.

Укупна вредност изградње брзе саобраћајнице Иверак - Лајковац износи 158 милиона евра, финансираних кроз споразуме Србије и

Кине.

 
"Саобраћајница је предвиђена за брзину до 100 километара на час", jel ovo znači da su pomerili ograničenje na 100 km/h?
 
Zna li se da li je i dalje ograničenje 80, jesu li postavili žičane ograde?
 
И када ће почети веза Ибарске магистрале са Милошем тј обилазница око Лајковца која је одавно најављена?
 
Da je sreće i pameti, veza ibarske magistrale i MV bi išla preko nedovršene obilaznice oko Lajkovca pa na petlju u Ćelijama i veza sa ibarskom pa dalje ka Lazarevcu.
Petlja 1: Ćelije i veza sa ibarskom.
Petlja 2: Lazarevac i veza istog sa MV
 

Prilozi

  • Screenshot_20250201_150804_edit_3888589360179030.jpg
    Screenshot_20250201_150804_edit_3888589360179030.jpg
    98,3 KB · Pregleda: 118
Ovo od Ćelija do Lajkovca itekako ima smisla ali ovo što si nacrtao od Lazarevca do Ćelija uopšte nema smila jer bi se pravio paralelan putt sa ibarskom magistralom koja je u super stanju i ograničenje je 80km/h sem kroz Ćelije a i uzimala bi se najkvalitetnija zemlja uz Kolubaru

Danas oko 12h su putari sklanjali barijere uz prisustvo policije, evo i putarskog kamiončića sa poskidanim znakovima
IMG-20250201-130040.jpg


Ograda je do Divaca odradjena komplet ali je ograničenje 80 a i na snimcima nove deonice se vide table sa ograničenjem 80
 
Vrh