Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)


“On je dodao da će se krenuti sa izgradnjom deonice od Čibutkovice do Miloša Velikog”

Jel ovo faktički obilaznica oko Lajkovca (više puta pominjana ovde)?

Ozbiljno pitam jer nmg da procenim sam pa ako se neko ovde više razume cenio bih mišljenje.
 

“On je dodao da će se krenuti sa izgradnjom deonice od Čibutkovice do Miloša Velikog”

Jel ovo faktički obilaznica oko Lajkovca (više puta pominjana ovde)?

Ozbiljno pitam jer nmg da procenim sam pa ako se neko ovde više razume cenio bih mišljenje.
Ne...

Vožd Karadjorde počinje novom petljom nekoliko kilometara posle petlje Lajkovac idući ka Ljigu .Odmah po izlasku sa autoputa biće naplatna rampa Čibutkovica i petlja koja će preko kružnog toka spojiti koridor sa Ibarskom magistralom.

Obilaznica oko Lajkovca spaja petlju Lajkovac i Ibarsku kod pumpe OMV u Ćelijama ili maloi niže.

Na javnom uvidu o koridoru Vožd bilo je primedbi zašto se odustalo od prvobitne namere da se Vožd nastavlja na obilaznicu i jedino što su obećali je da će urgirati kod ministra da se što pre krene u izgradnju obilaznice jer su uvideli da je veza preko Lajkovca nepraktična.

Tako da neko ko iz Arandjelovca ide za Valjevo ulazi na Miloš Veliki uzima karticu na ulazu kreće ka Beogradu i posle 8 kilometara izlazi na petlji Lajkovac i preko kružnog toka ide na brzu saobraćajnicu ka Valjevu i obrnuto.
 
Ne...

Vožd Karadjorde počinje novom petljom nekoliko kilometara posle petlje Lajkovac idući ka Ljigu .Odmah po izlasku sa autoputa biće naplatna rampa Čibutkovica i petlja koja će preko kružnog toka spojiti koridor sa Ibarskom magistralom.

Obilaznica oko Lajkovca spaja petlju Lajkovac i Ibarsku kod pumpe OMV u Ćelijama ili maloi niže.

Na javnom uvidu o koridoru Vožd bilo je primedbi zašto se odustalo od prvobitne namere da se Vožd nastavlja na obilaznicu i jedino što su obećali je da će urgirati kod ministra da se što pre krene u izgradnju obilaznice jer su uvideli da je veza preko Lajkovca nepraktična.

Tako da neko ko iz Arandjelovca ide za Valjevo ulazi na Miloš Veliki uzima karticu na ulazu kreće ka Beogradu i posle 8 kilometara izlazi na petlji Lajkovac i preko kružnog toka ide na brzu saobraćajnicu ka Valjevu i obrnuto.
Hvala puno. Sad je mnogo jasnije.
 
Jeste dobro i bogu hvala da je najzad, ali jedno znam - dok ne uvedemo, najpre u sopstvenoj percepciji, pojam odgovornosti za budžet i rok, dok god imamo taj "dobro je što je uopšte, znaš gde smo" stav, sami sebi kopamo jamu i podrivamo sopstveno društvo.

Ovo će biti sa bar 3.5 god kašnjenja, i to u odnosu na produžen rokove i cepanje projekta na neke poddeonice. Ako to u sekundi zaboravljamo, osuđeni smo da istu priču proživljavamo kao dan mrmota, iznova i iznova.

Ponekad mislim da smo društvo večite dece. Nezrelo i naivno. Uvredljivo jednostavno za manipulaciju. Vidi se to donekle i ovde, na žalost.
 
Svr sve al da njima treba godinu dana da urade 5 km (ako ima i toliko) e to mi nije jasno nikako. Ovde mislim na deo od Divaca do Va.
 
Hoće, moja procena za nekih mesec ipo dana, do kraja godine svakako.

Što ne menja činjenicu koliko jadno i bedno izvode radove, sa po par desetina radnika u proseku, na trasi od 15+ kilometara.
 
Da su rešili eksproprijaciju ranije, mogli su ovaj KT i spoj sa duplim trakama da urade još letos. Sa barijerama ka novom brzom putu. I samo kad završe brzi put, sklone barijere.

A ne sad da mesecima ometaju prilazak Valjevu.

Završiće do kraja godine, al uz toliko mučenje i maltretiranje svih mogućih pravaca u tom delu da je to prosto neverovatno.
 
Непотизам и партијско запошљавање су учинили своје. Постали смо неспосбни за било шта од шахта у нивоу аутопута па надаље. Подсећања ради пре другог светског рата Југославија је правила Ик3 један од најбољих авиона на свету! Сад правимо само испрдке и говна!
 
Da, tačno je. Vodi se politika, svako sa alternativom odlazi. Posle više od decenije, a ni 30 god pre toga nije bilo bajno, ostala je atrofija svake kompetencije i korupcija do nivoa kafe kuvarice.

Ali, što reče Protić, prema svecu i tropar, nije ovo došlo sa Marsa, nego iz nas izašlo...
 
Prošao jutros, pola 9 napolju oko 5 stepeni, sunčano. Radnika minimalno, većina mašina parkirana. U odnosu na pre 10 dana, postavljeni ivičnjaci na delu starog puta gde su skinuti asfalt i podloga. To je sve što sam mogao sa ulice da spazim da je uradjeno za prethodnih 10 dana. I dalje ostaje da se naspe nekoliko slojeva taj deo starog puta gde je skinut asfalt. Most preko pruge, i dalje fali ograda sa jedne strane. Sa onih snimaka videlo se da se radilo na asfaltiranju, ali sve mi to deluje kilavo u poredjenju sa drugim projektima. Na primer NBGD-Surcin su zadnjih 500 metara kad su resili exproprijaciju zavrsili za dve nedelje bukvalno. Ovo ovde se nešto kilavi, 5km skoro više od godinu dana se završava...
 
Ja prošao u nedelju. S obzirom koliko kilavo ide, iznenadih se kad videh da rade i nedeljom. Bager nasipao zemlju u kruznom toku, a pored asvalta (postojeceg puta) drugi razgrće kamen koji je kamion istovario. Iz kola je delovalo da je tampon na 0.8-1m visine.
Ovim tempom potrajace to.
 
Ne...

Vožd Karadjorde počinje novom petljom nekoliko kilometara posle petlje Lajkovac idući ka Ljigu .Odmah po izlasku sa autoputa biće naplatna rampa Čibutkovica i petlja koja će preko kružnog toka spojiti koridor sa Ibarskom magistralom.

Obilaznica oko Lajkovca spaja petlju Lajkovac i Ibarsku kod pumpe OMV u Ćelijama ili maloi niže.

Na javnom uvidu o koridoru Vožd bilo je primedbi zašto se odustalo od prvobitne namere da se Vožd nastavlja na obilaznicu i jedino što su obećali je da će urgirati kod ministra da se što pre krene u izgradnju obilaznice jer su uvideli da je veza preko Lajkovca nepraktična.

Tako da neko ko iz Arandjelovca ide za Valjevo ulazi na Miloš Veliki uzima karticu na ulazu kreće ka Beogradu i posle 8 kilometara izlazi na petlji Lajkovac i preko kružnog toka ide na brzu saobraćajnicu ka Valjevu i obrnuto.
Да ли ће имати бар зрнце памети да прво ураде и што пре пусте у саобраћај ту петљицу и везу Ибарске магистрале и Милоша Великог да бар мало Лазаревчани мају излаз на аутопут када нас је све заобишло када никако не крећу у изградњу Обилазнице око Лајковца? Ова сада са одласком на петљу Лајковац апсолутно не значи никоме ништа из Лазаревца...
 
Да ли ће имати бар зрнце памети да прво ураде и што пре пусте у саобраћај ту петљицу и везу Ибарске магистрале и Милоша Великог да бар мало Лазаревчани мају излаз на аутопут када нас је све заобишло када никако не крећу у изградњу Обилазнице око Лајковца? Ова сада са одласком на петљу Лајковац апсолутно не значи никоме ништа из Лазаревца...
Ne vredi kod nas su projekti zacementirani i kreditima i pogodbama i cenama itd....Kada bi iole bilo drugačije do sad bi se radili delovi do Arilja,Požege itd...Rešavale bi se neuralgične tačke a ovako imamo projekte koji nas puno koštaju i vremena i novca a kad se konačno izgrade neki od njih nemaju svoju punu funkciju.

Evo detalja petlje kod Čibutkovice.

Snimak ekrana 2024-10-23 161429.png



Hvataj.JPG
 
Poslednja izmena:
Vrh