Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

Ako sam dobro shvatio ova staklena zgrada ne smeta nastavku radova, ali saobraćajnica nastavlja preko parkinga onde gde stoji onaj beli kamion parkiran. Realno kruzni tok mogu nesmetano da zavrsavaju, mada meni se cini da slabo to sve napreduje na tom mestu... Nikako niko da snimi onaj kruzni tok sa druge straje pruge tamo gde je onaj krak za industrijsku zonu. Koliko se secam taj deo je bio prekriven asfaltom, pa su sad tu ponovo radovi na tom kruznom toku...
 
Uvek me je zanimalo, zašto običnu dvosmernu ulicu zovete "brze trake"?
 
Uvek me je zanimalo, zašto običnu dvosmernu ulicu zovete "brze trake"?

Verovatno misliš na trake na ulasku u Valjevo.

Zašto Mladenovčani nadvožnjak zovu Gazela,
Jednostavno žedni smo infrastrukture pa onda maštamo i idealizujemo a što zdušno promovišu sve strukture vlasti kao što skoro kupih teglu sa maslinama a staklo tegle kao lupa uveličava plod.
 
Poslednja izmena:
Iz pravca Divaca ka Mionici, nestvaran broj idiota za volanom uglavnom bg i ns table skrece svakodnevno levo i tako se ukljucuje na brzu saob... Retardiranost ljudi na delu, nestvarne slike svaki dan. Danas sam uspeo da ih uhvatim ali pre neki dan je nekoliko njih i kamion skrenulo bas ovde levo, do duse manji kamioncic... 150-200m jasna tabla pokazuje gde treba da se skrene ali dzabe, ne vredi...
Ništa čudno, s obzirom da preko 40% automobila u Srb ima BG table.
Baš ozbiljan nivo idiotizma.
 
A, ako ćemo iskreno, nije baš obična dvosmerna ulica nego je nešto manje od auto puta a nemamo neki termin za tu, novu, vrstu puta pa koristimo naziv koji je nadenut i to je OK, po meni.

Bulevar kao bulevar, nema potrebe idealizovati. Na tim "trakama" nema bas nista brzo, mislim da je trenutno ograničenje 60, a godinama je bilo 50. I kamere rade udarnički :)
 
U Valjevu ih zovemo duple trake.
To je zato što nema spora i preticajna traka jer se obe koriste po potrebi za skretanje u ulice levo i desno.
To ne znaju vozači iz drugih gradova, a neki ni iz valjeva, pa se dešava da blicaju i sviraju ako vozite 50 levom trakom (u nameri da skrenete levo).
Zbog toga su tu i udesi česti a situacija bi se znatno popravila da neko pametan da nalog da se na svakom skretanju useče mesto za prestrojavanje 5 automobila u postojeće ostrvo između traka što može brzo bez velikih troškova da se uradi.
Ograničenje je i dalje 50 kao i u svakom naseljenom mestu.

I duple trake su jedno a drugo je brza saobraćajnica ili brze trake kako ih naziva kako ko stigne će biti od kružnog toka na kraju duplih traka do kružnog toka kod petlje Lajkovac,
tako da ljudi mešaju pojmove.

I ništa tu nije novo, najpravilniji naziv je "Put rezervisan za saobraćaj motornih vozila" ili skraćeno "Moto put", ima međunarodnu kategorizaciju kao i znak. Znači nema traktora, zapreržnih vozila, pešaka ni biciklista i sl.
 
Poslednja izmena:
U Valjevu ih zovemo duple trake.
To je zato što nema spora i preticajna traka jer se obe koriste po potrebi za skretanje u ulice levo i desno.
To ne znaju vozači iz drugih gradova, a neki ni iz valjeva, pa se dešava da blicaju i sviraju ako vozite 50 levom trakom (u nameri da skrenete levo).
Zbog toga su tu i udesi česti a situacija bi se znatno popravila da neko pametan da nalog da se na svakom skretanju useče mesto za prestrojavanje 5 automobila u postojeće ostrvo između traka što može brzo bez velikih troškova da se uradi.
Ograničenje je i dalje 50 kao i u svakom naseljenom mestu.

I duple trake su jedno a drugo je brza saobraćajnica ili brze trake kako ih naziva kako ko stigne će biti od kružnog toka na kraju duplih traka do kružnog toka kod petlje Lajkovac,
tako da ljudi mešaju pojmove.

I ništa tu nije novo, najpravilniji naziv je "Put rezervisan za saobraćaj motornih vozila" ili skraćeno "Moto put", ima međunarodnu kategorizaciju kao i znak. Znači nema traktora, zapreržnih vozila, pešaka ni biciklista i sl.
Bravo 👏 👏 👏
Odavno mi nije jasno zasto se npr ne uradi skretanja pogotovo smer ka popuckama, za levo i desno kao sto je npr kod orahovog hlada, spomenika Milenku, sve moze to da se izvede... Plus da se ugase pesacki i postave pasarele, celom duzinom sto levom ali i desnom trotoari valjani i ograda da ih razdvaja od kolovoza, plus po sredini ostrva isto ograda do kraja dole Iverka. Zar ne bi bilo extra imati uredjenu saobracajnicu? Kod Srbijanke isto pasarela, tako neke promene sitne zaista bi izgledale lepo i prijalo bi svima koji zive u tom delu grada a i u opste ljudi bi se osecali sigurnije
 
Biće to neka privremena spojka, pošto vidi se da od neke linije dalje ne idu sa trasiranjem, očigledno otkup parcele nije završen.
 
Bez brige. Kad dodje AV i podvikne sa rokovima ima da oduze sve aktivnosti jos 2 do 3 godine. Cisto eto... mislim da je ovo sa brzim trakama rekord u zemlji, a i inostranstvu. Trebalo bi CNN zvati na otvaranje da ceo svet vidi cudo arhitekture
 
Bez brige. Kad dodje AV i podvikne sa rokovima ima da oduze sve aktivnosti jos 2 do 3 godine. Cisto eto... mislim da je ovo sa brzim trakama rekord u zemlji, a i inostranstvu. Trebalo bi CNN zvati na otvaranje da ceo svet vidi cudo arhitekture

Dovoljna je njihova zvanična podružnica N1 + Ćuta.
 
Gledam sad kružni tok kod ušća na novom beogradu završen za 4-5 nedelja pod saobraćajem. U Lajkovcu su prošle godine zatvorili za saobraćaj naplatnu stanicu na 90 dana da bi uradili kružni tok. Sad na ovoj deonici preostala su još dva kružna toka, da vidimo koliko će im trebati za to, pritom ne odvija se saobraćaj...
 
juzna_obilaznica_valjevo_130624_tw1024.png
Be1z naslova.png


Na brzoj saobraćajnici nema vidljivijih promena, samo se sad u potpunosti vidi kako će izgledati kružni tok na Iverku. Južna obilaznica se radi prilično fino, ne znam kad su rokovi i slično, ali svakim sledećim sentinel snimkom vidi se napredak. Na pola prve deonice su ušli u posed, kružići označavaju gde se završava prva deonica i gde se na kružnom toku povezuje sa IB-21 putem, analogno sa slikom sa ekapije.
 
3 trake plus zaustavna u Nemackoj... Kolika je podloga pred asfalt... Cisto samo neko sutra nek pokaze kakva je podloga i kolika pred asfalt kod nas. Posle se pitamo sto se deformisao asfalt sto ovo ili ono, da ne pominjem koji je promet saobracaja ovde u odnosu kod nas tu. I daa, u daljini mozete videti teren, nigde nema nasipa od 3+ m kako to rade kod nas...
20240905_060609.jpg.jpg20240905_060949.jpg.jpg
 
Prošao juče i danas, one stare trafo stanice više nema, pored stoji nova. Približili su se duplim trakama, načeli su onaj parking ispred one staklene zgrade, ostalo im je širine tek da se prodje do staklene zgrade. Izmedju kuća vidi se onaj mali mostić dobio je i ogradu. Na satelitu od prekljuce vidi se sa je kruzni tok dobio svoj unutrašnji kružić. Brzo će ovo biti gotovo reklo bi se...
 
Vrh